Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΓΕΡΑΣΕ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΓΕΡΑΣΕ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    99
    277
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      blinkys last edited by

      Τελικά σήμερα έγινε παραγγελία για ένα mazda 2 1.5. Δυστυχώς άσπρο δεν υπάρχει αλλά και το κόκκινο καλό είναι... Το κεράσακι όμως είναι πως ο γάλλος θα παραμείνει στην κατοχή μου για να με παιδεύει και να τον παιδεύω .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        konstantinos last edited by

        Με το καλο να το παραλάβεις και καλοτάξιδο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aggelosf last edited by

          Ωραίος!!! Καλοτάξιδο το μαζντάκι.
          Το τρίπορτο πήρες ή το πεντάπορτο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            efthymis last edited by

            Καλοταξιδο φιλε μου, να τα χαρεις πλεον κ τα 2 ευχομαι!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              blinkys last edited by

              Πεντάπορτο (δυστυχώς) μια έκδοση SAP ή κάτι τέτοιο με προφυλακτήρες σπορ, αεροτομή κτλ. Βασικά μ άρεσαν πολύ τα φανάρια που είναι σαν αυτά της φώτο που έβαλε ο Νίκος120 .Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις ευχές σας. Άντε τώρα να αρχίσουμε μετά το τέλος της εξεταστικής το ξήλωμα στο 106.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsargy last edited by

                Καλορίζικο, καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο!!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Καλοτάξιδο! Περιμένουμε εντυπώσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Καλοταξιδο!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      blinkys last edited by

                      Και πάλι σας ευχαριστώ όλους. Εντυπώσεις φίλτατε Δια μετά το στρώσιμο αν και οι πρώτες θα είναι σε 15 μέρες που θα παραλάβω με το καλό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        audipassion last edited by

                        Καλοτάξιδο το ότι θα το ευχαριστηθείς είναι σίγουρο .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alfisti89 last edited by

                          αλοριζικο και καλοταξιδο!ειναι ενα καταπληκτικο αμαξι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης jean29 έγραψε:
                            Πεντάπορτο (δυστυχώς) μια έκδοση SAP ή κάτι τέτοιο με προφυλακτήρες σπορ, αεροτομή κτλ. Βασικά μ άρεσαν πολύ τα φανάρια που είναι σαν αυτά της φώτο που έβαλε ο Νίκος120 .Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις ευχές σας. Άντε τώρα να αρχίσουμε μετά το τέλος της εξεταστικής το ξήλωμα στο 106.

                            Καλοτάξιδο να είναι!

                            Είδα πολλά στο Μιλάνο και σε θυμήθηκα...σκεφτόμουν αν άραγε τελικά το πήρες

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • bathan
                              bathan last edited by

                              Πολύ καλή επιλογή το 2αράκι και είμαι σίγουρος πως θα το χαρείς. Είναι και Mazda

                              Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bab2112 last edited by

                                ωραιος... βεβαια για μενα η ειδηση δεν ειναι η αγορα του 2 αλλα το στριπτιζ του οκταβαλβιδου...
                                αξιος!!!!!!!!!!!!!! ειθε το 2 ναναι τοσο ελαχιστα δαπανηρο ωστε ο ραλλος να γινει κιτ καρ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  blinkys last edited by

                                  Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
                                  ωραιος... βεβαια για μενα η ειδηση δεν ειναι η αγορα του 2 αλλα το στριπτιζ του οκταβαλβιδου...
                                  αξιος!!!!!!!!!!!!!! ειθε το 2 ναναι τοσο ελαχιστα δαπανηρο ωστε ο ραλλος να γινει κιτ καρ...

                                  Μια και το ξέθαψες το θέμα φίλε μου...
                                  Πρώτες εντυπώσεις από το mazda.

                                  • Αίσθηση τιμονιού σε σχέση με υπόλοιπα καινούρια του έχω οδηγήσει.
                                    Σχετικά κοντό σασμάν(έτσι μου φάνηκε και αν ισχύει μ αρέσει)
                                    Κατανάλωση σε σχέση με το rallye.(ίσως παίζει το ρόλο του και το στρώσιμο)
                                    Αίσθηση και θέση επιλογέα ταχυτήτων
                                    Φαίνεται ότι είναι tail happy.Περισσότερα μετά το στρώσιμο.
                                  • Πανάλαφρος συμπλέκτης και γκάζι.Μετά από σχεδόν μια βδομάδα ακόμη δεν έχω συνηθίσει τη διαφορά με το 106
                                    -Έλλειψη δείκτη θερμοκρασίας
                                    -Στήριξη των καθισμάτων(ίσως φταίει ο σωματότυπος μου)

                                  Δυστυχώς το 106 είναι για πούλημα αλλά αν δεν φύγει μέχρι το τέλος του έτους ίσως να αρχίσει το project τελευταίος 8βάλβιδος Μοικανός (βλ.αγωνιστικό).Ένα ελαφρυ ξεβράκωμα ετοιμάζεται πάντως για τέλος του μηνός καθώς και συμμετοχή σε δεξιοτεχνία επιτέλους χωρίς άγχος. Πάντως για μένα είναι πολύ δύσκολη η προσαρμογή στα νέα δεδομένα.Λεπτομέρειες για ηχομονώσεις,άνεση κτλ ρωτήστε κανένα άλλον εμένα το 2 μου φαίνεται λιμουζίνα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      blinkys last edited by

                                      Μόλις ανοίξει λίγο ο καιρός θα μπουν και οι φώτο γιατί βαριέμαι να βγάζω μέσα στη βροχή

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        blinkys last edited by

                                        Ξεθάβω αυτό το θέμα γιατί πως να πεις όχι σ ένα Δία (realzeus). To mazda forum ή είναι βαθιά χωμένο ή εγώ είμαι τυφλός ...

                                        Λοιπόν αφού το στρώσιμο έχει σχεδόν τελειώσει στο 2αράκι μου(1.5 για όσους δεν θυμούνται ή το διαβάζουν για πρώτη φορά) ας γράψω λίγα λογάκια.Στην αρχή η μετάβαση από το ραλλύ δεν ήταν εύκολη.Το τιμόνι παραήταν ελαφρύ, πατούσα συμπλέκτη και ακουγόταν τακ γιατί έβαζα πολύ δύναμη,μια φορά παραλίγο να βαρέσω μίζα ενώ δούλευε στο ρελαντί και άλλα χαρωπά.Στο κυρίως πιάτο τώρα. Μοτεράκι καλό,φαίνεται να έχει ψυχή βοηθάει και το κοντό σασμάν.Αίσθηση και θέση λεβιέ όλα τα γιούρο.Χαίρεσαι να αλλάζεις ταχύτητα σε βαθμό παρεξηγήσεως.Το τιμόνι μαρτυριάρη δεν το λες αλλά δεν είναι και σαν τον Σταλόνε σε μια ταινία που είχα δει που τον συνέδεαν κάτι κιτρινομούρηδες σ' ενα κρεββάτι τριφασικό και δεν μαρτύραγε με τίποτα.Καλό βάρος και feedback.Από σημάδι πάντως σκίζει.Κάτι σαν τον Λουκυ Λουκ ψιλοπιασμένο όμως. Θόρυβο έχουμε ψιλοαδιάφορο αλλά με λίγο μουσική δεν ακούς σχεδόν τίποτα.Από άνεση είναι σαν τον καναπέ του σπιτιού μου.
                                        Σε σχέση με το 106 δηλαδή γιατί από άλλα εγώ δεν ξέρω.Μάλλον όμως πρέπει να βάλω και το χερούλι από τον καναπέ για να κρατιέμαι γιατί το κάθισμα δεν .... Αν στρίψω απότομα φοβάμαι πως θα πρέπει να έχω κλειστό το παράθυρο.(Όχι πως χωράω να περάσω από το παράθυρο ) Τα φρένα καλά φαίνονται παρόλο που τα ταμπούρα πίσω μου κάθονται στο λαιμό.Σ ένα ψιλό χοντρό φρενάρισμα σε βρεγμένο το ABS δεν συγκινήθηκε. Έχει ένα μικρό lag στις αντιδράσεις, σημαδεύεις, γέρνει,στρίβει.Πάντως τίποτα το τραγικό. Η πίσω ανάρτηση φαίνεται να κοπανάει αν πέσεις σε κανένα γκραν κάνυον, από μικρές λακκούβες δεν ξέρω δεν έχει καμμία η πόλη μου.Η ουρά φαίνεται χαρούμενη όχι σαν του 106 που έκανε σαν αυτή του σκύλου του Οδυσσέα όταν τον είδε μετά από 100 χρόνια,αλλά γυρνάει σχετικά εύκολα. Περισσότερα σε καμμιά βδομάδα που θα έχω κάνει κι ένα ταξιδάκι Γιάννενα (από τον παλιό δρόμο μάλλον ... _)
                                        .Σας είπα πόσο μου άρεσε το κιβώτιο ;

                                        Συνοπτικά :

                                        ΘΕΤΙΚΑ
                                        1.)Κιβώτιο
                                        2.)Τιμόνι
                                        3.)Υπερστροφικός χαρακτήρας
                                        4.)Διακριτικό DSC (όσο μπόρεσα να δω)
                                        5.)Κιβώτιο
                                        6.)Κοντή κλιμάκωση
                                        7.)Κιβώτιο
                                        8.)Κινητήρας
                                        9.)ταμπούρα πίσω (χειρόφρενα )

                                        ΑΡΝΗΤΙΚΑ

                                        1.) Ταμπούρα πίσω
                                        2.)Κινητήρας (απαράδεκτο τα κόκκινα στο στροφόμετρο 1000 στροφές απ΄οτι στον 8ν κινητήρα του 106)
                                        3.)Αδιάφορος ήχος κινητήρα (αχχχχ group n )
                                        4.)Πλευρική στήριξη καθισμάτων (μπορεί να φταίει και το ότι τρώω όλο μου το φαγητό)
                                        και δεν μπορώ να βάλω και μπάκετ γμ τους αερόσακους μου μέσα
                                        5.)Μικρό ντουλαπάκι.Μάλλον γιατί δεν χρειάζεται να κουβαλάω εργαλεία όπως στο 106 δεν θα με πειράξει.

                                        Και το χειρότερο απ όλα.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΣΑΚΙ

                                        Η mazda το χρεώνει 40 ευρώ σαν έξτρα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Πολύ ωραίο review Γιάννη και με πολύ χιούμορ!

                                          Ελπίζω μόνο να μη σε έχωσα άγρια για να το γράψεις...

                                          ΥΓ: Τελικά το μοτέρ σου αρέσει ή οχι; Κόφτη στις 6600 δεν έχει; Το Ραλλάκι που είχε;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            blinkys last edited by

                                            Μπα μωρέ σιγά το χώσιμο ... αργοσχολος είμαι έτσι κι αλλιώς. Ο Γάλλος κατέβαζε 7 500. Μπορεί να μην είχε τίποτα να δώσει αλλά ήταν ωραία να κατεβαίνει εκεί η βελόνα ... Το 2άρι δεν ξέρω (ακόμα που έχει) αλλά το κόκκινο ξεκινάει κάπου στις 6 αν δεν κάνω λάθος.Το μοτέρ μ αρέσει περιμένω να ανοίξει κιόλας για περισσότερα σχόλια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 5 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr