-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
ευχαριστώ για την απάντηση.
δηλαδή κ ετσι η μπουκάλα αν καταλάβει 'ελεύθερη εκτόνωση' κλείνει? Πως γίνεται αυτό; έχει κάποια βαλβίδα πίεσης στην έξοδο?
να υποθέσω πως η ηλεκτοβαλβίδα κλείνει την παροχή όταν δεν δουλεύεις με αέριο, οπότε είναι εξτρά προστασία?
Αισθητήρας όσφρησης, ακούγεται πάρα πολύ καλό!! αφού κ η ηλεκτροβαλβίδα από μόνη της δεν καλύπτει τις μικρές διαρροές από ότι λέτε, αλλά δε νομίζω να τοποθετεί κάποιος! Τουλάχιστον το υγραέριο μυρίζει έντονα ακόμα κ σε μικρή διαρροή, όπως διαπίστωσα σε αμάξι φίλου κ σε 'προειδοποιεί'.
Να προσθέσω πως ο εγκαταστάτης μου είπε πως βάζει ηλεκτροβάνα στην έξοδο της μπουκάλας, μόνο αν του ζητήσει ο πελάτης, γιατί συνήθως βουλώνει η ηλεκτροβάνα εύκολα!!
το έχει ακουσει ή αντιμετωπίσει αυτό κάποιος φίλος?Τα έχω ακούσει όλα τώρα με αυτό που έγραψες. Δηλαδή αν εγώ του πω ότι θέλω η εγκατάσταση που θα μου κάνει να μην έχει καθόλου ηλεκτροβάνα και θέλω και ένα σωληνάκι μέσα στο σαλόνι γιατί φτιάχνομαι με την μυρωδιά αυτός θα το κάνει;
Έπρεπε να εκτελεί την εγκατάσταση τόσο τέλεια, έτσι ώστε ποτέ να μην τον κατηγορήσει ποτέ για κάτι. Δε μπορώ να το καταλάβω αυτό. Ήρθε ποτέ κανένα εργοστάσιο να σου πει πόσα λεφτά θέλεις να ρίξεις στην ασφάλεια την οποία θα σου προσφέρει από κατασκευής;Πάντως για τις δικλείδες ασφαλείας, νομίζω ότι αν υπάρξει διαρροή στο κύκλωμα ανάμεσα σε κινητήρα και δεξαμενή, το σύστημα κάπως την διαβάζει και κλείνει την πίσω ηλεκτροβάνα. Επιφυλάσσομαι όμως.
από ότι κατάλαβα το σύστημα κλείνει τις ηλεκτοβαλβίδες (δουλεύουν μαζί κ οι δυο) όταν:
- δεν δουλεύεις με υγραέριο
- όταν δουλεύεις με υγραέριο αλλά δεν υπάρχει πίεση υγραεριου στο χωρο της μηχανής, προφανώς λόγω διαρροής.
τώρα, στο δικό μου που δεν υπάρχει πίσω ηλεκτροβαλβίδα, μάλλον η μπουκάλα η ίδια δεν βγάζει αέριο αν 'δει' πως υπάρχει ελεύθερη-μεγάλη διαρροή. Τουλάχιστον έτσι μου είπε ο εγκαταστάτης, αλλά ετσι κατάλαβα κ από τα λεγόμενα του antonis-team.
-
Εχει βάλει κανείς στον Κατσαμπέρη υγραέριο να μου πει εντυπώσεις
-
Εχει βάλει κανείς στον Κατσαμπέρη υγραέριο να μου πει εντυπώσεις αν δουλεύει σωστά αν περνάει ΚΤΕΟ???]
-
Απο δημοσιευση στο site του Πρωτου Θεματος πριν απο λιγο
'Τρία άτομα τραυματίστηκαν, αργά το μεσημέρι της Παρασκευής, από έκρηξη σε ΙΧ αυτοκίνητο, στην περιοχή του Ευόσμου Θεσσαλονίκης. Το συμβάν σημειώθηκε σε συνεργείο αυτοκινήτων, που βρίσκεται στην προέκταση της οδού Μαιάνδρου.
Η έκρηξη, σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, έγινε κατά τη μετατροπή του κινητήρα του οχήματος (σε υγραεριοκίνηση), με αποτέλεσμα να καταστραφεί ολοσχερώς το αυτοκίνητο και να τραυματιστούν τρία άτομα, που διακομίστηκαν στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».
Σύμφωνα με το γενικό διευθυντή του νοσοκομείου, Γιώργο Χριστόπουλο, οι ασθενείς φέρουν «εκτεταμένα, αλλά όχι βαθιά, εγκαύματα», ενώ η «κατάσταση της υγείας τους δεν κρίνεται κρίσιμη» και «προληπτικά» νοσηλεύονται στη χειρουργική μονάδα Πλαστικής.
Η Πυροσβεστική ερευνά τα αίτια του περιστατικού.'
-
Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
Απο δημοσιευση στο site του Πρωτου Θεματος πριν απο λιγο'Τρία άτομα τραυματίστηκαν, αργά το μεσημέρι της Παρασκευής, από έκρηξη σε ΙΧ αυτοκίνητο, στην περιοχή του Ευόσμου Θεσσαλονίκης. Το συμβάν σημειώθηκε σε συνεργείο αυτοκινήτων, που βρίσκεται στην προέκταση της οδού Μαιάνδρου.
Η έκρηξη, σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, έγινε κατά τη μετατροπή του κινητήρα του οχήματος (σε υγραεριοκίνηση), με αποτέλεσμα να καταστραφεί ολοσχερώς το αυτοκίνητο και να τραυματιστούν τρία άτομα, που διακομίστηκαν στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».
Σύμφωνα με το γενικό διευθυντή του νοσοκομείου, Γιώργο Χριστόπουλο, οι ασθενείς φέρουν «εκτεταμένα, αλλά όχι βαθιά, εγκαύματα», ενώ η «κατάσταση της υγείας τους δεν κρίνεται κρίσιμη» και «προληπτικά» νοσηλεύονται στη χειρουργική μονάδα Πλαστικής.
Η Πυροσβεστική ερευνά τα αίτια του περιστατικού.'
ενδιαφέρον να δούμε ποιος αποζημιώνει σε τέτοια περίπτωση
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
ενδιαφέρον να δούμε ποιος αποζημιώνει σε τέτοια περίπτωσηΑν ηταν ασφαλισμενος ο ιδιοκτητης του συνεργειου για αστικη ευθυνη,
πληρωνει η ασφαλεια, αν οχι ο ιδιος. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Να ρωτησω, σημερα εκανα μια μετρηση στα καυσαερια και ειδα οτι οι υδρογοναθρακες(HC) παιζουν μεταξυ 5-10 κατι που παλια με την βενζινη ηταν 1-2 και οταν ηταν καινουριο ηταν 0. Υποδηλωνει τιποτα αυτο?
Καλέ μου φίλε, εν πρώτης δεν ξέρω τα χιλιόμετρα σου.
Δεύτερον δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα έχεις από το service.
Πάντως εάν έχεις μόνον HC ανεβασμένα και όχι και ο συντελεστής CO, τότε αυτό γίνετε από λάθος αβανς, (οπού παίρνει ρύθμιση), η από βαλβίδες.
Πάντως δεν υπάρχει πρόβλημα άμεσο. Βάλτο στα υπόψη σου.
Antonis-team.Θα στα πω τωρα.
εχω 53.000 συνολικα.
Απο τελευταιο σερβις εχω 9 μηνες και 12,000 χλμ εχω λαδι 5-40 φουλ συνθετικο ΕΝΕΟS
O συντελεστης CO επεζαι στο 0.003%.
Ο λ ρελαντι στο 1.02 και στις 2500 0.998
Αμαξι hyundai tucson.
90% εάν κάνεις service, θα πέσει. Πάντως καθάρισε και τα μπεκ. Από τον L κάτι τέτοιο διαπιστώνω. Καθώς και από το 0,003. άτολμη τροφοδοσία.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Να υπενθυμησω οτι ολα αυτα με καυση υγραεριου.
Βρηκα κατι αναλυσεις τωρα απο το πρωτο σερβις που εβγαλα και καρτα(με βενζινη τοτε).
Στις 2500
CO=0.01%
HC=0
CO2=14.9
Ο2=0,31
λ=1014Στις 800
CO=0.00%
HC=0
CO2=15.2
Ο2=0,09
λ=1004Μη δίνεις σημασία στις μικροαποκλίσεις σε τιμές επειδή οι μετρήσεις έγιναν σε διαφορετικά μηχανήματα και με διαφορετικές συνθήκες.
Ακόμα και μόνο τα λάδια να αλλάξεις οι ρύποι θα μειωθούν. -
μπορεί το μηχάνημα να ήθελε καλιμπράρισμα, μπορεί να το είχε ανάψει πριν από λίγο....
πολλά μπορεί... -
Παιδακια ειπα να μπω να πω μια καλημερα!
εχω φουλαρει με 25 ευρω, εχω κανει ηδη 450 χιλιομετρα και συνεχιζωωωωωωωωω!
Το συνεργειο που πηρε φωτια ποιανου ηταν (επωνυμια)?
Σχετικα με τις ηλεκτροβανες (το λεει και το ονομα) λογικα κλεινουν με την χρηση ηλ. ρευματος...
Αρα οταν κλεινεις διακοπτη γενικο και φευγεις λογικα ολα ΚΛΕΙΝΟΥΝ..
Επισης οταν δεν εχει ζεσταθει ο κινητηρας το ιδιο (μενει κλειστη η ηλεκτροβανα του ρεζερβουαρ.
Το ΙΔΙΟ οταν τελειωνει το καυσιμο μας και εχει μικρη ποσοστητα ή πιεση οποτε παλι διακοπτει ΤΕΛΕΙΩΣ το υγραεριο και δινει εντολη στα μπεκ της βενζινης να αναλαβουν δραση...
ΓΕνικως μου φαινεται λιγο ... κουφο να μην κλεινει ΤΕΛΕΙΩΣ μια βανα . Αν αυτο δεν συνεβαινε τοτε θα μυριζαμε συνεχεια μεσα στο αμαξι μας.
Κατι που θα ηθελα να μαθω ειναι πως διαφευγει ο αερας στο ρεζερβουαρ οταν γεμιζουμε με υγραεριο... Δηλ. εννοω αν υπαρχει καποια βαλβιδα (ΑΛΛΗ?) εκτονωσης που τον διωχνει? Και αν ναι πως ξερουμε οτι αυτη λειτουργει παντα κλειστει... Αναλογιστειτε οτι οταν φουλαρουμε ο διακοπτης ρευματος ειναι κλειστος (χωρις ρευμα απο την μπαταρια. Πως λοιπον επιτυγχανεται η απομακρυνση του αερα (μηπως με βαλβδιβα χωρις την χρηση ρευματος και ποια?)
Καλη συνεχεια και οπως ειπαμε ΒΑΖΟΥΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ!
-
ξέρω ότι οι αντλίες υγραερίου, όπως βάζουν τραβάνε τον αέρα. Δηλαδή θα σου βάλει 1 λίτρο και θα τραβήξει τον αέρα. Για αυτό και αργεί τόσο, αλλά μπορείς να το δεις από το λάστιχο της αντλίας όταν κουνιέται.
-
Καλησπέρα σας, πρόσφατα είχα μια συζήτηση σχετικά με την υγραεριοκίνηση και υπώθηκε το εξής: ''αν κάνεις το αυτοκίνητο σου υγραέριο, σε 70.000χλμ θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι''. Γνωρίζει κανείς κατα πόσο κάτι τέτοιο ισχύει, και αν ναι σε όλων των τυπων τους κινητήρες(spi,mpi, άμεσου ψεκασμού)?
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Καλησπέρα σας, πρόσφατα είχα μια συζήτηση σχετικά με την υγραεριοκίνηση και υπώθηκε το εξής: ''αν κάνεις το αυτοκίνητο σου υγραέριο, σε 70.000χλμ θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι''. Γνωρίζει κανείς κατα πόσο κάτι τέτοιο ισχύει, και αν ναι σε όλων των τυπων τους κινητήρες(spi,mpi, άμεσου ψεκασμού)?δεν υπαρχουν πληροφορίες για κάτι τέτοιο. Αλλα γιατι ρωτας εμας? Καλύτερα να ρωτήσεις αυτόν που στο είπε!!! Εκτός κ αν δεν ήξερε, γιατι ούτε κ αυτουνού του είπαν, που είναι πολύ λογικό γιατι ούτε ο άλλος είπε κάτι στον άλλον, που είπε στον φίλο σου που είπε σε σένα.
Τα πάντα είναι φήμες αδερφέ. Χωρις στοιχεία, είναι απλά κινδυνολογία.btw, υπάρχει κανεις που να σου εγγυηθεί οτι το ίδιο σου το αυτοκίνητο μπορεί να βγάλει αβίαστα 70.000χλμ χωρίς να πάθει κάτι ? Ανεξαρτήτως αν έχει υγραέριο η΄όχι... Το επιασες το υπονοούμενο ετσι ?
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Καλησπέρα σας, πρόσφατα είχα μια συζήτηση σχετικά με την υγραεριοκίνηση και υπώθηκε το εξής: ''αν κάνεις το αυτοκίνητο σου υγραέριο, σε 70.000χλμ θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι''. Γνωρίζει κανείς κατα πόσο κάτι τέτοιο ισχύει, και αν ναι σε όλων των τυπων τους κινητήρες(spi,mpi, άμεσου ψεκασμού)?Καλυτερα να μιλανε με στοιχεια και λιγο πιο τεχνικη αναλυση. Τα περι ''κινητηρα στο χερι'' ειναι του καφενειου κουβεντες κοινως
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Καλησπέρα σας, πρόσφατα είχα μια συζήτηση σχετικά με την υγραεριοκίνηση και υπώθηκε το εξής: ''αν κάνεις το αυτοκίνητο σου υγραέριο, σε 70.000χλμ θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι''. Γνωρίζει κανείς κατα πόσο κάτι τέτοιο ισχύει, και αν ναι σε όλων των τυπων τους κινητήρες(spi,mpi, άμεσου ψεκασμού)?έχω φίλο ο οποίος μπορεί ένα ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σου, να σου δώσει τον κινητήρα στο χέρι σε 5.000χλμ. Και πολλά σου βάζω.
Άρα;
Είναι το αυτοκίνητό σου μάπα;
-
Ο χρήστης g4johnny έγραψε:
Εχει βάλει κανείς στον Κατσαμπέρη υγραέριο να μου πει εντυπώσειςενας φιλος εβαλε σε 2 κιολας αυτοκινητα κανενα δεν δουλευει σωστα
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
Εχει βάλει κανείς στον Κατσαμπέρη υγραέριο να μου πει εντυπώσεις
ενας φιλος εβαλε σε 2 κιολας αυτοκινητα κανενα δεν δουλευει σωστα
Τι αυτοκίνητα εχει??κτεο πέρασε κανονικά
-
2 erotiseis
otan peraseis kteo 'aeriou' xriazete na ksanaperaseis? i paei mazi me to kanoniko ti ginete?
eida pados to akrivinan 3-4 lepta...
Prepei na ftiaxtei ena forum h site na exei times ap ola ta pratiria stin elada pistevo...Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και οχι με greeklish[mod]
-
Μολις εβαλα υγραεριο με 0.698 / λιτρο στο πρατηριο του κ. Γεωργιαδη στο αεροδρομιο Μακεδονιας (AEGEAN). Φαινεται να καταλαβε οσα του ειπα σχετικα με τις αυξησεις των τιμων ποσο αποθαρυνουν τον κοσμο που θελει να βαλει.
Οποτε απο εμενα μπραβο και νομιζω ειναι ο πιο φτηνος στην Θεσσαλονικη.
Συνεχιστε να επιλεγεται τον πιο φτηνο!!!!!!!!!
-
Λιγο προσεκτικα βρε παιδια .Δεν χρειαζονται και ολα τα στοιχεια για εγκαταστατες και πρατηρια.Εχουμε ξεπερασει και την γκριζα διαφημιση πλεον.
-
Ο χρήστης mitsoZ έγραψε:
...
Prepei na ftiaxtei ena forum h site na exei times ap ola ta pratiria stin elada pistevo...Μολις εβαλα υγραεριο με 0.698 / λιτρο στο πρατηριο του κ. Γεωργιαδη στο αεροδρομιο Μακεδονιας (AEGEAN). Φαινεται να καταλαβε οσα του ειπα σχετικα με τις αυξησεις των τιμων ποσο αποθαρυνουν τον κοσμο που θελει να βαλει.
Οποτε απο εμενα μπραβο και νομιζω ειναι ο πιο φτηνος στην Θεσσαλονικη.
Συνεχιστε να επιλεγεται τον πιο φτηνο!!!!!!!!!
Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία που υπάρχουν
Υγραεριοκίνηση!