-
@thaliarque : Tα όχι (ΧΑΙ 5951 και ΧΑΙ 4681) στον κλάδο Αλιβερίου και Ιστιαίας τι σημαίνουν?
-
Ο χρήστης D1FF έγραψε:
@thaliarque : Tα όχι (ΧΑΙ 5951 και ΧΑΙ 4681) στον κλάδο Αλιβερίου και Ιστιαίας τι σημαίνουν?Πως τα αντίστοιχα νούμερα δεν έχουν ακόμα δοθεί. Και βέβαια παραμένει προς το παρόν άγνωστο που θα
δοθούν τα ΧΑΙ-6701/7000. Μάλλον οι κλάδοι Ιστιαίας και Αλιβερίου θα τελειώσουν πριν κλείσει το 2010 αλλά
με την κάμψη των ρυθμών δε μπορώ να υπολογίσω πότε αυτό θα συμβεί. Α! και για το άλλο θέμα που έλεγες,
τον Καλλικράτη, έμαθα πως είναι τυπικό και δεν επηρεάζει, τουλάχιστον κατ'αρχήν, τις υπηρεσίες που
εκδίδουν άδειες κλπ. Το πολύ-πολύ να αλλαχτούν οι σφραγίδες... Για την απορία του dg57 έχεις κάτι να μας
πεις; Λογικά θα πρέπει να δεις προχωρημένο ΕΗΥ λόγω του νέου κλάδου Αλιβερίου.@DrHouse: Παρακαλώ! Τι σημαίνει 'Backorder'? ΕΕΕ δεν έχεις δει Ροδίτικο ή καθόλου γενικώς;
@www2000: στον συντοπίτη σου πάει γιατί ρώτησε σχετικά τις προάλλες και είπα να του λύσω την απορία!
-
@thaliarque
ΕΕΕ δεν έχω δεί καθόλου στη Ρόδο την τελευταία εβδομάδα που παρατηρώ τα κόκκινα. Έχω πήξει στα ΚΧΟ και ΚΧΥ . Ελπίζω να πετύχω, τώρα πρέπει να θυμάμαι 3801 ώστε να το αντιστοιχίσω με ντόπια ταξινόμηση...Λίγο off αλλά μου 'γυάλισε':
Σήμερα είδα κι ένα ΡΟΑ-10**, μια μπέμπα τριάρα των early 80s. Πώ πώ!!! Συλλεκτικό! -
Ανέλπιστο ΧΑΙ 7272 (Ίσως και εκτός σειράς λόγω μοντέλου)
@thaliarque : Για τα δίκυκλα θα το τσεκάρω! , Όσον αφορά τον Καλλικράτη λογικά όπως τα λές μόνο σφραγίδες θα αλλάξουν στην αρχή -
Στην Αθηνα ΙΜΡ 7723 σε ενα Jazz με ξαπλωμενη μια γατουλα πανω του
-
ΗΒΖ 120
-
Ταξινομήσεις
ΙΜΡ-7801 22/9 (8001 όχι)
ΙΟΤ-4401 21/9
ΙΟΡ-9471 επαγγ. 13/9 (9501 και 9551 όχι, 9601 26/1)
ΙΚΤ-1101 14/9
ΖΧΜ-6201 14/9
ΥΝΡ-5701 όχι
ΡΡΑ-9951 24/9
ΚΙΖ-8951 3/9
ΜΕΗ-5001 6/8
ΜΕΗ-2901 6/9
ΕΒΜ-2001 6/8
ΧΚΝ-2001 13/9
ΑΚΗ-7301 9/9
ΜΥΗ-5901 24/9
ΑΤΗ-7701 9/8 (7901 όχι)
ΚΧΧ-5601 10/8 δυτική Αττική -
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
ΤαξινομήσειςΙΜΡ-7801 22/9 (8001 όχι)
ΙΟΤ-4401 21/9
ΙΟΡ-9471 επαγγ. 13/9 (9501 και 9551 όχι, 9601 26/1)
ΙΚΤ-1101 14/9
ΖΧΜ-6201 14/9
ΥΝΡ-5701 όχι
ΡΡΑ-9951 24/9
ΚΙΖ-8951 3/9
ΜΕΗ-5001 6/8
ΜΕΗ-2901 6/9
ΕΒΜ-2001 6/8
ΧΚΝ-2001 13/9
ΑΚΗ-7301 9/9
ΜΥΗ-5901 24/9
ΑΤΗ-7701 9/8 (7901 όχι)
ΚΧΧ-5601 10/8 δυτική ΑττικήΕιδικά ο πειραιάς έχει κολλήσει και δεν ξεκολλάει με τπτ. Δουλεύω πολύ πειραιά με το ταξί και δεν προχωράει χριστός όμως. Πολύ πεσμένα τα πράγματα και θα συνεχιστεί κι άλλο αυτό αν δεν γίνει κάτι. Πολύ καλή η ενημέρωση thaliarque, αν και απορώ πως καταφέρνεις και βρίσκεις ακριβείς ημερομηνίες τόσο έγκαιρα. Τεσπα, όπως και να το κάνεις είναι πολύ καλή η πληροφόρηση
-
Για να δούμε ρυθμούς σε κάτι λιγότερο από 4 μήνες:
Αθήνα ΙΜΡ-1101 27/5, ΙΜΡ-7801 22/9, βγάλε κλάδο επαγγ., 6200 νούμερα
Νότια Αθήνα ΙΟΕ-8801 27/5, ΙΟΖ-5501 21/9, 5700 νούμερα αλλά με πολλά καλοκαιρινά νοικιάρικα
Ανατολική Αθήνα ΙΟΡ-7348 27/5, ΙΟΤ-4401 21/9, βγάλε κλάδο επαγγ., 5000 νούμερα
Δυτική Αθήνα ΙΚΑ-8501 27/5, ΙΚΤ-1101 14/9, 1600 νούμερα (άντε πες 1700 αν έφτασε στο 1200
αυτές τις μέρες)
Ανατολική Αττική ΖΧΜ-4001 27/5, ΖΧΜ-6201 14/9, 2300 νούμερα (λογικά 6301+ τελευταία)
Πειραιάς ΥΝΡ-3401 27/5, ΥΝΡ-5651 περίπου αυτές τις μέρες, 2250 νούμερα
Δυτική Θεσσαλονίκη ΝΙΟ-7501 26/5, ΝΙΡ-2601 τελευταία, 4100 νούμερα άντε πες 4300Αν συνεχίσουμε έτσι η Αθήνα το 2011 θα δώσει μόνο 2 συνδυασμούς και η δυτική Θεσσαλονίκη
ούτε ενάμιση... Μπροστά μας ως το τέλος του 2010 έχουμε τρεις μήνες, βάλτε τη συνεχή κάμψη που
παρατηρείται παραδοσιακά από τις αρχές Νοεμβρίου ως τα Χριστούγεννα και το γεγονός πως οι
ταξινομήσεις σχεδόν νεκρώνουν μετά τις 20 Δεκεμβρίου (τα παραπάνω λόγω του παράγοντα
'κοροϊδίστικα τέλη κυκλοφορίας για τόσο μικρό χρονικό διάστημα') και η πρόβλεψη που βγαίνει είναι:
ΙΜΤ το Νοέμβριο και έξοδος από τη χρονιά με
ΙΜΤ-2***,
ΙΟΖ-8***, με τίποτα ΙΟΗ,
ΙΟΤ-7*** ή 8***, με τίποτα ΙΡΒ εκτός αν κάνουν το θαύμα τους τα επαγγελματικά,
ΖΧΜ-8***, ΥΝΡ-7***, ΙΚΤ-2***, ΝΙΡ-5***.Λέτε να διαψευστώ και να γίνει κάτι που θα δώσει ώθηση στις πωλήσεις άρα και τις ταξινομήσεις; Το
ενδεχόμενο της απόσυρσης απομακρύνθηκε και πάλι, χρήμα δεν υπάρχει. Αν μάλιστα αλλάξει το σύστημα
φορολόγησης και μπουν στο παιχνίδι τα CO2 από Γενάρη, δε βλέπω αυτό να ωθεί αρκετούς σε αγορά
αυτοκινήτου πχ ενεργοβόρου που θα πληρώνει περισσότερο μετά. Μάλλον αρνητικό ρόλο θα παίξει αφού
πολύς κόσμος στρέφεται εκ των πραγμάτων σε μικρότερα φτηνότερα και οικονομικότερα αυτοκίνητα και
μία αλλαγή στο σύστημα υπέρ αυτών θα αναστείλει ενδεχόμενη αγορά ώστε να κερδίσουν από τα
μειωμένα τέλη ταξινόμησης. Θα δούμε...εδιτ... τώρα έψαξα λίγο καλύτερα και είδα ΥΝΡ-4967 το πολύ 25/7, ΥΝΡ-5326 το πολύ 25/8 και σήμερα
24/9 ούτε ΥΝΡ-5701! Δηλαδή μόνο κάπου 360 νούμερα το μήνα ο Πειραιάς! -
Νομίζω, κατά την ταπεινή μου άποψη, θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον να συγκρίναμε μηνιαίες ταξινομήσεις/νομό ώστε να έχουμε πιό καθαρή εικόνα. Φυσικά δεν είναι ανάγκη να γίνεται κάθε μήνα αλλά 3-4 φορές τον χρόνο θα ήταν καλή βοήθεια...
Εδώ κάτω, τα περισσότερα νοικάρικα που 'εισήχθησαν' απο Αθήνα για την σεζόν έχουν συνδυασμούς ΙΜΡ και ΙΟΟ. Τα περισσότερα πάντως είναι ΙΗ και ΙΚ ενώ παίζουν και αρκετά 'κρητικά' ΗΚ...
-
εδω στην Κρητη εχει δεκαδες ΙΜΟ C1,C3,clio,focus,ΙΜΡ clio,focus,ΙΟΕ clio,ΥΝΡ note,micra 308cc
σαν να εχουν μετακομισει οι συνδυασμοι στην Κρητη... παρα πολλα....
χωρια τα ντοπια ΧΝΙ απο 29** εως 38** που ειναι γεματα απο νοικιαρικα panda/punto/207/308/fiesta/polo/C3/i10/i30/i20, αν σε αυτα συμπεριλαβουμε και τα επαγγελματικα, απορω ποιος αγορασε ΙΧ τους τελευταιους μηνες εδω κατω.. -
Πολύ καλή η ανάλυση και ιδιαίτερα αυτή η πρόβλεψη προβλέπω να βγαίνει τελικά αληθινή:
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
...η πρόβλεψη που βγαίνει είναι:
ΙΜΤ το Νοέμβριο και έξοδος από τη χρονιά με
ΙΜΤ-2***,
ΙΟΖ-8***, με τίποτα ΙΟΗ,
ΙΟΤ-7*** ή 8***, με τίποτα ΙΡΒ εκτός αν κάνουν το θαύμα τους τα επαγγελματικά,
ΖΧΜ-8***, ΥΝΡ-7***, ΙΚΤ-2***, ΝΙΡ-5***.@DrHouse και αρκετά ΙΟΖ είχα δει το καλοκαίρι, στο 3*** και στο 4***. Και φυσικά ΗΚΥ. Μια ακραία σύγκριση: τη Ρόδο τη θυμάμαι να δίνει μέχρι και 500 συνδυασμούς το μήνα (εν έτει 2007/2008) και φέτος το καλοκαίρι ήταν περίπου στους 200. Τους μήνες που έπονται δεν προβλέπω να δίνει πάνω από 150/μήνα.
ΥΓ οι αισθητά χαμηλότεροι ρυθμοί της Ανατολικής Αθήνας σημαίνουν ότι τα πολλά πολλά leasing τέλος . Τώρα τελείωσε και το καλοκαίρι οπότε θα πέσει και η Νότια Αθήνα (πολλά πολλά νοικιάρικα, τέλος ). Ήρθε η ώρα να αποκτήσει η Κεντρική Αθήνα τον ρυθμό που της αξίζει, τον 1ο στη χώρα
-
@www2000
Γενικά παίζει πολύ αυτοκίνητο απο Αθήνα ενώ οι ταξινομήσεις έχουν πέσει γιατί εκτός της κρίσης πολλοί ανεβαίνουν πλέον Αθήνα και φέρνουν καινούργιο αυτοκίνητο. Οι διαφορές 300, 400, 500 ευρώ που κάποτε δεν μετρούσαν, τώρα μετράνε. Εδώ πάνε και φέρνουν σκουτεράκια...
Στα ενοικιαζόμενα θα έχεις παρατηρήσει κι εσύ ότι τα περισσότερα είναι δικά μας, απο Αθήνα κι απο Ηράκλειο. Υπάρχουν και κάτι σπάνιες -φωτεινές- εξαιρέσεις, όπως ένα ΕΥΑ νοικάρικο που βλέπω που και που... -
Νομιζω οτι ειδα ΙΟΤ 4412 και 4413 σε Α1 στο Motorshow live
και ειδα και το πρωτο μου ΙΚΤ!!! 1048 σε κατι που δεν θυμαμαι -
Σε 5 ώρες δουλειάς μόνο ένα ΥΝΡ 5645. Τι να πω... ΤΠΤ όμως δεν κινείται
-
Το ΜΙΙ 196 καθώς και άλλα ΜΙΙ (40 , 110 ) τα παρατήρησα στην Λαμία. Η Αταλάντη λογικά πρέπει να είναι κοντά στο ΜΙΗ 200.
-
Χθες ΚΡΝ 8109
Σημερα στην Κινετα ΑΡΝ 1394, ΙΚΤ 1147 (νομιζω) και ΙΟΤ 4423 -
Συντομα να περιμενετε και νεους αριθμους κυκλοφοριας για αυτα http://leoforeia.gr/forum2/showthread.p ... 460&page=2
-
Αστικα θα ειναι αυτα??
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Αστικα θα ειναι αυτα??Ναι, για τουριστικη χρηση ηταν αλλα εκοψαν τη γραμμη 400 και μετα παρελαβαν τα 4 δυοροφα
Πινακίδες κυκλοφορίας 2010