-
Με τις εκπτωσεις
κια 1300 + πινακιδες
citeoen 1400 + πινακιδες -
Η άποψή μου μεταξύ των δύο μοντέλων που έχεις προεπιλέξει, με μία φράση είναι: Ελαφρώς ποιοτικότερο το γαλλικό, αλλά σε σημαντικό βαθμό πιο τίμια η πρόταση των Κορεατών.
Παρατήρηση πρώτη: Δυστυχώς, η αίσθηση premium-σύνης που δίνει η Citroen στο εσωτερικό των νέων μοντέλων της ακυρώνεται κατά τη γνώμη μου από την απαράδεκτη πολιτική της εξτρά χρέωσης του esp και του... αιρ κοντίσιον εν έτει 2011!
Παρατήρηση δεύτερη: Περί εξωτερικής εμφάνισης, ο καθείς με τα γούστα του, δεν επεμβαίνω.
Παρατήρηση τρίτη: Πολύ καλοί χώροι και στα δύο
Παρατήρηση τέταρτη: Μηχανικά σύνολα και επιδόσεις που δεν πολυδιαφέρουν, αλλά κατά την άποψή μου δίνω ένα πόντο παραπάνω στο Venga.
Παρατήρηση πέμπτη: Ψάξε καλύτερα αυτό με τα 7 χρόνια εγγύηση. Τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται...
Παρατήρηση έκτη: Ρίξε μεγάλο βάρος στο χρηματοδοτικό των δύο εταιρειών και στις προσφορές τους. Ίσως εκεί να γίνεται η μεγάλη διαφορά.
Και παρατήρηση έβδομη: Ζήτησε και από τις δύο εταιρείες το service manual με τις πραγματικές τιμές ανταλλακτικών και εργασίας, ενώ ρίξε και μια ματιά στις εκπομπές CO2 που θα καθορίσουν πολλά στο άμεσο μέλλον σε σχέση με τέλη κυκλοφορίας και γενικότερα, έξοδα συντήρησης...
Καλό βόλι!
-
Ο χρήστης sreak έγραψε:
Με τις εκπτωσειςκια 1300 + πινακιδες
citeoen 1400 + πινακιδεςΦαντάζομαι εννοείς 13.000 και 14.000 αντίστοιχα.Οπότε ξέχνα το ρούμστερ βγαίνει εκτός μπαντζετ
-
Ο χρήστης sreak έγραψε:
Με τις εκπτωσειςκια 13000 + πινακιδες
citeoen 14000 + πινακιδεςΤα 1000€ διαφοράς τα θεωρώ μικρό ποσό στην επιλογή αυτοκινήτου που θα συμβιώσεις αρκετά χρόνια μαζί του. Θα σου έλεγα να τα οδηγήσεις, να τα δεις απο κοντά. Στα 1400 κυβικά πάντως θα προτιμούσα το Venga λόγω ESP αλλά και εμφάνισης.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στα 1400 κυβικά πάντως θα προτιμούσα το Venga λόγω ESP αλλά και εμφάνισης.+1 πολύ πιο όμορφο από το κουτί της Σιτροέν.
Εχε κατά νου πάντως και τα τέλη γιατί πλέον θα είναι με ρύπους στα καινούρια.
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
C3 Picasso 1.4 .... 157 = 235,5 ευρώ
Venga 1.4 .... 147 = 147 ευρώPolo 5doors 1,2 ΤSI .... 124 = 124 ευρώ
Roomster 1.2 TSI Scout .... 134 = 134 ευρώ
Clio 5doors 1.2TCe .... 139 = 139 ευρώ -
Μεταξύ των δύο εκείνο που έχει το καλύτερο δίκτυο υποστήριξης και καλύπτει τις περισσότερες ανάγκες.
Κατά τα άλλα και τα δύο αυτοκίνητα έχουν και τα θετικά τους και τα αρνητικά τους.Ξεκίνα από το βασικό...
Μπορείς να λες ότι έχεις ΚΙΑ;...
Και να ακούς μετά τις γνωστές πάντα ερωτήσεις:
Κορεάτικο δεν είναι αυτό;
Είναι καλά αυτά τα ΚΙΑ;
Πως και δεν πήρες κανένα Γερμανικό ή Ιαπωνικό;'Εντό είναι Ελλάντα...' ...
'Εντό όλοι πρέπει να φορούν κρογκοδειλάκι ή αναβάτη σε άλογο...' -
Ο χρήστης sreak έγραψε:
Και τα δυο εχουν τα ιδια χαρακτηριστικα
1400κυβ. 90-95 αλογα 4 μετραcitroen:οχι esp, σχετικα μεγαλυτερη καταναλωση, μου αρεσει πολυ εμφανησιακα +1500 euro
venga: full extra + 7 εγγυηση (εχω ηδη kia και ειμαι ευχαριστημενος)αν παρω το 1600 το κια (125 αλογα) μου ερχεται στην ιδια τιμη με το 1400 το citroen.
αρα στα ιδια λεφτα εξοπλισμος-επιδοσεις....μερα με νυχτα
-
έχοντας δει πρόσφατα - και οδηγήσει - τα δύο αυτά αυτοκίνητα, μεταξυ και αλλων, έχω να σημειωσω τα εξής :
στο εσωτερικο το kia μου φανηκε εξισου καλο σε δέσιμο - εικονα πλαστικων - διάταξη οργάνων. Πλεονέκτημα για μενα η ύπαρξη των οργάνων εμπρός από τον οδηγηό, η διάταξη στο μέσον δε μου αρέσει.
οι χώροι είναι περίπου στα ίδια πράγματα με συρόμενο / διαιρούμενο πίσω κάθισμα και διπλό πάτωμα χωρου αποσκευών.
στο δρόμο σημειώνω το καλό κιβώτιο του kia (του σιτροέν είναι ασαφές), τιμόνι τα ίδια πράγματα, στις στροφές έχουν καλή πρόσφυση και τα δύο αν και το kia γέρνει λιγότερο. Υπέρ για το citroen οι λεπτές μπροστινές κολόνες που διευκολύνουν την ορατότητα εκεί που στο kia την κρύβουν.
για επιδόσεις δε μπορώ να πω γιατί οδήγησα σε 1600, πάντως οι αριθμοί που δημοσιεύονται σε περιοδικά και site δίνουν περίπου ίδια πράγματα για τις εκδόσεις 1400, ίσως ελάχιστα καλύτερο το kia.
Γενικά δε βλέπω για ποιο λόγο κάποιος να μην προτιμήσει kia, εκτός ίσως από το παρουσιαστικό που είναι καθαρά θέμα γούστου, ή το κόλλημα που έχουν κάποιοι να έχει με τα κορεάτικα, θεωρώντας τα ακόμα παρακατιανά αυτοκίνητα. -
Ο χρήστης svlach έγραψε:
έχοντας δει πρόσφατα - και οδηγήσει - τα δύο αυτά αυτοκίνητα, μεταξυ και αλλων, έχω να σημειωσω τα εξής :
στο εσωτερικο το kia μου φανηκε εξισου καλο σε δέσιμο - εικονα πλαστικων - διάταξη οργάνων. Πλεονέκτημα για μενα η ύπαρξη των οργάνων εμπρός από τον οδηγηό, η διάταξη στο μέσον δε μου αρέσει.
οι χώροι είναι περίπου στα ίδια πράγματα με συρόμενο / διαιρούμενο πίσω κάθισμα και διπλό πάτωμα χωρου αποσκευών.
στο δρόμο σημειώνω το καλό κιβώτιο του kia (του σιτροέν είναι ασαφές), τιμόνι τα ίδια πράγματα, στις στροφές έχουν καλή πρόσφυση και τα δύο αν και το kia γέρνει λιγότερο. Υπέρ για το citroen οι λεπτές μπροστινές κολόνες που διευκολύνουν την ορατότητα εκεί που στο kia την κρύβουν.
για επιδόσεις δε μπορώ να πω γιατί οδήγησα σε 1600, πάντως οι αριθμοί που δημοσιεύονται σε περιοδικά και site δίνουν περίπου ίδια πράγματα για τις εκδόσεις 1400, ίσως ελάχιστα καλύτερο το kia.
Γενικά δε βλέπω για ποιο λόγο κάποιος να μην προτιμήσει kia, εκτός ίσως από το παρουσιαστικό που είναι καθαρά θέμα γούστου, ή το κόλλημα που έχουν κάποιοι να έχει με τα κορεάτικα, θεωρώντας τα ακόμα παρακατιανά αυτοκίνητα.Αυτό ειναι αρκετά μεγάλο μειονέκτημα για το venga άν είναι όπως στο pro_ceed. Μερικές φορές όπως βγαίνω από στενό η κολώνα μπορεί να μου κρύψει ολόκληρο μηχανάκι (έχει συμβεί) και το να πας μπρος-πίσω το κεφάλι για να ελέγξεις είναι αναγκαίο.
Θα έπρεπε στο venga τουλάχιστο να μπεί ένα extra παραθυράκι εκεί, όπως στο jazz.Από εξωτερική εμφάνιση τα αγαπώ και τα δύο.
-
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις!!
Μαλλον με βλεπω για kia!
Αλλη μια ερωτηση!
Ποσα λειτουργικα εξοδα παραπανω θα εχει το venga το 1600 απο το 1400?
