-
Ναί σε γαλλικό έδαφος αναφέρομαι .
Παιδιά η μεταπώληση έχει να κάνει με το παραμύθιασμα του ειδικού τύπου και το προμοτάρισμα της αντιπροσωπίας .
Μεταπώληση στην Ελλάδα έχουν τα τογιότα και τα φολκσβάγκεν στα μικρά , η προπέλα και το αστέρι στα μεγάλα .
Δηλαδή γιάρις , κορόλλα , πόλο και γκόλφ και 316-318 και C και E .
Δοκιμάστε να πουλήσετε ένα όπελ η φόρντ η μάζντα η πασάτ η οκτάβια και δοκιμάστε και Α4 η ακόμα χειρότερα Α6 . Γιά βόλβο και σάαμπ δεν τίθεται κάν θέμα .
Αυτά σας τα λέω από συζητήσεις με εταιρείες λίζινγκ που το θέμα μεταχειρισμένο το ξέρουν καλά .Τώρα γιατί πουλάει η τουότα , ανάγεται σε παλιότερα χρόνια που η αντιπροσωπία πριμοδοτούσε τους εμπόρους που έπαιρναν τουότα ανταλλαγές σε συνδυασμό με την 6ετή εγγύηση .
Γιά το λαικό αυτοκίνητο είναι γνωστός ο ρόλος του ειδικού τύπου και της διαφήμισης .
Οι παλιότεροι θα θυμάστε τι έγινε στους 4τ όταν έκραξαν ένα λαικό αμάξι .
Ετσι γιά να μην ξεχνιώμαστε .
Κοιτάξτε επίσης τις πωλήσεις της Ισπανίας . Μιας χώρας που έχει εργοστάσιο ιδιοκτησίας των ακατανόμαστων και τοπική παραγωγή .
Δείτε εκεί τις πωλήσεις των γαλλικών αυτοκινήτων και ιδιαίτερα της Citroen . -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Οι παλιότεροι θα θυμάστε τι έγινε στους 4τ όταν έκραξαν ένα λαικό αμάξι .
Τι έγινε ακριβώς?
-
Απλά κόπηκαν οι διαφημίσεις γιά μήνες . Το ίδιο έγινε όταν ο Νίκος Δήμου έκραξε το λαικό αμάξι Makedon που παρουσιάστηκε στη φούντωση του μακεδονικού το 1992 .
Γιά την Citroen
Επίσημα αποτελέσματα 6μήνου 2010Εμπορικά αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου 2010
07/07/2010, 12h17 07/07/2010, 12:17
Ένα 17% αύξηση των πωλήσεων Citroën σε όλο τον κόσμο, σε μια αγορά μέχρι 13%: * 763 000 οχήματα που πωλήθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2010.
Επιχειρηματικό αποτέλεσμα τη συνεχή αύξηση σε σύγκριση με το 2009
- Κίνα: αύξηση κατά 62% των πωλήσεων
- Στην Ευρώπη, 30 χώρες: η αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 0,3
- Βραζιλία: αύξηση του μεριδίου αγοράς των 0, 2 σημείο
- Γαλλία: Σε ένα μερίδιο της αγοράς διατηρήθηκε σε ποσοστό άνω του 15%
Η επιτυχία των πρόσφατων εκτοξεύσεων
- Citroën DS3: πάνω από 34.000 παραγγελίες σε τέσσερις μήνες της κυκλοφορίας, στόχους υπερέβησαν
- Citroën C3: οι πωλήσεις έως και 60%? 113.000 νέα C3 Citroën πώλησε
- Citroën C3 Picasso: ένας ηγέτης στην κατηγορία του, Citroen C3 Picasso 44.000 πωλείται
- Citroën C5: 45% αύξηση των πωλήσεων, κυρίως μέσω της κυκλοφορίας στην Κίνα
Ένα δεύτερο εξάμηνο πλούσιος ...
-
Σε νέα προϊόντα με το λανσάρισμα του νέου Citroën C4, τον Οκτώβριο του 2010, η έναρξη του C3 Citroën Aircross Βραζιλία και τη συναρμολόγηση του Citroën C4 στη Ρωσία
-
Τεχνολογικές καινοτομίες για την προστασία του περιβάλλοντος
Η ισχύς μετατρέπεται σε εμπορική πραγματικότητα με την έναρξη δύο ηλεκτρικών αυτοκινήτων (το Citroën Berlingo First για τις επιχειρήσεις και η Citroen C-ZERO για όλους)
Η νέα μικρο-υβριδικό κινητήρα θα είναι e-HDi που προσφέρονται από τον Σεπτέμβριο. Ένα βασικό ποσοστό έως 15% λιγότερες εκπομπές CO2.- Σε διεθνές επίπεδο, ιδίως στην Κίνα, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για τη μάρκα.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Απλά κόπηκαν οι διαφημίσεις γιά μήνες . Το ίδιο έγινε όταν ο Νίκος Δήμου έκραξε το λαικό αμάξι Makedon που παρουσιάστηκε στη φούντωση του μακεδονικού το 1992 .ΕΕΕΕ;;;;Τι ειν' το Makedon;;;
-
Αυτοκίνητο κατηγορίας D . Πασσατέμπος
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αυτοκίνητο κατηγορίας D . Πασσατέμπος -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αυτοκίνητο κατηγορίας D . ΠασσατέμποςΣορρυ που ξαναρωταω αλλα μ εχει φαει η περιεργεια να το δω...Φωτο που μπορω να βρω;;;
-
Ο γούγλης με οδήγησε εδώ
http://polsemannen.blogspot.com/2008/03 ... kedon.html
Ας ανεβάσει κάποιος την διαφήμιση - φωτό . -
Διαβάστε και εδώ
Nίκος Δήμου
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
ΙΣΩΣ AYTO TO KEIMENO NA EINAI TO ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ MOY στους 4T.
'Οχι, δεν φταίει ο Ζουράρις. Ούτε ο K.K. Ακούστε την ιστορία.H ΚΟΣΜΟΚΑΡ AE (αποκλειστικοί εισαγωγείς της Volkswagen) ενοχλήθηκε από δύο
σχόλιά μου στο προ-περασμένο τεύχος. (Για το Passat Makedon και τον
G-Lader). Εκπρόσωποί της επισκέφθηκαν τον Διεθυντή Σύνταξης και του
εξέφρασαν την έντονη δυσαρέσκεια του Δ.Σ. της εταιρίας για τα γραφόμενά
μου. Παράλληλα, το διαφημιστικό γραφείο της VW ανέστειλε (με φαξ) το
διαφημιστικό πρόγραμμα της εταιρίας όχι μόνο στους 4T, αλλά και από όλα τα
περιοδικά των Τεχνικών Εκδόσεων. Στη διάρκεια της συζήτησης οι εκπρόσωποι
της Κοσμοκάρ ζήτησαν ακόμα την απομάκρυνσή μου από το περιοδικό. O K.K.
φυσικά, αρνήθηκε να με... απολύσει (όπως -προς τιμήν του- αρνείται και να
με λογοκρίνει).(Βλέπετε - η ιστορία με το CAR, στο περασμένο τεύχος δεν ήταν και τόσο
τυχαία. Είπα μήπως ένα καλό παράδειγμα συνετίσει τους ασύνετους.)'Ομως η ΚΟΣΜΟΚΑΡ επιμένει. Και με φέρνει σε δύσκολη θέση.
Διότι εγώ συμπαθώ την VW και τα προϊόντα της. Και δεν αντέχω να βλέπω
αυτούς τους ανθρώπους να κάνουν τόση ζημιά στον εαυτό τους. Με τη διακοπή
της διαφήμισης χάνουν πωλήσεις που τις έχουν τόσο ανάγκη. (H πρώτη εταιρία
της Ευρώπης, στην Ελλάδα είναι πολύ κάτω). Χάνουν το κύρος και τη
σοβαρότητά τους.
Αμαυρώνουν το καλό image των προϊόντων τους. Και ακόμα κινδυνεύουν να
πληροφορηθεί το εργοστάσιο τις ενέργειές τους. (Εκβιασμοί σε έντυπα -
πράγματα αδιανόητα για Γερμανούς.)Αλλά και οι 4TPOXOI (και τα άλλα περιοδικά) χάνουν μερικές δεκάδες
εκατομμύρια τα οποία μπορεί να μην τους πτοούν (εδώ ο K.K. δεν τα υπολόγιζε
τα πρώτα χρόνια, της φτώχειας!) αλλά δεν παύουν να τα χρειάζονται.Ας μην χαλάμε τις καρδιές μας. 'Ολοι μας θα βγούμε από την δύσκολη θέση με
μία παραίτηση. Δεν χάθηκε ο κόσμος! Μήπως είμαι ο μεροκαματιάρης που θα
πεινάσουν τα παιδιά του;Περιμένω λοιπόν να δω στο επόμενο τεύχος των 4T, τις διαφημιστικές
καταχωρήσεις της VW! Και ευχαρίστως θυσιάζομαι ως νέα Ιφιγένεια.NA ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ KAI ΓΙΑ THN ΟΥΣΙΑ. Τί ενόχλησε την ΚΟΣΜΟΚΑΡ; 'Εγραψα μια
πληροφορία 100% αληθινή: 'Οτι η VW σταματάει την παραγωγή αυτοκινήτων με
G-Lader, διότι η επινόησή της αυτή δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της.H πληροφορία είναι απόλυτα ακριβής, ελεγμένη (προήλθε από μέσα από το
εργοστάσιο) και δεν διαψεύστηκε, ούτε από την ΚΟΣΜΟΚΑΡ. Τί ενόχλησε λοιπόν;
'Οτι τo σχόλιο ήταν γραμμένο ειρωνικά; Μα έτσι γράφω εγώ, εδώ και είκοσι
χρόνια. Γι? αυτό με διαβάζουν. Δεν είμαι ρεπόρτερ - είμαι σχολιαστής.'Οσο για το σχόλιό μου περί Passat Makedon - θα ήθελα να ξέρω αν η ΚΟΣΜΟΚΑΡ
έκοψε τη διαφήμισή της και από την Καθημερινή και από τα άλλα έντυπα που
επέκριναν (δριμύτατα) αυτήν την τόσο άτυχη πρωτοβουλία.(Σημ.: Οι 4TPOXOI και εγώ προσωπικά ME KANENAN ΤΡΟΠΟ δεν κάνουμε δεκτή μία
παραίτηση του Νίκου Δήμου για το συγκεκριμένο λόγο. Αν η εν λόγω εταιρία
είχε την οποιαδήποτε αντίρρηση για το κείμενο ενός γνωστού και καταξιωμένου
συγγραφέα και σχολιαστή θα μπορούσε κάλλιστα να μας στείλει μια επιστολή
την οποία μετά χαράς θα δημοσιεύαμε. H απειλή διακοπής των διαφημιστικών
καταχωρήσεων σαν όπλο «συμμόρφωσης» του περιοδικού στις όποιες ορέξεις ή
επιθυμίες μας αφήνει παγερά αδιάφορους._Κ.Κ.) -
Το Πασάτ αυτό ήταν το 1.600 και είχε δυο τρία πραγματάκια εξοπλισμού παραπάνω από το απλό που είχε μόνο τα τρία πεντάλ και τους λεβιέδες παραθύρων, το ραδιοκασσετόφωνο ήταν δώρο αν σε συμπαθούσε ο πωλητής (δηλαδής αν δεν εξοφλούσες τοις μετρητοίς και έβαζες δόσεις .
Το χάιλάιτ ήταν στο όνομα του μοντέλου, MAKEDON, το οποίο αναγραφόταν στα πλαινά με αρχαιοπρεπή γραμματοσειρά. -
Την φωτό ανεβάστε ρε , την φωτό
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Διαβάστε και εδώNίκος Δήμου
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
ΙΣΩΣ AYTO TO KEIMENO NA EINAI TO ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ MOY στους 4T.
'Οχι, δεν φταίει ο Ζουράρις. Ούτε ο K.K. Ακούστε την ιστορία.H ΚΟΣΜΟΚΑΡ AE (αποκλειστικοί εισαγωγείς της Volkswagen) ενοχλήθηκε από δύο
σχόλιά μου στο προ-περασμένο τεύχος. (Για το Passat Makedon και τον
G-Lader). Εκπρόσωποί της επισκέφθηκαν τον Διεθυντή Σύνταξης και του
εξέφρασαν την έντονη δυσαρέσκεια του Δ.Σ. της εταιρίας για τα γραφόμενά
μου. Παράλληλα, το διαφημιστικό γραφείο της VW ανέστειλε (με φαξ) το
διαφημιστικό πρόγραμμα της εταιρίας όχι μόνο στους 4T, αλλά και από όλα τα
περιοδικά των Τεχνικών Εκδόσεων. Στη διάρκεια της συζήτησης οι εκπρόσωποι
της Κοσμοκάρ ζήτησαν ακόμα την απομάκρυνσή μου από το περιοδικό. O K.K.
φυσικά, αρνήθηκε να με... απολύσει (όπως -προς τιμήν του- αρνείται και να
με λογοκρίνει).(Βλέπετε - η ιστορία με το CAR, στο περασμένο τεύχος δεν ήταν και τόσο
τυχαία. Είπα μήπως ένα καλό παράδειγμα συνετίσει τους ασύνετους.)'Ομως η ΚΟΣΜΟΚΑΡ επιμένει. Και με φέρνει σε δύσκολη θέση.
Διότι εγώ συμπαθώ την VW και τα προϊόντα της. Και δεν αντέχω να βλέπω
αυτούς τους ανθρώπους να κάνουν τόση ζημιά στον εαυτό τους. Με τη διακοπή
της διαφήμισης χάνουν πωλήσεις που τις έχουν τόσο ανάγκη. (H πρώτη εταιρία
της Ευρώπης, στην Ελλάδα είναι πολύ κάτω). Χάνουν το κύρος και τη
σοβαρότητά τους.
Αμαυρώνουν το καλό image των προϊόντων τους. Και ακόμα κινδυνεύουν να
πληροφορηθεί το εργοστάσιο τις ενέργειές τους. (Εκβιασμοί σε έντυπα -
πράγματα αδιανόητα για Γερμανούς.)Αλλά και οι 4TPOXOI (και τα άλλα περιοδικά) χάνουν μερικές δεκάδες
εκατομμύρια τα οποία μπορεί να μην τους πτοούν (εδώ ο K.K. δεν τα υπολόγιζε
τα πρώτα χρόνια, της φτώχειας!) αλλά δεν παύουν να τα χρειάζονται.Ας μην χαλάμε τις καρδιές μας. 'Ολοι μας θα βγούμε από την δύσκολη θέση με
μία παραίτηση. Δεν χάθηκε ο κόσμος! Μήπως είμαι ο μεροκαματιάρης που θα
πεινάσουν τα παιδιά του;Περιμένω λοιπόν να δω στο επόμενο τεύχος των 4T, τις διαφημιστικές
καταχωρήσεις της VW! Και ευχαρίστως θυσιάζομαι ως νέα Ιφιγένεια.NA ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ KAI ΓΙΑ THN ΟΥΣΙΑ. Τί ενόχλησε την ΚΟΣΜΟΚΑΡ; 'Εγραψα μια
πληροφορία 100% αληθινή: 'Οτι η VW σταματάει την παραγωγή αυτοκινήτων με
G-Lader, διότι η επινόησή της αυτή δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της.H πληροφορία είναι απόλυτα ακριβής, ελεγμένη (προήλθε από μέσα από το
εργοστάσιο) και δεν διαψεύστηκε, ούτε από την ΚΟΣΜΟΚΑΡ. Τί ενόχλησε λοιπόν;
'Οτι τo σχόλιο ήταν γραμμένο ειρωνικά; Μα έτσι γράφω εγώ, εδώ και είκοσι
χρόνια. Γι? αυτό με διαβάζουν. Δεν είμαι ρεπόρτερ - είμαι σχολιαστής.'Οσο για το σχόλιό μου περί Passat Makedon - θα ήθελα να ξέρω αν η ΚΟΣΜΟΚΑΡ
έκοψε τη διαφήμισή της και από την Καθημερινή και από τα άλλα έντυπα που
επέκριναν (δριμύτατα) αυτήν την τόσο άτυχη πρωτοβουλία.(Σημ.: Οι 4TPOXOI και εγώ προσωπικά ME KANENAN ΤΡΟΠΟ δεν κάνουμε δεκτή μία
παραίτηση του Νίκου Δήμου για το συγκεκριμένο λόγο. Αν η εν λόγω εταιρία
είχε την οποιαδήποτε αντίρρηση για το κείμενο ενός γνωστού και καταξιωμένου
συγγραφέα και σχολιαστή θα μπορούσε κάλλιστα να μας στείλει μια επιστολή
την οποία μετά χαράς θα δημοσιεύαμε. H απειλή διακοπής των διαφημιστικών
καταχωρήσεων σαν όπλο «συμμόρφωσης» του περιοδικού στις όποιες ορέξεις ή
επιθυμίες μας αφήνει παγερά αδιάφορους._Κ.Κ.)Κουφαλες...Κανουν την πατατα τους και μετα ζητανε και τα ρεστα...Ουδεν σχολιον παραπανω...
-
-
Απιστευτοι αυτοι οι Γερμανοι...Οντως το παραχ@σ@με το πραγμα... Τερμα...
-
Να κάνουμε ένα θέμα 'Μακεδονικός Πασατ έμπος' ?
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Να κάνουμε ένα θέμα 'Μακεδονικός Πασατ έμπος' ?Mαζοχιστης εισαι;
Υπαρχει και το θεμα της VW viewtopic.php?f=15&t=4910
-
Μπα αυτοί θα το αποκηρύξουν μετά βδελυγμίας
-
Οδηγικες εντυπωσεις με DS3 THP 156 στην γνωστη διαδρομη των Νοτιων προαστειων...
viewtopic.php?f=15&t=31644&start=2940#p1984792
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οδηγικες εντυπωσεις με DS3 THP 156 στην γνωστη διαδρομη των Νοτιων προαστειων...viewtopic.php?f=15&t=31644&start=2940#p1984792
Δανείζομαι το παρακάτω από το συμπέρασμα των εντυπώσεων σου:
...
**Θα το επαιρνα? Μμμμ, μαλλον οχι, **παρα το bonus αποσυρσης των 1,000ευρω που ισχυει πλεον και χωρις να υπαρχει παλαιο αυτοικινητο προς αποσυρση.
Πιθανοτατα να κοιταζα σε ελαφρως μτχ Cooper S στα ιδια χρηματα...Οι οδηγικές σου εντυπώσεις, έτσι όπως τις περιγράφεις, ήταν ιδιαίτερα θετικές (θετικότατες μάλλον) αλλά κλείνεις λέγοντας: **Θα το επαιρνα? Μμμμ, μαλλον οχι... **
Ποια είναι εκείνα τα στοιχεία που σε κάνουν να λες ότι δεν θα το αγόραζες;
-
Γιατί δεν είναι σιρόκο.
Citroen DS3