-
Νομιζω και οι e46 οι BMW σειρα 3 δεν ειχε εναν κινητηρα 1900 κυβικα?
-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
Πότε είναι η εποχή που μας τα ανακοινώνουν; Τώρα δεν είναι; Τέλος Σεπτ. ;
Μπορούνε να τα υπολογίζουν με το χιλιόμετρο και να ρίξουν την βενζίνη; (δε παίζει γιατί παίρνει 0,94€/λίτρο φόρο το κράτος) Έτσι κάνει μία χώρα δε θυμάμαι ποια είναι. Δίνει GPS και στο τέλος του χρόνου μετράει χιλιόμετρα. Χα.
Δε ξέρω τι να σου πω. Εγώ το 2009 πλήρωσα ένα σήμα και μετά από 5 μήνες άλλο ένα με το χαράτσι των 150€. Και δε μας το γύρισαν και πίσω. Τέλος πάντων.εγω gps στο αυτοκινητο μου πανω δε θα θελα
αυτο ειναι χαζο μετρο , πληρωνουμε (και παντα πληρωναμε) τα χλμ που καναμε απο το φορο στο λιτρο
καναμε πολλα χλμ? πληρωναμε πολλα..καναμε λιγα? πληρωνουμε λιγα
αμα μου πουν να μου βαλουν και gps απο πανω θα τους το βαλω στο πωπο
ασε που το gps οπως και ο χιλιομετρητης μπορουν να δειχνουν ο,τι θες εσυ
-
Εγώ είχα δει για 510 που είναι πολύ καλό αν δεν εννοούν ότι θα προσθέσουν και κανένα άλλο τέλος....
Προκύπτει από το 446 συν 15% στρογγυλεμένο προς τα κάτω! -
Βασικά επειδή τα πράγματα είναι τελείως ξεκάθαρα σε ότι αφορά την αντιμετώπιση του αυτοκινήτου από το κράτος κάνε μερικά τεστ ντράιβ με αμάξια χαμηλών κυβικών και χαμηλών σχετικά ρύπων (όλοι έχουν στην γκάμα τους σήμερα) και δες εάν σου φτάνει η δύναμη σε σχέση με το παρόν όχημα σου. Πιστεύω πως υπάρχουν αρκετά δυνατά μοντέλα με λίγα κυβικά και χαμηλούς ρύπους CO2
Αλήθεια επειδή μπερδέυτηκα λίγο το δικό σου όχημα λές οτι είναι το μεγκάν 3 με 180 άλογα και ροπή που σίγουρα δεν την φτάνει το ατμοσφαιρικό δίλιτρο που πωλείται όσο και αν το σκαλίσεις. Μήπως είναι ελλιπή τα κιτάπια των 4Τ, ή μήπως εννοείς το προηγούμενο 165άρι μεγκάν σκαλισμένο???
http://www.4t.gr/default.php?pname=Mode ... del_id=729 -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Βασικά επειδή τα πράγματα είναι τελείως ξεκάθαρα σε ότι αφορά την αντιμετώπιση του αυτοκινήτου από το κράτος κάνε μερικά τεστ ντράιβ με αμάξια χαμηλών κυβικών και χαμηλών σχετικά ρύπων (όλοι έχουν στην γκάμα τους σήμερα) και δες εάν σου φτάνει η δύναμη σε σχέση με το παρόν όχημα σου. Πιστεύω πως υπάρχουν αρκετά δυνατά μοντέλα με λίγα κυβικά και χαμηλούς ρύπους CO2Αλήθεια επειδή μπερδέυτηκα λίγο το δικό σου όχημα λές οτι είναι το μεγκάν 3 με 180 άλογα και ροπή που σίγουρα δεν την φτάνει το ατμοσφαιρικό δίλιτρο που πωλείται όσο και αν το σκαλίσεις. Μήπως είναι ελλιπή τα κιτάπια των 4Τ, ή μήπως εννοείς το προηγούμενο 165άρι μεγκάν σκαλισμένο???
http://www.4t.gr/default.php?pname=Mode ... del_id=729Το δικό μου είναι το Megane Coupe 2.0lt TCe με 180 άλογα και 300ΝΜ ροπής. Είχα ακούσει ότι σταμάτησαν να το φέρνουν αλλά δεν ήξερα αν είναι αλήθεια ή όχι. Πάντως υπάρχουν ακόμα διαθέσιμα κομμάτια. http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... 20tce.html
πιο πάνω είχα πει ότι έχει σχεδόν την ίδια παραγωγή διοξειδίου με τον κινητήρα ενός φίλου. Εκείνος έχει το Mazda 6 1.8 ~120 άλογα. Εγώ πρέπει να έχω 5-7 γραμμάρια πιο πολλά. Αυτό είδες και μπερδεύτηκες;
-
Υπάρχει πάντως 1800άρι με 235 άλογα.
-
καλά πήρες το καινούριο 2.0 TCE και θέλεις να το αλλάξεις; Τόση όρα νόμιζα το megane 2 είχες.
Ωραίο αυτοκίνητο να το χαίερεσαι. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπάρχει πάντως 1800άρι με 235 άλογα.Ποιό ; δεν μου έρχεται παλιά υπήρχε 1.8 με 225 άλογα .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Υπάρχει πάντως 1800άρι με 235 άλογα.
Ποιό ; δεν μου έρχεται παλιά υπήρχε 1.8 με 225 άλογα .
Giulietta.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπάρχει πάντως 1800άρι με 235 άλογα.
Ποιό ; δεν μου έρχεται παλιά υπήρχε 1.8 με 225 άλογα .
Giulietta.
Σωστός τώρα το θυμήθηκα .
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
καλά πήρες το καινούριο 2.0 TCE και θέλεις να το αλλάξεις; Τόση όρα νόμιζα το megane 2 είχες.
Ωραίο αυτοκίνητο να το χαίερεσαι.ευχαριστώ. Αν θες πάρτο βόλτα.θέλω να το δώσω μόνο και μόνο για τέλη κυκλοφορίας.
Αλλιώς το αυτοκίνητο, μπορεί να μην είναι νευρικό πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να το οδηγήσει και κάποια γυναίκα (μέχρι και η μάνα μου) αλλά μπορείς να το πας και κομμάτια.
Το προ=προηγούμενο σου-κου, λόγο καραβιού (νινί) ανεβοκατέβαινα Λάρισα- Αγιόκαμπο στα τέρματα. Το αυτοκίνητο είχε κατανάλωση 9.3lt/100χλμ. Αλλιώς αν το πας νορμάλ έξω έχει 7,4~7,6λίτρα/100χλμ. Στην πόλη έχει 8,2/100χλμ. Το θέμα είναι ότι με τις εκάστοτε κυβερνήσεις, ποτέ δεν άφησαν τον κόσμο να χαρεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο...Κρίμα που είμαι στην Ελλάδα... κρίμα...
Υ.Γ. εκπαιδευτής μου από Καναδά, μου είπε ότι η βενζίνη έχει 0,60 λεπτά το λίτρο.
-
Ωραίο και το giulietta. edit mod
-
τυχερούλα.. μετά θα την ζήλευαν όλες οι φίλες της..
-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
θέλω να το δώσω μόνο και μόνο για τέλη κυκλοφορίας.Ακούγεται κάπως αυτό... Δηλαδή θέλεις να δώσεις (τέτοια εποχή μάλλον σκοτώσεις) ένα καινούργιο δίλιτρο αυτοκίνητο που δείχνει να σε ικανοποιεί επειδή δίνεις το χρόνο μερικά ευρώ παραπάνω από τα 1800;; Αν λες αλήθεια έχεις υπολογίσει πόσο θα χάσεις από την πώληση και μήπως σε συμφέρει καλύτερα να το κρατήσεις;;;
-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
καλά πήρες το καινούριο 2.0 TCE και θέλεις να το αλλάξεις; Τόση όρα νόμιζα το megane 2 είχες.
Ωραίο αυτοκίνητο να το χαίερεσαι.ευχαριστώ. Αν θες πάρτο βόλτα.θέλω να το δώσω μόνο και μόνο για τέλη κυκλοφορίας.
Αλλιώς το αυτοκίνητο, μπορεί να μην είναι νευρικό πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να το οδηγήσει και κάποια γυναίκα (μέχρι και η μάνα μου) αλλά μπορείς να το πας και κομμάτια.
Το προ=προηγούμενο σου-κου, λόγο καραβιού (νινί) ανεβοκατέβαινα Λάρισα- Αγιόκαμπο στα τέρματα. Το αυτοκίνητο είχε κατανάλωση 9.3lt/100χλμ. Αλλιώς αν το πας νορμάλ έξω έχει 7,4~7,6λίτρα/100χλμ. Στην πόλη έχει 8,2/100χλμ. Το θέμα είναι ότι με τις εκάστοτε κυβερνήσεις, ποτέ δεν άφησαν τον κόσμο να χαρεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο...Κρίμα που είμαι στην Ελλάδα... κρίμα...
Υ.Γ. εκπαιδευτής μου από Καναδά, μου είπε ότι η βενζίνη έχει 0,60 λεπτά το λίτρο.
sorry κιόλας, αλλά το 8,2 στην πόλη είναι υπεραισιόδοξο νούμερο...
βραδυ χωρίς φανάρια το έκανες? -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
θέλω να το δώσω μόνο και μόνο για τέλη κυκλοφορίας.
Ακούγεται κάπως αυτό... Δηλαδή θέλεις να δώσεις (τέτοια εποχή μάλλον σκοτώσεις) ένα καινούργιο δίλιτρο αυτοκίνητο που δείχνει να σε ικανοποιεί επειδή δίνεις το χρόνο μερικά ευρώ παραπάνω από τα 1800;; Αν λες αλήθεια έχεις υπολογίσει πόσο θα χάσεις από την πώληση και μήπως σε συμφέρει καλύτερα να το κρατήσεις;;;
+1.
-
ρε συ πριν λιγο καιρο ρωτουσες για το megane RS και εδειχνες ενδιαφερον για 2λιτρο; λιγο περιεργα μας τα λες...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
καλά πήρες το καινούριο 2.0 TCE και θέλεις να το αλλάξεις; Τόση όρα νόμιζα το megane 2 είχες.
Ωραίο αυτοκίνητο να το χαίερεσαι.ευχαριστώ. Αν θες πάρτο βόλτα.θέλω να το δώσω μόνο και μόνο για τέλη κυκλοφορίας.
Αλλιώς το αυτοκίνητο, μπορεί να μην είναι νευρικό πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να το οδηγήσει και κάποια γυναίκα (μέχρι και η μάνα μου) αλλά μπορείς να το πας και κομμάτια.
Το προ=προηγούμενο σου-κου, λόγο καραβιού (νινί) ανεβοκατέβαινα Λάρισα- Αγιόκαμπο στα τέρματα. Το αυτοκίνητο είχε κατανάλωση 9.3lt/100χλμ. Αλλιώς αν το πας νορμάλ έξω έχει 7,4~7,6λίτρα/100χλμ. Στην πόλη έχει 8,2/100χλμ. Το θέμα είναι ότι με τις εκάστοτε κυβερνήσεις, ποτέ δεν άφησαν τον κόσμο να χαρεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο...Κρίμα που είμαι στην Ελλάδα... κρίμα...
Υ.Γ. εκπαιδευτής μου από Καναδά, μου είπε ότι η βενζίνη έχει 0,60 λεπτά το λίτρο.
sorry κιόλας, αλλά το 8,2 στην πόλη είναι υπεραισιόδοξο νούμερο...
βραδυ χωρίς φανάρια το έκανες?το trip computer το γράφει για την πόλη της Λάρισας. Εκεί είναι πιο συχνό το σταμάτα ξεκίνα και οι ταχύτητες μικρές. με βοηθάει πολύ το Shift Light που έχει στα όργανα.
@bibendum Δεν έδειχνα ενδιαφέρον για το RS. Απλά ρώτησα αν φοράμε το ίδιο μοτέρ για μελλοντικές βελτιώσεις αν θα μείνει το αυτοκίνητο σε μένα. Είναι πολλά τα λεφτά του RS για να το πάρω...
-
οκ sorry παντως το αυτοκινητο που εχεις ειναι ομορφο ποιοτικο με καλο κινητηρα οποτε ειναι κριμα να το σκοτωσεις..θα θελα και γω ενα σαν το δικο σου αλλα το 1.4 βεβαια
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
οκ sorry παντως το αυτοκινητο που εχεις ειναι ομορφο ποιοτικο με καλο κινητηρα οποτε ειναι κριμα να το σκοτωσεις..θα θελα και γω ενα σαν το δικο σου αλλα το 1.4 βεβαιαμου το έδωσαν το τεστ drive για δύο μέρες. Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ ήταν ότι η τουρμπίνα ακουγόταν πολύ...
2λιτρο έως 1928cc ?