-
δεν νομιζω να γκρινιασω στο τελος!απο την στιγμη που αποφασιζεις να κανεις μια αλλαγη στο αυτοκινητο σου δεν το μετανιωνεις μετα,διαφορετικα γιατι το κανεις??
ρωταω για την διασσταση για να μην χασω πολυ απο την τωρινη αποδοση του αυτοκινητου!
η αλλαγη θα γινει οπωσδηποτε...
(ακομα το ψαχνω) -
Άποψη μου;
Μην κοιτάς μόνο επιδόσεις ή την 'ομορφάδα'...
Κοίτα αυτό που δεν θα σου χαλάσει γενικότερα το αυτοκίνητο. π.χ. από ένα απλό φρενάρισμα μέχρι και την συμπεριφορά σε ανωμαλίες του δρόμου κλπ...
-
ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΕΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ 195 ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ (ΚΑΤ'ΕΜΕ...) ΕΝΑ ΚΑΠΩΣ ΦΑΡΔΥΤΕΡΟ... ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ...
-
Ο χρήστης parmarstas έγραψε:
ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΕΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ 195 ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ (ΚΑΤ'ΕΜΕ...) ΕΝΑ ΚΑΠΩΣ ΦΑΡΔΥΤΕΡΟ... ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ...Τι λαστιχα φορας τωρα;Εννοω μαρκα και τυπο.
-
Τό πρώτο πράγμα πού κοιτάω, άν αποφασίσω νά αλλάξω ζάντα, είναι η μείωσι τού βάρους.
Υπάρχουν, ξέρετε, αλουμινένιες ζάντες στήν ίδια διάστασι πού είναι βαρύτερες από ατσάλινες. Γι' αυτό θά πάω στό (πανάλαφρο) μαγνήσιο, κι' άς είναι καί πανάκριβο.
Η αύξησι τών διαστάσεων δέν προσφέρει τίποτα απολύτως, αντιθέτως χειροτερεύει επιδίσεις λόγω αεροδυναμικής αντίστασης καί αύξησι τού αναρτώμενου βάρους σέ κάθε τροχό. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΕΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ 195 ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ (ΚΑΤ'ΕΜΕ...) ΕΝΑ ΚΑΠΩΣ ΦΑΡΔΥΤΕΡΟ... ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ...
Τι λαστιχα φορας τωρα;Εννοω μαρκα και τυπο.
195/65/15 CONTINENTAL PRIMIUM CONTACT
-
Ο χρήστης NORD έγραψε:
Τό πρώτο πράγμα πού κοιτάω, άν αποφασίσω νά αλλάξω ζάντα, είναι η μείωσι τού βάρους.
Υπάρχουν, ξέρετε, αλουμινένιες ζάντες στήν ίδια διάστασι πού είναι βαρύτερες από ατσάλινες. Γι' αυτό θά πάω στό (πανάλαφρο) μαγνήσιο, κι' άς είναι καί πανάκριβο.
Η αύξησι τών διαστάσεων δέν προσφέρει τίποτα απολύτως, αντιθέτως χειροτερεύει επιδίσεις λόγω αεροδυναμικής αντίστασης καί αύξησι τού αναρτώμενου βάρους σέ κάθε τροχό.EXEIΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ??
-
-
Για τη διάσταση: Ολα τα αυτοκίνητα γράφουν κάπου τις προτεινόμενες εργοστασιακές διαστάσεις ζαντών που μπορούν να πάρουν (συνήθως στο μέσα μέρος του καπακιού του ρεζερβουάρ, ή στην κάσα της πόρτας του οδηγού. Ισως και στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου). Αφού θες 17άρες ζάντες, έλεγξε εκεί ποιες διαστάσεις ελαστικών προτείνει ο κατασκευαστής για τις 17 ίντσες διάμετρο. Σημείωσέ τές. Γράφτες εδώ στο φόρουμ. Πήγαινε σε ένα μαγαζί που πουλάει λάστιχα και δες τιμές ελαστικών.
(η άποψή μου είναι 225/ΧΧ/17, όπου ΧΧ ένας αριθμός που δεν μεταβάλει το βήμα του τροχού από αυτό που έχεις τώρα, ώστε να δείχνει το κοντέρ τα ίδια χιλιόμετρα). -
Για το είδος: Οι ζάντες πρέπει να έχουν α) μικρό βάρος, β) μικρό όγκο ώστε να πηγαίνει περισσότερος αέρας στα φρένα γ) να είναι απλές, ώστε να καθαρίζονται εύκολα.
-
Αισθητικά: Οι ακτίνες πρέπει να είναι τόσες, όσα και τα μπουλόνια ή πολλαπλάσιο αυτών. (πχ 4 μπουλόνια = 4 ή 8 ή 12 ή 16 ακτίνες)
-
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
-
Για τη διάσταση: Ολα τα αυτοκίνητα γράφουν κάπου τις προτεινόμενες εργοστασιακές διαστάσεις ζαντών που μπορούν να πάρουν (συνήθως στο μέσα μέρος του καπακιού του ρεζερβουάρ, ή στην κάσα της πόρτας του οδηγού. Ισως και στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου). Αφού θες 17άρες ζάντες, έλεγξε εκεί ποιες διαστάσεις ελαστικών προτείνει ο κατασκευαστής για τις 17 ίντσες διάμετρο. Σημείωσέ τές. Γράφτες εδώ στο φόρουμ. Πήγαινε σε ένα μαγαζί που πουλάει λάστιχα και δες τιμές ελαστικών.
(η άποψή μου είναι 225/ΧΧ/17, όπου ΧΧ ένας αριθμός που δεν μεταβάλει το βήμα του τροχού από αυτό που έχεις τώρα, ώστε να δείχνει το κοντέρ τα ίδια χιλιόμετρα). -
Για το είδος: Οι ζάντες πρέπει να έχουν α) μικρό βάρος, β) μικρό όγκο ώστε να πηγαίνει περισσότερος αέρας στα φρένα γ) να είναι απλές, ώστε να καθαρίζονται εύκολα.
-
Αισθητικά: Οι ακτίνες πρέπει να είναι τόσες, όσα και τα μπουλόνια ή πολλαπλάσιο αυτών. (πχ 4 μπουλόνια = 4 ή 8 ή 12 ή 16 ακτίνες)
ΘΑ ΠΡΟΣΕΞΩ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΣΩ,ΠΑΝΤΩΣ ΖΑΝΤΕΣ ΘΑ ΒΡΩ ΦΘΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΠΑΡΜΠΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΦΕΡΝΕΙ ΣΕ ΤΙΜΗ ΚΟΣΤΟΥΣ!
-
-
Ο χρήστης parmarstas έγραψε:
ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΕΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ 195 ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ (ΚΑΤ'ΕΜΕ...) ΕΝΑ ΚΑΠΩΣ ΦΑΡΔΥΤΕΡΟ... ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ...Γλιστράει στο δρόμο; Πολλές φορές;
Καινούριο αυτοκίνητο; Περίεργο...Μήπως τα λάστιχα σου έχουν ξεραθεί;
Η διάσταση πάντως 195/65/50 δεν είναι και τόσο τραγική ώστε να ευθύνεται για να γλιστράει το αυτοκίνητο.
Εγώ ανάλογα τη χρήση που θα έκανα και την περιοχή που θα έμενα θα έβαζα αντίστοιχα ζαντολάστιχα (αν αυτό ήταν απαραίτητο ή απλά για να το ομορφύνω κάπως).
Όπως ήδη αναφέρθηκε μεγάλο ρόλο παίζει το βάρος της ζάντας το οποίο ανεβαίνει όσο ανεβαίνουμε και διάσταση...
...
...
...
Στο δικό μου πάντως (το Γαλλικό) κατέβηκα από την εργοστασιακή 17άρα ζάντα σε 16άρα και το ευχαριστήθηκα... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΕΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ 195 ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ (ΚΑΤ'ΕΜΕ...) ΕΝΑ ΚΑΠΩΣ ΦΑΡΔΥΤΕΡΟ... ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ...
Γλιστράει στο δρόμο; Πολλές φορές;
Καινούριο αυτοκίνητο; Περίεργο...Μήπως τα λάστιχα σου έχουν ξεραθεί;
Η διάσταση πάντως 195/65/50 δεν είναι και τόσο τραγική ώστε να ευθύνεται για να γλιστράει το αυτοκίνητο.
Εγώ ανάλογα τη χρήση που θα έκανα και την περιοχή που θα έμενα θα έβαζα αντίστοιχα ζαντολάστιχα (αν αυτό ήταν απαραίτητο ή απλά για να το ομορφύνω κάπως).
Όπως ήδη αναφέρθηκε μεγάλο ρόλο παίζει το βάρος της ζάντας το οποίο ανεβαίνει όσο ανεβαίνουμε και διάσταση...
...
...
...
Στο δικό μου πάντως (το Γαλλικό) κατέβηκα από την εργοστασιακή 17άρα ζάντα σε 16άρα και το ευχαριστήθηκα...ξερεις τι γινεται?? οταν το τρεχεις γλιστρας ,και οι δρομοι της πατρας το εχουν αυτο.. απλα το αυτοκινητο με τις ζαντες,και θα δειξει,αλλα και εαν αλλαξω διασταση θα εχω καλυτερα κρατηματα στο δρομο (ευελπιστω...!)
-
Τί προτείνω?
Άν είστε τόσο ξεροκέφαλοι καί θέλει σώνει καί καλά ντέ νά βάλετε μεγαλύτερη διάστασι, τότε προτείνω:- Οπωσδήποτε ζάντα μαγνησίου ή αλουμινίου ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ. Η μείωσι τού αναρτώμενου βάρους είναι πού θά φέρη ΔΡΑΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΗΜΑ καί όχι η αύξησι τών διαστάσεων, ώ μειράκια!
- Πάμε μόνο μία διάστασι παραπάνω πχ από195 στό 205, ή από 15άρα σέ 16άρα, παραπάνω αυξάνει τό βάρος καί τήν αεροδυναμική αντίστασι, τριβή κύλισης, κατανάλωσι κ.λ.π.
- Προσπαθούμε νά είναι τό ίδιο 'βήμα' μέ τό παλαιό. Γι' αυτό τόν σκοπό υπάρχουν ειδικοί πίνακες μετατροπής σέ όλα τά ανάλογα καταστήματα, μάλιστα έχουν δημοσιευθεί παλαιότερα καί στούς '4Τ'', άλλως τό ταχύμετρο θά δείχνη άλλα αντ' άλλων, οι χρόνοι επιταχύνσεων καί τελικής θά γίνουν επίσης κουλουβάχατα, κ.λ.π.
- Προσωπική άποψι τού γράφοντος είναι επίσης ότι τό φαρδύτερο λάστιχο γλυστρά πιό εύκολα στίς στροφές διότι μειώνεται τό βάρος ανά τετραγωνικό (λόγω τής αύξησης τής επιφάνειας πού 'πατά' στό οδόστρωμα) μέ αποτέλεσμα νά 'ξεκολλά', γι αυτό τά λατρεύουν οι φιγουρατζήδες, γιά νά πηγαίνουν μέ τίς 'πάντες', θεαματικό μέν αλλά όχι καί τόσο αφαλές, δέν νομίζετε?
Γι' αυτό άλλωστε τά λάστιχα βροχής καί χιονιού είναι στενά.
¨Ολα τά ανωτέρω στήν άσφαλτο τού Ρομηοστάν, βεβαίως, πού διαστρώνεται μέ σχιστολιθικά- ασβεστολιθικά γαρμπιλάκια τής συμφοράς καί μέ τά χρόνια λειαίνονται καί......νάτο τό πατινάζ!!!!!!!!!!!!!! - Κατά τά άλλα οι επισημάνσεις τού King1 μέ βρίσκουν σύμφωνο..
-
Αν και δεν καταλαβαινω γιατι το τοσο επιθετικο υφος θα ηθελα να αναφερεις και τιμες γιατι απο οτι ξερω οι μαγνησιου ειναι παρα πολυ ακριβες,αυτο ισως κανει τον φιλο να το ξανασκεφτει.
-
Ο χρήστης parmarstas έγραψε:
ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΕΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ 195 ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ (ΚΑΤ'ΕΜΕ...) ΕΝΑ ΚΑΠΩΣ ΦΑΡΔΥΤΕΡΟ... ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ...
Γλιστράει στο δρόμο; Πολλές φορές;
Καινούριο αυτοκίνητο; Περίεργο...Μήπως τα λάστιχα σου έχουν ξεραθεί;
Η διάσταση πάντως 195/65/50 δεν είναι και τόσο τραγική ώστε να ευθύνεται για να γλιστράει το αυτοκίνητο.
Εγώ ανάλογα τη χρήση που θα έκανα και την περιοχή που θα έμενα θα έβαζα αντίστοιχα ζαντολάστιχα (αν αυτό ήταν απαραίτητο ή απλά για να το ομορφύνω κάπως).
Όπως ήδη αναφέρθηκε μεγάλο ρόλο παίζει το βάρος της ζάντας το οποίο ανεβαίνει όσο ανεβαίνουμε και διάσταση...
...
...
...
Στο δικό μου πάντως (το Γαλλικό) κατέβηκα από την εργοστασιακή 17άρα ζάντα σε 16άρα και το ευχαριστήθηκα...ξερεις τι γινεται?? οταν το τρεχεις γλιστρας ,και οι δρομοι της πατρας το εχουν αυτο.. απλα το αυτοκινητο με τις ζαντες,και θα δειξει,αλλα και εαν αλλαξω διασταση θα εχω καλυτερα κρατηματα στο δρομο (ευελπιστω...!)
ότι ζάντα και να βάλεις αν το παρακάνεις σε κακό οδόστρωμα θα έχει γλιστρήματα...
υπόψην οτι όσο μεγαλύτερο πέλμα τόσο μεγαλύτερο γλιστριμα στο νερό... -
Ο χρήστης NORD έγραψε:
- Προσωπική άποψι τού γράφοντος είναι επίσης ότι τό φαρδύτερο λάστιχο γλυστρά πιό εύκολα στίς στροφές διότι μειώνεται τό βάρος ανά τετραγωνικό (λόγω τής αύξησης τής επιφάνειας πού 'πατά' στό οδόστρωμα) μέ αποτέλεσμα νά 'ξεκολλά', γι αυτό τά λατρεύουν οι φιγουρατζήδες, γιά νά πηγαίνουν μέ τίς 'πάντες', θεαματικό μέν αλλά όχι καί τόσο αφαλές, δέν νομίζετε?
.
έτσι λες??
- Προσωπική άποψι τού γράφοντος είναι επίσης ότι τό φαρδύτερο λάστιχο γλυστρά πιό εύκολα στίς στροφές διότι μειώνεται τό βάρος ανά τετραγωνικό (λόγω τής αύξησης τής επιφάνειας πού 'πατά' στό οδόστρωμα) μέ αποτέλεσμα νά 'ξεκολλά', γι αυτό τά λατρεύουν οι φιγουρατζήδες, γιά νά πηγαίνουν μέ τίς 'πάντες', θεαματικό μέν αλλά όχι καί τόσο αφαλές, δέν νομίζετε?
-
Ο χρήστης NORD έγραψε:
Τί προτείνω?
Άν είστε τόσο ξεροκέφαλοι καί θέλει σώνει καί καλά ντέ νά βάλετε μεγαλύτερη διάστασι, τότε προτείνω:- Οπωσδήποτε ζάντα μαγνησίου ή αλουμινίου ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ. Η μείωσι τού αναρτώμενου βάρους είναι πού θά φέρη ΔΡΑΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΗΜΑ καί όχι η αύξησι τών διαστάσεων, ώ μειράκια!
- Πάμε μόνο μία διάστασι παραπάνω πχ από195 στό 205, ή από 15άρα σέ 16άρα, παραπάνω αυξάνει τό βάρος καί τήν αεροδυναμική αντίστασι, τριβή κύλισης, κατανάλωσι κ.λ.π.
