-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα νουμερα σε σχεση με τον πληθυσμο και την εκταση της χωρας λενε κατι?
Τα νουμερα σε σχεση με τον ανταγωνισμο και το ποτε ξεκινησε την καριερα του ενα μοντελο ομως λενε...Μ'αρεσει που συνεχιζεις να επιμενεις οτι επειδη δε το βλεπεις ΕΣΥ συγκεκριμενα=δεν πουλαει!
πως να το κάνουμε , δεν είναι εμπορικό μοντέλο...
ούτε εγώ έχω δει στο δρόμο(βασικά έχω μέρες να δώ) και κινούμε σε όλα σχεδόν τα πλάτη της αττικής...Εσυ μου φαινεται τρολλαρεις..
Παρε το τελευταιο 5μηνο απο τη στιγμη δλδ που πατησε ποδι στο ελλαντα..
276 ds3
287 mini
323 mito
Δλδ εσυ νομιζεις οτι θα εβλεπες περισσοτερα mini ή mito αν τωρα ερχοντουσαν και τα 3....Καλα οκ.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δλδ εσυ νομιζεις οτι θα εβλεπες περισσοτερα mini ή mito αν τωρα ερχοντουσαν και τα 3....Καλα οκ..Δε το νομιζει απλα, το πιστευει!!!
Αν ερχοντουσαν και τα 3 μαζι, ο πινακας θα ταν ακριβως τουμπα! -
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Το μεγεθος του ειναι τυπου γκατζετ, οι πωλησεις του το καναν τρεντι!Trendy ειναι καποια πολυ συγκεκριμενα αμαξια..500, beetle, τα απλα mini, copen,smart....
Το saxo δεν εχει καμια δουλεια με αυτα..Με τη λογικη σου ολα τα μικρα αμαξια γκατζετακια ειναι καθως ειναι μικρα..και επειδη πουλανε ειναι και trendy.. -
Βρε πλακα κανω!
Μοδατο ειναι νομιζω η σωστη λεξη! Ο ορισμος της μοδας ξερεις ποιος ειναι ή να τον διευκρινησω? -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εδω που τα λεμε βρε qsis ειναι και λιγο θεμα τυχης..Εχει τυχει να δω 4 νεα ibiza cupra σε ενα απογευμα..
Ασε που 276 αμαξια για ολη τη χωρα σε μολις 5 μηνες ποσα θα ηθελες να εχεις δει δλδ? Λες για 31 κομματια το μηνα αυγουστο..δες ποσα πουλησαν και οι αλλοι (27 mini και 34 mito) και σκεψου οτι μιλαμε και για τον χειροτερο μηνα απο το 1998..
Εγω δε λεω οτι πουλαει..Λεω οτι πρεπει να περπατησει κι αλλο για να βγει συμπερασμα.. Και στην τελικη μαζι σου ειμαι vasilis..Δε θελω να βρωμισει και ο τοπος, ας παραμεινει και λιγο ξεχωριστο και ας μη καταληξει trendy γκατζετακι..απλα οταν το παμπαλαιο Α3 που ειναι και σαφως ακριβοτερο πουλαει περισσοτερο (και δεν κανει και καμια τρελη επιτυχια εδω που τα λεμε) , δε μπορεις να μου λες οτι ειναι επιτυχημενο το ds3..
ειναι πολυ απλο αυτο που λεωτο τι βλεπω στο δρομο και βεβαια εχει μεγαλη σημασια οτιδηποτε νεο βλεπω που εχει περπατησει , το βλεπω πολυ πώς να το κανουμε τωρα?
πολο πχ εχει βρωμισει ο τοπος
τα Α1 τα εχω δει λιγοτερο απο τα ds3, αλλα ακομα κι αυτα τα εχω δει
τετοιου ειδους αυτοκινητα (μικρα τρεντυ , τσιμπημενα), αν ειναι να πουλησουν καπου πολυ , σιγουρα θα πουλησουν σε γλυφαδες βουλες κτλ..
οσο δε τα βλεπω εκει , δε μπορω να λεω οτι πουλανενεες Ζ4 για παραδειγμα βλεπω ολη την ωρα
το δειγμα μου πιστευω οτι ειναι πολυ αξιοπιστο αν μιλαμε για τετοια αυτοκινητα
-
Καλα περιμενε να δεις Citroen στη Γλυφαδα και στη Βουλα!
-
Αντικειμενικά πάντως μέχρι τώρα το Mini σαν fashion item κανένα απ αυτά δεν έχει καταφέρει να το χτυπήσει. Και δεν αναφέρομαι τόσο σε πωλήσεις όσο σαν αντικείμενο 'πόθου' ας πούμε.
Λίγο το 500 τα έχει καταφέρει, που οι κοπελίτσες το βλέπουν σαν ένα ικανοποιητικό υποκατάστο του Mini σε *γλυκύτητα *
Πάντως εγώ το DS3 το αγόραζα και με χαρά μάλιστα, σε σχέση με την αντιπαθή για εμένα Mito, το παράλογα ακριβό Mini και το γκέι 500άρι abarth. -
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Καλα περιμενε να δεις Citroen στη Γλυφαδα και στη Βουλα!500αρακια δηλαδη πώς βλεπω? c3 pluriel δηλαδη πώς εβλεπα?
pluriel μαλιστα σε καποια φαση εβλεπα συνεχεια παντουσου λεω οι εδω ντοπιοι ειναι νουμερο 1 υποψηφιοι αγοραστες τετοιων αυτοκινητων
(πολο πχ δε το συζηταω βλεπω παντου οχι μονο εδω)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εδω που τα λεμε βρε qsis ειναι και λιγο θεμα τυχης..Εχει τυχει να δω 4 νεα ibiza cupra σε ενα απογευμα..
Ασε που 276 αμαξια για ολη τη χωρα σε μολις 5 μηνες ποσα θα ηθελες να εχεις δει δλδ? Λες για 31 κομματια το μηνα αυγουστο..δες ποσα πουλησαν και οι αλλοι (27 mini και 34 mito) και σκεψου οτι μιλαμε και για τον χειροτερο μηνα απο το 1998..
Εγω δε λεω οτι πουλαει..Λεω οτι πρεπει να περπατησει κι αλλο για να βγει συμπερασμα.. Και στην τελικη μαζι σου ειμαι vasilis..Δε θελω να βρωμισει και ο τοπος, ας παραμεινει και λιγο ξεχωριστο και ας μη καταληξει trendy γκατζετακι..απλα οταν το παμπαλαιο Α3 που ειναι και σαφως ακριβοτερο πουλαει περισσοτερο (και δεν κανει και καμια τρελη επιτυχια εδω που τα λεμε) , δε μπορεις να μου λες οτι ειναι επιτυχημενο το ds3..
ειναι πολυ απλο αυτο που λεωτο τι βλεπω στο δρομο και βεβαια εχει μεγαλη σημασια οτιδηποτε νεο βλεπω που εχει περπατησει , το βλεπω πολυ πώς να το κανουμε τωρα?
πολο πχ εχει βρωμισει ο τοπος
τα Α1 τα εχω δει λιγοτερο απο τα ds3, αλλα ακομα κι αυτα τα εχω δει
τετοιου ειδους αυτοκινητα (μικρα τρεντυ , τσιμπημενα), αν ειναι να πουλησουν καπου πολυ , σιγουρα θα πουλησουν σε γλυφαδες βουλες κτλ..
οσο δε τα βλεπω εκει , δε μπορω να λεω οτι πουλανενεες Ζ4 για παραδειγμα βλεπω ολη την ωρα
το δειγμα μου πιστευω οτι ειναι πολυ αξιοπιστο αν μιλαμε για τετοια αυτοκινητα
Κοιταξε αν θες μπορουμε να μιλαμε απειρη ωρα...
Σου εφερα και παραδειγμα οτι ειναι θεμα τυχης.. Ds3 δεν εχω κατσει να μετρησω ποσες εχω δει..Τετοιο θεμα δεν εχω.. Απλα 4 ibiza cupra σε ενα απογευμα.. Τις τελευταιες 3 φορες που επλυνα το αμαξι εξω απο το σπιτι περασε και απο μια διαφορετικη ds3.. και εσυ λες οτι εχεις δει 6.. Θελω να πω δε σημαινει τιποτα ποσα βλεπεις.. Ο κωστας π.χ. καπου εγραψε οτι εχει δει πολλα νεα c3..Ξερεις ποσα εχω δει?? 2
Εβαλα παραπανω τις πωλησεις 5μηνου στα ανταγωνιστικα μοντελα (και μη μου μπλεκεις polo εκεινο να το συγκρινεις με τα c3-clio-yaris-corsa) και βλεπεις τι συμβαινει.. Και ξαναματαλεω μπορει και να αποδειχθει εμπορικη πατατα για την ελλαδα γιατι εξω απ οτι εγραφε και ο mirage τρελαινονται να τα φτιαχνουν, ακομα ομως δε μπορεις να βγαλεις ακρη..
Υ.Γ.1 Μονο εσυ ξερεις που κολλαει το a3 στη κουβεντα..
Υ.Γ.2 Κατι διαβασα για ελαιωνα-τρυπια σε αλλο θεμα... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Trendy γκατζετακι ηταν το Saxo, μετα απο αυτο δε νομιζω να συμβει ποτε ξανα κατι τετοιο για τη Citroen και ποσο μαλλον με τη DS3
Trendy γκατζετακι τα saxo..?
Τα μισα τροπετα γινανε και τα αλλα μισα δινουν μαχες σε βουνα και φαναρια.. ενω οι απλες εκδοσεις κανουν δρομολογια στα χερια μαμαδων.....και στο μελλον και στα χερια των γιων τους...
-
Tον Ιούλιο οι παραγγελίες ήταν στα 34κ κομμάτια με στόχο τα 100κ κομμάτια για την ετήσια παραγωγή. Συνολικά η γκάμα των C3, Picasso & DS3 ήταν στα 150κ κομμάτια
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα νουμερα σε σχεση με τον πληθυσμο και την εκταση της χωρας λενε κατι?
Τα νουμερα σε σχεση με τον ανταγωνισμο και το ποτε ξεκινησε την καριερα του ενα μοντελο ομως λενε...Μ'αρεσει που συνεχιζεις να επιμενεις οτι επειδη δε το βλεπεις ΕΣΥ συγκεκριμενα=δεν πουλαει!
πως να το κάνουμε , δεν είναι εμπορικό μοντέλο...
ούτε εγώ έχω δει στο δρόμο(βασικά έχω μέρες να δώ) και κινούμε σε όλα σχεδόν τα πλάτη της αττικής...Εσυ μου φαινεται τρολλαρεις..
Παρε το τελευταιο 5μηνο απο τη στιγμη δλδ που πατησε ποδι στο ελλαντα..
276 ds3
287 mini
323 mito
Δλδ εσυ νομιζεις οτι θα εβλεπες περισσοτερα mini ή mito αν τωρα ερχοντουσαν και τα 3....Καλα οκ..χρηστάρα τα πράγματα είναι απλά και κατανοητά...
εμπορικό είναι το κούπερ που στην αρχή είχε ξεσκιστεί να πουλάει και μετά από τόσα χρόνια συνεχίζει να ανταγωνίζεται τα πλεόν σύγχρονα και φρέσκιας σχεδίασης... το οτι ήταν πανάκριβο για τα δεδομένα της κατηγορίας το κάνει ακόμα πιο εμπορικό...
εμπορικό είναι το 500αράκι που έχει τσιμπημένη τιμή χωρίς να προσφέρει κάτι ριζοσπαστικό (μέχρι τον 0,9 μουλτιαιρ που θα κόβει κωλαράκια)
η μιτό (που κολλάει πάλι η ρουφιάνα... ) και το ds3 δεν ήταν και δεν θα γίνουν ΠΟΤΕ αντίστοιχα εμπορικά .- -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα νουμερα σε σχεση με τον πληθυσμο και την εκταση της χωρας λενε κατι?
Τα νουμερα σε σχεση με τον ανταγωνισμο και το ποτε ξεκινησε την καριερα του ενα μοντελο ομως λενε...Μ'αρεσει που συνεχιζεις να επιμενεις οτι επειδη δε το βλεπεις ΕΣΥ συγκεκριμενα=δεν πουλαει!
πως να το κάνουμε , δεν είναι εμπορικό μοντέλο...
ούτε εγώ έχω δει στο δρόμο(βασικά έχω μέρες να δώ) και κινούμε σε όλα σχεδόν τα πλάτη της αττικής...Εσυ μου φαινεται τρολλαρεις..
Παρε το τελευταιο 5μηνο απο τη στιγμη δλδ που πατησε ποδι στο ελλαντα..
276 ds3
287 mini
323 mito
Δλδ εσυ νομιζεις οτι θα εβλεπες περισσοτερα mini ή mito αν τωρα ερχοντουσαν και τα 3....Καλα οκ..χρηστάρα τα πράγματα είναι απλά και κατανοητά...
εμπορικό είναι το κούπερ που στην αρχή είχε ξεσκιστεί να πουλάει και μετά από τόσα χρόνια συνεχίζει να ανταγωνίζεται τα πλεόν σύγχρονα και φρέσκιας σχεδίασης... το οτι ήταν πανάκριβο για τα δεδομένα της κατηγορίας το κάνει ακόμα πιο εμπορικό...
εμπορικό είναι το 500αράκι που έχει τσιμπημένη τιμή χωρίς να προσφέρει κάτι ριζοσπαστικό (μέχρι τον 0,9 μουλτιαιρ που θα κόβει κωλαράκια)
η μιτό (που κολλάει πάλι η ρουφιάνα... ) και το ds3 δεν ήταν και δεν θα γίνουν ΠΟΤΕ αντίστοιχα εμπορικά .-Για το ποτε θα δειξει ο χρονος...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα νουμερα σε σχεση με τον πληθυσμο και την εκταση της χωρας λενε κατι?
Τα νουμερα σε σχεση με τον ανταγωνισμο και το ποτε ξεκινησε την καριερα του ενα μοντελο ομως λενε...Μ'αρεσει που συνεχιζεις να επιμενεις οτι επειδη δε το βλεπεις ΕΣΥ συγκεκριμενα=δεν πουλαει!
πως να το κάνουμε , δεν είναι εμπορικό μοντέλο...
ούτε εγώ έχω δει στο δρόμο(βασικά έχω μέρες να δώ) και κινούμε σε όλα σχεδόν τα πλάτη της αττικής...Εσυ μου φαινεται τρολλαρεις..
Παρε το τελευταιο 5μηνο απο τη στιγμη δλδ που πατησε ποδι στο ελλαντα..
276 ds3
287 mini
323 mito
Δλδ εσυ νομιζεις οτι θα εβλεπες περισσοτερα mini ή mito αν τωρα ερχοντουσαν και τα 3....Καλα οκ..χρηστάρα τα πράγματα είναι απλά και κατανοητά...
Στα εγραψα παραπανω αλλα δε θες να καταλαβεις...
εμπορικό είναι το κούπερ που στην αρχή είχε ξεσκιστεί να πουλάει και μετά από τόσα χρόνια συνεχίζει να ανταγωνίζεται τα πλεόν σύγχρονα και φρέσκιας σχεδίασης... το οτι ήταν πανάκριβο για τα δεδομένα της κατηγορίας το κάνει ακόμα πιο εμπορικό...
εμπορικό είναι το 500αράκι που έχει τσιμπημένη τιμή χωρίς να προσφέρει κάτι ριζοσπαστικό (μέχρι τον 0,9 μουλτιαιρ που θα κόβει κωλαράκια)
Εγω δεν ειπα οτι ειναι εμπορικη επιτυχια η ds3 ουτε και ειπαοτι δεν ειναι εμπορικη επιτυχια το mini..Ειπα οτι ειναι πολυ νωρις να την πεις εσυ-εγω εμπορικη αποτυχια τη ds3..
η μιτό (που κολλάει πάλι η ρουφιάνα... ) και το ds3 δεν ήταν και δεν θα γίνουν ΠΟΤΕ αντίστοιχα εμπορικάΚαπου εδω ξεκιναει η citroen τον κωδικα τιμης..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα νουμερα σε σχεση με τον πληθυσμο και την εκταση της χωρας λενε κατι?
Τα νουμερα σε σχεση με τον ανταγωνισμο και το ποτε ξεκινησε την καριερα του ενα μοντελο ομως λενε...Μ'αρεσει που συνεχιζεις να επιμενεις οτι επειδη δε το βλεπεις ΕΣΥ συγκεκριμενα=δεν πουλαει!
πως να το κάνουμε , δεν είναι εμπορικό μοντέλο...
ούτε εγώ έχω δει στο δρόμο(βασικά έχω μέρες να δώ) και κινούμε σε όλα σχεδόν τα πλάτη της αττικής...Εσυ μου φαινεται τρολλαρεις..
Παρε το τελευταιο 5μηνο απο τη στιγμη δλδ που πατησε ποδι στο ελλαντα..
276 ds3
287 mini
323 mito
Δλδ εσυ νομιζεις οτι θα εβλεπες περισσοτερα mini ή mito αν τωρα ερχοντουσαν και τα 3....Καλα οκ..χρηστάρα τα πράγματα είναι απλά και κατανοητά...
Στα εγραψα παραπανω αλλα δε θες να καταλαβεις...
εμπορικό είναι το κούπερ που στην αρχή είχε ξεσκιστεί να πουλάει και μετά από τόσα χρόνια συνεχίζει να ανταγωνίζεται τα πλεόν σύγχρονα και φρέσκιας σχεδίασης... το οτι ήταν πανάκριβο για τα δεδομένα της κατηγορίας το κάνει ακόμα πιο εμπορικό...
εμπορικό είναι το 500αράκι που έχει τσιμπημένη τιμή χωρίς να προσφέρει κάτι ριζοσπαστικό (μέχρι τον 0,9 μουλτιαιρ που θα κόβει κωλαράκια)
Εγω δεν ειπα οτι ειναι εμπορικη επιτυχια η ds3 ουτε και ειπαοτι δεν ειναι εμπορικη επιτυχια το mini..Ειπα οτι ειναι πολυ νωρις να την πεις εσυ-εγω εμπορικη αποτυχια τη ds3..
η μιτό (που κολλάει πάλι η ρουφιάνα... ) και το ds3 δεν ήταν και δεν θα γίνουν ΠΟΤΕ αντίστοιχα εμπορικάΚαπου εδω ξεκιναει η citroen τον κωδικα τιμης..
και γ@μαει την ψυχολογία σε όσους το πήραν με 3000 πάνω...
και την μεταπωλητική τους αξία...
άθλια πολιτική... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
και γ@μαει την ψυχολογία σε όσους το πήραν με 3000 πάνω...
και την μεταπωλητική τους αξία...
άθλια πολιτική...+1..
-
Γιά να μην νομίζουμε ότι η Βαγγελοχώρα είναι το κέντρο του κόσμου , έχω να σας πω ότι υπάρχει πρόβλημα παραδόσεων παρ' ότι αυξήθηκε η παραγωγή του αυτοκινήτου και υπάρχει σχετικό θέμα στο γαλλικό φόρουμ γιατί τα αυτοκίνητα δεν είναι έτοιμα όταν τους είχαν πεί .
Ετσι ένας πανηγυρίζει γιατί επιτέλους παίρνει τώρα το αυτοκίνητο που το είχε παραγγείλει από τον Μάρτιο και αντί γιά 30 Μαίου που ήταν η αρχική παράδοση το παίρνει τώρα .Ay επιτέλους καλά νέα, πολλά όμορφα την παράδοση στο εργοστάσιο απόψε έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη εβδομάδα μεταξύ 15 και 17 Σεπτεμβρίου ...
Υπενθύμιση:
Παρήγγειλα το αυτοκίνητο 13 Μάρτη 2010, η παράδοση ημερομηνία 30 Μαΐου, στη συνέχεια, αναβάλλεται έως τον Ιούλιο του 15 και να ολοκληρώσει την παράδοση, τον Σεπτέμβριο! Συνολικά έξι μηνών
Θάρρος σε εκείνους που βρίσκονται ακόμη σε αναμονήΡωτάει άλλος
Γεια σε όλους. που μπορεί να εξηγήσει την «πραγματική» αιτία για τις καθυστερήσεις στην παράδοση και ψευδείς ημερομηνίες παράδοσης για να αρχίσει με; σας ευχαριστώ για την εκ των προτέρων
Και η απάντηση από άλλον αναμένοντα
Citroen ήταν έκπληκτος από την επιτυχία του μοντέλου απλά
Το σχετικό θέμα έχει φτάσει 34 σελίδες και 672 σχόλια αναμενόντων .
Γιά όσους θέλουν να εντρυφύσουν στο συγκεκριμένο η γενικότερα :
http://translate.googleusercontent.com/ ... zeCfuw_8Ag -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα νουμερα σε σχεση με τον πληθυσμο και την εκταση της χωρας λενε κατι?
Τα νουμερα σε σχεση με τον ανταγωνισμο και το ποτε ξεκινησε την καριερα του ενα μοντελο ομως λενε...Μ'αρεσει που συνεχιζεις να επιμενεις οτι επειδη δε το βλεπεις ΕΣΥ συγκεκριμενα=δεν πουλαει!
πως να το κάνουμε , δεν είναι εμπορικό μοντέλο...
ούτε εγώ έχω δει στο δρόμο(βασικά έχω μέρες να δώ) και κινούμε σε όλα σχεδόν τα πλάτη της αττικής...Εσυ μου φαινεται τρολλαρεις..
Παρε το τελευταιο 5μηνο απο τη στιγμη δλδ που πατησε ποδι στο ελλαντα..
276 ds3
287 mini
323 mito
Δλδ εσυ νομιζεις οτι θα εβλεπες περισσοτερα mini ή mito αν τωρα ερχοντουσαν και τα 3....Καλα οκ..χρηστάρα τα πράγματα είναι απλά και κατανοητά...
Στα εγραψα παραπανω αλλα δε θες να καταλαβεις...
εμπορικό είναι το κούπερ που στην αρχή είχε ξεσκιστεί να πουλάει και μετά από τόσα χρόνια συνεχίζει να ανταγωνίζεται τα πλεόν σύγχρονα και φρέσκιας σχεδίασης... το οτι ήταν πανάκριβο για τα δεδομένα της κατηγορίας το κάνει ακόμα πιο εμπορικό...
εμπορικό είναι το 500αράκι που έχει τσιμπημένη τιμή χωρίς να προσφέρει κάτι ριζοσπαστικό (μέχρι τον 0,9 μουλτιαιρ που θα κόβει κωλαράκια)
Εγω δεν ειπα οτι ειναι εμπορικη επιτυχια η ds3 ουτε και ειπαοτι δεν ειναι εμπορικη επιτυχια το mini..Ειπα οτι ειναι πολυ νωρις να την πεις εσυ-εγω εμπορικη αποτυχια τη ds3..
η μιτό (που κολλάει πάλι η ρουφιάνα... ) και το ds3 δεν ήταν και δεν θα γίνουν ΠΟΤΕ αντίστοιχα εμπορικάΚαπου εδω ξεκιναει η citroen τον κωδικα τιμης..
και γ@μαει την ψυχολογία σε όσους το πήραν με 3000 πάνω...
και την μεταπωλητική τους αξία...
άθλια πολιτική...Ακριβως...Προσκαιρο οφελος (αλλα σημαντικο)...Και μετα λεμε γιατι τα Citroen εχουν χαμηλη μεταπωλητικη αξια...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Γιά να μην νομίζουμε ότι η Βαγγελοχώρα είναι το κέντρο του κόσμου , έχω να σας πω ότι υπάρχει πρόβλημα παραδόσεων παρ' ότι αυξήθηκε η παραγωγή του αυτοκινήτου και υπάρχει σχετικό θέμα στο γαλλικό φόρουμ γιατί τα αυτοκίνητα δεν είναι έτοιμα όταν τους είχαν πεί .
Ετσι ένας πανηγυρίζει γιατί επιτέλους παίρνει τώρα το αυτοκίνητο που το είχε παραγγείλει από τον Μάρτιο και αντί γιά 30 Μαίου που ήταν η αρχική παράδοση το παίρνει τώρα .Ay επιτέλους καλά νέα, πολλά όμορφα την παράδοση στο εργοστάσιο απόψε έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη εβδομάδα μεταξύ 15 και 17 Σεπτεμβρίου ...
Υπενθύμιση:
Παρήγγειλα το αυτοκίνητο 13 Μάρτη 2010, η παράδοση ημερομηνία 30 Μαΐου, στη συνέχεια, αναβάλλεται έως τον Ιούλιο του 15 και να ολοκληρώσει την παράδοση, τον Σεπτέμβριο! Συνολικά έξι μηνών
Θάρρος σε εκείνους που βρίσκονται ακόμη σε αναμονήΡωτάει άλλος
Γεια σε όλους. που μπορεί να εξηγήσει την «πραγματική» αιτία για τις καθυστερήσεις στην παράδοση και ψευδείς ημερομηνίες παράδοσης για να αρχίσει με; σας ευχαριστώ για την εκ των προτέρων
Και η απάντηση από άλλον αναμένοντα
Citroen ήταν έκπληκτος από την επιτυχία του μοντέλου απλά
Το σχετικό θέμα έχει φτάσει 34 σελίδες και 672 σχόλια αναμενόντων .
Γιά όσους θέλουν να εντρυφύσουν στο συγκεκριμένο η γενικότερα :
http://translate.googleusercontent.com/ ... zeCfuw_8AgΑπ' οτι βλεπω δεν τους φτανουν τα εργοστασια...
-
Πολυ καλο το τελευταιο ποστ του criuser..
Αναφερεσαι σε πωλησεις-παραδοσεις μεσα σε γαλλικο μαλιστα εδαφος..?
Citroen DS3