Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A5 & S5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A5 & S5
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 30
    • 31
    • 25 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    110
    604
    1384
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      Καιω σταθερα 1λτ ανα 5-6.000χλμ. Πλεον το δοχειακι ειναι αναποσπαστο κομματι του εξοπλισμου! Λες να μας την κανει το valvelift τη δουλεια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        ξερω γω ρε συ? παιζει, μπορει να ειναι και λογω διαφορετικης τουρμπινας.. εχουν σημαντικες διαφορες τα μοτορια μας

        στο 1.8 παντως το valvelift δε δημιουργει κανενα προβλημα, ειναι απο τα μοτερ του vag που δεν καινε σταγονα

        παντως σε απλα 2λιτρα η καταναλωση υπαρχει σταθερα και αν το πιεζεις μπορει να γινει σχετικα μεγαλη, αλλα δυσκολα θα ξεπερασει το λιτρο στα 10.000 χλμ

        εγω κατα μεσο ορο καιω 600-700 ml στα 7500 που κανω την αλλαγη, οποτε δε με απασχολει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
          ξερω γω ρε συ? παιζει, μπορει να ειναι και λογω διαφορετικης τουρμπινας.. εχουν σημαντικες διαφορες τα μοτορια μας

          στο 1.8 παντως το valvelift δε δημιουργει κανενα προβλημα, ειναι απο τα μοτερ του vag που δεν καινε σταγονα

          παντως σε απλα 2λιτρα η καταναλωση υπαρχει σταθερα και αν το πιεζεις μπορει να γινει σχετικα μεγαλη, αλλα δυσκολα θα ξεπερασει το λιτρο στα 10.000 χλμ

          εγω κατα μεσο ορο καιω 600-700 ml στα 7500 που κανω την αλλαγη, οποτε δε με απασχολει

          και εγώ 600-700 ml στα 7500

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            οποτε αυτο μαλλον ειναι και το φυσιολογικο.. το νεοτερο 2λιτρο ομως πώς σκατα εφτασε να καιει τοσο, γιατι εχω ακουσει κι αλλες φορες παραπονα

            οχι βεβαια στο σημειο του SOKATSA , οπου μαλλον μιλαμε για προβλημα, αλλα σαν του stefan

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
              ξερω γω ρε συ? παιζει, μπορει να ειναι και λογω διαφορετικης τουρμπινας.. εχουν σημαντικες διαφορες τα μοτορια μας

              στο 1.8 παντως το valvelift δε δημιουργει κανενα προβλημα, ειναι απο τα μοτερ του vag που δεν καινε σταγονα

              παντως σε απλα 2λιτρα η καταναλωση υπαρχει σταθερα και αν το πιεζεις μπορει να γινει σχετικα μεγαλη, αλλα δυσκολα θα ξεπερασει το λιτρο στα 10.000 χλμ

              εγω κατα μεσο ορο καιω 600-700 ml στα 7500 που κανω την αλλαγη, οποτε δε με απασχολει

              Δεν εχει valvelift ρε συ το 1.8! Και καιει μια χαρα κι αυτο απ' οτι μαθαινω!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                papatzas last edited by

                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                Αρα συμφωνεις οτι δε χρειαζεται να το αφηνω 2 λεπτα πριν το σβησω?
                Λαδια εχω βαλει 2 φορες τα του συνεργειου (μου διαφευγει η μαρκα) και 3 φορες της shell. 5-30.
                O τυπος του βιντεο εχει το ιδιο αυτοκινητο και εχει κανει αρκετες μετατροπες. Μειωσε 9 δευτερολεπτα το 0-200. Επειδη δεν ξερω πολλα απο μετατροπες , αυτος ισως να εχει κανει πολλα περισσοτερα (σχετικα με τον κινητηρα) περα απο το απλο remap.
                Youtube Video

                το μάνουαλ τι λάδια προτείνει??
                ένας μηχανολόγος μου έλεγε οτι για το κλίμα της ελλάδας τουλάχιστον 10-40 λάδια

                τουλαχιστον; ας βαζει στο δικο του 10-40 για να παρει μεταβλητο και τουρμπινα στο χερι και μετα θα φταιει η οποια αναξιοπιστη εταιρεια

                5-30 η 5-40 με τις αναλογες προδιαγραφες

                που πηρε πτυχιο ξερεις;

                στο κλιμα της Ισπανιας τι προτεινει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης papatzas έγραψε:

                  Αρα συμφωνεις οτι δε χρειαζεται να το αφηνω 2 λεπτα πριν το σβησω?
                  Λαδια εχω βαλει 2 φορες τα του συνεργειου (μου διαφευγει η μαρκα) και 3 φορες της shell. 5-30.
                  O τυπος του βιντεο εχει το ιδιο αυτοκινητο και εχει κανει αρκετες μετατροπες. Μειωσε 9 δευτερολεπτα το 0-200. Επειδη δεν ξερω πολλα απο μετατροπες , αυτος ισως να εχει κανει πολλα περισσοτερα (σχετικα με τον κινητηρα) περα απο το απλο remap.
                  Youtube Video

                  το μάνουαλ τι λάδια προτείνει??
                  ένας μηχανολόγος μου έλεγε οτι για το κλίμα της ελλάδας τουλάχιστον 10-40 λάδια

                  τουλαχιστον; ας βαζει στο δικο του 10-40 για να παρει μεταβλητο και τουρμπινα στο χερι και μετα θα φταιει η οποια αναξιοπιστη εταιρεια

                  5-30 η 5-40 με τις αναλογες προδιαγραφες

                  που πηρε πτυχιο ξερεις;

                  στο κλιμα της Ισπανιας τι προτεινει;

                  μάθε να διαβάζεις πρώτα και μετά γράφε...
                  δεν μίλησα για το συγκεκριμένο μοτέρ μίλησα γενικά για το κλίμα της ελλάδας και την επίδραση του στις ιδιότητες του ελαίου...

                  εσύ που πήρες πτυχίο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    papatzas last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                    Αρα συμφωνεις οτι δε χρειαζεται να το αφηνω 2 λεπτα πριν το σβησω?
                    Λαδια εχω βαλει 2 φορες τα του συνεργειου (μου διαφευγει η μαρκα) και 3 φορες της shell. 5-30.
                    O τυπος του βιντεο εχει το ιδιο αυτοκινητο και εχει κανει αρκετες μετατροπες. Μειωσε 9 δευτερολεπτα το 0-200. Επειδη δεν ξερω πολλα απο μετατροπες , αυτος ισως να εχει κανει πολλα περισσοτερα (σχετικα με τον κινητηρα) περα απο το απλο remap.
                    Youtube Video

                    το μάνουαλ τι λάδια προτείνει??
                    ένας μηχανολόγος μου έλεγε οτι για το κλίμα της ελλάδας τουλάχιστον 10-40 λάδια

                    τουλαχιστον; ας βαζει στο δικο του 10-40 για να παρει μεταβλητο και τουρμπινα στο χερι και μετα θα φταιει η οποια αναξιοπιστη εταιρεια

                    5-30 η 5-40 με τις αναλογες προδιαγραφες

                    που πηρε πτυχιο ξερεις;

                    στο κλιμα της Ισπανιας τι προτεινει;

                    μάθε να διαβάζεις πρώτα και μετά γράφε...
                    δεν μίλησα για το συγκεκριμένο μοτέρ μίλησα γενικά για το κλίμα της ελλάδας και την επίδραση του στις ιδιότητες του ελαίου...

                    εσύ που πήρες πτυχίο?

                    για κινητηρες κι αυτοκινητα αουντι δεν ειναι το τοπικ;

                    10-40 ανεξαρτητα απο το μοτερ;

                    δεν εχω παρει πτυχιο, εσυ;

                    αν εχεις παρει πτυχιο μπορεις να μου μαθεις τις επιδρασεις του ελληνικου κλιματος στις ιδιοτητες του ελαιου; ξεχωριστα για 5-30/5-40 και 10/40. να μαθω κατι μιας και δεν κατεχω πολλα

                    βιβλιο οδηγιων αυτοκινητων διαβαζω και βλεπω τι προτεινουν οι κατασκευαστες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης papatzas έγραψε:

                      για κινητηρες κι αυτοκινητα αουντι δεν ειναι το τοπικ;

                      10-40 ανεξαρτητα απο το μοτερ;

                      δεν εχω παρει πτυχιο, εσυ;

                      αν εχεις παρει πτυχιο μπορεις να μου μαθεις τις επιδρασεις του ελληνικου κλιματος στις ιδιοτητες του ελαιου; ξεχωριστα για 5-30/5-40 και 10/40. να μαθω κατι μιας και δεν κατεχω πολλα

                      βιβλιο οδηγιων αυτοκινητων διαβαζω και βλεπω τι προτεινουν οι κατασκευαστες

                      καθηγητής στο εμπ μου το είπε... προφανώς θα ξέρεις κάτι παραπάνω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        papatzas last edited by

                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                        για κινητηρες κι αυτοκινητα αουντι δεν ειναι το τοπικ;

                        10-40 ανεξαρτητα απο το μοτερ;

                        δεν εχω παρει πτυχιο, εσυ;

                        αν εχεις παρει πτυχιο μπορεις να μου μαθεις τις επιδρασεις του ελληνικου κλιματος στις ιδιοτητες του ελαιου; ξεχωριστα για 5-30/5-40 και 10/40. να μαθω κατι μιας και δεν κατεχω πολλα

                        βιβλιο οδηγιων αυτοκινητων διαβαζω και βλεπω τι προτεινουν οι κατασκευαστες

                        καθηγητής στο εμπ μου το είπε... προφανώς θα ξέρεις κάτι παραπάνω...

                        είπα οτι δεν κατεχω και οτι διαβαζω τα βιβλια των κατασκευαστων και τα λαδια που προτεινουν. υπαρχει πιθανοτητα να μην ξερουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων και να ξερει ο καθηγητης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                          για κινητηρες κι αυτοκινητα αουντι δεν ειναι το τοπικ;

                          10-40 ανεξαρτητα απο το μοτερ;

                          δεν εχω παρει πτυχιο, εσυ;

                          αν εχεις παρει πτυχιο μπορεις να μου μαθεις τις επιδρασεις του ελληνικου κλιματος στις ιδιοτητες του ελαιου; ξεχωριστα για 5-30/5-40 και 10/40. να μαθω κατι μιας και δεν κατεχω πολλα

                          βιβλιο οδηγιων αυτοκινητων διαβαζω και βλεπω τι προτεινουν οι κατασκευαστες

                          καθηγητής στο εμπ μου το είπε... προφανώς θα ξέρεις κάτι παραπάνω...

                          αυτο το λενε πολλοι .. το οτι το ειπε και καθηγητης στο εμπ , ισως του δινει παραπανω κυρος , αλλα ρε συ πιστευεις οτι στην ελλαδα εχουν τοσο ζεστο κλιμα ωστε να θελουμε 40?
                          γιατι στο κατω κατω αλλαζει αρκετα το λαδι απο 30 σε 40..

                          ποσο συχνα μεσα στο χρονο ανεβαζουμε υπερβολικες θερμοκρασιες? 10 μερες? 20? για αυτο το μικρο διαστημα αξιζει να φυγεις απο τις προδιαγραφες του κατασκευαστη?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            η ελληνικη seat βεβαια νομιζω οτι βαζει 10-40 (λογω ελλαδας) στα tfsi και δεν εχω ακουσει ποτε κατι παραξενο

                            επισης η κοσμοκαρ σου λεει αλλαγη στα 15 και οχι στα 30 (ή χρονος βεβαια) οπως ισχυει εξω (βλεπε γερμανια), βεβαια για τα 2λιτρα και τα 15 ειναι πολλα , τα 30 ειναι επιστημονικη φαντασια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasgti last edited by

                              Όταν θα τα πάρει στο χέρι ας προσπαθεί να τους εξηγήσει (όταν δεν θα το περνάνε εγγύηση) πως αυτά τα είπε καθηγητής στο ΕΜΠ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                                Όταν θα τα πάρει στο χέρι ας προσπαθεί να τους εξηγήσει (όταν δεν θα το περνάνε εγγύηση) πως αυτά τα είπε καθηγητής στο ΕΜΠ

                                κοίτα ρε μπούμπη τι έγραψα παραπάνω και άσε τα γελάκια...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasgti last edited by

                                  Από τη μια μεριά έχουμε πολλαπλές δοκιμές (σε κάθε είδους συνθήκες) και σου λέει ως προτεινόμενα συγκεκριμένου τύπου λιπαντικά ο ίδιος ο κατασκευαστής (το οποίο αναγράφεται και στο manual που ανέφερες), από την άλλη έχουμε κάποια θεωρία κάποιου που άκουσες πως σου είπε πως έτσι ισχύει λόγω κλίματος. Διαλέγεις και παίρνεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                                    Από τη μια μεριά έχουμε πολλαπλές δοκιμές (σε κάθε είδους συνθήκες) και σου λέει ως προτεινόμενα συγκεκριμένου τύπου λιπαντικά ο ίδιος ο κατασκευαστής (το οποίο αναγράφεται και στο manual που ανέφερες), από την άλλη έχουμε κάποια θεωρία κάποιου που άκουσες πως σου είπε πως έτσι ισχύει λόγω κλίματος. Διαλέγεις και παίρνεις.

                                    ξανά...
                                    είπα πουθενά οτι προτείνω για το συγκεκριμένο μοτέρ τα τάδε λάδια?
                                    είπα ότι οι κλιματικές συνθήκες στην ελλάδα ευννούν τα τάδε λάδια...κοινώς χάνουν πιο δυσκολα τις ιδιοτητές τους...
                                    και στο κάτω κάτω δεν θεωρείς αυθεντία την γνώμη ενός σχετικά ειδικού??
                                    μην βλέπεις τι κάνουν γνωστοί σου στο ίδρυμα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasgti last edited by

                                      Πειραματίσου πρώτα ο ίδιος στο δικό σου μοτερ. Θα το έκανες;

                                      Και όχι η γνώμη δεν έχει σημασία. Προφανώς και γνωρίζεις πως από την θεωρία στην πράξη έχει διαφορά.

                                      Κι αν θες να το πάμε και θεωρητικά, έστω πως ισχύει αυτό, τότε γιατί οι κατασκευαστές δεν το έβαλαν ως οδηγία για χώρες όπως η δική μας; Τον κατασκευαστή τον νοιάζει λιγότερο από τον καθηγητή να λειτουργεί σωστά και κυρίως απροβλημάτιστα το μοτέρ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Xθες περασα τα δερματινα με το conditioner της Meguiars...Αφησε μια γυαλαδα παραπανω απο το κανονικο,αλλα ΟΚ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          καλη ειναι η γυαλαδα

                                          εγω πλεον βαζω απειρη αλοιφη, δε τη σκουπιζω και το οδηγω την επομενη μερα που την εχει απορροφησει

                                          αυριο ή το σαββατο θα ξαναβαλω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Εφτασα τα 2500 χμ.Ολα καλα προς το παρον!Αν και εκαψε λιγο λαδακι.Ο δεικτης εχει φτασει σχεδον στη μεση της αποστασης mib-max. Η μεση καταναλωση για χρηση εντος λεκανοπεδιου εχει παει στο 9.3.λτ/100km.
                                            To αμαξι οσο περναει ο καιρος μου αρεσει ολο και περισσοτερο.Το πιο αξιοσημειωτο κατα την αποψη μου ειναι η ευκολια με την οποια μαζευει χιλιομετρα και το ποσο δεν το καταλαβαινεις...Σημερα κατεβαινα το ποταμι και δε πιστευα στα ματια μου με ποσο εφτασα να πηγαινω ,ακομα και στις καμπες με τις ενωσεις στις διαφορες γεφυρες... Η διαφορα με τη 5αρα εδω ,μου φαινεται πολυ μεγαλη κατι που δε το περιμενα Βεβαια το Α5 ειναι αρκετα πιο χαμηλο σε συνολικο υψος,κατι που το καταλαβαινεις αν τα δυο αυτοκινητα μπουν δίπλα-δίπλα.
                                            Πηρα και ενα καλυμα για τον πατο του πορτ μπαγκαζ (απαραιτητο τωρα με το καροτσακι του μπομπιρα )Μπηκε και ο πυροσβεστηρας στη δεξια εσοχη.

                                            Uploaded with ImageShack.us

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 25 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr