Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καραβολατρικό θέμα (συγχώνευση)
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Καραβολατρικό θέμα (συγχώνευση)
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 36
    • 37
    • 18 / 37
    Αντίλογος
    85
    732
    1506
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:

      είναι γνωστό περιστατικό καπετάν ντίνο?

      το λέει από κάτω στα σχόλια τι έγινε...

      To κάνει λιγότερο γνωστό αυτό;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:

        είναι γνωστό περιστατικό καπετάν ντίνο?

        το λέει από κάτω στα σχόλια τι έγινε...

        To κάνει λιγότερο γνωστό αυτό;

        Ααα ναι έχεις δίκιο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            evolander last edited by

            Δεξαμενόπλοια Mastera & Tempera στη Βαλτική χειμώνας, πλους με 30 - 50 εκατοστά πάγο χωρίς παγοθραυστικά.
            Αξείζει να το δείτε:
            http://www.youtube.com/watch?gl=ES&hl=es&v=xQyU0A5eEaI
            Όταν ο πλους στον πάγο είναι αδύνατος με την πλώρη, γυρνά 180 μοίρες και συνεχίζει με την πρύμνη!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1
              1986 last edited by

              Ο χρήστης evolander έγραψε:
              Δεξαμενόπλοια Mastera & Tempera στη Βαλτική χειμώνας, πλους με 30 - 50 εκατοστά πάγο χωρίς παγοθραυστικά.
              Αξείζει να το δείτε:
              http://www.youtube.com/watch?gl=ES&hl=es&v=xQyU0A5eEaI
              Όταν ο πλους στον πάγο είναι αδύνατος με την πλώρη, γυρνά 180 μοίρες και συνεχίζει με την πρύμνη!

              Γα............ει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1
                1986 last edited by

                Ο χρήστης evolander έγραψε:
                Άσχημες στιγμές σε κρουαζερόπλοιο...

                Youtube Video

                Γράψτε pacific sun heavy seas, και έχει και άλλα βίντεο!

                Τα κρουαζιερόπλοια είναι περίεργα σε καιρούς σε σχέση με ενα τάνκερ 300.000τόνων πετρελαίου φορτωμένο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 1
                  1986 last edited by

                  Ο χρήστης evolander έγραψε:

                  http://www.youtube.com/watch?v=deX7R9RbmX0&feature=player_embedded#!

                  εδώ κάνει κάτι λάθος ο καπετάνιος?

                  Διπλοποστάριστα πριν,

                  Σε τέτοιο καιρό συνήθως βάζεις τον καιρό στη μάσκα (στην πλώρη δλδ), και όχι στην πρύμνη.

                  Ωστόσο μπορεί να παίρνει το ρίσκο αυτό ώστε να βγει από την εμβέλια της κακοκαιρίας νωρίτερα (από ότι θα έβγαινε αν τον έβαζε στη μάσκα).

                  Τα καινούρια κρουαζερόπλοια εξάλλου έχουν stabilizers, ειδικά πτερύγια ηλεκτρουδραυλικά που ενεργοποιούντε ή αυτόματα ή κατά περίπτωση, ώστε να αποφεύγονται ή περιορίζονται οι έντονοι διατοιχισμοί.

                  Σωστός

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    evolander last edited by

                    To Mastera επί το έργον:

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cabala10 last edited by

                      Ο χρήστης evolander έγραψε:
                      Δεξαμενόπλοια Mastera & Tempera στη Βαλτική χειμώνας, πλους με 30 - 50 εκατοστά πάγο χωρίς παγοθραυστικά.
                      Αξείζει να το δείτε:
                      http://www.youtube.com/watch?gl=ES&hl=es&v=xQyU0A5eEaI
                      Όταν ο πλους στον πάγο είναι αδύνατος με την πλώρη, γυρνά 180 μοίρες και συνεχίζει με την πρύμνη!

                      νομιζα οτι αζουμουθια ειχε μονο η carnival

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        niga last edited by

                        Ο χρήστης evolander έγραψε:
                        Δεξαμενόπλοια Mastera & Tempera στη Βαλτική χειμώνας, πλους με 30 - 50 εκατοστά πάγο χωρίς παγοθραυστικά.
                        Αξείζει να το δείτε:
                        http://www.youtube.com/watch?gl=ES&hl=es&v=xQyU0A5eEaI
                        Όταν ο πλους στον πάγο είναι αδύνατος με την πλώρη, γυρνά 180 μοίρες και συνεχίζει με την πρύμνη!

                        Έξω πάγος κι ο καπετάνιος με το κοντομάνικο!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tt last edited by

                          Διάβασα το Τόξο Μεγίστου Κύκλου του Νίκου Παπανάστου και έμεινα με την απορία το πόσο τρομακτικός μπορεί να είναι ο κόσμος της θάλασσας. Με τα βιντεάκια των προηγούμενων σελίδων πήρα μια ιδέα για αυτό (όσο γίνεται βέβαια από μακρυά και από την ασφάλεια του σπιτιού....). Ενδιαφέρον βιβλίο που μεταφέρει την ψυχολογία και τις εμπειρίες του ναυτικού παλαιότερα αλλά και πιο πρόσφατα.

                          Έχετε διαβάσει 'καραβολατρικά' βιβλία;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης evolander έγραψε:

                            http://www.youtube.com/watch?v=deX7R9RbmX0&feature=player_embedded#!

                            εδώ κάνει κάτι λάθος ο καπετάνιος?

                            Διπλοποστάριστα πριν,

                            Σε τέτοιο καιρό συνήθως βάζεις τον καιρό στη μάσκα (στην πλώρη δλδ), και όχι στην πρύμνη.

                            Ωστόσο μπορεί να παίρνει το ρίσκο αυτό ώστε να βγει από την εμβέλια της κακοκαιρίας νωρίτερα (από ότι θα έβγαινε αν τον έβαζε στη μάσκα).

                            Τα καινούρια κρουαζερόπλοια εξάλλου έχουν stabilizers, ειδικά πτερύγια ηλεκτρουδραυλικά που ενεργοποιούντε ή αυτόματα ή κατά περίπτωση, ώστε να αποφεύγονται ή περιορίζονται οι έντονοι διατοιχισμοί.

                            Αν είσαι μέσα στον καιρό δεν μπορείς να το γυρίσεις γιατί θα μπατάρεις.

                            Τα stabilizer δεν είναι για τόσο βαρύ καιρό και δεν τα ανοίγουν γιατί απλούστατα δεν ανοίγουν με τόσο μπότζι, μπορεί να είχαν βλάβη, ή μπορεί να τα άνοιξε και να του έκοψε το ένα ή και τα δύο.

                            Αν είχε επιβάτες δεν έπρεπε να πάρει απόπλου.

                            Αν το προηγούμενο βιντεάκι στο εσωτερικό στο σαλόνι είναι από το ίδιο πλοίο, δεν έπρεπε καν να κάνει αυτό το ταξίδι, τα τραπεζοκαθίσματα πρέπει να είναι βιδωμένα αν κροσάρει τέτοιες θάλασσες.

                            Τα επιβατηγά / κρουαζιερόπλοια έχουν μεγάλο χαβαλέ και μποτζάρουν πολύ περισσότερ σε σύγκριση με ένα φορτηγό ή ένα τάνκερ. Με τέτοιο καιρό ακόμα και τα φορτηγά έχουν πρόβλημα, ειδικά αν έχουν κρένια, ακόμα και τα macgregor αναγκάζονται να τα ασφαλίσουν στα κουβούσια τους.
                            Χαβαλές = ύψος
                            Μπότζι= διατοιχισμός

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Τα stabilizer στα εμπορικα πλοια (τανκερ, κλπ) δεν τα πολυχρησιμοποιουν γιατι κοστιζουν σε καυσιμο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                                Τα stabilizer στα εμπορικα πλοια (τανκερ, κλπ) δεν τα πολυχρησιμοποιουν γιατι κοστιζουν σε καυσιμο.

                                Εκεί δεν υπάρχουν stabilizers γιατί είναι όλοι ναυτικοί και όχι γυναικόπαιδα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  beams last edited by

                                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                  Τα stabilizer στα εμπορικα πλοια (τανκερ, κλπ) δεν τα πολυχρησιμοποιουν γιατι κοστιζουν σε καυσιμο.

                                  Εκεί δεν υπάρχουν stabilizers γιατί είναι όλοι ναυτικοί και όχι γυναικόπαιδα.

                                  Από τις ποιο μεγάλες αλήθειες που έχουν γραφτεί σε αυτό το φόρουμ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mikegr last edited by

                                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                    Τα stabilizer στα εμπορικα πλοια (τανκερ, κλπ) δεν τα πολυχρησιμοποιουν γιατι κοστιζουν σε καυσιμο.

                                    Εκεί δεν υπάρχουν stabilizers γιατί είναι όλοι ναυτικοί και όχι γυναικόπαιδα.

                                    oι κορυφαιοι του ειδους:

                                    http://www.uboat.net/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      evolander last edited by

                                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                      Αν είσαι μέσα στον καιρό δεν μπορείς να το γυρίσεις γιατί θα μπατάρεις.

                                      Σαφώς και μπορείς, τα σύγχρονα πλοία ακόμη και να μείνουν από μηχανή δε θα μπατάρουν - εκτός αν κάνουν ρήγμα και βάλουν νερά (ακόμη και σ'αυτή την περίπτωση αν τηρούνται οι κανόνες ασφαλείας περί στεγανών διαμερισμάτων, πάλι δε βουλιάζει // βλέπε καγκουριές που δένουν στο ανοικτό τις στεγανές πόρτες εντός μηχανοστασίων, τιμονάκια κλπ).

                                      Τα stabilizer δεν είναι για τόσο βαρύ καιρό και δεν τα ανοίγουν γιατί απλούστατα δεν ανοίγουν με τόσο μπότζι, μπορεί να είχαν βλάβη, ή μπορεί να τα άνοιξε και να του έκοψε το ένα ή και τα δύο.

                                      Συμφωνώ εν μέρη δλδ αν έχεις μείνει από μηχανή μόνο δικαιολογείται να μη δουλεύεις τα stabilizer, γιατί διατοιχισμοί και προνευστασμοί θα κάνουν τη χρήση τους απαγορευτική.

                                      Αν είχε επιβάτες δεν έπρεπε να πάρει απόπλου.

                                      Επέτρεψέ μου να πω πως μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες υπάρχει ο όρος απαγορευτικό απόπλου (βλέπε Ελλάδα για καιρό πάνω από 6 δύναμη). Στη βόρεια θάλασσα (και όχι μόνο), τα ποστάλια δουλεύουν ανεξαρτήτως καιρού.

                                      Αν το προηγούμενο βιντεάκι στο εσωτερικό στο σαλόνι είναι από το ίδιο πλοίο, δεν έπρεπε καν να κάνει αυτό το ταξίδι, τα τραπεζοκαθίσματα πρέπει να είναι βιδωμένα αν κροσάρει τέτοιες θάλασσες.

                                      Συμφωνώ για το δέσιμο, αλλά το ταξίδι γιατί να μη γίνει? μέτρα έπρεπε να παρθούν πιστεύω, δλδ πορεία τέτοια ώστε τα κύματα αυτά να τα έχει βάλει στη μάσκα και όχι στην πάντα. Δεν ήταν όλο το ταξίδι έτσι...

                                      Τα επιβατηγά / κρουαζιερόπλοια έχουν μεγάλο χαβαλέ και μποτζάρουν πολύ περισσότερ σε σύγκριση με ένα φορτηγό ή ένα τάνκερ. Με τέτοιο καιρό ακόμα και τα φορτηγά έχουν πρόβλημα, ειδικά αν έχουν κρένια, ακόμα και τα macgregor αναγκάζονται να τα ασφαλίσουν στα κουβούσια τους.
                                      Χαβαλές = ύψος
                                      Μπότζι= διατοιχισμός

                                      Ο σώφρων Πλοίαρχος θα προετοιμάσει και θα ασφαλίσει το πλοίο του για ταξίδι ανεξαρτήτως καιρού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        evolander last edited by

                                        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                        Τα stabilizer στα εμπορικα πλοια (τανκερ, κλπ) δεν τα πολυχρησιμοποιουν γιατι κοστιζουν σε καυσιμο.

                                        Εκεί δεν υπάρχουν stabilizers γιατί είναι όλοι ναυτικοί και όχι γυναικόπαιδα.

                                        Αρκετά σύγχρονα tankers & bulkers έχουν μόνιμα παρεκτροπίδια σε όλο το μήκος της γάστρας αριστερά και δεξιά, τα οποία εξομαλύνουν σε μεγάλο βαθμό τους διατοιχισμούς.

                                        Επίσης σήμερα οι γυναίκες έχουν μπει δυναμικά στο χώρο της ναυτιλίας σαν αξιωματικοί καταστρώματος επί το πλείστον, άσχετα αν κάποιες εταιρίες για λόγους άγνωστους δεν τις απασχολούν. (Προσωπικά γνωρίζω αρκετές στο χώρο των γκαζάδικων - λόγω επαγγέλματος).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mikegr last edited by

                                          μπαα...οι πιο πολλες στο λιμενικο πανε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            travelman last edited by

                                            πάντα είχα απορία να δω πως ακριβώς γίνεται αν και το περίμενα πιο εντυπωσιακό...
                                            http://www.youtube.com/watch?v=5uGzjI0K ... re=related

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 18 / 37
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr