-
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Η VW κατέβασε τις τιμές στα μοντέλα της παιδιά..Επιτέλους νομίζω πλέον δεν είναι τόσο υπερτιμημένα τα vw. Scirocco 160 με 22.690. Πολύ καλά πιστεύω..καμια επισημη ανακοινωση?
-
Οι τιμές τουλάχιστον στον κατάλογο φαίνονται μειωμένες αρκετά..Check:
http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/Sc ... rices.html
Γι'αυτό μάλλον και το polo gti ήρθε τόσο κάτω σε τιμή.
Επίσης ενός φίλου μου το scirocco 160, που το έχει παραγγείλει και έχει έρθει, αλλά δεν το έχει παραλάβει ακόμα, του είπαν θα του κόψουν 2000 ευρώ επειδή μειώθηκαν οι τιμές.Ευτυχώς τον έπιασε μάλλον η μείωση..
-
Ξεκίνησε και το TIGUAN 1.4 TSI 122PS 4x2 με €23.800 και €24.750 σε δύο εκδόσεις.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πρέπει οπωσδήποτε να μάθω που εμπλέκεται η Nissan στον 1,4Tce!
To μπλόκ της μηχανής είναι της Nissan κι όχι της Renault και προέρχεται από την οικογένεια κινητήρων H της Nissan.H Renault πήρε το μπλόκ και απλά το μετέτρεψε από ατμοσφαιρικό σε Turbiσμένο με intercooler.(με τις γνωστές ενισχύσεις στα κινούμενα μέρη κλπ.)
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Πρέπει οπωσδήποτε να μάθω που εμπλέκεται η Nissan στον 1,4Tce!
To μπλόκ της μηχανής είναι της Nissan κι όχι της Renault και προέρχεται από την οικογένεια κινητήρων H της Nissan.H Renault πήρε το μπλόκ και απλά το μετέτρεψε από ατμοσφαιρικό σε Turbiσμένο με intercooler.(με τις γνωστές ενισχύσεις στα κινούμενα μέρη κλπ.)
Το ήξερα ... αλλά το ξεχασα! Ευχαριστώ για την υπενθύμιση.
Ξεκίνησε και το TIGUAN 1.4 TSI 122PS 4x2 με €23.800 και €24.750 σε δύο εκδόσεις.
(Δεν με απαντάω, αλλά συμπληρώνω! )
Τόσο περιπου κοστίζει το Yeti 1,8Tsi 4x4! Τελικά μάλλον τεράστιο το χάσμα μεταξύ των δύο SUV's! -
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Οι τιμές τουλάχιστον στον κατάλογο φαίνονται μειωμένες αρκετά..Check:http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/Sc ... rices.html
Γι'αυτό μάλλον και το polo gti ήρθε τόσο κάτω σε τιμή.
Επίσης ενός φίλου μου το scirocco 160, που το έχει παραγγείλει και έχει έρθει, αλλά δεν το έχει παραλάβει ακόμα, του είπαν θα του κόψουν 2000 ευρώ επειδή μειώθηκαν οι τιμές.Ευτυχώς τον έπιασε μάλλον η μείωση..
Το Golf 160 DSG βγαίνει ακριβότερο απ το αντίστοιχο Scirocco
Μήπως ετοιμάζουν κάποια ανανέωση για το Scirocco όπως και στο Tiguan; Δεν μπορώ να δώσω άλλη εξήγηση -
Πως το παθανε και ρίξανε τις τιμές.. Πάλι καλά γιατί με τους φόρους πολυτελείας είχε εκτοξευτεί η τιμή. Τώρα ενα 160αρι νομίζω ειναι πολύ δελεαστική πρόταση!
REALZEUS και Κ. Κίκιζα μήπως να αρχίσετε να το σκέφτεστε πιο σοβαρά για αγορά; Βασικά περιμένετε και λίγο μήπως μειωθεί το τέλος ταξινόμησης όμως..
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
... Μήπως ετοιμάζουν κάποια ανανέωση για το Scirocco όπως και στο Tiguan; Δεν μπορώ να δώσω άλλη εξήγησηΥπάρχει στα σχέδια τους το Tiguan f/l που μάλλον πάει προς τον Μάρτιο του 11' να το εμφανίσουν. Αρκετά αργά για εκπτώσεις απο τωρα!
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Οι τιμές τουλάχιστον στον κατάλογο φαίνονται μειωμένες αρκετά..Check:
http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/Sc ... rices.html
Γι'αυτό μάλλον και το polo gti ήρθε τόσο κάτω σε τιμή.
Επίσης ενός φίλου μου το scirocco 160, που το έχει παραγγείλει και έχει έρθει, αλλά δεν το έχει παραλάβει ακόμα, του είπαν θα του κόψουν 2000 ευρώ επειδή μειώθηκαν οι τιμές.Ευτυχώς τον έπιασε μάλλον η μείωση..
Το Golf 160 DSG βγαίνει ακριβότερο απ το αντίστοιχο Scirocco
Μήπως ετοιμάζουν κάποια ανανέωση για το Scirocco όπως και στο Tiguan; Δεν μπορώ να δώσω άλλη εξήγησηΌντως το golf φαίνεται να μην έπεσε..Μήπως δεν ανανεώσανε τον κατάλογο? Είναι λίγο κουλό..
-
Και στο Golf κάνουν εκπτώσεις αλλά πρέπει να πας από αντιπροσωπεία ή να τους πάρεις τηλέφωνο (όχι τίποτα σπουδαίο 750-1200€ στα 1.2 1.4 122ps).
-
Για να φτάσει και η VW να κάνει εκπτώσεις, η αγορά έχει κάτσει τελείως. Πιο κάτω δεν πάει νομίζω.
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Για να φτάσει και η VW να κάνει εκπτώσεις, η αγορά έχει κάτσει τελείως. Πιο κάτω δεν πάει νομίζω.Παει κ παραπαειιιιιιιιιιιιιι.............ακομα δεν ειδαμε τπτ!!
-
Καλησπέρα παιδιά,
Σούπερ, το φορουμάκι σας. Καλή συνέχεια!
Στο θέμα μας τώρα. Είμαι στο ψάξιμο για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου (ως πρώτο μου αυτοκίνητο).
Έχω βρει ένα πολύ καλο Polo 1200cc μοντέλο του 2002.
Θα ήθελα να μου πείτε αν τα Polo εκεινης της χρονιας κι γενικα τα Polo θεωρουνται αντικειμενικα παντα αξιοπιστα αυτοκινητα..Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
μακρια απο τρικυλινδρο πολο. θα χαλασει πολλαπλασιαστης και θα γινει δικυλινδρο
-
Η αποψη που επικρατει γενικα για μεταχειρισμενο πολο ειναι μακρια,ειναι ρισκο.Ποσο μαλλον οταν μιλαμε για μοντελο 2002,αρκετα προβληματα γενικοτερα αν διαβασεις απο κατοχους που ειχαν η εχουν polo.Ειναι επιλογη με ρισκο.
-
Το μοτέρ του GOLF 5 GT (170 hp) έχει ιμάντα ή καδένα;
Εγινε καμία αλλαγή στο μοτέρ όσο πουλιόταν το αμάξι;
Αυτά παρουσίαζαν πρόβλημα με το σασμάν;
Ευχαριστώ
-
απο οτι ξερω ειναι με καδενα.
ειχαν ενα θεμα με τα συνχροναιζ 2ερας πραγμα που απο τα μεσα 07 καπου φανηκε να ειναι αρκετα μεμονωμένο σε σχεση με τα πρωτα GT. -
Ο χρήστης dynamite έγραψε:
απο οτι ξερω ειναι με καδενα.
ειχαν ενα θεμα με τα συνχροναιζ 2ερας πραγμα που απο τα μεσα 07 καπου φανηκε να ειναι αρκετα μεμονωμένο σε σχεση με τα πρωτα GT.ευχαριστώ
γενικα από τα μέσα του 07 σταματήσενε να έχουν προβλήματα?
γιατί απ΄οτι ξέρω τα πρώτα είχαν αρκετά θεματάκια
-
σιγουρα τα σασμαν που βαζουν στα 14αρια tsi δεν ειναι το ιδιο καλα με αυτα που βαζουν στα 2.0 TSI ,TFSI
εχουν ακωμη ενα θεμα το οποιο παρουσιαζεται απο τα 20 μεχρι τα 50000 περιπου χιλιομετρα.
εκανα και εγω αλλαγη στα 45000 στο tsi 122 (πρωτο σταδιο) που εχω.
τα golf 6 δεν εχουν διξει να εχουν προβλημα..
κατα βαση τα πρωτης γενιας TSI και ποιο πολυ τα GT που ηταν το πρωτο TSI.
οπως σου ειπα απο τα μεσα του 07 περιοριστικε πολυ το προβλημα χωρις να εχει εξαφανιστει τελειως.. -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Το μοτέρ του GOLF 5 GT (170 hp) έχει ιμάντα ή καδένα;Εγινε καμία αλλαγή στο μοτέρ όσο πουλιόταν το αμάξι;
Αυτά παρουσίαζαν πρόβλημα με το σασμάν;
Ευχαριστώ
καδενα εχουν σχεδον ολα τα fsi/tsi/tfsi. ιμαντα εχουν τα διλιτρα tfsi 200 μεχρι καποια χρονια και τα δυνατα tfsi 265/270
τα σημερινα 200-210 διλιτρα εχουν καδενα, οπως και ο 211 της audi με το avs που τον μπερδευουν και τα περιοδικα.
καπου ειχαν γραψει και οι 4τ οτι το ΤΤ 2.0 κερδισε ενα αλογο (211) σε σχεση με το gti vi (210). (θελω χαμογελακι qsis)
VW FORUM