-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
απορία:γίνεται να κοσκινίζει τιμόνι απο στραβωμένες ΠΙΣΩ δισκόπλακες?
Όχι ποτέ. Οι στραβές δυσκόπλακες, φαίνονται κατά το φρενάρισμα και μόνο, που βιμπραρει το πεντάλ, μα και το σασί.
ΑΝΤΩΝΗΣ -
Το τιμόνι τρέμει όταν πατάω φρένο με πάνω από 100χλμ./ώρα. Είναι στραβές οι δισκόπλακες;
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Το τιμόνι τρέμει όταν πατάω φρένο με πάνω από 100χλμ./ώρα. Είναι στραβές οι δισκόπλακες;Το πιο πιθανο.Να πας σε συνεργειο να το ελενξουν.
-
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Το τιμόνι τρέμει όταν πατάω φρένο με πάνω από 100χλμ./ώρα. Είναι στραβές οι δισκόπλακες;
ΝΑΙ!!!!!. (το συνεργείο στον υπολογιστή σας!!!!!!!!!!!!!!!!)
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Το τιμόνι τρέμει όταν πατάω φρένο με πάνω από 100χλμ./ώρα. Είναι στραβές οι δισκόπλακες;
ΝΑΙ!!!!!. (το συνεργείο στον υπολογιστή σας!!!!!!!!!!!!!!!!)
Α.Δεν μπορει να ευθυνεται τιποτε αλλο;Πχ ψαλιδια;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
απορία:
γίνεται να κοσκινίζει τιμόνι απο στραβωμένες ΠΙΣΩ δισκόπλακες?
Όχι ποτέ. Οι στραβές δυσκόπλακες, φαίνονται κατά το φρενάρισμα και μόνο, που βιμπραρει το πεντάλ, μα και το σασί.
ΑΝΤΩΝΗΣεννοώ κατά το φρενάρισμα, με ταχύτητα εκεί γύρω στα 80 και πάνω
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το τιμόνι τρέμει όταν πατάω φρένο με πάνω από 100χλμ./ώρα. Είναι στραβές οι δισκόπλακες;
ΝΑΙ!!!!!. (το συνεργείο στον υπολογιστή σας!!!!!!!!!!!!!!!!)
Α.Δεν μπορει να ευθυνεται τιποτε αλλο;Πχ ψαλιδια;
Το ψαλίδι θα το καταλάβεις, όταν πατάς το γκάζι και ταυτόχρονα αισθάνεσαι ένα τράβηγμα από μια πλευρά, και όταν το αφήνεις, ταυτόχρονα τραβάει από την άλλη. Σίγουρα το ακούς σε sαμαράκια, ντακ ντακ ντακ.
Α. -
Οι δισκόπλακες τραντάζουν όταν:
είναι πολύ στραβές (αν είναι λίγο στραβές δεν τραντάζουν),
έχουν ανομοιόμορφο πάχος (αλλού είναι πιο λεπτές και αλλού πιο χοντρές)
ή είναι λερωμένες (πχ. αν βλέπεις το αποτύπωμα από το τακάκι σου πάνω στο δίσκο) -
Φθορά ψαλιδιού ή ημίμπαρου μπορεί (εκτός από θόρυβο) να προκαλέσει τρέμουλο στο φρενάρισμα μόνο σε ταχύτητες πάνω από 100+;;; Δηλαδή μήπως δεν είναι ο δίσκος αλλά τα άλλα;;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Οι δισκόπλακες τραντάζουν όταν:
είναι πολύ στραβές (αν είναι λίγο στραβές δεν τραντάζουν),
έχουν ανομοιόμορφο πάχος (αλλού είναι πιο λεπτές και αλλού πιο χοντρές)
ή είναι λερωμένες (πχ. αν βλέπεις το αποτύπωμα από το τακάκι σου πάνω στο δίσκο)
ΛΕΟΝΤΑ φίλε, δεν θέλω να σου κοντράρω, γιατί εσθάνωμαι άσκημα. Έχω αντλήσει από εσένα πολλές χρήσιμες όσο και σωστές πληροφορίες.
- και λίγο στραβές και εάν είναι, τουλάχιστον, βιμπραρει το πεντάλ του φρένου.
- Ανομοιόμορφο πάχος, δεν έχουν ποτέ, παρά μόνον, εάν είναι πολύ στραβές και ο πελάτης κρετίνος ον, εξακολουθεί και οδηγεί το αυτοκίνητο του επί μάκτρο χρονικό διάστημα.
- Λερωμένες, σκουριασμένες, χαραγμένες από πέτρα, δεν «τραντάζουν». Μπορεί να σφυρήξουν, μα με 2 -3 φρεναρίσματα καθαρίζουν. 4 φορές την ημέρα τουλάχιστον, επί 1 μήνα σύνολο, περνάω 150 μετρά θάλασσα, 30 έως 50 εκατοστά βάθος. (δεν είμαι ανώμαλος, μα γλιτώνω 10 χιλιόμετρα μεγάλους λάκκους, σπαστιρια. Οι δισκόπλακες γίνονται μαύρες. Δεν φρενάρουν καλά, σφυρίζουν, μα μετά από 40 χιλιόμετρα δρόμου, καθαρίζουν απόλυτα.
- Στην ευρύτερη περιοχή μου, οι συνάδελφοι, φέρνουν σε εμένα τις δισκόπλακες η τα ταμπουρά, διότι έχω τον κατάλληλο τόρνο. Αλλάζω τουλάχιστον ένα σετ την ημέρα δισκόπλακες καινούργιες, και τορνάρω τουλάχιστον 3 σετ πλάκες την ημέρα, προσωπικών πελατών. Σίγουρα είμαι αρκετά σχετικός.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Φθορά ψαλιδιού ή ημίμπαρου μπορεί (εκτός από θόρυβο) να προκαλέσει τρέμουλο στο φρενάρισμα μόνο σε ταχύτητες πάνω από 100+;;; Δηλαδή μήπως δεν είναι ο δίσκος αλλά τα άλλα;;
Διστιχώς δεν προκαλούν «τρέμουλο», καλέ μου φίλε, κατά κανόνα. Έτσι είναι δύσκολος ο εντοπισμός τους από όχι έμπυρο οδηγό. Στα 100+ χιλιόμετρα οι τροχοί τραβάνε με δύναμη, (εμπρός κίνηση), οι σπρώχνονται με δύναμη, (πίσω κίνηση). Έτσι μαζεύονται τα μπόσικα.
Παρέθεσα πάρα πάνω τι γίνετε σε αυτές της περιπτώσεις.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Οι δισκόπλακες τραντάζουν όταν:
είναι πολύ στραβές (αν είναι λίγο στραβές δεν τραντάζουν),
έχουν ανομοιόμορφο πάχος (αλλού είναι πιο λεπτές και αλλού πιο χοντρές)
ή είναι λερωμένες (πχ. αν βλέπεις το αποτύπωμα από το τακάκι σου πάνω στο δίσκο)
ΛΕΟΝΤΑ φίλε, δεν θέλω να σου κοντράρω, γιατί εσθάνωμαι άσκημα. Έχω αντλήσει από εσένα πολλές χρήσιμες όσο και σωστές πληροφορίες.
- και λίγο στραβές και εάν είναι, τουλάχιστον, βιμπραρει το πεντάλ του φρένου.
- Ανομοιόμορφο πάχος, δεν έχουν ποτέ, παρά μόνον, εάν είναι πολύ στραβές και ο πελάτης κρετίνος ον, εξακολουθεί και οδηγεί το αυτοκίνητο του επί μάκτρο χρονικό διάστημα.
- Λερωμένες, σκουριασμένες, χαραγμένες από πέτρα, δεν «τραντάζουν». Μπορεί να σφυρήξουν, μα με 2 -3 φρεναρίσματα καθαρίζουν. 4 φορές την ημέρα τουλάχιστον, επί 1 μήνα σύνολο, περνάω 150 μετρά θάλασσα, 30 έως 50 εκατοστά βάθος. (δεν είμαι ανώμαλος, μα γλιτώνω 10 χιλιόμετρα μεγάλους λάκκους, σπαστιρια. Οι δισκόπλακες γίνονται μαύρες. Δεν φρενάρουν καλά, σφυρίζουν, μα μετά από 40 χιλιόμετρα δρόμου, καθαρίζουν απόλυτα.
- Στην ευρύτερη περιοχή μου, οι συνάδελφοι, φέρνουν σε εμένα τις δισκόπλακες η τα ταμπουρά, διότι έχω τον κατάλληλο τόρνο. Αλλάζω τουλάχιστον ένα σετ την ημέρα δισκόπλακες καινούργιες, και τορνάρω τουλάχιστον 3 σετ πλάκες την ημέρα, προσωπικών πελατών. Σίγουρα είμαι αρκετά σχετικός.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.Δεν τα ξέρεις πολύ καλά τα φρένα. Για να μαθαίνεις:
Το runout (στραβές πλάκες) μέχρι ενός ορίου ΔΕΝ υπάρχει τράνταγμα. Τα τακάκια ακολουθούν τον δίσκο καθώς κινούνται δεξιά-αριστερά.
Μετά από ένα όριο runout αρχίζει να τραντάζει το πεντάλ.Πως αποκτούν οι δίσκοι ανομοιόμορφο πάχος:
Δίσκοι με runout μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα φθείρονται σε διαφορετικά σημεία από την μια πλευρά και σε διαφορετικά σημεία από την άλλη πλευρά καθώς τα τακάκια ακολουθούν το δίσκο δεξιά-αριστερά. Αυτή η ανομοιόμορφη φθορά κάνει τους δίσκους να έχουν ανομοιόμορφο πάχος και τότε αρχίζει να τραντάζει το πεντάλ.
Είναι η συχνότερη βλάβη σε καλές μάρκες δίσκων γιατί το runout στους δίσκους συνήθως προκαλείται από υπερβολικό ή/και ανομοιόμορφο σφίξιμο των μπουλονιών και μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα οι δίσκοι τραντάζουν.Η δεύτερη συχνότερη αιτία τραντάγματος στους δίσκους είναι οι λερωμένοι δίσκοι.
Αν φρενάρεις από 120 χαω και σταματήσεις με το πεντάλ του φρένου πατημένο, είναι πιθανό το πολύ ζεστό τακάκι να αφήσει το αποτύπωμά του στο πεντάλ.
Όταν φρενάρεις, το λερωμένο τμήμα του δίσκου έχει διαφορετική τριβή από το καθαρό κομμάτι και το αισθάνεσαι στο πεντάλ που τραντάζει.
Πουλάνε ειδικά καθαριστικά τακάκια για να καθαρίσεις παρόμοια λερωμένους δίσκους. -
Από ΛΕΟΝΤΑ.
«Αν φρενάρεις από 120 χαω και σταματήσεις με το πεντάλ του φρένου πατημένο, είναι πιθανό το πολύ ζεστό τακάκι να αφήσει το αποτύπωμά του στο πεντάλ.
Όταν φρενάρεις, το λερωμένο τμήμα του δίσκου έχει διαφορετική τριβή από το καθαρό κομμάτι και το αισθάνεσαι στο πεντάλ που τραντάζει»Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα, συναίβεναι συχνά στα παλιότερα ‘φιέστα’. Σίγουρα δεν το λέω ‘λέρωμα’, διότι ήταν κανονικό πετσικάρισα – στράβωμα, το οποίο το έφτιαχνα με τον ταμπουροτορνό μου.
«Πουλάνε ειδικά καθαριστικά τακάκια για να καθαρίσεις παρόμοια λερωμένους δίσκους.»
Εδώ χρειάζομαι περισσότερες διευκρινήσεις: που το πουλάνε, ποσό κάνει, και τι κάνει ακριβός, και θα παραθέσω της απόψεις μου.Για τα υπόλοιπα δεν βρίσκω απόκλιση, άξια συζήτησις.
Για το αν δεν ξέρω «πολύ καλά τα φρένα», σίγουρα και κάτι καινούργιο παρουσιάζετε!!!!!!..... « γηράσκω αεί διδασκόμενος». Αλοστε ήμουν σαφείς!!!.....γράφοντας ενίοτε ανορθόγραφα, μα απολύτως κατατοπιστικά, την πλουσιότατη γλώσσα μας. ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΧΕΤΙΚΟΣ, δεν έγραψα τέλειος!!!!......και σίγουρα είμαι επώνυμος, έχω δηλώσει και δηλώνω το επάγγελμα μου. Σίγουρα αυτό αναγνωρίζετε από τους διαβαστές μου, και τους ευχαριστώ για την αναγνώριση που μου δείχνουν στο προσωπικό μου mail.
Πιστεύω σε εσένα, μα αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνώ πάντοτε. Βλέπεις πάντα μετράω της λέξεις μου!!!!!!!!!.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Εδώ (βλέπε cleaning pad)
http://www.startekinfo.de/etools/content/sg.jsp?groupnumber=42Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.
-
Εγώ ξέρω ότι θέλεις να δημιουργήσεις μια καλή επίστρωση από υλικό τακακιού στους δίσκους και για αυτό τους στρώνεις. Το ίδιο το στρώσιμο (ζέσταμα και μερικά καλά πατήματα) είναι και αυτό που θα σου εξομαλύνει τη στάμπα.
-
Η στάμπα στο δίσκο κάνει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα να φύγει - πέρσι είχα κάνει μια αν και το προσέχω.
Δίσκους αλλάζω κάθε φορά που αλλάζω τακάκια (80.000χλμ) εκτός από αυτούς που έχω τώρα και έχουν ήδη μια αλλαγή στα τακάκια. Είναι φθηνοί, το αμάξι φρενάρει καλύτερα και τα τακάκια αντέχουν περισσότερο.
Θα μπορούσα να βγάλω περισσότερα χιλιόμετρα από τα τακάκια αλλά το αμάξι είναι αυτόματο και κάθε Σ/Κ του χειμώνα τα φρένα βρωμάνε από υπερθέρμανση.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εγώ ξέρω ότι θέλεις να δημιουργήσεις μια καλή επίστρωση από υλικό τακακιού στους δίσκους και για αυτό τους στρώνεις. Το ίδιο το στρώσιμο (ζέσταμα και μερικά καλά πατήματα) είναι και αυτό που θα σου εξομαλύνει τη στάμπα.
Καλέ μου φίλε, αυτό το καθαριστικό τακάκι η κάτι άλλο, που μας παρέθεσε ο ΛΕΟΝΤΑΣ, δεν έχει έρθει ποτέ στην Ελλάδα, την Ιταλία, και την Γαλλία.
126589002800 clening paad. Η αντιπροσωπεία στο Ντίσελντορφ, που επικοινώνησα, και που συνεργάζομαι συνεχεία, μου απήντησε ο Έλληνας που είναι εκεί: « είναι μια κουταμάρα με μεγάλο κόστος, που εμείς την αντιμετωπίζουμε με ταμπουροτορνο, επί του αυτοκινήτου». Στην ουσία είναι ένα τακάκι ‘τρωκτικό’, διπλής επίστρωσης.
Διστιχώς η «στάμπα», δεν είναι μόνον τέτοια, και όλοι εμείς που τρέχουμε σε αγώνες το γνωρίζουμε. Καθώς και σαν βελτιωτές και φρένων το αντιμετωπίζουμε.
Όταν τερματίζεις μια κατηφορική ειδική διαδρομή, οι δυσκόπλακες ‘φωτίζουν’!!!!. Όταν βαστήξεις συνεχώς και σταθερά πατημένο το πεντάλ, το τακάκι απάγει τοπικά θερμοκρασία από τον πυρωμένο δίσκο, συστέλλετε τοπικά και πετσικάρει. Για τον λόγω αυτό, αφήνουμε ελαφρά το πεντάλ, 2 – 3 – 4 μετρά και έτσι αποφεύγουμε το δυσάρεστο.
Είναι και αυτό που συνιστώ στους πελάτες μου, να μην κολλάνε από πίσω σε αλα αυτοκίνητα κατά την ακινησία, για να τους δίδετε η ευχέρεια, απελευθέρωσης του πεντάλ.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Aν όλοι οι δίσκοι είχαν αλουμινένια κέντρα ( καμπάνες ) δεν θα πετσικάτανε ποτέ και δεν θα ραγίζανε ποτέ.
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που είπε ο Λεωνίδας, ότι σε αυτόματο αυτοκίνητο που βασίζεται κυρίως στα φρένα του, τα τακάκια του κρατάνε 80.000 χλμ και μυρίζουν κιόλας από υπερθέρμανση, μου φαίνεται κουφό, περίεργο και εξωπραγματικό.
-
Πιστευω οτι στα τακακια και στους δισκους, το στυλ οδηγησης παιζει καθοριστικο ρολο. Τα δικα μου κρατανε εδω και 40.000 χλμ σαν καινουρια απλα ακολουθωντας την τακτικη: Φρεναρισμα κατω απο το 60 χλμ/ω με εξαντλητικο ρολαρισμα, γκαζια μονο σε ανηφορες και κατηφορες με τριτη στο κιβωτιο αντι για τεταρτη.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........