θα αξιζε να παω σε μεγαλυτερη εκδοση ή αφου κανω μονο 2 ταξιδια το χρονο να παω στο 1400;
1600 venga = +1500 euro -
Νομιζω οτι δεν αξιζει τα οποια παραπανω εξοδα το 1600, ειδικα τους σημερινους χαλεπους καιρους. Το 1400 σε καλυπτει (αφου λες οτι δεν κανεις και πολλα μακρυνα ταξιδια) οποτε καλυτερα κρατα τα λεφτα σου για ασφαλειες, βενζινες κτλ.
-
Τα παραπάνω κυβικά δεν προσφέρουν μόνο παραπάνω τελική ταχύτητα αλλά και άλλα χαρακτηριστικά. Αν νομίζεις πως σου χρειάζονται τότε δική σου η επιλογή.
Στους αριθμούς τουλάχιστον το 1,4 φαίνεται αξιοπρεπέστατο.Από προσωπική εμπειρία πάντως ακόμα και στη μεταπώληση στα μικρά/μικρομεσαία πιο ευκολη είναι η μικρότερη εκδοση κυβισμού απ' ότι η μεγαλύτερη. Αν κάποιος θελήσει να πάρει μτχ supermini/μικρομεσαίο MPV (αποκλείοντας φυσικά περιπτώσεις Rallye, GTi κλπ) πιο λογικό να κοιτάξει το 1,4 απο το 1,6.
-
Εγώ με κλειστά μάτια μόνο το 1.6 ... ειδικά σε Κορεάτικο 1200κιλών.
Προτιμώ να έχω αποθέματα ισχύος παρά να αγκομαχά το αυτοκίνητο.
Ειδικά σε MPV που σκοπό έχει να μεταφέρει και αποσκευές θα ήθελα άνεση και σβελτάδα ταυτόχρονα. -
Φίλε, τα κυβικά από μόνα τους δεν λένε κάτι. Τα κυβικά σε συνάρτηση με την ροπή που δίνουν και κυρίως, τις ρεπρίζ, πρέπει να εξεταστούν. Μπες και στα δύο μοντέλα αν μπορείς, και όταν φτάσεις στα 80 χλμ / ώρα, σανίδωσε το να δεις πόση δύναμη και επιτάχυνση βγάζει το αυτοκίνητο μέχρι τα 120 χλμ / ώρα. Αυτή τη δύναμη μπορεί να την χρειαστείς μία φορά το χρόνο (σε ένα ταξίδι) ή ακόμα και για να... σωθείς (σε μία προσπέραση). Αν είααι ήπιος οδηγός, δεν ταξιδεύεις συχνά και γενικώς, ακολουθείς το ρητό 'πάω αργά για να φτάσω γρήγορα', τότε, δεν χρειάζεσαι πολλά κυβικά. Μείνε στο 1.4. Μείνε εκεί ακόμα κι αν διαπιστώσεις πως η διαφορά κόστους (όχι μόνο στην αγορά, αλλά στα τέλη, στα σέρβις, κλπ) είναι μεγάλη μεταξύ των δύο. Άλλωστε, οι ελληνικοί δρόμοι και ειδκά οι δρόμοι των πόλεών μας έχουν γεμίσει εικονοστάσια και εκκλησάκια... 'πολλών κυβικών'.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Αυτό ειναι αρκετά μεγάλο μειονέκτημα για το venga άν είναι όπως στο pro_ceed. Μερικές φορές όπως βγαίνω από στενό η κολώνα μπορεί να μου κρύψει ολόκληρο μηχανάκι (έχει συμβεί) και το να πας μπρος-πίσω το κεφάλι για να ελέγξεις είναι αναγκαίο.
Θα έπρεπε στο venga τουλάχιστο να μπεί ένα extra παραθυράκι εκεί, όπως στο jazz.Από εξωτερική εμφάνιση τα αγαπώ και τα δύο.
δεν ξέρω για proceed, απλά στο venga η εμπρός κολόνα είναι όπως π.χ σε αντίστοιχα μοντέλα όπως altea/ meriva που έχω δει, δηλαδή δεν είναι πιο παχιά, απλά στο στιτροέν καταφερανε να εχουν αρκετα πιο λεπτή κολόνα.
Τριγωνικό extra τζαμάκι μπροστά έχει το venga. -
Ο χρήστης fokal έγραψε:
Φίλε, τα κυβικά από μόνα τους δεν λένε κάτι. Τα κυβικά σε συνάρτηση με την ροπή που δίνουν και κυρίως, τις ρεπρίζ, πρέπει να εξεταστούν. Μπες και στα δύο μοντέλα αν μπορείς, και όταν φτάσεις στα 80 χλμ / ώρα, σανίδωσε το να δεις πόση δύναμη και επιτάχυνση βγάζει το αυτοκίνητο μέχρι τα 120 χλμ / ώρα. Αυτή τη δύναμη μπορεί να την χρειαστείς μία φορά το χρόνο (σε ένα ταξίδι) ή ακόμα και για να... σωθείς (σε μία προσπέραση). Αν είααι ήπιος οδηγός, δεν ταξιδεύεις συχνά και γενικώς, ακολουθείς το ρητό 'πάω αργά για να φτάσω γρήγορα', τότε, δεν χρειάζεσαι πολλά κυβικά. Μείνε στο 1.4. Μείνε εκεί ακόμα κι αν διαπιστώσεις πως η διαφορά κόστους (όχι μόνο στην αγορά, αλλά στα τέλη, στα σέρβις, κλπ) είναι μεγάλη μεταξύ των δύο. Άλλωστε, οι ελληνικοί δρόμοι και ειδκά οι δρόμοι των πόλεών μας έχουν γεμίσει εικονοστάσια και εκκλησάκια... 'πολλών κυβικών'.Σωστός είσαι, αλλά εντάξει δεν θα πάει από 1400 σε 6000 κυβικά, αλλά σε 1600
Τώρα που ο 1400άρης είναι στα 90 άλογα, πρέπει να το εξετάσει λίγο καλύτερα.Γενικά ο 1400άρης δεν με προβλημάτισε σε μεγάλες διαδρομές που έκανα, προσπεράσεις έγιναν χωρίς άγχος πάρα πολλές, ενώ στην Εγνατία δεν έδειξε να πελαγώνει.
-
Παζάρευα τον Πικάσσο πριν από ένα χρόνο. Μια παπαριά της Σιτροέν μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Το αυτοκίνητο έχει ένα πολύ μουντό κατάμαυρο ταμπλώ, αλλά στο ελληνικό προσπέκτους το έχει με ένα φωτεινότατο ανοιχτόχρωμο δίχρωμο μπεζ και το κομπόζαρε με αντίστοιχες ταπετσαρίες σαλονιού, σκέτη μούρλια.
Παρά την επιμονή μου δεν μου έδωσαν τιμή ή διαθεσιμότητα γι' αυτό και μου είπαν ότι δεν υπάρχει. Στην παρατήρησή μου δε, ότι 'το αναφέρει το προσπέκτους σας και μάλιστα με συγκεκριμένο όνομα' μου απάντησαν ότι δεν γνωρίζουν τίποτα και ότι το προσπέκτους είχε έρθει έτοιμο και τυπωμένο από Γαλλία.
Έτσι.
Έχει αλλάξει κάτι εν τω μεταξύ? -
Είναι απορίας άξιο, με ποιά λογική οι κάθε λογής εισαγωγείς φέρνουν τις εκδόσεις που φέρνουν και, φυσικά, σιγά μην μπορέσουν να απαντήσουν για κάτι που τους ακούγεται 'νέο' ή το 'βλέπουν πρώτη φορά'. Εγώ, όταν τους είχα ρωτήσει στη shitroen για το 1.6 με κοίταγαν σαν χάνοι, γιατί (λέει) οι περισσότεροι 'ενδιαφέρονταν για το 1.4'. Περαστικά τους (με τα 1350 κιλά τους, για τα 95 άλογά τους ...) !!
Όσο για το Venga (όπου πάνω-κάτω τα ίδια ισχύουν για την αντιπροσωπεία), είναι προφανές: έχει γεμίσει ο τόπος από δαύτα ! -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Παζάρευα τον Πικάσσο πριν από ένα χρόνο. Μια παπαριά της Σιτροέν μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Το αυτοκίνητο έχει ένα πολύ μουντό κατάμαυρο ταμπλώ, αλλά στο ελληνικό προσπέκτους το έχει με ένα φωτεινότατο ανοιχτόχρωμο δίχρωμο μπεζ και το κομπόζαρε με αντίστοιχες ταπετσαρίες σαλονιού, σκέτη μούρλια.
Παρά την επιμονή μου δεν μου έδωσαν τιμή ή διαθεσιμότητα γι' αυτό και μου είπαν ότι δεν υπάρχει. Στην παρατήρησή μου δε, ότι 'το αναφέρει το προσπέκτους σας και μάλιστα με συγκεκριμένο όνομα' μου απάντησαν ότι δεν γνωρίζουν τίποτα και ότι το προσπέκτους είχε έρθει έτοιμο και τυπωμένο από Γαλλία.
Έτσι.
Έχει αλλάξει κάτι εν τω μεταξύ?Στη Γαλλία το πουλάνε και μάλιστα κατα κόρον αλλά μάλλον στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουνε
-
Κλασσικές π@παρίες των εδώ. Ε με κάτι τέτοιες βλακείες να μην γκρινιάζουν όταν δεν πουλάνε ούτε τασάκι από την 'κολεξιόν'.
Kia Venga vs. Citroen C3 Picasso