Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 187
    • 188
    • 42 / 188
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    93
    3746
    61852
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      106_4_ever last edited by

      12 λ/100 χλμ σε δοκιμες
      turbo garett me 0,28bar...ελαφρυ δηλαδη με πολυ μικρο lag

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
        Ξέρει κανείς αν έχουν ακουστεί τίποτα προβλήματα για το Hyundai Coupe S145;

        Είναι αυτό που τούρμπιζε η αντιπροσωπεία εδώ.

        Επίσης μήπως ξέρει κανείς τι κατανάλωση δηλωναν μετά τη μετατροπή;

        Θυμαμαι να λενει οτι επασχε απο γραμμικοτητα ο κινητηρας.Οι σωληνωσεις του τουρμπο ειχαν μεγαλες διαδρομες ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          προβληματα με βλαβες δεν ειχε κατι ιδιαιτερο αλλα γενικοτερα ηταν κατασκευη του ποδιου οσον αφορα την λειτουργια του καθως μεχρι τις 3000σ.α.λ σερνοτανε και μετα βουρ για κοφτες......
          τα καλοκαιρια με εντονη ζεστη επεφτε λιγο η αποδοση του,δεν ξερω την αιτια

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης GGAB έγραψε:
            προβληματα με βλαβες δεν ειχε κατι ιδιαιτερο αλλα γενικοτερα ηταν κατασκευη του ποδιου οσον αφορα την λειτουργια του καθως μεχρι τις 3000σ.α.λ σερνοτανε και μετα βουρ για κοφτες......
            τα καλοκαιρια με εντονη ζεστη επεφτε λιγο η αποδοση του,δεν ξερω την αιτια

            ειχε ιντερκουλερ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stormold last edited by

              Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
              Ξέρει κανείς αν έχουν ακουστεί τίποτα προβλήματα για το Hyundai Coupe S145;

              Είναι αυτό που τούρμπιζε η αντιπροσωπεία εδώ.

              Επίσης μήπως ξέρει κανείς τι κατανάλωση δηλωναν μετά τη μετατροπή;

              Προβλήματα έχει βγάλει επειδή ήταν ελληνική πατέντα και η τοποθέτηση δεν ήταν ίδια σε όλα τα S145.
              Έχω δει δύο S145 και κάποια από τα υλικά ήταν διαφορετικά.

              Το κυριότερο για μένα ήταν το αποτέλεσμα αυτής της μετατροπής. Δυναμομετρήσεις σε διάφορα S145 δεν έβγαλαν ιπποδύναμη πάνω από 129άλογα...για αυτό το λόγο και οι επιδόσεις δεν ήταν ιδιαίτερα καλύτερες από το απλό εργοστασιακό.

              Κάπου χάθηκαν 16 άλογα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ευχαριστώ παιδιά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                  προβληματα με βλαβες δεν ειχε κατι ιδιαιτερο αλλα γενικοτερα ηταν κατασκευη του ποδιου οσον αφορα την λειτουργια του καθως μεχρι τις 3000σ.α.λ σερνοτανε και μετα βουρ για κοφτες......
                  τα καλοκαιρια με εντονη ζεστη επεφτε λιγο η αποδοση του,δεν ξερω την αιτια

                  ειχε ιντερκουλερ;

                  χωρις να ειμαι 100% σιγουρος......ΟΧΙ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cabala10 last edited by

                    Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                    προβληματα με βλαβες δεν ειχε κατι ιδιαιτερο αλλα γενικοτερα ηταν κατασκευη του ποδιου οσον αφορα την λειτουργια του καθως μεχρι τις 3000σ.α.λ σερνοτανε και μετα βουρ για κοφτες......
                    τα καλοκαιρια με εντονη ζεστη επεφτε λιγο η αποδοση του,δεν ξερω την αιτια

                    ειχε ιντερκουλερ;

                    χωρις να ειμαι 100% σιγουρος......ΟΧΙ

                    τι μου θυμιζει αυτο..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stormold last edited by

                      Intercooler είχε απλά το tourbo έπαιζε σε ιδιαίτερα χαμηλή πίεση (0.29). Αν θυμάμαι καλά αυτό το έκαναν γιατί δεν ήθελαν να επέμβουν σε εγκέφαλο με πρόγραμμα και ούτε να πειράξουν την αξιοπιστία.

                      Περισσότερα εδώ:
                      http://www.e-go.gr/wmotors/article.asp? ... ubid=26320
                      http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=8612

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης Storm έγραψε:
                        Intercooler είχε απλά το tourbo έπαιζε σε ιδιαίτερα χαμηλή πίεση (0.29). Αν θυμάμαι καλά αυτό το έκαναν γιατί δεν ήθελαν να επέμβουν σε εγκέφαλο με πρόγραμμα και ούτε να πειράξουν την αξιοπιστία.

                        Περισσότερα εδώ:
                        http://www.e-go.gr/wmotors/article.asp? ... ubid=26320
                        http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=8612

                        δεν ήθελαν να επέμβουν στον εγκέφαλο??

