Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    • 1
    • 2
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 102
    • 103
    • 62 / 103
    Περί αυτοκίνησης
    232
    2043
    9034
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      @ djalma
      Συμφωνώ με την άποψή σου, θέλω δρόμους πληρώνω. Και το περίρεγο είναι ότι όλοι συμφωνούσαν μέχρι πρόσφατα που μας έχει πιάσει κάτι... Οπότε νομίζω ότι κατά βάθος δεν είναι τόσο θέμα της βασικής ιδέας αλλά το ότι τα διόδια παραέχουν γίνει ακριβά.
      Στο Σκορπιό πάντως μπορείς να πας αλλά υπάρχουν κάποιοι αδικαιολόγητοι περιορισμοί, αληθινοί ή φήμες που διατηρούνται με μανία. Νομίζω μόνο σε μία από τις παραλίες 'συνιστάται' να πας και μάλλον 'συνιστάται' να φύγεις με τη δύση του ηλίου ή κάτι τέτοιο.
      Και γενικά σε όλες τις παραλίες μπορείς να πας και μάλιστα οφείλει να σου επιτρέπει τη δίοδο (από κάποιο κατσικογκρεμόδρομο φυσικά). Μάλλον αν έχει μπάρα με διόδια κάποιος είναι για να σου προσφέρει μια διευκόλυνση όπως πάρκινγκ και πρόσβαση από βατό δρόμο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        papatzas last edited by

        τοσες δεκαετιες πληρωμενα διοδια και τελη κυκλοφοριας που πηγαν;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης papatzas έγραψε:
          τοσες δεκαετιες πληρωμενα διοδια και τελη κυκλοφοριας που πηγαν;

          Σενάριο πρώτο. Βρίσκουν δουλειά τόσος κόσμος που φτιάχνει, συντηρεί και λειτουργεί τα διόδια και τρώνε οι μεγαλο-εργολάβοι δήθεν φτιάχνοντας και συντηρώντας; τους δρόμους!
          Άλλο σενάριο: Στο να φτιάχουν δρόμους, να τους συντηρούν αλλά ελπίζω και για πολλά άλλα πράματα. Πχ να φτιάχνουν νοσοκομεία παρόλο που ο πληθυσμός δεν το δικαιολογεί ώστε να μην πεθαίνεις στο ασθενοφόρο στο δρόμο για Αθήνα ή Θεσ/κη. Για σχολεία, για στήσιμο δικτύων ρεύματος, νερού κλπ κλπ. Δεν είναι κακό, έτσι κι αλλιώς πάλι στα ίδια μέρη πάνε τα λεφτά μας, στους μεγαλοεργολάβους!
          Και στα δύο σενάρια έχουμε καλύτερους δρόμους κλπ κλπ από ότι παλιότερα που πάλι πληρώναμε!
          Και στα δύο σενάρια τρώνε φυσικά και όλοι οι ενδιάμεσοι μέχρι τους εργολάβους!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bebes last edited by

            Απ'οτι κατάλαβα το θεμα είναι οτι πληρώνουμε αρκετα έως πολλά, ή για να το πω πιο απλα πληρώνουμε (πολυ)περισσοτερα απ'οσο παλια.

            Η λύση (κατα τη γνώμη μου): Πληρες κλείσιμο του αυτοκινητοδρόμου και πληρες επαρχιακο δίκτυο.
            Οποιος θελει μπαινει και πληρωνει, οποιος δε θελει κανει λιγα χλμ περισσοτερα και περισσοτερο χρόνο.

            Αυτο το σταματα ξεκινα σε τοσα διοδια πραγματικα 'με σκοτώνει'

            Ετσι που τα εχουν κανει (διοδια εξωα απο καθε πολη και χωριο), καλα κανοουν και δεν τους πληρωνουν (εγω ειμαι πιο παραδοσιακός, παω απο τις παρακάμψεις )

            η συγκριση με άλλες χωρες σε κοστος ανα χιλ προσεχως

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              εδω ρε παιδια ενα εργο 50.000€ δινουν, και παιρνουν μιζα απο τον υπουργο μεχρι τον τελευταιο υπαλληλο, και αναρρωτιεστε που πηγαν τα λεφτα απο τα διοδια?

              τους πιανουν να τα παιρνουν, στη χειροτερη περνανε μια ΕΔΕ, και ειναι παλι στη θεση τους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                Στο θέμα των διοδίων υπάρχει σαφής θέση .
                Υπάρχουν 2 ξεχωριστά και ξεκάθαρα θέματα .
                Το πρώτο είναι αν πρέπει να υπάρχουν διόδια στους δρόμους .
                Το δεύτερο είναι αν τα διόδια έχουν μπεί και λειτουργούν σωστά .

                Στο δεύτερο που είναι το εύκολο προφανώς έχουν γίνει απίστευτες βλακείες .
                Οπως τα μετωπικά διόδια , η μη λειτουργία ενιαίου e-pass , η πληρωμή διοδίων γιά άφτιαχτα κομμάτια , ο κατακερματισμός των δρόμων σε εταιρείες γιά να βολευτούν όλοι και όλα αυτά τα θέματα που χρειάζονται διόρθωση .

                Στο πρώτο όμως είναι θέμα αρχής .
                Ζούμε σε μιά χώρα που μέχρι πριν λίγα χρόνια έχανε μιά κωμόπολη στους δρόμους και είχε και μιά πόλη τραυματίες . Σήμερα αυτό έχει μειωθεί κάπως , αλλά πρεπει να μειωθεί ακόμα πάρα πολύ .
                Χρειαζόμαστε λοιπόν ασφαλείς δρόμους , είτε αυτοκινητόδρομους , είτε ταχείας κυκλοφορίας .
                Ποιός θα τους πληρώσει ?
                Οι χρήστες η όλοι οι φορολογούμενοι ?
                Η μήπως νομίζετε ότι τους πληρώνει το υπερπέραν !!!!!
                Επίσης εκτός του ΠΑΘΕ και της Εγνατίας , οι άλλοι δρόμοι δεν μπορούν να είναι βιώσιμοι ούτε κατασκευστικά ούτε λειτουργικά με τους χαμηλούς φόρτους κυκλοφορίας που θα έχουν . Πρέπει όμως να γίνουν η όχι ?

                Τα δημόσια έργα που πληρώνουν όλοι οι φορολογούμενοι είναι φωλιά σκανδάλων , κακοτεχνιών , μιζών και καθυστερήσεων .
                Ο ΠΑΘΕ φτιάχνεται ήδη 30 χρόνια και ακόμα να τελειώσει . Η Εγνατία το ίδιο .
                Σε συτά τα 30 χρόνια είχαμε 100.000 νεκρούς από τροχαία δηλαδή μιά Λάρισα και πάνω από 500.000 τραυματίες δήλαδή μισή Θεσσαλονίκη .
                Και πάνω από τους μισούς νεκρούς και τραυματίες είναι από μετωπικές συγκρούσεις στο 'εθνικό' δίκτυο .

                Αρα το ερώτημα διόδια η όχι , είναι ασφαλείς δρόμοι η όχι .
                Ε λοιπόν σε αυτό το ερώτημα , δεν μπορούμε να κάνουμε μαγκιές και παιχνιδάκια .
                Είναι ένα ελάχιστο χρέος απέναντι στα παιδιά που γύριζαν από τις εκδρομές και χάθηκαν στα Τέμπη και στον Μαλιακό . Και σε όλους τους άλλους που δεν πρόλαβαν να γεράσουν .
                Είναι πολύ σοβαρό το θέμα γιά να το αφήοσυμε στους φραπεδοφόρους .

                Απαντήστε λοιπόν . Θέλουμε ασφαλείς δρόμους , ΝΑΙ Η ΟΧΙ ?
                ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ?
                ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ Η ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ?

                Yπάρχει κάποια σαφής απάντηση ?

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  Ο χρήστης criuser έγραψε:

                  Απαντήστε λοιπόν . Θέλουμε ασφαλείς δρόμους , ΝΑΙ Η ΟΧΙ ?
                  ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ?
                  ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ Η ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ?

                  Yπάρχει κάποια σαφής απάντηση ?

                  φυσικα και ολοι θελουμε ασφαλεις δρομους
                  υπαρχει βεβαια και ο αντιλογος, που λεει οτι τους δρομους αυτους τους εχουμε πληρωσει ΧΡΥΣΟΥΣ και οχι μονο μια φορα. Και εχουν πληρωθει απο τα διοδια, τα ΤΚ και τους φορους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Τα ΤΚ και οι φόροι δεν πήγαιναν ποτέ σε αυτούς τους δρόμους .
                    Δυστυχώς ούτε τα διόδια που πληρώναμε στο κράτος .
                    Αλλά πέρα από τον Αθήνα - Αρκίτσα και Καραβόμυλος - Τέμπη και την Εγνατία , οι άλλοι δρόμοι δεν γίνονται από το κράτος αλλά από ιδιώτες .

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ntinaras
                      ntinaras last edited by

                      εγω ειμαι υπερ του να πληρωνονται οι δρομοι,οπως και ολα τα δημοσια αγαθα απο τους φορους ολων και οχι απο τους χρηστες.
                      γιατι αλλιως να γινουν ολα ιδιωτικα και οποιος εχει λεφτα να μπορει να ζει.αλλιως θα ψοφαει.
                      στη χειροτερη περιπτωση θα μπορουσαν να εχουν διοδια μεχρι την αποσβεση του κοστους του εργου,αλλα αυτοι θελουν οχι μονο αποσβεση,αλλα να βγαλουν και 100000% κερδος.εγω αν εχω ενα μαγαζι και βγαζω πολυ κερδος,θα με πανε μεσα και θα μου το κλεισουν,η στη καλυτερη θα με σκισει η εφορια...
                      αν τα διοδια στην ελλαδα ηταν φυσιολογικα,δηλαδη ειχαν χρεωση ανα χλμ,ηταν σε τελειωμενους δρομους και φευγαν οταν γινοταν η αποσβεση τοτε δεν θα καναμε καν αυτη τη συζητηση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        papatzas last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                        τοσες δεκαετιες πληρωμενα διοδια και τελη κυκλοφοριας που πηγαν;

                        Σενάριο πρώτο. Βρίσκουν δουλειά τόσος κόσμος που φτιάχνει, συντηρεί και λειτουργεί τα διόδια και τρώνε οι μεγαλο-εργολάβοι δήθεν φτιάχνοντας και συντηρώντας; τους δρόμους!
                        Άλλο σενάριο: Στο να φτιάχουν δρόμους, να τους συντηρούν αλλά ελπίζω και για πολλά άλλα πράματα. Πχ να φτιάχνουν νοσοκομεία παρόλο που ο πληθυσμός δεν το δικαιολογεί ώστε να μην πεθαίνεις στο ασθενοφόρο στο δρόμο για Αθήνα ή Θεσ/κη. Για σχολεία, για στήσιμο δικτύων ρεύματος, νερού κλπ κλπ. Δεν είναι κακό, έτσι κι αλλιώς πάλι στα ίδια μέρη πάνε τα λεφτά μας, στους μεγαλοεργολάβους!
                        Και στα δύο σενάρια έχουμε καλύτερους δρόμους κλπ κλπ από ότι παλιότερα που πάλι πληρώναμε!
                        Και στα δύο σενάρια τρώνε φυσικά και όλοι οι ενδιάμεσοι μέχρι τους εργολάβους!

                        ποιους δρομους συντηρουσαν τοσα χρονια που πληρωνουμε διοδια στην ΚΟρινθου-Πατρων;;; ουτε τον ιδιο το δρομο που μετραει 100αδες νεκρους

                        ποσες φορες ειχε συντηρηθει το αθηνα-αγ. κωνσταντινος; ποσους νεκρους ειχαμε σε Μαλλιακο - Τεμπη με τα διοδια+τελη που πληρωναμε; σκεψου οτι φτανεις τεμπη πληρωνεις διοδια για πηγαινεις με 60 αντι να σου δινουν για να περασεις

                        σε τσεπες πηγαιναν και δεν συντηρουσαν τιποτα πολυ απλο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nick last edited by

                          Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
                          εγω ειμαι υπερ του να πληρωνονται οι δρομοι,οπως και ολα τα δημοσια αγαθα απο τους φορους ολων και οχι απο τους χρηστες.
                          γιατι αλλιως να γινουν ολα ιδιωτικα και οποιος εχει λεφτα να μπορει να ζει.αλλιως θα ψοφαει.
                          στη χειροτερη περιπτωση θα μπορουσαν να εχουν διοδια μεχρι την αποσβεση του κοστους του εργου,αλλα αυτοι θελουν οχι μονο αποσβεση,αλλα να βγαλουν και 100000% κερδος.εγω αν εχω ενα μαγαζι και βγαζω πολυ κερδος,θα με πανε μεσα και θα μου το κλεισουν,η στη καλυτερη θα με σκισει η εφορια...
                          αν τα διοδια στην ελλαδα ηταν φυσιολογικα,δηλαδη ειχαν χρεωση ανα χλμ,ηταν σε τελειωμενους δρομους και φευγαν οταν γινοταν η αποσβεση τοτε δεν θα καναμε καν αυτη τη συζητηση.

                          Πολύ σωστός!. Επειδή οι κυβερνήσεις των τελευταίων δεκαετιών ήταν παντελώς ανίκανες πρέπει να ξαναβάλουμε εμείς το χέρι στην τσέπη μας? ...όχι φυσικά !!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ntinaras
                            ntinaras last edited by

                            Αγωγή κατά της εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» κατέθεσε το ΚΤΕΛ Λάρισας

                            Αγωγή κατά της κατασκευάστριας εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» κατέθεσε το ΚΤΕΛ Λάρισας για την οικονομική ζημία που υπέστη από το πολύμηνο κλείσιμο των Τεμπών, ύστερα από την πτώση βράχων.

                            Το ΚΤΕΛ Λάρισας διεκδικεί αποζημίωση 572.000 ευρώ από διαφυγόντα κέρδη επειδή λόγω της πτώσης των βράχων στα Τέμπη, τα λεωφορεία του αναγκάζονταν να χρησιμοποιούν παρακαμπτήριους δρόμους, προκειμένου να εκτελέσουν ενδονομαρχιακά και υπεραστικά δρομολόγια.

                            Υπενθυμίζεται ότι τα Τέμπη παρέμεναν κλειστά από τις 17 Δεκεμβρίου του 2009 έως τις 5 Μαΐου του 2010. Σύμφωνα με το ΚΤΕΛ, το δρομολόγιο Λάρισα-Θεσσαλονίκη διεξαγόταν μέσω Ελασσόνας - Κατερίνης, γεγονός που σήμαινε 90 επιπλέον χιλιόμετρα (240 αντί των 150) και 3,5 αντί για δύο ώρες για κάθε διαδρομή.

                            Η 'Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.' έχει αναλάβει την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ, Μαλιακός-Κλειδί, στο οποίο εντάσσονται και οι σήραγγες των Τεμπών.

                            Στην αγωγή που κατατέθηκε στο Πολυμελές Πρωτοδικείο, το ΚΤΕΛ Λάρισας επικαλείται και τα πορίσματα του ΓΕΩΤΕΕ για τα αίτια του συμβάντος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-lappas last edited by

                              Επειδή μάλλον δεν το έχετε καταλάβει (μάλλον δεν θέλετε να το καταλάβετε), χρήματα για να φτιαχτούν νέοι δρόμοι που είναι απολύτως απαραίτητοι (όπως η Ιονια Οδός, ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας κλπ) και για να συντηρηθούν οι υφιστάμενοι Δεν υπάρχουν Δεν υπήρχαν και Δεν θα υπάρξουν.

                              Οι επιλογές είναι 2:

                              Αφήνουμε τα πράγματα όπως είναι και χάνουμε χιλιάδες ανθρώπους στην άσφαλτο κάθε χρόνο.

                              Προσκαλούμε ιδιώτες να μας φτιάξουν τους δρόμους και συμφωνούμε να τους πληρώνουν οι χρήστες με διόδια.

                              Τρίτη επιλογή του στυλ 'να τα πάρουν από αυτούς που τα έκλεβαν τόσα χρόνια' κλπ, απλά δεν υπάρχει και είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Όσοι θέλουν να μην πληρώνουν διόδια και θέλουν να είναι σωστοί ξέρουν ότι υπάρχουν παρακαμπτήριοι δρόμοι οι οποίοι δεν μπορεί να είναι ούτε χωρίς κίνηση, ούτε το ίδιο γρήγοροι με τον αυτοκινητόδρομο*.

                              Οι υπόλοιποι απλά εκμεταλεύονται την κλασική έλλειψη οργάνωσης της χώρας μας για να το παίζουν μαγκάκια και ιδεαλιστές. Με ξένα χρήματα.

                              *Παρεμπιπτόντως, σε αυτούς τους δρόμους μπορούμε να δούμε πολύ καλά τι συμβαίνει όταν το πράγμα δεν είναι στα χέρια του ιδιώτη αλλά του κράτους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Για να καταργήσουμε τη χρέωση της χρήσης των δρόμων σε όλους τους φορολογούμενους, πρέπει πρώτα να λύσουμε το φορολογικό.
                                Δηλαδή όλοι να πληρώνουν δίκαια τους φόρους που τους αναλογούν.
                                Αλλιώς θα έχουμε συμπτώματα του στυλ κάποιοι που φοροδιαφεύγουν να μην πληρώνουν για τίποτα, και τα λοιπά υποζύγια να τους κουβαλάνε στην πλάτη τους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

                                  Προσκαλούμε ιδιώτες να μας φτιάξουν τους δρόμους και συμφωνούμε να τους πληρώνουν οι χρήστες με διόδια.

                                  οι ιδιωτες αυτοι μηπως ειναι οι ιδιοι που τοσα χρονια πληρωσαμε χρυσους για να φτιξουν οτι εφτιαξαν?

                                  για ποσα χρονια θα τους πληρωνουμε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ntinaras
                                    ntinaras last edited by

                                    το κρατος δινει το 90% στη χρηματοδοτηση του δρομου και το υπολοιπο το βαζει η ιδιωτικη εταιρεια.
                                    το προβλημα ειναι οτι δε μπορει να βρει το υπολοιπο 10% ε?...
                                    και φυσικα θα φτιαξει το δρομο με υπερκοστολογηση οπως κανουν σε ολα τα δημοσια εργα,θα κοτσαρει και διοδια για 35 χρονια να φτασει το 1000000000% κερδος οπως στην αττικη οδο,και θα εισαι ευχαριστημενος.
                                    μπας και εισαι συγγενης του μπομπολα?γιατι αν ειναι ετσι παω πασο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nick last edited by

                                      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                      Δεν υπάρχουν Δεν υπήρχαν και Δεν θα υπάρξουν.

                                      Δεν υπάρχουν (οκ) Δεν υπήρχαν (Υπήρχαν αλλά κατασπαταλήθηκαν) Δεν θα υπάρξουν (θα υπάρξουν φορολογώντας τον Συνταξιούχο των 400 ευρώ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nick last edited by

                                        Αν και έγραψα δεν υπάρχουν στην αρχή για τις φρεγάτες που θέλουν να αγοράσουν ....τα 3 δις από που θα τα βρούνε?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dodger last edited by

                                          Ο χρήστης Nick έγραψε:
                                          Αν και έγραψα δεν υπάρχουν στην αρχή για τις φρεγάτες που θέλουν να αγοράσουν ....τα 3 δις από που θα τα βρούνε?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nick last edited by

                                            Ο χρήστης Dodger έγραψε:

                                            Αν και έγραψα δεν υπάρχουν στην αρχή για τις φρεγάτες που θέλουν να αγοράσουν ....τα 3 δις από που θα τα βρούνε?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 62 / 103
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr