-
…..και αναρτιέμαι φίλε Hierophant. Αυτό είναι σύνηθες φαινόμενο. Ο εγκαταστάτης είναι τόσο βλάκας, να μην το κάνει γρηγορότερα!, γιατί το κόστος είναι ανύπαρκτο.
Γι’ αυτό γκαρίζω, ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ, για την κίνηση με αέριο!. Και σίγουρα γρήγορα θα υπάρχει απόλυτη επιλογή εγκαταστάτη, εάν συμφέρει το σπορ τότε…...
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
…..και αναρτιέμαι φίλε Hierophant. Αυτό είναι σύνηθες φαινόμενο. Ο εγκαταστάτης είναι τόσο βλάκας, να μην το κάνει γρηγορότερα!, γιατί το κόστος είναι ανύπαρκτο.
Γι’ αυτό γκαρίζω, ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ, για την κίνηση με αέριο!. Και σίγουρα γρήγορα θα υπάρχει απόλυτη επιλογή εγκαταστάτη, εάν συμφέρει το σπορ τότε…...
ΑΝΤΩΝΗΣ.που πήγε η φέτα; οεο;
έφαγες την φέτα;φιλικά έτσι; μη παρεξηγηθώ...
-
φιλε Hierophant
δες την παρακατω φωτο απο το αμαξι μου (ICOM JTG)http://s869.photobucket.com/albums/ab25 ... g&newest=1
μου εβαλαν τον ρυθμιστη απο κάτω? Καλο ή κακο? Υπαρχει περιπτωση να εχω και αλλον ρυθμιστη στη μηχανη και να μην τον βλεπω? να ειναι κρυμμένος?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
…..και αναρτιέμαι φίλε Hierophant. Αυτό είναι σύνηθες φαινόμενο. Ο εγκαταστάτης είναι τόσο βλάκας, να μην το κάνει γρηγορότερα!, γιατί το κόστος είναι ανύπαρκτο.
Γι’ αυτό γκαρίζω, ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ, για την κίνηση με αέριο!. Και σίγουρα γρήγορα θα υπάρχει απόλυτη επιλογή εγκαταστάτη, εάν συμφέρει το σπορ τότε…...
ΑΝΤΩΝΗΣ.δεν ειναι το θέμα το κόστους, είναι το θέμα οτι θα έπρεπε σαν μηχανικός και τεχνικός μαζί, να προνοήσει οτι αυτό το μαραφέτι εκεί, δημιουργεί πρόβλημα. Το βρήκα κατα τύχη όταν μίλησα με εναν φίλο 'tgi' που έχει ενα C4 Picasso. Και το παρατήρησε αυτος πρώτος, και με έβαλε κ μένα στο τρυπάκι. Και μάλιστα μου είπε οτι ο τεχνικός του, του έκανε αλλαγή της θέσης στον ρυθμιστή και τον έβαλε δεξιά στην εργαλειοθήκη. Αλλα και πάλι το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Φίλε sdaoula ναί αυτο είναι. Εχω δει το αυτοκίνητο μου απο κάτω όταν άλλαξα τακάκια, αλλα δεν πήρε το μάτι μου να έχω και ΔΕΥΤΕΡΟ ρυθμιστή. Είναι σε σαφώς καλύτερη θέση απο άποψη θερμοκρασίας... αλλα αν γενικότερα είναι οκ, θα μας το πεί ο κ. Αντώνης.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
…..και αναρτιέμαι φίλε Hierophant. Αυτό είναι σύνηθες φαινόμενο. Ο εγκαταστάτης είναι τόσο βλάκας, να μην το κάνει γρηγορότερα!, γιατί το κόστος είναι ανύπαρκτο.
Γι’ αυτό γκαρίζω, ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ, για την κίνηση με αέριο!. Και σίγουρα γρήγορα θα υπάρχει απόλυτη επιλογή εγκαταστάτη, εάν συμφέρει το σπορ τότε…...
ΑΝΤΩΝΗΣ.κυρ Antonis θα σας παρακαλουσα να μην δινετε συμβουλες για κατι το οποιο δεν γνωριστε.Δεν νομιζω να εχετε βαλει κανεναν ρυθμιστη πιεσης οπως ειπατε παραπανω ,διοτι αυτο ειναι απλα 5ης γενιας.Εκτος εαν μπερδευεται τον εν λογο ρυθμιστη με τον υποβιβαστη πιεσης(πνευμονας)που δεν εχει καμια απολυτος σχεση.Εδω καλα καλα δεν ξερετε να ξεχωριζετε τις διαφορες του 'φυσικου αεριου' με του 'υγραεριου'.
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
δεν ειναι το θέμα το κόστους, είναι το θέμα οτι θα έπρεπε σαν μηχανικός και τεχνικός μαζί, να προνοήσει οτι αυτό το μαραφέτι εκεί, δημιουργεί πρόβλημα. Το βρήκα κατα τύχη όταν μίλησα με εναν φίλο 'tgi' που έχει ενα C4 Picasso. Και το παρατήρησε αυτος πρώτος, και με έβαλε κ μένα στο τρυπάκι. Και μάλιστα μου είπε οτι ο τεχνικός του, του έκανε αλλαγή της θέσης στον ρυθμιστή και τον έβαλε δεξιά στην εργαλειοθήκη. Αλλα και πάλι το πρόβλημα δεν λύθηκε.Όπα - όπα!!!
δεν είπα ότι δεν λύθηκε!!!
Το πρόβλημα όντως το είχα και εγώ αλλά με λίγο διαφορετικά συμπτώματα!!!
πήγα στον εγκαταστάτη και αυτός άλλαξε την θέση του ρυθμιστή πίεσης. Στην αρχή τον είχε τοποθετήσει κάτω από τα μπεκάκια και πάνω από το δυναμό του αυτοκινήτου. Μπροστά στην μηχανή.....
όμως αυτή η θέση ζεσταινόταν πολύ ο ρυθμιστής... με αποτέλεσμα να ανεβάζει την θερμοκρασία σε όλο το υγραέριο που υπήρχε στο αυτοκίνητο (και στο κύκλωμα αλλά και στην μπουκάλα) και να αρχίζει τα διάφορα συμπτώματα ρεταρίσματος. Τα λεγόμενα 'λαγουδάκια' στον δρόμο!!!!!
Μου άλλαξε θέση στον ρυθμιστή και τον πήγε από την άλλη μεριά της μηχανής.(ο χώρος του κινητήρα έχει την εξής διάταξη : από τα δεξιά προς τα αριστερά είναι : η ασφαλιοθήκη και ο εγκέφαλος, η μπαταρία, ο κινητήρας, δοχείο υαλοκαθαριστήρων)
Λοιπόν από την αριστερή μεριά που ήταν ο ρυθμιστής, τον έβαλαν στην δεξιά μεριά μπροστά από την ασφαλιοθήκη.Εκεί λοιπόν που μπήκε δεν επηρεάζεται από την θερμοκρασία και το πρόβλημα λύθηκε....
Δεν έχω άλλο πρόβλημα....
Επίσης, πιστεύω ότι ταυτόχρονα έλυσα και το πρόβλημα με την κατανάλωση... είχα πολύ υψηλή κατανάλωση! έφτανε τα 16-17 λίτρα τα 100 χιλ όταν η βενζίνη ήταν στα 11-12 λίτρα!!!
Νομίζω.. (τώρα το ερευνώ.... την τελευταία εβδομάδα) ότι έλυσα και το θέμα της κατανάλωσης....
Τώρα μπορώ να πω ότι νοιώθω - δεν νοιώθω διαφορά στην βενζίνη και στο υγραέριο.. πριν την καταλάβαινα!!!Βέβαια, θα κάνω και την 'μαγκιά' του Hierophant και θα μονώσω τον ρυθμιστή για να έχω τέλεια απόκριση του κινητήρα!!!
Θα επανέλθω με νεότερο μήνυμα για το θέμα της κατανάλωσης και του εγκαταστάτη!
-
Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:
φιλε Hierophant
δες την παρακατω φωτο απο το αμαξι μου (ICOM JTG)http://s869.photobucket.com/albums/ab25 ... g&newest=1
μου εβαλαν τον ρυθμιστη απο κάτω? Καλο ή κακο? Υπαρχει περιπτωση να εχω και αλλον ρυθμιστη στη μηχανη και να μην τον βλεπω? να ειναι κρυμμένος?
Κακή μεριά δεν είναι .... πολύ ευάλοτος είναι!!!!
Επίσης ο ρυθμιστής έχει πάνω του και μία τάπα όπου απο εκεί μπορούν και μετράνε οι τεχνικοί αν έχει πίεση το κυκλωμα και αν ανεβάζει πίεση η αντλία του υγραερίου....
Επίσης πάνω στον ρυθμιστή έχει και μια βάνα (διακόπτη) όπου αν ξεβιδώσεις την τάπα και ανοίξεις την βάνα, τοτε θα βγάλεις όλο το υγραέριο που υπάρχει στους σωλήνες και στα μπέκ, και μπορείς να κάνεις συντήρηση στα μπέκ (αν βουλώσουν). Δεν αδιάζει η δεξαμενη γιατί εκεί έχεις την βαλβίδα όπου κλείνει.Εκεί που είναι τώρα ο ρυθμιστής σου είναι δίσκολο να κανουν και το τσεκάρισμα της πίεσης αλλα και το άδειασμα του καυσίμου απο τα μπέκ.....
-
Λοιπον μερικοι καινουργιοι υπολογισμοι απο εμενα για το κοστος της υργαεριοκινησης.
Κοστος τοποθετησης+κτεο+κιτ επισκευης ελαστιοκου=1670ευρω.
1.45ευρω/λιτ η βενζινη εδω κοντα σε εμενα και μεση καταναλωση με βενζινη στο αμαξι μου 8.3λιτ/100χλμ.
0.75 ευρω/λιτ το υγραεριο και μεση καταναλωνωση 9.5 με 10, ας το κανω 9.7λιτ/100χλμ.
Ετσι στα 100χλμ με βενζινη κοστος 12 ευρω ενω με υγραεριο 7.3 ευρω
Τα λεφτα που κερδιζω στα 100χλμ ειναι δηλαδη 4.7 ευρω στα 100χλμ.
Με απλη μεθοδο των τριων βρισκουμε οτι για να ξεπληρωσω τα αρχικα 1670 ευρω της εγκαταστασης θα πρεπει να περασουν 35532χλμ.
Το ποσο των χιλιομετρων για να γινει αποσβεση εδω φαινεται μεγαλο.Κανω 43000χλμ μο τον χρονο αρα περιπου 830χλμ την εβδομαδα.
Κοστος με βενζινη περιπου 100 ευρω την εβδομαδα λοιπον ενω με υγραεριο 62 ευρω.
Η εβδομαδια διαφορα λοιπον στα 38 ευρω
Εδω παλι φαινεται οτι με συμφερει πολυ το υγραεριο.Ειδοποιηστε με αν κανω λαθος στους υπολογισμους μου.
-
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
Λοιπον μερικοι καινουργιοι υπολογισμοι απο εμενα για το κοστος της υργαεριοκινησης.
Κοστος τοποθετησης+κτεο+κιτ επισκευης ελαστιοκου=1670ευρω.
1.45ευρω/λιτ η βενζινη εδω κοντα σε εμενα και μεση καταναλωση με βενζινη στο αμαξι μου 8.3λιτ/100χλμ.
0.75 ευρω/λιτ το υγραεριο και μεση καταναλωνωση 9.5 με 10, ας το κανω 9.7λιτ/100χλμ.
Ετσι στα 100χλμ με βενζινη κοστος 12 ευρω ενω με υγραεριο 7.3 ευρω
Τα λεφτα που κερδιζω στα 100χλμ ειναι δηλαδη 4.7 ευρω στα 100χλμ.
Με απλη μεθοδο των τριων βρισκουμε οτι για να ξεπληρωσω τα αρχικα 1670 ευρω της εγκαταστασης θα πρεπει να περασουν 35532χλμ.
Το ποσο των χιλιομετρων για να γινει αποσβεση εδω φαινεται μεγαλο.Κανω 43000χλμ μο τον χρονο αρα περιπου 830χλμ την εβδομαδα.
Κοστος με βενζινη περιπου 100 ευρω την εβδομαδα λοιπον ενω με υγραεριο 62 ευρω.
Η εβδομαδια διαφορα λοιπον στα 38 ευρω
Εδω παλι φαινεται οτι με συμφερει πολυ το υγραεριο.Ειδοποιηστε με αν κανω λαθος στους υπολογισμους μου.
Ωραίος είσαι στους υπολογισμούς!!!
και εγώ καπως έτσι είμαι ..... λίγο + λίγο -!!!!!
Εγώ θα έχω απόσβεση στα 30.000 χιλ!!!
είναι πολλα???? δεν νομίζω!!!!!
αν το δείς από την σκοπιά ότι το έχω βάλει πρίν από 1 χρόνο και ήδη έχω κάνει 25.000 χιλ???? νομίζω πως είμαι καλά!!!
Λογικά το Πάσχα θα πρέπει να έχω κάνει απόσβεση και να αρχίζω να κάνω οικονομία! -
Αυτο επισης που καταλαβαινω ειναι το οτι δεν θα πρεπει η μηχανη μου να χαλασει λογω του υγραεριου τουλαχιστον τα επομενα 70000χλμ γιατι αλλιως θα μπω μεσα οικονομικα...
(ποιος ξερει ποσο θα μου στοιχισει η επισκευη....) -
κ. Αντωνη για τα ιδιωτικα ΚΤΕΟ εννοουσα αυτο που ειπατε και εσεις. Δηλ. λιγοτερη ταλαιπωρια, απογευμνατινο ραντεβου χωρις να χανω μεροκαματα κτλ. Τωρα το αν θα κανουν τα στραβα ματια...
-
Αν ξανακανω τους υπολογισμους μου με τιμη υγραεριου τα 0.65ευρω/λιτρο θα δουμε οτι τα χιλιομετρα που πρεπει να κανω για να αποσβεσω θα πεσουν στα 29298 ενω το εβδομαδιαιο μου κερδος θα εκτοξευτει στα 47.5 ευρω!!!
Εκει θελω να καταληξω. Οταν εβαλα υγραεριο η τιμη του ηταν 0.65ευρω/λιτ ενω τωρα εκτοξευτηκε στα 0.75 χωρις μαλιστα να υπαρχει κανενας λογος και χωρις να βαλει φορο το κρατος. Που να βαλει κιολας και κανεναν φορο. Ή που να μου χαλασει και η μηχανη εξαιτιας του υγραεριου!
-
Κανονικά, για να κάνεις πλήρεις υπολογισμούς, πρέπει να δεις πόσο θα σου κοστίσει η αντικατάσταση της δεξαμενής (το πολύ σε μια δεκαετία), το ετήσιο σέρβις (αν χρειάζεται αυτό) και φυσικά να φέρεις σε παρούσα αξία αυτά που θα έδινες για βενζίνη ή αντικατάσταση δεξαμενής σε βάθος χρόνου.
Χονδρικά, δεν αλλάζει η ουσία: σε 1-2 χρόνια το πολύ (κι ανάλογα τα χιλιόμετρα που κάνει κάποιος ετησίως, το είδος, την τιμή και την κατανάλωση της βενζίνης) θα έχουμε κάνει απόσβεση.
Αυτό που ενδιαφέρει βέβαια, πέρα από το οικονομικό, είναι η ποιότητα της αυτοκίνησης με υγραέριο και οι τυχόν επιπτώσεις στον κινητήρα ανά περίπτωση. -
Οποτε παρακαλω ολους, να μην λεμε στους αλλους οτι το κερδος μας ειναι 50% περιπου σε σχεση με την βενζινη, γιατι τωρα που το υγραεριο πηγε στα 0.75 και με δεδομενη μια 20% περιπου αυξηση της καταναλωσης σε σχεση με την βενζινη, το κερδος πλεον περιοριζεται σε λιγοτερο απο 38%.
Αυτο το λεω και για τον γνωστο εγκαταστατη και προμηθευτη αεριου στην θεσσαλονικη, που αυξησε την τιμη του αεριου και ακομα θα διαφημιζει κερδος σε σχεση με την βενζινη 50%...
Ας το κατεβασει καλυτερα πλεον στο 38%...Λιγο ακομα να ανεβασει την τιμη και θα φουλαρω μονιμως απο την Γευγευλη στα σκοπια...
-
Είναι κανενας μηχανολογος στη Αθήνα που βγαζει χαρτι για το ΚΤΕΟ? Εχει παει κανεις? Και τι χρηματα θελει?
-
Τα χαρτια που χρειαζονται για να περασεις κτεο στα δινει κανονικα ο εγκαταστατης.
90 ευρω παραβολο πληρωσα εγω στο κτεο. -
lasko32
Που ακριβως βαζεις με 0,75 υγραεριο? -
Εκτός από το μπλε πρατήριο στο αεροδρόμιο όλα τα άλλα περίπου 0,75 χρεώνουν, όπως μου λένε φίλοι φρικαρισμένοι για την αναίτια αύξηση. Χθες γέμισα από το μπλε με 0,70 παρά 1-2 λεπτά. Μόνο αν βλέπω οτι ξεμένω θα βάλω ακριβότερο.
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
…..και αναρτιέμαι φίλε Hierophant. Αυτό είναι σύνηθες φαινόμενο. Ο εγκαταστάτης είναι τόσο βλάκας, να μην το κάνει γρηγορότερα!, γιατί το κόστος είναι ανύπαρκτο.
Γι’ αυτό γκαρίζω, ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ, για την κίνηση με αέριο!. Και σίγουρα γρήγορα θα υπάρχει απόλυτη επιλογή εγκαταστάτη, εάν συμφέρει το σπορ τότε…...
ΑΝΤΩΝΗΣ.δεν ειναι το θέμα το κόστους, είναι το θέμα οτι θα έπρεπε σαν μηχανικός και τεχνικός μαζί, να προνοήσει οτι αυτό το μαραφέτι εκεί, δημιουργεί πρόβλημα. Το βρήκα κατα τύχη όταν μίλησα με εναν φίλο 'tgi' που έχει ενα C4 Picasso. Και το παρατήρησε αυτος πρώτος, και με έβαλε κ μένα στο τρυπάκι. Και μάλιστα μου είπε οτι ο τεχνικός του, του έκανε αλλαγή της θέσης στον ρυθμιστή και τον έβαλε δεξιά στην εργαλειοθήκη. Αλλα και πάλι το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Φίλε sdaoula ναί αυτο είναι. Εχω δει το αυτοκίνητο μου απο κάτω όταν άλλαξα τακάκια, αλλα δεν πήρε το μάτι μου να έχω και ΔΕΥΤΕΡΟ ρυθμιστή. Είναι σε σαφώς καλύτερη θέση απο άποψη θερμοκρασίας... αλλα αν γενικότερα είναι οκ, θα μας το πεί ο κ. Αντώνης.
Το αέριο, δεν έχει το πρόβλημα του νερού, διότι δεν έχει το πρόβλημα της βαρύτητας. Κατά συνεπεία μπαίνει και επάνω και κάτω. Πάντα, και καταναλίσκοντας περίπου 1 μέτρο σωλήνα περισσότερο, έβαζα τον ρυθμιστή χαμηλά. Σε απόσταση από τον προφυλακτήρα, στο ίδιο κάθετο επίπεδο με τον καθρέπτη της μηχανής, και απέναντι από την εξάτμιση. Έτσι ενόσω το περιβάλλον ήταν χλιαρό, είχε άμεσο αερισμό, έστω και σε traffic. ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ.
Σίγουρα υπάρχει μόνον ένας ρυθμιστής πίεσης.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης neotoys έγραψε:
Εκτός από το μπλε πρατήριο στο αεροδρόμιο όλα τα άλλα περίπου 0,75 χρεώνουν, όπως μου λένε φίλοι φρικαρισμένοι για την αναίτια αύξηση. Χθες γέμισα από το μπλε με 0,70 παρά 1-2 λεπτά. Μόνο αν βλέπω οτι ξεμένω θα βάλω ακριβότερο.Στην Αθήνα μια χαρά παραμένει η τιμή του υγραερίου: 0,65 ευρώ/λίτρο σήμερα στην JetOil κοντά στο Σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας.
Υγραεριοκίνηση!