Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 488
    • 489
    • 70 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219423
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      • τα αλα που σου γράφουν οι φίλοι,
        Βγάλε τα μπουζί και ρίξε λίγο penetrate - rost off μέσα
        ΑΝΤΩΝΗΣ.

      Με αφορμη αυτο που γραφεις κυριε Αντωνη καπου ειχα διαβασει οτι πριν αποθηκευσεις αμαξι καλο ειναι να βγαλεις τα μπουζι και να ριξεις λιγο λαδι μεσα στον θαλαμο καυσης.Ειναι σωστο ;


      me to 100%
      A.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cson last edited by

        Γενικα η ακινησια το φθειρει το αμαξι παραπανω απο οτι οταν κινηται..ειδικα συνεχομενα(πχ ταξι)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonis-team last edited by

          Καλό είναι να αποθηκεύουνε τα αυτοκίνητα, μετά από μια καλή διαδρομή, ώστε όλα να έχουν ζεσταθεί, και έτσι να αποδιώξουν την υγρασία.
          Σωστό θα είναι όταν κρυώσουν εντελώς, να συνδέσουμε την υψηλή τάση, και να κάνουμε μίζα, χωρίς να πάρει εμπρός. Τότε ένα φιλμ λαδιού θα αλείψει τους κυλίνδρους, για να αποφύγουμε μελλοντική τοπική οξείδωση. Αυτή θα μας κοστίσει ακριβά στο μέλλον.
          Δεν βάζουμε ποτέ κατά την περίοδο της αποθήκευσης εμπρός το αυτοκίνητο. Μπορεί να κερδίζουμε ζωή στην μπαταρία, μα είναι πολλαπλάσια η φθορά στον κινητήρα.
          Ξεσυνδέουμε την μπαταρία. Περιοδικά την φορτίζουμε, με έναν μικρό φορτιστή (ευτελούς αξίας ).
          Ιδανικό σε γκαραζ σκεπασμένο, η με καλή κουκούλα. Σε παρκιν επαγγελματικά ναι, ΜΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ!!!....
          Αντώνης. (ορθογραφία by onyx!)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mixail62 last edited by

            o αισθητηρας εισερχομενου αερα iat sensor παζει ρολο που θα τοποθετηθει,γιατι θελω να καταργησω το μαμα φιλτροκουτ, και να βαλω βαρελακι.ξερω οτι μπορει και να μπλεξω και να γινει πατατα,και αντι για καλυτερα να γινει χειροτερα,αλλα πληροφοριακα ηθελα να ξερω η συνεργασια του iat με τον map αν τοποθετηθει λαθος θα μου δημιουργησει προβλημα στο δουλεμα του κινητηρα,και που θα ηταν καλυτερα να τοποθετηθει.αυτη την στιγμη ειναι πανω στο μαμα φιλτροκουτι,και το προβλημα ειναι οτι λερωνεται απο τις αναθυμιασεις και εχω συχνα check engine.ευχαριστω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dbekos last edited by

              Απο εδώ
              Επειδή θεωρώ βασική αρχή στο forum το ότι, όποιος αναφέρει ένα πρόβλημα -απορία , μετα τις απαντήσεις που παίρνει απο τους συμφορουμίτες, οφείλει να κάνει και αυτός μιά 'απενημέρωση' για τον τρόπο κλπ της επίλυσής του, ενημερώνω ότι:
              Στο φιλικό συνεργείο, , προσπάθησαν στην αρχή να βγάλουν τη βίδα με διάφορα καρυδάκια/καστάνιες, παρότι τους είπα ότι αυτός ο τρόπος ειναι δοκιμασμένος απο εμένα και αδύνατος. Μετά, προσπάθησαν να τη ξεβιδώσουν πιάνοντάς τη με 2-3 διαφορετικά 'ταναλοειδή' εργαλεία, αλλά περισσότερο φαγωνόταν παρά ξεβίδωνε. Τελικά την έβγαλαν όπως πρότεινε ο Bill33:

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
              Σφυρι και καλεμι

              Βέβαια, αντί για καλέμι (αυτό μας έλειπε... ), χρησιμοπoιήθηκε ίσιο κατσαβίδι, το οποίο έκανε 'εγκοπή' στην πλαινή επιφάνεια της βίδας, που απο το φάγωμα ειχε ήδη αποκτήσει κάμποσες χαρακιές, με γωνία τέτοια που κτυπώντας 5-6 φορές με το σφυρί, ταυτόχρονα να λασκάρει και να ξεβιδώσει. Εt voila'!
              Βιδώθηκε χωρίς 'κομπιάσματα' μία καινούρια στη θέση της, αφού δεν διαπιστώθηκαν άλλα συναφή 'τραύματα' και πέριξ των σπειρωμάτων του κάρτερ, αλλαχθήκαν και τα λαδάκια-φίλτρο (δικά μου), οπότε τέλος καλό - όλα καλά!!! .
              Κόστος για την επισκευή: μια βίδα για κάρτερ με 3,5 € , την οποία είχα προαγοράσει, ενώ η όλη εργασία ήταν φιλική προσφορά του συνεργείου, αφού σε αυτό 'έχω δέσει', όπως λέει και ο antonis-team!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Το καλεμι ηταν λιγο μπρουταλ αλλα το εγραψα για να ειναι πιο παραστατικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                  Το καλεμι ηταν λιγο μπρουταλ αλλα το εγραψα για να ειναι πιο παραστατικό.


                  Και βεβαίως πρέπει να γνωρίζουμε το air rotor με της 10000 στροφές, με το δισκάκι των 3cm, που αποκεφαλίζει βίδες στο λεπτό!!....
                  Καθώς και τον κόφτη παξιμαδιών, (ειδική πένσα) που κόβει το παξιμάδι πλευρικά κατ’ άξονα.
                  Είναι ωραίο πράγμα να έχεις εργαλεία. Δεν κουράζεσαι, τελειώνεις γρήγορα, δεν κάνεις ζημιές.
                  Όσο όταν βλέπω συνάδελφο, και κάνει το κατσαβίδι καλέμι, τον συχαίνομαι.
                  Με 40ε υπάρχει σειρά κοπτικών – καλεμιών, που μπαίνουν στο αεροκαλεμο, είναι κοφτερά και δουλεύουν θαυμάσια.
                  Τα εργαλεία χειρός μου, είναι όλα χαντζετ η φακομ , και έχουν ισόβιο εγγύηση, αν δεν είμαι βιαστής!!!...δεν είναι κινέζικα.
                  Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣ. (ορθογραφημένο by onyx!)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dbekos last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                    ..........Όσο όταν βλέπω συνάδελφο, και κάνει το κατσαβίδι καλέμι, τον συχαίνομαι.
                    ..........Τα εργαλεία χειρός μου, είναι όλα χαντζετ η φακομ , και έχουν ισόβιο εγγύηση, αν δεν είμαι βιαστής!!!...δεν είναι κινέζικα.
                    Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣ.

                    Κυρ-Αντώνη, ο βιασμός έγινε ενώπιόν μου (ως γνωστός 'ματάκιας' του συνεργείου... ) και δεν ειχε 'αίματα', ούτε 'σφαλιάρες' στο θύμα! Αλλιώς θα είχα προβεί σε καταγγελία του βιαστή!!!
                    Οσο για τη μέθοδο και τα εργαλεία, 'συ είπας' ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greek last edited by

                      Από την άλλη βεββαια, παίζει ρόλο η θέση στο παξιμάδι και το πόσο βολικό ειναι να βάλεις το αεροκλειδο όπως πχ έπαθα εγώ με τον μεντεσε στην πόρτα οπότε κάτι τετοιες τεχνικές ειναι καλές σαν ενναλακτική.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Μια ερωτηση.Στο αμαξι νιωθω σαν να εχει ελαφρωσει η μουρη και σε μια στροφη εφυγε ψιλο ανοιχτα.Τι λετε να φταιει???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kotetsi last edited by

                          Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                          Μια ερωτηση.Στο αμαξι νιωθω σαν να εχει ελαφρωσει η μουρη και σε μια στροφη εφυγε ψιλο ανοιχτα.Τι λετε να φταιει???

                          Το ότι μπήκες με πολλά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Δε παιζει στη συγκεκριμενη στροφη θα μπορουσα να εμπαινα και με παραπανω αλλα τσουλησε προς τα εξω το αμαξι. Μηπως μπηκα με πολυ γκαζι?Τριτη ειχα στο κιβωτιο και πηγαινα με 70χλμ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ntinaras
                              ntinaras last edited by

                              λαστιχα εχεις?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                saxon_747 last edited by

                                Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
                                λαστιχα και αμορτισερ εχεις?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pico last edited by

                                  Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                  Μια ερωτηση.Στο αμαξι νιωθω σαν να εχει ελαφρωσει η μουρη και σε μια στροφη εφυγε ψιλο ανοιχτα.Τι λετε να φταιει???

                                  Υποστροφή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tsargy last edited by

                                    Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                    Δε παιζει στη συγκεκριμενη στροφη θα μπορουσα να εμπαινα και με παραπανω αλλα τσουλησε προς τα εξω το αμαξι. Μηπως μπηκα με πολυ γκαζι?Τριτη ειχα στο κιβωτιο και πηγαινα με 70χλμ.

                                    Μήπως φταίει που έχεις Ford???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • xenos
                                      xenos last edited by

                                      Ο χρήστης PiCo έγραψε:

                                      Μια ερωτηση.Στο αμαξι νιωθω σαν να εχει ελαφρωσει η μουρη και σε μια στροφη εφυγε ψιλο ανοιχτα.Τι λετε να φταιει???

                                      Υποστροφή.

                                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Εκτός από λάστιχα και αμορτισέρ, μπορεί να είχε λίγο σκόνη στην άσφαλτο. Μπορεί να είχες περισσότερο γκάζι ή λιγότερο γκάζι από όσο έπρεπε. Μπορεί να έστριψες το τιμόνι πολύ αργά και πιο πολύ, μπορεί να φρέναρες, μπορεί μπορεί..... Δυστυχώς είναι πάρα πολλοί οι παράγοντες που θα επηρεάσουν και μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Y
                                          y-v last edited by

                                          Κοίταξε και την πίεση των ελαστικών.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tractioner last edited by

                                            Εχω ένα θέμα στο yaris D4D (diesel) που έχω για την δουλειά που ειναι πλεον δύο ετών.
                                            Στην ενδειξη καυσίμου όταν μου αναβοσβήνει το τελευταίο ''κουτάκι'' υπολειπόμενου καύσιμου (ψηφιακή ένδειξη) ταυτόχρονα ο υπολογιστής ταξιδιού μου έδειχνε ότι έχω περίπου άλλα 50 χιλ. αυτονομίας.(Λογικό)
                                            Πριν μερικές μέρες αλλά κ σήμερα διαπίστωσα ότι οι ενδείξεις τρελάθηκαν κ δεν συμβαδίζουν με τίποτα!
                                            Για παράδειγμα τώρα έχω τρία κουτάκια περίπου 15 λίτρα κ αυτό μου δείχνει ότι έχω άλλα 60 χιλ αυτονομίας.
                                            Σκεφτηκά ότι μπορεί να μην δουλεύει η εντολή του φλοτέρ, άλλα αυτό δεν ''πληροφορεί'' επίσης κ τον υπολογιστή ταξιδιού? Δηλαδή η ένδειξη τις αυτονομίας είναι συνάρτηση του τι έχει μέσα στο ρεζερβουάρ μου αλλα και του πόσο ''πλακωμένος'' η όχι είμαι ετσι δεν είναι?
                                            Τι να φταίει? καμιά ιδεα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 70 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr