-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αν τα μερικες χιλιαδες ταξι κυκλοφορουσαν στην λεωφορειολωριδα οταν ειναι αδεια, αυτα τα 5 λεωφορεια δεν θα εφταναν ποτε στον προορισμο τους. Ουτε για αστειο αυτο που προτεινεις.συγνωμη τοτε, δεν καταλαβα το υφος σου.
Mην ειμαστε υπερβολικοι, ποτέ δεν ειναι χιλιάδες τα άδεια ταξί ταυτόχρονα (ας πούμε) στην Αλεξάνδρας. Άντε να ειναι 10-20 και αν. Το να μπαινοβγαίνουν αυτά τα 10-20 ειναι πιο ασφαλές δηλαδή?
-
Γιατι πιανεις εναν δρομο μονο? Σε μια δεδομενη στιγμη, δεν ειναι καποιες χιλιαδες ταξι αδεια μεσα στην Αθηνα? Θες εκατονταδες αντι για χιλιαδες? Κ παλι, αν ολοι αυτοι κινουνται μεσα στις λεωφορειολωριδες, αυτες καταργουν αυτοματα το νοημα τους.
-
Bρε kc, είναι απλό. Ας πούμε το ένα ρευμα της Αλεξάνδρας είναι περίπου 3-4 χλμ, έτσι? Αν βάλεις 20 ταξί εκεί μέσα (και πολλά σου λέω, μόνο αργα βραδυ θα βρεις τόσα άδεια, όπου έτσι και αλλιώς δεν απαγορευεται), τι ποσοστό αυτών των 3-4ων χιλιομέτρων θα πιάσουν? Πές 4μιση μέτρα επί 20=90 μέτρα. Και σε άλλους αντίστοιχους δρόμους δεν αλλάζει πολύ η αναλογία.
Το ξαναλέω, μην ειμαστε υπερβολικοί. -
Τα ταξί δεν πρέπει να μπαίνουν στις λεωφορειολωρίδες.
Πρώτο, γιατί καθυστερούν τα λεωφορεία (το βλέπω γιατί Θεσσαλονίκη επιτρέπονται)
και δεύτερο γιατί οι ταξιτζήδες επιλέγουν να κινούνται μόνο σε διαδρομές που έχει λεωφορειολωρίδες γιατί βγάζουν πιο γρήγορα λεφτά. Αν τους ζητήσεις να πάνε κάπου αλλού, αρνούνται γιατί θα μπλέξουν στη κίνηση και θα καθυστερήσουν. -
ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΤΑΞΙ ΣΤΙΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΛΩΡΙΔΕΣ!!! Εγω που πτοριμω την χρηση των ΜΜΜ και οχι την ΠΑΡΑΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ! Γιατι να μεινω κολλημενος απο ενανσεμνα edit modπου ψαρευει πελατες??? Να πανε στο διαολο οι κιτρινιαριδες! Αν δεν τους αρεσει να αλλαξουν δουλεια! Απο την δεκαετια του '70 που εφαρμοστηκε το μετρο ατονησε για τους γνωστους λογους, ψηφαλακιασεμνα edit mod .Εγω που ασχολουμαι με τις συγκοινωνιες και κυκλοφορω και 10 ωρες με τα αστικα βλεπω πως οποτε μπαινει εναςσεμνα edit mod ταριφας στη λωριδα παραλυουν τα παντα! ΚΑΜΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ??? ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ 'Η ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΠΑ???
Δεν υπαρχει ποιο ωραια μερα οταν απεργεισεμνα edit mod
Υ.Γ. Υπαρχουν και οι σωστοι επαγγελματιες -
Ενώ οι edit mod λεωφορειατζήδες που edit mod και δε σε αφήνουν να μπεις μολις δουν πελατη να σηκώνει χερι, σε κλεινουν στεγνα οι edit mod και edit mod ασύστολα, είναι καλύτεροι?
Υπάρχουν βεβαιως και καλοί επαγγελματίες.Το χρώμα στο edit mod δεν ειναι τυχαιο...
Στο θέμα μας τώρα. Ένα παπί που μπαίνει ΝΟΜΙΜΑ στη λεωφορειολωρίδα και σέρνεται με 40χαω δεν ενοχλεί τα λεοφωρεία δηλαδή?
Ποτέ μα ποτέ δεν έχει τύχει να κινηθεί λεοφωρείο πιο γρήγορα από εμένα, οπότε αποκλέιεται να το ενοχλώ. Αν χρειαστεί να σταματήσω για πελάτη, είτε ήμουν μέσα είτε έξω, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, το λεωφορείο θα σταματήσει πίσω μου. Συν το οτι προστίθεται και το στοιχείο της επικινδυνότητας, αν ήμουν έξω. -
Υπομονή κύριοι και αύριο θα γράψω και την δικιά μου άποψη...
-
Στο Παρίσι πάντως μια χαρά ζούνε ταξί και λεωφορεία μαζί στις λεωφορειολωρίδες.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Στο Παρίσι πάντως μια χαρά ζούνε ταξί και λεωφορεία μαζί στις λεωφορειολωρίδες.τι συγκρινεις τωρα..
που να δεις και ιαπωνικα ταξι.. γραβατουλα γαντακι και ευγενια -
Εκει υπαρχει και μια σχετικη οργανωση. Εδω ειναι μπατε σκυλοι, μοιρασε το κρατος αδειες με το τσουβαλι και δεν εχουμε τι να τα κανουμε. Παιδεία δεν υπαρχει. Και αν δεν απατωμαι στην υπολοιπη Ευρωπη τα ταξι ειναι σε εταιρειες. (Μπορει και να κανω λαθος)
Ειδα τον αλλο τον ταριφα χθες στη Γαλατσιου και Αγ.Λαυρας που σταματησε πανω στο φαναρι ακριβως στη μεση του δρομου για να πααλαβει 2 επιβατες. Εκλεισε ολη την Γαλατσιου και μετα εσφαξε καρακοκκινο -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Υπομονή κύριοι και αύριο θα γράψω και την δικιά μου άποψη...Nα είσαι υποκειμενικά αντικειμενικός όμως.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ποτέ μα ποτέ δεν έχει τύχει να κινηθεί λεοφωρείο πιο γρήγορα από εμένα, οπότε αποκλέιεται να το ενοχλώ. Αν χρειαστεί να σταματήσω για πελάτη, είτε ήμουν μέσα είτε έξω, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, το λεωφορείο θα σταματήσει πίσω μου. Συν το οτι προστίθεται και το στοιχείο της επικινδυνότητας, αν ήμουν έξω.Υπάρχει μελέτη συγκοινωνιολόγων στο Θεσσαλονίκη* που υπολογίζουν αντικειμενικά την επιβάρυνση που προκαλεί η παρουσία των ταξί στις λεωφορειολωρίδες. Λυπάμαι, αλλά σε αυτό το θέμα είσαι 100% λάθος, και με στοιχεία.
*: http://www.ses.gr/docs/edeltia/ses_edel ... dTaxis.pdf
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Ποτέ μα ποτέ δεν έχει τύχει να κινηθεί λεοφωρείο πιο γρήγορα από εμένα, οπότε αποκλέιεται να το ενοχλώ. Αν χρειαστεί να σταματήσω για πελάτη, είτε ήμουν μέσα είτε έξω, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, το λεωφορείο θα σταματήσει πίσω μου. Συν το οτι προστίθεται και το στοιχείο της επικινδυνότητας, αν ήμουν έξω.
Υπάρχει μελέτη συγκοινωνιολόγων στο Θεσσαλονίκη* που υπολογίζουν αντικειμενικά την επιβάρυνση που προκαλεί η παρουσία των ταξί στις λεωφορειολωρίδες. Λυπάμαι, αλλά σε αυτό το θέμα είσαι 100% λάθος, και με στοιχεία.
*: http://www.ses.gr/docs/edeltia/ses_edel ... dTaxis.pdf
+1000
-
Οι συγκοινωνιολόγοι στην Ελλάδα μου θυμίζουν τους συνδικαλιστές-εργατοπατέρες: δεν έχουν δουλέψει αληθινά ποτέ. Eκτός αν η προσφορά τους περιορίστηκε σε αυτό το έκτρωμα, τον δακτύλιο που κατέστρεψε ουσιαστικά την Αθήνα και στον συγχρονισμό των φαναριών της Κηφησίας.
Επιπλέον, κάτι που πρότεινα και είμαι σίγουρος οτι δεν το έχουν λάβει υποψη οι εν λόγω... επιστήμονες. Αυτοί μιλάνε για γενική κυκλοφορία των ταξί. Εγώ μιλάω για κυκλοφορία ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ταξί. Και οποιοσδήποτε φωστηρας συγκοινωνιολόγος θα μπορέσει να καταλάβει αν του το εξηγήσεις απλά ότι:
α) Είναι πιο ασφαλές για όλους σε σχέση με το μπες-βγες
β) Έτσι και αλλιως θα μπεις για πελάτη (δεν μπορείς να τον μαζεψεις από τη μεσαια), οπότε έτσι και αλλιώς θα σταματήσεις για λίγο την κυκλοφορία. Όπως επίσης θα μπεις για να τον αφήσεις, δε γίνεται να τον κατεβάσεις καταμεσής.
γ) Η μεγαλύτερη καθυστέρηση για τα λεωφορεία στην Αθήνα είναι τα... τρόλεϊ
δ) Δε θα δημιουργησει περισσότερο πρόβλημα ένα ταξί (το αντιθετο βεβαια) σε σχέση με ένα ποδήλατο ή ένα μοτοποδήλατο που αργοπορεί και που και τα δυο μπαινουν ΝΟΜΙΜΑ.
ε) Τα ταξί -δυστυχως- σε αυτήν την πόλη που ημιεξυπηρετειται απο τα ΜΜΜ, αποτελούν και αυτά -δυστυχως και πάλι- ένα ΜΜΜ ανάγκης για πολλούς (πχ ηλικιωμένους).Thomas... -800 11 TAXI 666
-
Από την εν λόγω μελέτη, μετρήσεις:
*Στο σημείο αυτό κρίνεται απαραίτητο να αναφερθούν οι αρνητικότατες επιπτώσεις
από την εφαρμογή του αντίστοιχου μέτρου στη Θεσσαλονίκη, όπου η χρήση των
Λ-Λ από τα ταξί είχε ως βασική συνέπεια τη μείωση της μέσης ταχύτητας κίνησης
των λεωφορείων και κατ’ επέκταση την επιμήκυνση των χρόνων διαδρομής, με
βασικά χαρακτηριστικά: τους μεγάλους χρόνους λειτουργίας των κινητήρων εν
κενώ (στο ρελαντί), τα συχνά ή/και απότομα φρεναρίσματα, τις συχνές
ακινητοποιήσεις και επανεκκινήσεις. Συγκεκριμένα:-
Η μέση ωριαία ταχύτητα των λεωφορείων σε ώρα αιχμής μειώθηκε από τα
12,4 km/h στα 6,1 km/h (ποσοστό μείωσης πάνω από 50%). -
Ο συνολικός μέσος χρόνος διαδρομής (από αφετηρία προς το τέρμα) σε ώρες
αιχμής των γραμμών που εισέρχονται σε Λ-Λ αυξήθηκε κατά 16%. -
Οι εκκινήσεις από στάση σε ώρες αιχμής αυξήθηκαν κατά μέσο όρο από 92
ανά χιλιόμετρο Λ-Λ σε 169 (αύξηση της τάξης του 83%).*
-
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
-
Η μέση ωριαία ταχύτητα των λεωφορείων σε ώρα αιχμής μειώθηκε από τα
12,4 km/h στα 6,1 km/h (ποσοστό μείωσης πάνω από 50%). -
Ο συνολικός μέσος χρόνος διαδρομής (από αφετηρία προς το τέρμα) σε ώρες
αιχμής των γραμμών που εισέρχονται σε Λ-Λ αυξήθηκε κατά 16%.
Από εδώ φαίνεται για πόση προχειρότητα μιλάμε. Απλή αριθμητική να ξέρεις, αυτή η αναλογία δε βγαινει.
-
-
Μάλλον αναφέρονται στη μέση ταχύτητα στη λεωφορειολωρίδα ενώ ο χρόνος αφορά όλη τη διαδρομή (και εκτός της λεωφορειολωρίδας).
Συνέχεια σταματούν για διπλο-τριπλομίσθωση, σταματούν μέσα στη λεωφορειολωρίδα δίπλα σε ταξί που έχει σταματήσει κανονικά στην εσοχή για αποβίβαση κλπ.
Ανέβα εδώ να τα δεις! -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Εγώ μιλάω για κυκλοφορία ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ταξί. :ειναι που ειναι τα μισα ταξι παρανομα,βγαζουν ντουμανια,ειναι απατεωνες και κλεβουν,θα τους κανουμε τη χαρη να τους βαλουμε νομιμα στης λεωφορειολωριδες?
οταν κυκλοφορουσα με το στρατιωτικο τζιπ στη μεσωγειων ολοι εκει ηταν,πηγαιναν σα κοτες ...κορναρα να κανουν ακρη,χριστο δε καταλαβαινανε,σταματαγανε οπου γουσταρανε να παρουν και να αφησουν πελατη...
εχουμε και φυσικα την τρομερη τροχαια που ουτε καν τους ακουμπαει
εχουν κανει οποιο δρομο γουσταρουν πιατσα
καμια λυπηση για τη χειροτερη φαρα της ελλαδας -
Ποσο συχνα θα βρει καποιος ενα ποδηλατο μεσα σε μια λεωφορειολωριδα?? Πες μου σε παρακαλω γιατι οταν απεργουν τα ταξι ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ???? Και πως να παει γρηγορα ενα λεωφορειο οταν ενας ταριφας πηγαινει μπροστα του με 20χλμ???
-
Έχεις δει πολλούς να πάνε με 20? Οι δρόμοι αδειάζουν στις απεργίες επειδή τα ταξί είναι πολλά. Και είναι πολλά επειδή
α) ειναι αναλογικά φθηνά και τα χρησιμοποιεί ο κόσμος
β) οι συγκοινωνίες στην Ελλάδα είναι επιεικώς για τον @$#@@. Μίλησες για παρασυγκοινωνία. Όπως επειδή η παιδεία είναι ανύπαρκτη και ανθεί η παραπαιδεία, έτσι και επειδή οι συγκοινωνίες (μιλάω για λεωφορεία βεβαιως) είναι γτπ, ανθεί η παρασυγκοινωνία. Για κάνε πχ μια βόλτα στην Αγ. Δημητρίου στο Μπραχάμι να δεις κάθε ποιες μέρες της βδομάδας περνάει λεωφορείο. Έχουν απηυδήσει οι ντόπιοι και τα ταξί κάνουν χρυσές δουλειές. Επίσης σε προκαλώ να πάμε μια βόλτα στην Αλεξάνδρας και να μετρήσουμε πόσα λεωφορεία περνάνε την ώρα και κάθε πότε. Για ώρα αιχμής μιλάω βεβαίως. Παράλληλα να μετρήσουμε πόσα άδεια ταξί θα περάσουν και να υπολογίσουμε ποια θα ήταν η επιβάρυνση της λ-λ αν έμπαιναν νόμιμα. Επίσης να ρίξουμε και μια μέτρηση για το πόσα ΙΧ μπαίνουν στο ίδιο χρονικό διάστημα και κόβω την @$##%@ μου οτι θα είναι περισσότερα από τα ταξί.Στ' @@ μου αν θα τους παραχωρηθεί ή όχι στην τελική, δεν είναι το επάγγελμά μου, το κάνω από ανάγκη (και συνειδητά καλύτερα από τους περισσότερους) και περιστασιακά για συμπλήρωμα εισοδήματος. Όταν όμως υπάρχει θέμα ασφαλειας, θα γίνω όσο περισσότερο σπαζ@@@δης μπορώ για να στο δώσω να το καταλάβεις. Αν δεν το καταλαβαίνεις οτι είναι επικίνδυνο το μπες-βγες, τότε έχεις πρόβλημα, λυπάμαι. Μέχρι τότε θα σε παρακαλούσα να μου εκθέσεις τις απόψεις σου με επιχειρήματα και όχι με τσιτάτα και +1000, -258781, +666^2. Μέχρι τότε θα σε συμβούλευα να μην καταπίνεις και να μην αναμασάς όσα σου λένε οι φίλοι σου οι ΕΘΕΛατζήδες. Αν θες να δεις πόσο καλά παιδιά ειναι, πάμε μια βόλτα με το ταξί, να δεις τι επικά κλεισίματα τρώω κάθε φορά που δουλεύω.
Ντιναρα, εγώ είμαι αυτός που τους κράζω πιο πολύ απ' όλους. Εγω πλακωθηκα τις προάλλες στο λιμάνι με έναν κωλόγυφτο που ψαρευε διπλους και τριπλους πελάτες, ενώ οι άλλοι οι ηλίθιοι που είχαν μεινει άδειοι του έκαναν πλάτες και οι κότες που είχε στοιβαξει μέσα το δεχόντουσαν αδιαμαρτυρητα και δεν εβγαιναν. Είσαι όμως τρομερά προκατειλημένος και απολυτος. Η τροχαια δεν κάνει τα στραβα ματια μόνο σ΄ αυτους. Πιο πολλά ΙΧ θα δεις στις λ-λ από ταξί. Να μη σου πω για τα παράνομα παρκαρισμένα. Σίγουρα δεν είναι ταξί αυτά, τα ταξί ειναι 24/7 στο δρόμο, δεν παρκάρουν σχεδόν ποτέ. Επίσης υπάρχουν και άλλες φάρες, ακόμα χειρότερες, επειδή αυτοί θεωρούνται επιστήμονες και χαίρουν άλλης εκτίμησης, ενώ όλοι ξέρουν τι κουμάσια ειναι. Γιατροί, δικηγόροι, δημοσιογράφοι... Δε σε βλέπω να τους τσουβαλιάζεις και αυτούς...
'Οσο για το πού σταματάνε, απλά: εκεί που τους ζητάνε. Ή μηπως θα πας τη γριά 200 μέτρα παραπέρα μπας και βρεις άδεια την ειδική εσοχή (εδώ γελάνε ) για να την κατεβάσεις? Σε άλλη χώρα που έχει την κατάλληλη υποδομή, αυτα ειναι εφαρμόσιμα. Εδώ όχι.Τέλος πάντων, με κουράσατε. Γραφτε τους αφορισμους σας και αστε τα επιχειρηματα σε άλλους. Εδώ μιλάμε όμως για ζητημα ασφαλειας και αν δεν μπορείτε να το καταλάβετε, δεν ειναι ευθύνη μου αυτό. O mirage όμως το ειπε πιο πριν, μια χαρά μπορουν να συμβιώσουν, αρκεί να υπάρχει η κατάλληλη παιδεια και σωστη αστυνομευση.
Α! Και κάτι άλλο. Το ξέρετε οτι το ένα ρεύμα της Αιγαίου προς την Καλλιθέα είχε γίνει αποκλειστικά λ-λ, έτσι? Μιλάμε για τον μόνο τρόπο για να πας από Δαφνη-->Καλλιθέα, αλλιώς αν πας από τα στενά, σκελετός θα φτάσεις. Ξέρετε για ποσα λεωφορεία είχε γίνει? Για 2 (ολογραφως ΔΥΟ) γραμμές, τη 218 και τη 232, που περνούν κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα και αν έχουν διάθεση μπορεί και 15Αύγουστο. Να χαρώ εγώ συγκοινωνιολόγους, σοβαρούς επιστήμονες που σκέφτηκαν ή ενέκριναν κάτι τέτοιο. Και μετά μου λέτε για μετρήσεις και έρευνες, σε ένα pdf που πιο πολύ με διαφημιστική μπροσούρα για τη δουλειά τους θυμίζει.
TΑΧΙ και συμπεριφορά οδηγών - Εμπειρίες