με σιδερενιες (αρα και κλειστες) ζαντες τελειωνουν πολυ πιο ευκολα τα φρενα ειδικα σε κατηφορα οποτε γιατι να μην παει σε μια ή δυο παραπανω για καλυτερη ψυξη;
επισης η μειωση βαρους που λες αντισταθμιζεται σε πολυ μεγαλο ποσοστο απο το βαρος των ελαστικων τα οποια ναι μεν πιο χαμηλοπροφιλα αλλα με πολυ μεγαλυτερο βαρος λογω ενισχυμενου σκελετου.
ασε που το βαρος ειναι καλυτερα να υπαρχει οσο πιο κοντα στο κεντρο περιστροφης της ζαντας λογω κεντρομολου.
οποτε πιστευω ειναι ψιλομυθος το ελαφρια ζαντα μια διασταση παραπανω+χαμηλοτερου προφιλ ελαστικο= οφελος σε επιδοσεις αν βαλουμε την προσφυση σταθερη και στις 2 περιπτωσεις -
Να ενα καλό αρθρο, έχει και υπολογιστη μεγεθών, προφιλ, βήματος κλπ για να δεις τι διαστασεις εχει τωρα σε συγκριση με τα νεα που θες να βαλεις.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Να ενα καλό αρθρο, έχει και υπολογιστη μεγεθών, προφιλ, βήματος κλπ για να δεις τι διαστασεις εχει τωρα σε συγκριση με τα νεα που θες να βαλεις.εκανα κατι υπολογισμους...
αλλα δεν ξερω το κατα ποσο ειναι σωστο... η καλυτερη διασταση που μου βγαζει ειναι
225/50/17,ενω με βγαζει και λιγα χιλιμετρα παραπανω(οταν ταξιδευω με 70 μιλια την ωρα δειχνει πως παω πιο πολυ )
τωρα δεν ξερω κατα ποσο επιρεαζει τελικη και επιταχυνση.παντως με βοηθεισε αρκετα. σε ευχαριστω πολυ!
θα το ψαξω λιγο ακομα παντως.... -
Παντα θα εχει μια διαφορά, αν ειναι όμως 2-3% νομιζω δεν παιζει ρόλο και σημειωσε οι ταχυτητες ειναι σε μιλια, αρα διαιρεις με 1,609 για να δεις χιλιομετρα.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
- Προσωπική άποψι τού γράφοντος είναι επίσης ότι τό φαρδύτερο λάστιχο γλυστρά πιό εύκολα στίς στροφές διότι μειώνεται τό βάρος ανά τετραγωνικό (λόγω τής αύξησης τής επιφάνειας πού 'πατά' στό οδόστρωμα) μέ αποτέλεσμα νά 'ξεκολλά', γι αυτό τά λατρεύουν οι φιγουρατζήδες, γιά νά πηγαίνουν μέ τίς 'πάντες', θεαματικό μέν αλλά όχι καί τόσο αφαλές, δέν νομίζετε?
.
έτσι λες??
Αμε!!! Για αυτό άλλωστε τα supercars φοράνε τεράστια λάστιχα, για να κάνουν πάντες! Αντιθέτως τα ποδήλατα που έχουν απαιτήσεις για πολύ μεγάλη πρόσφυση έχουν στενά λάστιχα για να κρατάνε καλύτερα και να βάζουν την τεράστια δύναμή τους στο δρόμο! Το ίδιο συμβαίνει και στις μοτοσυκλέτες. Τα παπάκια που είναι για πίστες και άρα θέλουν πολύ καλή πρόσφυση έχουν στενά λαστιχάκια. Οι supersport 1000άρες όμως που είναι μόνο για κωλίδια έχουν λαστιχάρες!
- Προσωπική άποψι τού γράφοντος είναι επίσης ότι τό φαρδύτερο λάστιχο γλυστρά πιό εύκολα στίς στροφές διότι μειώνεται τό βάρος ανά τετραγωνικό (λόγω τής αύξησης τής επιφάνειας πού 'πατά' στό οδόστρωμα) μέ αποτέλεσμα νά 'ξεκολλά', γι αυτό τά λατρεύουν οι φιγουρατζήδες, γιά νά πηγαίνουν μέ τίς 'πάντες', θεαματικό μέν αλλά όχι καί τόσο αφαλές, δέν νομίζετε?
ΤΙ ΖΑΝΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ??