Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 190
    • 191
    • 42 / 191
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    103
    3806
    80052
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      106_4_ever last edited by

      το εσωτερικο του blue on με τους χρωματισμους ειναι πολυ ευχαριστο και μοντερνο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drunkard last edited by

        Ο χρήστης cosneo έγραψε:
        Βασισμένο τεχνολογικά στο εκθεσιακό του 2009

        παρουσίασαν την ηλεκτρική έκδοση.

        http://www.worldcarfans.com/110090928308/hyundai-blueon-full-speed-electric-vehicle-fsev-unveiled
        και μάλλον βλέπουμε και το f/l στην εξωτερική εμφάνιση!

        δεν μου αρεσει ετσι οπως το κανανε , η εταιρικη μασκα δεν του παει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ξέρει κανείς αν έχουν ακουστεί τίποτα προβλήματα για το Hyundai Coupe S145;

          Είναι αυτό που τούρμπιζε η αντιπροσωπεία εδώ.

          Επίσης μήπως ξέρει κανείς τι κατανάλωση δηλωναν μετά τη μετατροπή;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 1
            106_4_ever last edited by

            12 λ/100 χλμ σε δοκιμες
            turbo garett me 0,28bar...ελαφρυ δηλαδη με πολυ μικρο lag

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
              Ξέρει κανείς αν έχουν ακουστεί τίποτα προβλήματα για το Hyundai Coupe S145;

              Είναι αυτό που τούρμπιζε η αντιπροσωπεία εδώ.

              Επίσης μήπως ξέρει κανείς τι κατανάλωση δηλωναν μετά τη μετατροπή;

              Θυμαμαι να λενει οτι επασχε απο γραμμικοτητα ο κινητηρας.Οι σωληνωσεις του τουρμπο ειχαν μεγαλες διαδρομες ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                προβληματα με βλαβες δεν ειχε κατι ιδιαιτερο αλλα γενικοτερα ηταν κατασκευη του ποδιου οσον αφορα την λειτουργια του καθως μεχρι τις 3000σ.α.λ σερνοτανε και μετα βουρ για κοφτες......
                τα καλοκαιρια με εντονη ζεστη επεφτε λιγο η αποδοση του,δεν ξερω την αιτια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                  προβληματα με βλαβες δεν ειχε κατι ιδιαιτερο αλλα γενικοτερα ηταν κατασκευη του ποδιου οσον αφορα την λειτουργια του καθως μεχρι τις 3000σ.α.λ σερνοτανε και μετα βουρ για κοφτες......
                  τα καλοκαιρια με εντονη ζεστη επεφτε λιγο η αποδοση του,δεν ξερω την αιτια

                  ειχε ιντερκουλερ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stormold last edited by

                    Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                    Ξέρει κανείς αν έχουν ακουστεί τίποτα προβλήματα για το Hyundai Coupe S145;

                    Είναι αυτό που τούρμπιζε η αντιπροσωπεία εδώ.

                    Επίσης μήπως ξέρει κανείς τι κατανάλωση δηλωναν μετά τη μετατροπή;

                    Προβλήματα έχει βγάλει επειδή ήταν ελληνική πατέντα και η τοποθέτηση δεν ήταν ίδια σε όλα τα S145.
                    Έχω δει δύο S145 και κάποια από τα υλικά ήταν διαφορετικά.

                    Το κυριότερο για μένα ήταν το αποτέλεσμα αυτής της μετατροπής. Δυναμομετρήσεις σε διάφορα S145 δεν έβγαλαν ιπποδύναμη πάνω από 129άλογα...για αυτό το λόγο και οι επιδόσεις δεν ήταν ιδιαίτερα καλύτερες από το απλό εργοστασιακό.

                    Κάπου χάθηκαν 16 άλογα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ευχαριστώ παιδιά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                        προβληματα με βλαβες δεν ειχε κατι ιδιαιτερο αλλα γενικοτερα ηταν κατασκευη του ποδιου οσον αφορα την λειτουργια του καθως μεχρι τις 3000σ.α.λ σερνοτανε και μετα βουρ για κοφτες......
                        τα καλοκαιρια με εντονη ζεστη επεφτε λιγο η αποδοση του,δεν ξερω την αιτια

                        ειχε ιντερκουλερ;

                        χωρις να ειμαι 100% σιγουρος......ΟΧΙ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cabala10 last edited by

                          Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                          προβληματα με βλαβες δεν ειχε κατι ιδιαιτερο αλλα γενικοτερα ηταν κατασκευη του ποδιου οσον αφορα την λειτουργια του καθως μεχρι τις 3000σ.α.λ σερνοτανε και μετα βουρ για κοφτες......
                          τα καλοκαιρια με εντονη ζεστη επεφτε λιγο η αποδοση του,δεν ξερω την αιτια

                          ειχε ιντερκουλερ;

                          χωρις να ειμαι 100% σιγουρος......ΟΧΙ

                          τι μου θυμιζει αυτο..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stormold last edited by

                            Intercooler είχε απλά το tourbo έπαιζε σε ιδιαίτερα χαμηλή πίεση (0.29). Αν θυμάμαι καλά αυτό το έκαναν γιατί δεν ήθελαν να επέμβουν σε εγκέφαλο με πρόγραμμα και ούτε να πειράξουν την αξιοπιστία.

                            Περισσότερα εδώ:
                            http://www.e-go.gr/wmotors/article.asp? ... ubid=26320
                            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=8612

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης Storm έγραψε:
                              Intercooler είχε απλά το tourbo έπαιζε σε ιδιαίτερα χαμηλή πίεση (0.29). Αν θυμάμαι καλά αυτό το έκαναν γιατί δεν ήθελαν να επέμβουν σε εγκέφαλο με πρόγραμμα και ούτε να πειράξουν την αξιοπιστία.

                              Περισσότερα εδώ:
                              http://www.e-go.gr/wmotors/article.asp? ... ubid=26320
                              http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=8612

                              δεν ήθελαν να επέμβουν στον εγκέφαλο??

                              υπάρχει κόσμος που αγόραζε αυτό το μπουρδέλο???
                              γιατί να πάρεις τούρμπο?? για να έχεις σπόρ χιουντάι?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                δεν ήθελαν να επέμβουν στον εγκέφαλο??

                                Έχει παράλληλο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stormold last edited by

                                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                  ...

                                  Ο κόσμος (ειδικά στην Ελλάδα) αγοράζει πολύ χειρότερα αυτοκίνητα, κουβάδες, απάτες, αναξιόπιστα πανάκριβα αυτοκινητάκια μόνο για το δήθεν και τη φιγούρα και την δήθεν ιστορία.

                                  Το s145 σε πείραξε εσένα...;

                                  Τους είδαμε και τους υπόλοιπους...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cabala10 last edited by

                                    και γιατι να το κανουν αυτο?
                                    δεν εμαθαν απο το καζο της ιδιας της χιουνται με το s coupe χωρις intercooler?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                                      δεν ήθελαν να επέμβουν στον εγκέφαλο??

                                      Έχει παράλληλο.

                                      δέν λέει κάτι... ο παράλληλος δεν επεμβαίνει στους χάρτες του κινητήρα...
                                      απλά παρακάμπτει ορισμένες ασφαλιστικές δικλείδες του εγκεφάλου... στην ουσία ξεγελάει τον εγκέφαλο και διαβάζει πλασματικές τιμές για προπορεία, μίγμα κλπ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        redblack last edited by

                                        Κι ενω εμεις περιμενουμε το veloster για να δουμε λιγο φως οι κορεατες για απεναντι απο τον ατλαντικο σκεφτονται αυτο...

                                        http://www.topspeed.com/cars/car-news/2 ... 92434.html

                                        V8 με 429 αλογα , οκταταχυτο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drunkard last edited by

                                          430 αλογα , πισω κινηση , 8 ταχυτο κιβωτιο και τιμη Hyundai ! και εμεις παιζουμε το πουλακι μας με τα tsi και αν θα κανουν αποσυρση μηπως δωσουμε το σαπακι και παρουμε κατι καλυτερο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Και αναρωτιώμασταν απ΄όταν βγήκε το Genesis Coupe αν θα έρθει σε 1600 κυβικά για low badget coupe!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 42 / 191
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr