-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Είχα κάποτε τέτοιο θέμα με τη μπαταρία. Προφανώς τράβαγε πολύ ρεύμα από το δυναμό και αφού δεν φορτιζόταν η μπαταρία αυτό γινόταν συνέχεια. Πάντως έπαιρνε μπρος αλλά το αυτοκίνητο σερνόταν σαν να τράβαγες τροχόσπιτο. Δεν θυμάμαι τι είχε, αν απλά είχε στεγνώσει και βάλαμε υγρά ή αν την αλλάξαμε αμέσως μετά το αυτοκίνητο πέταγε!!Ακριβώς το ίδιο έπαθα κι εγώ! Σε ευχαριστώ Όνυχα... είχα αρχίσει να πιστεύω ότι τρελάθηκα.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
από τότε που είχε γίνει πλήρης φόρτιση δούλευε απροβλημάτιστα οπότε το άφησα να την αλλάξω από χειμώνα να μη μπαίνω σε έξοδα καλοκαιριάτικα. έλα όμως που η θέλησή της ήταν διαφορετική.Οι μπαταρίες εκκίνησης, και μόλις 1 φορά να αδειάσουν υπερβολικά, παθαίνουν ανεπανόρθωτη ζημιά με απώλεια μέρους της χωρητικότητας τους. Ε, αν 'μείνεις' 2-3 φορές πλέον η μπαταρία έχει αχρηστευτεί πρακτικά, έστω και φαίνεται πλήρως φορτισμένη.
-
Τις mitsuba ποσο περιπου τις εχει αυτος ο αντιπροσωπος. (12V περιπου 45 Ah, ανοιχτου τυπου)
-
Πριν λιγες μερες αγορασα δυο μπαταριες οι οποιες ομως εχουν τα υγρα τους μεχρι πανω με αποτελεσμα να ξεχειλειζουν.Ρωτησα τον τυπο μηπως εβαλαν παραπανω υγρα κατα λαθος και μου ειπε οτι ειναι ετσι απο το εργοστασιο.
Λετε να υπαρχει κανα προβλημα με τοσα πολλα υγρα στην διαρκεια ζωης της μπαταριας; -
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Πριν λιγες μερες αγορασα δυο μπαταριες οι οποιες ομως εχουν τα υγρα τους μεχρι πανω με αποτελεσμα να ξεχειλειζουν.Ρωτησα τον τυπο μηπως εβαλαν παραπανω υγρα κατα λαθος και μου ειπε οτι ειναι ετσι απο το εργοστασιο.
Λετε να υπαρχει κανα προβλημα με τοσα πολλα υγρα στην διαρκεια ζωης της μπαταριας;Για την διαρκεια ζωης δεν ξερω αλλα να ξερεις οτι ειναι διαβρωτικα τα υγρα οπου πεσουν.
-
Τί μπαταρίες είναι, αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας? Όταν ξεχειλίζουν τα υγρά πιθανόν ο αυτόματος του δυναμό είναι χαλασμένος και υπερφορτίζει τη μπαταρία.
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Τις mitsuba ποσο περιπου τις εχει αυτος ο αντιπροσωπος. (12V περιπου 45 Ah, ανοιχτου τυπου)Μitsuba έφερνε αυτός εδώ και τις είχε σε πολύ καλές τιμές, 20% φτηνότερες απο άλλους.
(Προσοχή:Οι τιμές στο link δεν ισχύουν σήμερα, ειναι του 2007, όπως γνωρίζω προσωπικά !)
Σύμφωνα με αυτό , ο ίδιος φέρνει και Smart (μπαταρίες-όχι αυτοκίνητα ..... ) και ειναι προμηθευτής του παραπάνω καταστήματος.
Η τιμή για Smart 12Χ50 ΑΗ (δεν έχει 45άρα), κλειστού τύπου, στο κατάστημα του πρώτου link ειναι σήμερα 60 € και προς το παρόν δεν έχει Mitsuba, αλλά αν φέρει έχει πάντα τις αντίστοιχες σε ΑΗ στην ίδια τιμή!!!
Aπ΄ότι είδα στο νετ, η Mitsuba (12X50AH), στην καλύτερη τιμή έχει 80 € .
Εχω βάλει και τις δύο μπαταρίες και ειναι αξιοπρεπείς. Η Mitsuba (ανοιχτού τύπου) κράτησε 4 χρόνια, αλλά η Smart (κλειστού τύπου) τα ξεπέρασε και την έχω ακόμα, ίσως όμως να τη 'δουλεύω' και περισσότερο, οπότε να συντηρείται καλύτερα...... -
Για τα υγρα το φυσιολογικο ειναι να καλυπτουν τις πλακες κατα κατι,το να ξεχειλιζουν δεν ειναι το σωστο,αυτο μπορει να εγινε ειτε γιατι το γεμισε πολυ,ειτε γιατι οπως σωστα ειπωθηκε παραπανω υπαρχει προβλημα υπερφορτωσης της μπαταριας.Μπορεις να το ελεγξεις αφαιρωντας υγρο με ενα πουα( η με μια συριγγα απο ενα φαρμακειο-μονο το πλαστικο χωρις την βελονα) μεχρι η σταθμη να καλυψει απλως τις πλακες,αν μετα απο καποιο διαστημα αυξηθει παλι η σταθμη τους αυτο σημαινει υπερφορτωση οποτε πρεπει να πας σε ηλεκτρολογο για περεταιρω ελεγχους.Το να ξεχειλιζουν τα υγρα επανω στο καπακι της μπαταριας δημιουργει ενα αλλο προβλημα αυτο της αυτοεκφορτωσης,δημιουργουνται επικαθησεις επανω στο καπακι με αποτελεσμα να εχουμε μια διοδο για την κυκλοφορια του ρευματος απο τον εναν πολο στον αλλο, με αποτελεσμα σιγα-σιγα την εκφορτιση της μπαταριας,ετσι καλλο ειναι να καθαριζουμε το καπακι καπου-καπου με μιγμα σοδας -νερου προκειμενου να απομακρυνουμε αυτα τα υπολειμματα ( σε μπαταριες ανοικτου τυπου)
-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Πριν λιγες μερες αγορασα δυο μπαταριες οι οποιες ομως εχουν τα υγρα τους μεχρι πανω με αποτελεσμα να ξεχειλειζουν.Ρωτησα τον τυπο μηπως εβαλαν παραπανω υγρα κατα λαθος και μου ειπε οτι ειναι ετσι απο το εργοστασιο.
Λετε να υπαρχει κανα προβλημα με τοσα πολλα υγρα στην διαρκεια ζωης της μπαταριας;Αν βάλεις παραπάνω υγρά στη μπαταρία κάθε τόσο υπερχειλίζει και τα υγρά σκουριάζουν πάρα πολύ το αμάξι.
Αν έβαλαν παραπάνω υγρά τι περίμενες να σου πουν; ότι αυτοί τα έβαλαν; -
Καλησπέρα κι από εμένα!
Μετά από 4+ χρόνια και μερικές αποφορτίσεις, η μπαταρία μου είναι για πέταμα (Honda civic '06, hatchback 1.. Ερώτηση:
Έχει νόημα να την αλλάξω σε αντιπροσωπεία honda ή απλά θα την πληρώσω παραπάνω? Επειδή νομίζω ισχύει το 2ο, θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος να μου πει που μπορώ να απευθυνθώ στα βόρεια (Κηφισιά, Ν.Ερυθραία και γύρω περιοχές...).
Συγκεκριμένη μάρκα? Varta ίσως?
Ευχαριστώ
-
λοιπόν σε αυτό το θέμα είμαι καθετος.
Ψάχνεις και βρίσκεις μιτσούμπα
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Έχει νόημα να την αλλάξω σε αντιπροσωπεία honda ή απλά θα την πληρώσω παραπάνω?Δεν εχει νοημα στην αντιπροσωπεια.Θα παρουν πολλα και για την μπαταρια (που θα την εβρισκες εξω πιο φτηνα) αλλα και για τα εργατικα.
Κανε μια βολτα στους ηλεκτρολογους των περιοχων που σε βολευει και κανε ερευνα αγορας>Συγκεκριμένη μάρκα? Varta ίσως?.
Αλλοι λενε mitsuba και ξερο ψωμι. Ενδεικτικα καλες και επωνυμες ειναι Varta, delphi, banner. -
Και οι ιαπωνικές Yuasa νομίζω έχουν καλό όνομα.
-
Ευχαριστώ!
-
Από ότι μου είπαν σε 2-3 καταστήματα που ρώτησα smart και mitsuba είναι το ίδιο πράμα πλέον, απλά αλλάζει το χρώμα του κουτιού και το logo.
http://www.kontis.gr/smart_7.htm
http://www.kontis.gr/mitsuba_7.htm -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Από ότι μου είπαν σε 2-3 καταστήματα που ρώτησα smart και mitsuba είναι το ίδιο πράμα πλέον, απλά αλλάζει το χρώμα του κουτιού και το logo.http://www.kontis.gr/smart_7.htm
http://www.kontis.gr/mitsuba_7.htmΒεβαια! Ο κοσμος δε θελει να βλεπει την κλασικη σαπια μπαταρια μιτσουμπα αλλα κατι σε μαυρο! Περα απο την πλακα ομως απ οτι διαβαζω εδω στο φορουμ ειναι καλες και οι δυο
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
λοιπόν σε αυτό το θέμα είμαι καθετος.Ψάχνεις και βρίσκεις μιτσούμπα
+1000! Για να έχει κανείς το κεφάλι του ήσυχο για μια πενταετία.
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Από ότι μου είπαν σε 2-3 καταστήματα που ρώτησα smart και mitsuba είναι το ίδιο πράμα πλέον, απλά αλλάζει το χρώμα του κουτιού και το logo.
http://www.kontis.gr/smart_7.htm
http://www.kontis.gr/mitsuba_7.htmΒεβαια! Ο κοσμος δε θελει να βλεπει την κλασικη** σαπια** μπαταρια μιτσουμπα αλλα κατι σε μαυρο! Περα απο την πλακα ομως απ οτι διαβαζω εδω στο φορουμ ειναι καλες και οι δυο
έτσ
σάπια άσπρη μιτσούμπα ftw
-
Η smart που έχω, διαπίστωσα κάποια στιγμή (αφού γύρναγε τον κινητήρα με τον ζόρι με την 3η-4η φορά που άνοιγα τον διακόπτη) πως είχε 10,9 volt.
Θεώρησα πως ήταν για πέταμα, αλλά από περιέργεια την έβαλα 2 ώρες στο high του φορτιστή.
Εκτός αυτοκινήτου εδώ και βδομάδες δείχνει 12,8 και το ματάκι είναι πράσινο.
Δεν την έχω δοκιμάσει όμως.. -
10,9 με φορτίο είναι μια χαρά.
Αν θέλεις να είσαι σίγουρος για τη φόρτιση της μπαταρίας, μετράς (όπως οι ηλεκτρολόγοι) τη πυκνότητα του ηλεκτρολύτη και όχι τα βολτ της μπαταρίας.
Μπαταρία αυτοκινήτου...