                        υπάρχει κόσμος που αγόραζε αυτό το μπουρδέλο???
                        γιατί να πάρεις τούρμπο?? για να έχεις σπόρ χιουντάι?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                          δεν ήθελαν να επέμβουν στον εγκέφαλο??

                          Έχει παράλληλο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stormold last edited by

                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                            ...

                            Ο κόσμος (ειδικά στην Ελλάδα) αγοράζει πολύ χειρότερα αυτοκίνητα, κουβάδες, απάτες, αναξιόπιστα πανάκριβα αυτοκινητάκια μόνο για το δήθεν και τη φιγούρα και την δήθεν ιστορία.

                            Το s145 σε πείραξε εσένα...;

                            Τους είδαμε και τους υπόλοιπους...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cabala10 last edited by

                              και γιατι να το κανουν αυτο?
                              δεν εμαθαν απο το καζο της ιδιας της χιουνται με το s coupe χωρις intercooler?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                                δεν ήθελαν να επέμβουν στον εγκέφαλο??

                                Έχει παράλληλο.

                                δέν λέει κάτι... ο παράλληλος δεν επεμβαίνει στους χάρτες του κινητήρα...
                                απλά παρακάμπτει ορισμένες ασφαλιστικές δικλείδες του εγκεφάλου... στην ουσία ξεγελάει τον εγκέφαλο και διαβάζει πλασματικές τιμές για προπορεία, μίγμα κλπ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  redblack last edited by

                                  Κι ενω εμεις περιμενουμε το veloster για να δουμε λιγο φως οι κορεατες για απεναντι απο τον ατλαντικο σκεφτονται αυτο...

                                  http://www.topspeed.com/cars/car-news/2 ... 92434.html

                                  V8 με 429 αλογα , οκταταχυτο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drunkard last edited by

                                    430 αλογα , πισω κινηση , 8 ταχυτο κιβωτιο και τιμη Hyundai ! και εμεις παιζουμε το πουλακι μας με τα tsi και αν θα κανουν αποσυρση μηπως δωσουμε το σαπακι και παρουμε κατι καλυτερο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Και αναρωτιώμασταν απ΄όταν βγήκε το Genesis Coupe αν θα έρθει σε 1600 κυβικά για low badget coupe!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
                                        430 αλογα , πισω κινηση , 8 ταχυτο κιβωτιο και τιμη Hyundai ! και εμεις παιζουμε το πουλακι μας με τα tsi και αν θα κανουν αποσυρση μηπως δωσουμε το σαπακι και παρουμε κατι καλυτερο

                                        ας πουμε οτι η τιμη θα ειναι χιουνται......
                                        ας πουμε οτι θα εχεις κανει το καλυτερο value for money.....
                                        ας πουμε οτι θα εχεις κορυφαιες επιδοσεις-ποιοτητα κτλ.....
                                        τα 4.8cc πως θα τα κρυψεις απο τον Τζεφρει που θα σου πιει το αιμα;;;;
                                        απλα θα ξερουμε οτι καποιοι καπου εχουν το καλο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          babis1980 last edited by

                                          Παίδες γεια χαρά. Έχω ένα accent του 2000 (αυτό που κλωτσάει η 2α όταν κουμπώνει - δεν ξέρω το μοντέλο). Το πήρα μεταχειρισμένο πριν κάποιο διάστημα και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Του πέρασα καινούρια αμορτισέρ ΚΥΒ πριν από κανα 6μηνο γιατί με έκοψαν στο ΚΤΕΟ !!!! (βάραγε κάργα αλλά δεν με πολυέννοιαζε, είμαι πολύ κότα στην οδήγηση και ακούω και μουσική δυνατά γιαυτό!!!! ). Τώρα που πέρασε ο καιρός έλεγα να βάλω λαστιχάκια. Το θέμα είναι ότι φωράω 15άρες ζάντες. Τι διάσταση βάζω; Ήδη φωράω 195/50-R15. Το αμάξι το νιώθω καλά στο δρόμο. Δεν θέλω ουτε να του αυξήσω την συνολική διάμετρο του τροχού ούτε να την μειώσω. Θα ήθελα λίγη καλύτερη επιτάχυνση αλλά κλάιν μαιν δε τρέχει τίποτα.....τι λέτε; Εχει κανεις άλλος 15 ζάντες; Και αν ναι τι λάστιχα φοράτε; Πείτε......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spyros-s last edited by

                                            Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                                            και γιατι να το κανουν αυτο?
                                            δεν εμαθαν απο το καζο της ιδιας της χιουνται με το s coupe χωρις intercooler?

                                            θα ήθελες να μας γράψεις για το συγκεκριμένο κάζο της εταιρείας; 14 χρόνια το είχα και κερνούσε τσάι σε πολλούς το 1993-1995 που οι γρήγοροι ήταν μετρημένοι! Να μου πεις ότι δεν έστριβε ή ακόμα χειρότερα ότι δεν φρέναρε με την εργοστασιακή υλοποίηση να συμφωνήσω από γκάζια όμως αυτό το αμάξι ήταν πολύ καλό!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 42 / 188
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr