-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ....Η ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ...ΦΟΥΛΑΡΙΣΜΕΝΗ...
-
Ο χρήστης pkoukos@ έγραψε:
KALHMERA..MIA PLHROFORIA TEXNIKH AN KATEXEI KAPOIOS TO ANTIKEIMENO.(DEN BRISKO KAI TOYS TEXNIKOYS SAB/KO..DEN DINOYN OYTE KINHTO...)..EBALA YGRAERIO SE CITROEN C5 2.0...EFYGA APO 8ES/KH KAI DOYLEPSE MEXRI LARISA...META ESBHSAN OI ENDEIKSEIS STO TAMPLO..KAI DOYLEYEI MONO BENZINH..DEN GYRIZEI STO AERIO..AN MPOREI KAPOIOS NA BOH8HSEI....EYXARISTOγια τσεκαρε ασφαλειες
-
Φιλε Altus ,δεν αγχωνομαι ουτε φοβαμαι ,ειμαι Cool ! χειροτερο απο την τιμη τησ βενζινησ δεν προκειται να γινει , καi ακουγεται για περαιτερω αυξησεισ , βεβαια για να ειμαστε ειλικρεινεισ ουτε και με το φυσαεριο ξερουμε τι θα γινει .Σημειωνω εδω οτι καθημερινα διανυω 150 χιλιομετρα για την εργασια μου . Αυτο που ηθελα να πω ,ειναι οτι η αγορα και αυτοι που την κινουν , εαν κατι ανεβει πολυ δυσκολα πεφτει , να σημειωσουμε εδω οτι 1,52 Ευρω το λιτρο =518 Δραχμεσ ,(μεση τιμη γιατι στα νησια παει και 1,65-1,70 ), ασ το θυμομαστε που και που .50lit *1,52
=76 Eυρω δηλαδη 26000, 26 παλιεσ χηνεσ ,Σκεφτηται το . Νομιζεται οτι διεθνωσ εαν πεσει το αργο , θα δουμε μεγαλη διαφορα προσ τα κατω ? Δυσκολα , αντιθετωσ βλεπουμε οτι ο καθε πρατηριουχοσ , υγραεριου η κανονικο , τσιμπαει σιγα , σιγα την τιμη , ενα ,ενα λεπτο . Ολοι αυτοι εχουν τον χρονο με το μεροσ τουσ και εμεισ κατα . Εμεισ αυτο που μπορουμε να κανουμε ειναι να επιβραβευουμε την καλλιτερη τιμη και να τιμωρουμε τουσ κουτοπονηρουσ . Εστω και εαν διανυσουμε κανα- δυο χιλιομετρα . Μπραβο στον πρατηριουχο στα Γιαννενα ! και στο Γεωργιαδη στο Αεροδρομιο Θεσσαλονικησ, Οπωσ καταλαβαται ειμαι τησ αποψησ να λεμε ονοματα , διοτι οταν δρασουμε και κινηθουμε και εμεισ σαν καταναλωτεσ , και οι ανταγωνιστεσ του Γεωργιαδη δουν ουρεσ στο πρατηριο του ανταγωνιστη τουσ , τοτε εαν θελουν ασ μην κατεβασουν την τιμη ! Σημειωση : Μιλαω σε περιπτωση που εχεισ ενναλακτικη λυση και οχι οταν εισαι στη μεση του πουθενα , και υπαρχει μονο ενα πρατηριο Υγραεριου.Αυτα και χαιρετισματα στο πανελ ................................ -
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
.καλημερα κοκκινο τερας(ελληνιστι).δεν σχολιαζω την 1η παραγραφο σου αφου εβαλε και στα 2 αυτοκινητα ταυτοχρονα.σε πληροφορω οτι υπαρχουν και αξιολογοι τεχνιτες, Ελληνες στην καταγωγη που μαλλον δεν τους γνωριζεις γιατι πιθανον δεν εχεις ψαξει αφου μιλας γενικα και αοριστα για ολους τους τεχνιτες.φανταζομαι οτι φτιαχνεις μονος σου το αυτοκινητο σου.αν θελεις τελος προσδιορισε το κατι πιο οικονομικο για να παω να το παρω και εγω.εκτος αν εννοεις atos γιατι και αυτα αν πας με 140 θα καψει 8 και βαλε λιτρα.υπαρχουν και αλλες εναλλακτικες μορφες ενεργειας ???ενημερωσε μας.εγω οσο εχω καταλαβει σ αυτο το φορουμ ολοι προσπαθουμε να κανουμε οικονομια στα καυσιμα που εγω προσωπικα το θεωρω λαικο αγαθο.[/quote]
καταρχην, είναι λάθος του φίλου σου που έβαλε και στα 2 αυτοκίνητα ταυτόχρονα αέριο...
η λογική άλλα λέει...με αφορμή το παράδειγμα του φίλου σου , αναφέρω το γεγονός οτι οι έλληνες τεχνίτες είναι (σε μεγάλο βαθμό) αναξιόπιστοι... ο γνωστός σου μάλλον με επιβεβαιώνει...
δεν μπορείς να κάνεις και πολλά για να αλλάξεις τον τρόπο λειτουργίας των ΜΕΚ... το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να κινηθείς σε όσο τον δυνατόν πιο οικονομική λύση σε συνδυασμό με οικονομική οδήγηση...
η νέας γεννιάς tsi του γκρουπ βαγκ και οι multiair του γκρουπ φιατ προσφέρουν αναλογικά χαμηλή κατανάλωση...
η λύση του ντίζελ για ταξίδια εκτός πρωτεύουσας και μικρού για εντός είναι επίσης εφικτή...αλλά να αφήσεις ελληναρά τεχνικό να επέμβει (παρα φύσιν ) στο αυτοκίνητο σου ... έ παίζεις με την τύχη σου...σκέψου οτι λάδια σου αλλάζουν και πολλές φορές τα ελέγχεις και σου έχουν βάλει παραπάνω...
που να μου χαρίζαν αυτοκίνητο-πυροτέχνημα από χεράκι ελληναρά τεχνικού δεν κυκλοφορούσα... -
Σιγουρα η λυση του πετρελαιου ειναι καλη..απλα για να παρεισ ενα καινουργιο αυτοκινητο πετρελαιο που καιει 4.5 μικτο στα 100 θελεις 20 χηνες ειναι πολλα τα λεφτα..αν ηταν τωρα να παρω πετρελαιο η να κανω το ιχ μου να καει γκαζι θα εκανα το 2ο..οι λογοι ειναι γιατι κανεισ αμεσα αποσβεση και οσους φιλους που εχω και εχουν βαλει δεν εχουν το παραμικρο προβλημα και ειναι πολυ ευχαριστημενη γενικα με το αεριο..δεν θα επαιρνα πετρελαιο γιατι ειδη οι εταιριες κινουντε σε υβριδικα και ηλεκτρικα αυτοκινητα που θα εχουν χαμηλη καταναλωση εωσ μηδενικη και χαμηλους ρυπους...ειδη το μπαλακι το ριχνουν εκει σιγα σιγα ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες για αυτο οπιος το σκεφτετε για πετρελαιο ας περιμενη λιγακι εκτος αν ειναι ανετος οικονομικα.
-
ας υποθεσουμε οτι ενας εχει ενα αμαξι που καιει 10lit και με την βενζινη στο 1,5€ δεν την παλευει. Ειπωθηκε πριν απο καποιον να παει και να αγορασει ενα μικρο αμαξι απο μαντρα που να καιει 4-5lit ΑΝΤΙ να το κανει υγραεριο. Δεν θα διαφωνησω ΑΛΛΑ:
- εχει τα φραγκα να παρει 2ο αμαξι (με ολα τα εξοδα του)
- δεν περνει 2ο αμαξι. Πουλαει αυτο που εχει και περνει το αλλο που καιει 4-5lit. Σημερα πιστευετε πως μπορει κανεις να πουλησει αμαξι? Να το χαρισει ΝΑΙ να το πουλησει πολυ δυσκολο.
Η ουσια ειναι οποιος θελει να βαλει υγραεριο να παει και να βαλει (με οτι μελλοντικο ρισκο εχει αυτο, βαζω και τον εαυτο μου μεσα). Οποιος δεν θελει να βαλει ΑΠΛΑ να μην βαλει.Ολες οι αποψεις σεβαστες.
-
Παιδια να σας ρωτησω κατι:
Ενας φιλος εχει το καινουργιο ford focus 1600κε 115 αλογα.
Απο την ford τον απετρεψαν να βαλει υργαεριο.
Ξερετε αν επιτρεπετε να βαλει υγραεριο σε αυτον τον κινητηρα χωρις τυχον βλαβες??
Ευχαριστω. -
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
Παιδια να σας ρωτησω κατι:
Ενας φιλος εχει το καινουργιο ford focus 1600κε 115 αλογα.
Απο την ford τον απετρεψαν να βαλει υργαεριο.
Ξερετε αν επιτρεπετε να βαλει υγραεριο σε αυτον τον κινητηρα χωρις τυχον βλαβες??
Ευχαριστω.Υπάρχουν αρκετά φόκους με υγραέριο, ένας μάλιστα(Altus) γράφει κι εδώ μέσα. Πέραν των άλλων επίσημο συνεργείο/αντιπροσωπεία φορντ στη Β. Ελλάδα αναλαμβάνει και περνάει υγραέριο σε φορντ κανονικά. Βέβαια τη δουλειά την κάνουν 5 Βούλγαροι τεχνικοί στο χώρο του συνεργείου, αλλά το θέμα είναι ότι γίνεται.
-
Καλησπερα παιδια , Προφανωσ ο φιλοσ laskos 22 μιλαει για τον κινητηρα (ford duratec engine ) το εχω ακουσει και εγω , οτι μπορει κατι να γινεται στο συγκεκριμενο κινητηρα , ισωσ θεμα βαλβιδων εξαγωγησ , παντωσ ξερω περιπτωση ενοσ Nissan X-TRAIL που σε καινουργια εγκατασταση κολλησαν οι βαλβιδεσ , ενα σωμα μια ψυχη ,και για το συγκεκριμενο αμαξι ειναι θεμα υλικου κατασκευησ των βαλβιδων , αυτο βεβαια πρεπει να το γνωριζει ο εκαστοτε εγκαταστατησ ,και να συμβουλευει τον υποψηφιο πελατη , επισησ στην αγορα κυκλοφορουν οι λεγομενεσ 'λαδιερεσ' ενα απλο συστημα που ψυχει και 'λιπαινει' τισ βαλβιδεσ εξαγωγησ , συστηνεται συνηθωσ στα Ιαπωνικα αμαξιακαι λιγοτερο στα Γερμανικα .
-
Ο χρήστης g4johnny έγραψε:
Σιγουρα η λυση του πετρελαιου ειναι καλη..απλα για να παρεισ ενα καινουργιο αυτοκινητο πετρελαιο που καιει 4.5 μικτο στα 100 θελεις 20 χηνες ειναι πολλα τα λεφτα..αν ηταν τωρα να παρω πετρελαιο η να κανω το ιχ μου να καει γκαζι θα εκανα το 2ο..οι λογοι ειναι γιατι κανεισ αμεσα αποσβεση και οσους φιλους που εχω και εχουν βαλει δεν εχουν το παραμικρο προβλημα και ειναι πολυ ευχαριστημενη γενικα με το αεριο..δεν θα επαιρνα πετρελαιο γιατι ειδη οι εταιριες κινουντε σε υβριδικα και ηλεκτρικα αυτοκινητα που θα εχουν χαμηλη καταναλωση εωσ μηδενικη και χαμηλους ρυπους...ειδη το μπαλακι το ριχνουν εκει σιγα σιγα ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες για αυτο οπιος το σκεφτετε για πετρελαιο ας περιμενη λιγακι εκτος αν ειναι ανετος οικονομικα.αν δεν έχεις λεφτά αγοραζεις πιο φθηνό αυτοκίνητο με λιγότερη κατανάλωση , μικρότερο μοτερ κλπ κλπ κλπ...
όσο για τα υβριδικά αποτελούν μια μεταβατική περίοδος ... το μέλλον είναι το πάντρεμα του ντιζελ με τον οττο...
-
σχετικά με τις βαλβίδες ... από την vialle
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
.
καλημερα κοκκινο τερας(ελληνιστι).δεν σχολιαζω την 1η παραγραφο σου αφου εβαλε και στα 2 αυτοκινητα ταυτοχρονα.σε πληροφορω οτι υπαρχουν και αξιολογοι τεχνιτες, Ελληνες στην καταγωγη που μαλλον δεν τους γνωριζεις γιατι πιθανον δεν εχεις ψαξει αφου μιλας γενικα και αοριστα για ολους τους τεχνιτες.φανταζομαι οτι φτιαχνεις μονος σου το αυτοκινητο σου.αν θελεις τελος προσδιορισε το κατι πιο οικονομικο για να παω να το παρω και εγω.εκτος αν εννοεις atos γιατι και αυτα αν πας με 140 θα καψει 8 και βαλε λιτρα.υπαρχουν και αλλες εναλλακτικες μορφες ενεργειας ???ενημερωσε μας.εγω οσο εχω καταλαβει σ αυτο το φορουμ ολοι προσπαθουμε να κανουμε οικονομια στα καυσιμα που εγω προσωπικα το θεωρω λαικο αγαθο.
καταρχην, είναι λάθος του φίλου σου που έβαλε και στα 2 αυτοκίνητα ταυτόχρονα αέριο...
η λογική άλλα λέει...με αφορμή το παράδειγμα του φίλου σου , αναφέρω το γεγονός οτι οι έλληνες τεχνίτες είναι (σε μεγάλο βαθμό) αναξιόπιστοι... ο γνωστός σου μάλλον με επιβεβαιώνει...
δεν μπορείς να κάνεις και πολλά για να αλλάξεις τον τρόπο λειτουργίας των ΜΕΚ... το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να κινηθείς σε όσο τον δυνατόν πιο οικονομική λύση σε συνδυασμό με οικονομική οδήγηση...
η νέας γεννιάς tsi του γκρουπ βαγκ και οι multiair του γκρουπ φιατ προσφέρουν αναλογικά χαμηλή κατανάλωση...
η λύση του ντίζελ για ταξίδια εκτός πρωτεύουσας και μικρού για εντός είναι επίσης εφικτή...αλλά να αφήσεις ελληναρά τεχνικό να επέμβει (παρα φύσιν ) στο αυτοκίνητο σου ... έ παίζεις με την τύχη σου...σκέψου οτι λάδια σου αλλάζουν και πολλές φορές τα ελέγχεις και σου έχουν βάλει παραπάνω...
που να μου χαρίζαν αυτοκίνητο-πυροτέχνημα από χεράκι ελληναρά τεχνικού δεν κυκλοφορούσα...[/quote]
συμφωνω οτι ηταν λαθος να βαλει και στα 2 ταυτοχρονα.του το ειχα επισημανει και εγω.θα σου πω και εγω λοιπον οτι οι tsi για να δουλεψουν σωστα και αποδοτικα χρειαζονται καυσιμο με μεγαλυτερη αντικροτικη ιδιοτητα (βλεπε 100αρα βενζινη,1.65 ανα λιτρο).fiat μια φορα πηρα και δεν ξαναπαιρνω(μιλαω προσωπικα και δεν κατηγορω την εταιρια).οποτε ο καθενας σκεφτεται και αποφασιζει ποια ειναι η καλυτερη για αυτον λυση.αν μπορουσαν ολοι να αλλαξουν αυτοκινητα πιστεψε με πολλοι θα το εκαναν οποτε και παλι η αγορα ντιζελ που αναφερεις δεν ειναι τοσο προσοδοφορα μιας και να βρεις τα λεφτα να αλλαξεις αμαξι πρεπει να πληρωσεις για το diesel τουλαχιστον 3-4000 ευρω παραπανω ποσο που θα το αποσβεσεις αρκετα αργοτερα απο οτι με το υγραεριο.μην ξεχναμε και την απαγορευση.εγω προσωπικα κινουμαι με μοτοσυκλετα στο κεντρο της πολης και αν αποφασισω να παρω αλλο αμαξι θα το σκεφτω πολυ σοβαρα για diesel μεταχειρισμενο.ομως στην παρουσα κατασταση να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.τελος μην αγχωνεσαι τοσο για το αμαξι.λαμαρινες ειναι δεν εχει ψυχη.ολοι τα προσεχουμε αλλα η υπερβολη δεν φερνει καλα αποτελεσματα.φιλικα -
Το υγραέριο έχει 130 RON αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι θέμα αντικροτικής ικανότητας αλλά θερμιδικής ικανότητας (λιγότερες θερμίδες ανά κιλό καυσίμου σε σχέση με τη βενζίνη).
-
130 οκτανια δεν εχει με τιποτα αν εννοεις αυτο.στην ελλαδα αναλογα με την μιξη προπανιου βουτανιου εχει το πολυ 102-105 εξω μπορει και 110-115.αν αναφερεσαι σε εμενα εγω μιλησα για αντικροτικη ιδιοτητα σε βενζινη οχι υγραεριο.το υγραεριο ειναι πιο 'τεμπελικο' καυσιμο σε σχεση με την βενζινη παρολο που εχει περισσοτερα οκτανια.
-
Κατα την καυση υγραεριου αναπτυσονται μεγαλυτερες θερμοκρασιες στον θαλαμο καυσης?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το υγραέριο έχει 130 RON αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι θέμα αντικροτικής ικανότητας αλλά θερμιδικής ικανότητας (λιγότερες θερμίδες ανά κιλό καυσίμου σε σχέση με τη βενζίνη).130 οκτανια δεν εχει με τιποτα αν εννοεις αυτο.στην ελλαδα αναλογα με την μιξη προπανιου βουτανιου εχει το πολυ 102-105 εξω μπορει και 110-115.αν αναφερεσαι σε εμενα εγω μιλησα για αντικροτικη ιδιοτητα σε βενζινη οχι υγραεριο.το υγραεριο ειναι πιο 'τεμπελικο' καυσιμο σε σχεση με την βενζινη παρολο που εχει περισσοτερα οκτανια.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Λιγο προσεκτικα βρε παιδια .Δεν χρειαζονται και ολα τα στοιχεια για εγκαταστατες και πρατηρια.Εχουμε ξεπερασει και την γκριζα διαφημιση πλεον.
Πως θα ενημερωθει ο κοσμος αν δεν λεμε τα πραματα με το ονομα τους? Τον καλο πρεπει να τον εξυψωνουμε και τον απατεωνα να τον θαβουμε μπας και βελτιωθει η κατασταση εδω που ζουμε δυστηχως.
Διστιχώς καλέ μου φίλε η ‘εξύψωση’ πολλές φορές γίνετε εκ του πονηρού.
Πάντως η τιμή πώλησης στα πρατήρια, θα μπορούσε να ανακοινώνετε ασχολίαστα, θα βοηθούσε.
Antonis-team. -
Τα tsi δεν απαιτούν 100αρα βενζίνη... Το λέει και το μανουαλ χρήσης τους...
Λίγα είναι τα σημερινά μοτέρ που χρειάζονται 100αρα...
Άρα αμέσως αμέσως βγάζεις 2 Απο τις μεγαλύτερες αυτ/ες που πρωτοστατούν σε τιμής απόδοσης και οικονομίας... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα tsi δεν απαιτούν 100αρα βενζίνη... Το λέει και το μανουαλ χρήσης τους...
Λίγα είναι τα σημερινά μοτέρ που χρειάζονται 100αρα...
Άρα αμέσως αμέσως βγάζεις 2 Απο τις μεγαλύτερες αυτ/ες που πρωτοστατούν σε τιμής απόδοσης και οικονομίας...tι ακριβώς λέει μπορείς να μου το παραθέσεις;
-
«επισησ στην αγορα κυκλοφορουν οι λεγομενεσ 'λαδιερεσ' ενα απλο συστημα που ψυχει και 'λιπαινει' τισ βαλβιδεσ εξαγωγησ , συστηνεται συνηθωσ στα Ιαπωνικα αμαξιακαι λιγοτερο στα Γερμανικα»
Φίλε Γιώργο, παλαιά που δεν ήταν καταλυτικά, το έκανα κατά κόρο, και είχε επιτυχία. Σήμερα ο καταλύτης το θεωρεί ανεπίτρεπτο.
ΑΝΤΩΝΗΣ.
Υγραεριοκίνηση!