Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Vitara vs Jimny
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Vitara vs Jimny
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Εκτός Δρόμου
    18
    52
    299
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      siakis last edited by

      Γειά σας. έχουν κάποια διαφορά στα διαφορικά τους και στην οδηγική συμπεριφορά τους, διότι βλέπω πως δεν έχουν και τεράστια διαφορά στην τιμή τους. φωτίστε με πλς

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        siakis last edited by

        Γειά σας. έχουν κάποια διαφορά στα διαφορικά τους και στην οδηγική συμπεριφορά τους, διότι βλέπω πως δεν έχουν και τεράστια διαφορά στην τιμή τους. φωτίστε με πλς

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          siakis last edited by

          Γειά σας. έχουν κάποια διαφορά στα διαφορικά τους και στην οδηγική συμπεριφορά τους, διότι βλέπω πως δεν έχουν και τεράστια διαφορά στην τιμή τους. φωτίστε με πλς

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            meco last edited by

            Ο χρήστης siakis έγραψε:
            Γειά σας. έχουν κάποια διαφορά στα διαφορικά τους και στην οδηγική συμπεριφορά τους, διότι βλέπω πως δεν έχουν και τεράστια διαφορά στην τιμή τους. φωτίστε με πλς

            Στα διαφορικά δεν έχουν καμμία διαφορά.
            Λέγεται ότι το vitara πάει καλύτερα στο χώμα και ανεβαίνει σε πιο δύσκολα μέρη από το Jimny. Επίσης σίγουρα πάει καλύτερα και στον αυτοκινητόδρομο ενώ θα είναι και πιο ξεκούραστο στο ταξίδι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cliff last edited by

              Το Vitara έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και διαφορικό με αλουμινένιο 'καβούκι' (τα καινούργια). Πίσω έχει άκαμπτο άξονα. Το Jimny έχει άκαμπτο άξονα εμπρός και πίσω. Οπότε τα διαφορικά δεν είναι ίδια. Και τα δύο πάντως έχουν κιβώτιο μεταφοράς (κι όχι κεντρικό διαφορικό) με μειωτήρα ('κοντά') των σχέσεων.
              Σε 'μαμίσια' οχήματα το Vitara είναι πιο καλό στην άσφαλτο και το Jimny στο χώρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tasmania last edited by

                Ο χρήστης meco έγραψε:

                Γειά σας. έχουν κάποια διαφορά στα διαφορικά τους και στην οδηγική συμπεριφορά τους, διότι βλέπω πως δεν έχουν και τεράστια διαφορά στην τιμή τους. φωτίστε με πλς

                Στα διαφορικά δεν έχουν καμμία διαφορά.
                Λέγεται ότι το vitara πάει καλύτερα στο χώμα και ανεβαίνει σε πιο δύσκολα μέρη από το Jimny. Επίσης σίγουρα πάει καλύτερα και στον αυτοκινητόδρομο ενώ θα είναι και πιο ξεκούραστο στο ταξίδι...

                Λόγο της διαφοράς που αναφέρει και ο cliff που υπάρχει στην ανάρτηση των δύο τετρακίνητων, το Vitara είναι καλύτερο στην άσφαλτο και το Jimny στο χώμα, όσον αφορά την προσπέλαση εμποδίων κλπ. Πάντως, αν και πολύ ελαφρύτερο από το vitara έχει πρόβλημα με την δύναμη στα πολύ δύσκολα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης cliff έγραψε:
                  Το Vitara έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και διαφορικό με αλουμινένιο 'καβούκι' (τα καινούργια). Πίσω έχει άκαμπτο άξονα. Το Jimny έχει άκαμπτο άξονα εμπρός και πίσω. Οπότε τα διαφορικά δεν είναι ίδια. Και τα δύο πάντως έχουν κιβώτιο μεταφοράς (κι όχι κεντρικό διαφορικό) με μειωτήρα ('κοντά') των σχέσεων.
                  Σε 'μαμίσια' οχήματα το Vitara είναι πιο καλό στην άσφαλτο και το Jimny στο χώρα.

                  Η ανάρτηση μπορεί να μην είναι ίδια στον μπροστινό άξονα, αλλά τα διαφορικά είναι.
                  Vitara και Jimny, έχουν και τα δύο, ελεύθερα διαφορικά και στους δύο τους άξονες και όπως πολύ σωστά έγραψες, δεν υπάρχει κεντρικο διαφορικό.
                  Ένα αλουμινένιο 'καβούκι' δεν διαφοροποιεί, ουσιαστικά, ένα διαφορικό από ένα άλλο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cliff last edited by

                    Όλα σχεδόν τα τζιπ όπως πωλούνται από το εργοστάσιο έχουν ελεύθερα διαφορικά εμπρός και πίσω (εξαίρεση πχ είναι το G-wagen). Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα έχουν την ίδια ανάρτηση ή τις ίδιες δυνατότητες. Επίσης από τεχνικής απόψεως το πίσω διαφορικό του Vitara δεν είναι ίδιο με του Jimny γιατί τότε θα έπρεπε να έχουν τα ίδια 'εντόσθια' -που δεν έχουν. Επίσης η στήριξη στον άκαμπτο άξονα δεν είναι ίδια στα δύο αυτοκίνητα.
                    Και τέλος, όσον αφορά το αλουμινένιο 'καβούκι' σπάει πολύ πιο εύκολα στα δύσκολα από το σιδερένιο που είχαν τα Vitara έως το 1993 (εάν δεν απατώμαι) και οπωσδήποτε δεν έχει την ίδια αντοχή με άκαμπτο άξονα εμπρός -Όπως μπορούν να σου πουν κι αυτοί που τα έχουν. Βέβαια ο άκαμπτος έχει άλλα μειονεκτήματα στην άσφαλτο (χοροπηδάει!). Για την ελκτική πρόσφυση του Jimny στα δύσκολα έχει απόλυτο δίκιο ο φίλος tasmania. Καλύτερη (όχι μεγαλύτερη απαραίτητα) ελκτική πρόσφυση από το Jimny έχει πχ το Νίβα (πάντα 'μαμίσια' οχήματα).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • N
                      nickos last edited by

                      Μπορει κανεις να μας πει τι σημαινει full frame 4x4 οπως λενε τα prospectus της suzuki?
                      Επισης γνωριζω κι εγω πως τα suzuki δεν εχουν κεντρικο διαφορικο αλλα κιβωτιο μεταδοσης,σε prospectus ομως της suzuki και συγκεκριμενα για το jimny γραφει (κεντρικο διαφορικο κατ΄επιλογην μεταδοσης της κινησης στους τεσσερις τροχους)!
                      Μηπως ειναι τυπογραφικο λαθος ή συμβαινει κατι αλλο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        makfrag last edited by

                        Να πω κι εγώ δύο κουβέντες γιατί ενδιαφέρομαι να αγοράσω το jimny και το έχω ψιλοψάξει λίγο το θέμα. Λοιπόν και τα δύο οχήματα έχουν αυτό που λέμε part time 4x4 δηλαδή τα αμάξια είναι κατά κύριο λόγο πισωκίνητα και μόνο κατ'επιλογή γίνονται 4χ4. Άρα έχουν ένα μπροστά κ ένα πισω διαφορικό (ελεύθερα) και δεν έχουν κεντρικό ή αλλιώς αν εμπλέξεις τετρακίνηση συμπεριφέρονται σαν να έχουν κλειδωμένο 50-50 το κεντρικο διαφορικό (αν είχαν). Άρα και στα δ΄ύο το 4χ4 μπαινει ΜΟΝΟ στο χώμα ή σε πολύ γλιστερο οδόστρωμα και ποτέ σε στεγνή άσφαλτο. Τώρα από συμπεριφορά λένε ότι το jimny έχει μεγαλύτερες δυνατότητες στο χώμα από το vitara ,λόγω της ύπαρξης άκαμπτων αξόνων μπροστά και πίσω στην άσφαλτο υπερέχει λίγο το vitara στο θέμα άνεση γιατί οι άκαμπτοι άξονες του τζιμνυ αναπηδάνε. Επίσης κατά την γνώμη μου το μόνο σημείο που υστερεί το τζιμνυ είναι η ανυπαρξία σχεδόν χώρων. Έχει πορτμπαγκαζ 100 λίτρα........ Κατα τ'άλλα πιστεύω είναι καλύτερο από το βιτάρα ακόμα και στο θέμα της παθητικής ασφάλειας. Όσο για το Νίβα που αναφέρθηκε είναι ένα πολύ τίμιο αμάξι με πολλές δυνα΄τοτητες εκτός δρόμου αλλά βρίσκεται και 50 τουλάχιστον χρόνια πίσω σε όλα τα σημεία. Αυτά . Ελπίζω να βοήθησα!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cliff last edited by

                          Ο χρήστης makfrag έγραψε:
                          Να πω κι εγώ δύο κουβέντες γιατί ενδιαφέρομαι να αγοράσω το jimny και το έχω ψιλοψάξει λίγο το θέμα. Λοιπόν και τα δύο οχήματα έχουν αυτό που λέμε part time 4x4 δηλαδή τα αμάξια είναι κατά κύριο λόγο πισωκίνητα και μόνο κατ'επιλογή γίνονται 4χ4. Άρα έχουν ένα μπροστά κ ένα πισω διαφορικό (ελεύθερα) και δεν έχουν κεντρικό ή αλλιώς αν εμπλέξεις τετρακίνηση συμπεριφέρονται σαν να έχουν κλειδωμένο 50-50 το κεντρικο διαφορικό (αν είχαν). Άρα και στα δ΄ύο το 4χ4 μπαινει ΜΟΝΟ στο χώμα ή σε πολύ γλιστερο οδόστρωμα και ποτέ σε στεγνή άσφαλτο. Τώρα από συμπεριφορά λένε ότι το jimny έχει μεγαλύτερες δυνατότητες στο χώμα από το vitara ,λόγω της ύπαρξης άκαμπτων αξόνων μπροστά και πίσω στην άσφαλτο υπερέχει λίγο το vitara στο θέμα άνεση γιατί οι άκαμπτοι άξονες του τζιμνυ αναπηδάνε. Επίσης κατά την γνώμη μου το μόνο σημείο που υστερεί το τζιμνυ είναι η ανυπαρξία σχεδόν χώρων. Έχει πορτμπαγκαζ 100 λίτρα........ Κατα τ'άλλα πιστεύω είναι καλύτερο από το βιτάρα ακόμα και στο θέμα της παθητικής ασφάλειας. Όσο για το Νίβα που αναφέρθηκε είναι ένα πολύ τίμιο αμάξι με πολλές δυνα΄τοτητες εκτός δρόμου αλλά βρίσκεται και 50 τουλάχιστον χρόνια πίσω σε όλα τα σημεία. Αυτά . Ελπίζω να βοήθησα!!

                          Σωστά. Το Jimny (όπως και το Vitara) ΔΕΝ έχει κεντρικό διαφορικό οπότε υπάρχουν αυτοί οι περιορισμοί. Με το Full Frame η Suzuki εννοεί ότι το αυτοκίνητο έχει πλαίσιο τύπου 'σκάλας' (όπως τα φορτηγά) όπου βρίσκονται τα μηχανικά μέρη. Πάνω σε αυτό τοποθετείται το κουβούκλιο της καμπίνας.

                          Επίσης το Jimny κατασκευάζεται στην Ιαπωνία (το κλειστό. το ανοικτό είναι ισπανικό και έχει άλλο κινητήρα και πίσω ανάρτηση). Το Vitara κατασκευάζεται στην Ισπανία (Santana Motors)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης cliff έγραψε:
                            Το Vitara κατασκευάζεται στην Ισπανία (Santana Motors)

                            Όταν λες vitara εννοείς και το Grand Vitara?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              cliff last edited by

                              Φίλε meco τα βενζινοκίνητα Grand Vitara που εισάγονται σήμερα από την επίσημη αντιπροσωπεία κατασκευάζονται Ιαπωνία. Δεν ξέρω εάν το αυτοκίνητο κατασκευάζεται και σε άλλες χώρες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης cliff έγραψε:
                                Φίλε meco τα βενζινοκίνητα Grand Vitara που εισάγονται σήμερα από την επίσημη αντιπροσωπεία κατασκευάζονται Ιαπωνία. Δεν ξέρω εάν το αυτοκίνητο κατασκευάζεται και σε άλλες χώρες.

                                Οk, σε ευχαριστώ πολύ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Tα ανοιχτά Grand Vitara κατασκευάζονται στην ισπανία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    cliff last edited by

                                    Ωχ ναι υπάρχουν κι αυτά!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Τελικά στην μεταξύ τους διαμάχη κερδίζει το Jimny στο χώμα και το Vitara στην άσφαλτο. Καμμια άλλη διαφορά έχουν?
                                      Για να το θέσω διαφορετικά, αξίζει να δώσει κανείς τα 5Κ Ευρώ παραπάνω για να πάρει το Vitara, αντί για το Jimny, στην περίπτωση που πρόκειται και για δεύτερο αυτοκίνητο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Νομίζω πως εκτός απο τους χώρους σε όλα τα άλλα υπερτερεί το Jimny.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cliff last edited by

                                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                          Νομίζω πως εκτός απο τους χώρους σε όλα τα άλλα υπερτερεί το Jimny.

                                          Συμφωνώ αν και θέλω να προσθέσω ότι το Grand Vitara έχει αρκετά καλύτερη οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο και είναι καλύτερο για ταξίδια. Θα κέρδιζε πόντους εάν είχε κεντρικό διαφορικό με τόσα χρήματα που το πουλάνε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Ο χρήστης cliff έγραψε:

                                            Θα κέρδιζε πόντους εάν είχε κεντρικό διαφορικό με τόσα χρήματα που το πουλάνε.

                                            Δηλαδή να ήταν μόνιμα τετρακίνητο? Δε νομίζω ότι θα ήταν καλό αυτό.
                                            Πέρα από την επιβάρυνση στη κατανάλωση δεν θα προσέφερε τίποτα εκτός από ίσως μία βελτιωμένη συμπεριφορά στην άσφαλτο.
                                            Βέβαια και μάλλον αυτό εννοείς, αν βάζαμε το λεβιέ στη θέση 4Η και τότε η μεταφορά της ροπής γινόταν από διαφορικό και ήταν συνέχεια μεταβαλόμενη, τότε μάλιστα...
                                            Επίσης πολύ καλή θα ήταν η ύπαρξη ενός πίσω μπλοκέ διαφορικού το οποίο προσφέρεται στα εξτρά από τη Suzuki, αλλά είναι πολύ ακριβό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr