-
Σχτικα με τα τελη παιδια τα χαρτια υπαρχουν και το θεμα ειναι εκτος του οτι υπαρχει ετσι προδεδικασμενο οτι ενας πολιτης πληρωσε 3 ευρω για τελη κυκλοφοριας το 2009 για αυτοκινητο με αδεια κυκλοφοριας που αναφερει οτι ειναι υγραεριο και δευτερον πως μπορουν να επικαλουνται η πολιτεια οτι θα υπολογιστουν τα τελη με βαση τους ρυπους (τουλαχιστον) και να αφηνει πολιτες με αυτοκινητα (τα δικα μας) με υγραεριο που ρυπαινουν πολυ λιγοτερο αποδεδειγμενα και φυσικα αυτο μπορουν να το μετρησουν (στο ΚΤΕΟ επισημα) και να μας βαζουν να πληρωνουμε επιπλεον των 80 ευρω σαν να μην συμβαινει τιποτα?
Ειναι εξοργιστικο και δειχνει ποσο αδικο ειναι το μετρο και ο υπολογισμος των τελων. Και σημειωστε οτι τα αυτοκινητα μας θα εχουν περασει ΚΤΕΟ και θα ειναι νομιμα και μαλιστα εχουνμε ηδη πληρωσει το παραβολο των 80 ευρω....
Τοτε να μην τα περασουμε ρε παιδια ΚΤΕΟ γιατι τι να το κανουμε μονο να κοιταξουν τα χαρτια μας και να πληρωσουμε 80 ευρω. Επισης αν θελουν να λενε οτι τα ελεγχουνε ολοκληρωμενα τοτε αν παρουν τις μετρησεις απο τους ρυπους μας (πολυ χαμηλοτερα) και τα εκτυπωσουνε θα δουνε οτι δεν μορει να λες να πληρωσει καποιο αυτοκινητο που επιβαρυνει στην πραξη πολυ λιγοτερο απο οτι τα χαρτια και μαλιστα με επισημες μετρησεις του κρατους (ΚΤΕΟ).
Και μετα να δουμε πως μπορει ενα κρατος να φορολογει με δυο σταθμα...
Αλλα θελει να προσφυγουμε στα Ευρωπαικα δικαστηρια γιατι η κλεψια και η κοροιδια εχει φτασει στο τερμα, πιστευω...
Η συνεχεια δικη σας...!
UPDATE:
Βρηκα επιτελους το κιτ που μου εχουν βαλει και διαβαζω και θελω την γνωμη σας...
LANDIRENZO OMEGAS PLUS multipoint sequential injection system represents a new generation of bifuel (gasoline - lpg) gaseous LPG conversion system.
The principle used by the LPG ECU to calculate the injection timing applied to the LPG injectors, is based on the acquisition of the gasoline injection timing by LPG ECU during LPG mode.
The engine management is, therefore, mainly left to the gasoline ECU whilst the LPG control unit translates gasoline actuations into an appropriate control for LPG injectors.
In order to maintain the coherence with the gasoline system, the LPG ECU drives LPG injectors in the same sequence as gasoline injectors.
LPG Ecu through model based software strategies is able to transform gasoline injection timing into LPG injection timing reconstructing an appropriate calculation chain optimized for LPG.Ολα αυτα τα βρηκα το site της εταιρειας εδω. http://www.landi.it/layout.jsp?idz=6017 ... prodotto=6
Το ερωτημα ειναι αν το συστημα οπως λεει καταφερνει να υπολογισει και να ψεκασει το αεριο σε μια φαση πριν ή μετα την αντιστοιχο ψεκασμο που θα εκανε με την βενζινη ο εγκεφαλος του αυτοκινητου, αυτο σημαινει οτι η καυση πετυχαινεται ετσι να γινεται στον σωστο χρονισμο για τα ειδικα χαρακτηριστικα του υγραεριου (καιγεται πιο νωρις κτλ δεν ξερω) τοτε σημαινει οτι τα εδρανα και οι βαλβιδες οταν θα μενουν ανοικτες δεν θα πρεπει να καιγονται απο ποσα θερμοτητας γιατι το συστημα θα φροντισει να ψεκασει ετσι και τοτε ωστε να μην ειναι οι βαλβιδες και τα εδρανα ανοικτα. Εχω αδικο (εννοωντας οτι αυτο ειναι καλο)?
Μια αλλη σκεψη μου ηρθε καθως ειδα τυχαια μια διαφημιση της ΕΚΟ που διαφηιζει την ΕΚΟ 95 Plus με τα ειδικα προσθετα που υποτιθεται καθαρισζουν τις βαλβοδες απο τα πουρι της βενζινης...
Ο προβληματισμος μου και μαλιστα υπερ του υγραεριου ειναι οτι οταν ενα αυτοκινητο εχει πουρι και επικαθισεις στις βαλβιδες αυτες δεν κλεινουν τελειως οποτε αφηνουν ποσα θερμοτητας να 'γλυψουν' τα εδρανα και τις βαλβιδες καταπονοντας το μταλλο τους. Στην περιπτωση ομως του υγραεριου βλεπω οτι λογω της καθαροτερης καυσης, οι βαλβιδες καθαριζονται, κλεινουν καλυτερα αφου δεν υπαρχουν εμποδια στην επαφη τους με τα εδρανα και λογικα εχουμε καλυτερη καυση, περισσοτερη αποδοση και λιγοτερες καταπονησεις στα μεταλλα απο το 'γλυψιμο' που ελεγα προτυτερα.
Αρα καταλαβαινω οτι δεν ειναι και τοσο ασχημη η λειτουργια με υγραεριο απλα ο χρονισμος εγχυσης του υγραεριου απο το συστημα του LPG να ειναι διαφοροποιημενος σε σχεση με αυτον της βενζινης και οχι απαραιτητα να παιρνει εντολες απο τον ιδιο ακριβως εγκεφαλο του αυτοκινητου.
Καμια ιδεα?
-
Μόλις καταφέρετε να πληρώνετε 3€ τέλη κυκλοφορίας, πείτε μου και μένα. Θέλω αμάξι για τα ΣΚ, οπότε λέω να πάρω μιά Μ3 του 90 με 5000€, με άλλα 2 να το κάνω υγραέριο και μετά να βγάζω γούστα με τρίλιτρο και να δίνω στο κράτος μόνο 3€.
Υγραέριο φυσικά δεν θα βάλω ούτε δράμι, μόνο μετατροπή θα κάνω για να πάω από τα 1000€ τέλη στα 3...
-
Αμα μειωσουν τα τελη για τα υγραεριοκινητα, το υγραεριο θα παει 1,5 ευρω. Και 0.6 ευρω/λιτρο και 3 ευρω τελη δεν γινεται απλα.
ALtus μια μετρηση θερμοκρασιας καυσαεριων θα μας επειθε. Σε κατι τετοια ζητηματα και γω θελω να πιστευω οτι οι ηλεκτρονικοι εγκεφαλοι εδωσαν την λυση.
Το σιγουρο ειναι οτι οι βαλβιδες εισαγωγης παραμενουν πεντακαθαρες, ουτε καθαριστικα ουτε 95plus ουτε vpower ουτε τιποτα δεν συγκρινεται με το υγραεριο..το ζητημα ειναι οι εξαγωγης μην την αρπαξουν...
-
Tώρα πόσο είναι τα τέλη για τα υγραεριοκίνητα;
-
Οσο ειναι και στα βενζινοκινητα.
-
Kαι γιατί μερικοί αναφέρουν το υγραέριο ώς πράσινο καύσιμο; Θα μου πείτε ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον αλλά το κράτος γιατί βάζει τέτοια τέλη;
Επίσης ποιος μας εγγυάται ότι τα τέλη θα πάνε στα 3 ευρώ; -
Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
Kαι γιατί μερικοί αναφέρουν το υγραέριο ώς πράσινο καύσιμο;Γιατί στα διυλιστήρια το υγραέριο το βάζουν σε πράσινες δεξαμενές ενώ τη βενζίνη σε κόκκινες.
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Σχτικα με τα τελη παιδια τα χαρτια υπαρχουν και το θεμα ειναι εκτος του οτι υπαρχει ετσι προδεδικασμενο οτι ενας πολιτης πληρωσε 3 ευρω για τελη κυκλοφοριας το 2009 για αυτοκινητο με αδεια κυκλοφοριας που αναφερει οτι ειναι υγραεριοΈχεις δει αυτήν την άδεια με τα μάτια σου;
Κάποιος είχε γράψει ότι την είδε με τα μάτια του, αλλά δε βρίσκω ποιος ήταν.Kαι γιατί μερικοί αναφέρουν το υγραέριο ώς πράσινο καύσιμο; Θα μου πείτε ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον αλλά το κράτος γιατί βάζει τέτοια τέλη;
Επίσης ποιος μας εγγυάται ότι τα τέλη θα πάνε στα 3 ευρώ;Ποιος σου υποσχέθηκε ότι θα πάνε στα 3€ ?
-
επανερχομαι και εγω παλι να παραθεσω εντυπωσεις απο το συστημα της icom.εχω κανει περιπου 2000χλμ σε ολες τις συνθηκες και εχω να πω τα εξης.οπως και οι περισσοτεροι αυξημενη καταναλωση περιπου 20%.τα κοψιματα που μου εκανε σε πορεια εχουν εξαφανιστει αλλα το κυριοτερο προβλημα ειναι η μειωμενη αποδοση του υγραεριου.το κιτ της icom ειναι μεχρι καποια παροχη καυσιμου και στην δικια μου περιπτωση δεν φτανει.οταν ειχα παρει αρχικα στον επισημο συνεργατη της icom στην αθηνα με ειχε διαβεβαιωσει οτι εχουν βαλει 5ης και σε evo με πολλα ατια.εγω πηγαινοερχομαι εδω και 2μηνες στο συνεργειο και ακομα δεν εχω δει αποτελεσμα.επιφυλασσομαι ωσπου να δοκιμασουμε κατι ακομη και τοτε θα βγει συμπερασμα.επισης στο aegean αεροδρομιο η τιμη εχει ανεβει στα 70λεπτα απο 66,5.
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
επανερχομαι και εγω παλι να παραθεσω εντυπωσεις απο το συστημα της icom.εχω κανει περιπου 2000χλμ σε ολες τις συνθηκες και εχω να πω τα εξης.οπως και οι περισσοτεροι αυξημενη καταναλωση περιπου 20%.τα κοψιματα που μου εκανε σε πορεια εχουν εξαφανιστει αλλα το κυριοτερο προβλημα ειναι η μειωμενη αποδοση του υγραεριου.το κιτ της icom ειναι μεχρι καποια παροχη καυσιμου και στην δικια μου περιπτωση δεν φτανει.οταν ειχα παρει αρχικα στον επισημο συνεργατη της icom στην αθηνα με ειχε διαβεβαιωσει οτι εχουν βαλει 5ης και σε evo με πολλα ατια.εγω πηγαινοερχομαι εδω και 2μηνες στο συνεργειο και ακομα δεν εχω δει αποτελεσμα.επιφυλασσομαι ωσπου να δοκιμασουμε κατι ακομη και τοτε θα βγει συμπερασμα.επισης στο aegean αεροδρομιο η τιμη εχει ανεβει στα 70λεπτα απο 66,5.το έχεις ΚΑΙ βελτιωμένο;
όταν λες δε σου φτάνει;
Σε ψηλές στροφές χωρίς να ανοίγει η τουρμπίνα ή σε πλήρη δύναμη δε σου φτάνει η παροχή;
Γιατί αν δε σου φτάνει σε απλή λειτουργία του κινητήρα τότε σίγουρα θες κάτι πιο μεγάλο.
Αν όταν είσαι με το πόδι στο πάτωμα, τότε ίσως να πρέπει να το πας πιο οικονομικά για τον λόγο του ότι το έχεις πουσαρισμένο το μοτέρ. Αυτοί μάλλον σου έλεγαν για μαμά μοτέρ. -
οταν πηγαινω με υποπιεση ειναι μια χαρα.το προβλημα ειναι οταν δουλευει η τουρμπινα τοτε το μιγμα ειναι φτωχο.οταν επικοινωνησα αρχικα με αθηνα τους τονισα οτι το αμαξι εχει μεγαλη τουρμπινα και ολα οσα εχει το αμαξι και μου ειπαν ¨'κανενα προβλημα το 5ης γενιας δουλευει με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου και το μονο που θα χρειαστει ειναι καταλληλα μπεκ'.εχουνε φτιαξει και δυνατα αυτοκινητα μου ειπανε.τα μπεκ λοιπον που εχουνε στην icom δεν φτανουνε οποτε η βαζουμε 2η τρομπα η 2 μπεκ σε καθε κυλινδρο οπως κανει και ο αντιπροσωπος της icom στην βουλγαρια.αυτο περιμενω να δω αλλιως το ξηλωσα.οταν εισαι ξεκαθαρος περιμενεις και ξεκαθαρη αντιμετωπιση.ευτυχως ο τεχνικος που το περασα ειναι καλο παιδι και εχουμε τουλαχιστον επικοινωνια.ιδωμεν.
-
Δεύτερη σειρά μπεκ που θα τα κάνει κουμάντο ποιός εγκέφαλος? Ο μαμά δεν νομίζω, άρα μάλλον μιλάμε για εξτρά? Και ποιός θα τον διορθώνει αυτόν, θες και πεντάβολτο λάμδα για αυτήν την δουλειά...
Τρέχα γύρευε κατάσταση...
-
θα το δουμε αυτο.δεν χρειαζεται να αντιγραφει καποιος εγκεφαλος ουτως η αλλως το 5ης δουλευει με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου.εγω περιμενω να δω σαν καλος θεατης,δεν υποστηριζω κανεναν και τιποτα.
-
Μπορούν να κάνουν το σύστημα να γυρίζει αυτόματα και χωρίς κραδασμούς σε βενζίνη όταν πατάς πολύ το γκάζι;
Δεν είναι η βέλτιστη λύση γιατί θα χρησιμοποιείς το αέριο μόνο όταν πηγαίνεις με κανονικούς ρυθμούς. -
Mια παρατηρηση και απο μενα..ο μετρητης δεν ειναι σχεδον καθολου ακριβης..οι 3 πρωτες μπαρες φευγουν μεσα σε 200 χλμ και η ρεζερβα αναβει για τα υπολοιπα 250...
Επισης σε ανηφορες δειχνει αδειο(ρεζερβα) και σε κατηφορες γεματο. Δεν με πειραζει αυτο γιατι το εχω μαθει πλεον απεξω βάσει των χλμ. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Mια παρατηρηση και απο μενα..ο μετρητης δεν ειναι σχεδον καθολου ακριβης..οι 3 πρωτες μπαρες φευγουν μεσα σε 200 χλμ και η ρεζερβα αναβει για τα υπολοιπα 250...
Επισης σε ανηφορες δειχνει αδειο(ρεζερβα) και σε κατηφορες γεματο. Δεν με πειραζει αυτο γιατι το εχω μαθει πλεον απεξω βάσει των χλμ.έχεις δίκιο σε αυτό. Εμένα απο τις 2 μπάρες πέφτει αμέσως στο κόκκινο λαμπάκι κοντέυοντας τα 300χλμ. 280-300. Ενα ντεπόζιτο γεμάτο μπορεί κ να με βγάλει κοντά στα 350 εντώς Αθηνων. Και εγώ με χλμ το υπολογίζω πια... Ο μετρητής είναι αναξιόπιστος.
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
Mια παρατηρηση και απο μενα..ο μετρητης δεν ειναι σχεδον καθολου ακριβης..οι 3 πρωτες μπαρες φευγουν μεσα σε 200 χλμ και η ρεζερβα αναβει για τα υπολοιπα 250...
Επισης σε ανηφορες δειχνει αδειο(ρεζερβα) και σε κατηφορες γεματο. Δεν με πειραζει αυτο γιατι το εχω μαθει πλεον απεξω βάσει των χλμ.έχεις δίκιο σε αυτό. Εμένα απο τις 2 μπάρες πέφτει αμέσως στο κόκκινο λαμπάκι κοντέυοντας τα 300χλμ. 280-300. Ενα ντεπόζιτο γεμάτο μπορεί κ να με βγάλει κοντά στα 350 εντώς Αθηνων. Και εγώ με χλμ το υπολογίζω πια... Ο μετρητής είναι αναξιόπιστος.
Εσενα ψιλοκαλα παει...εδω σου λεω η ρεζερβα μου δινει 250 χλμ..
-
Φτωχό μίγμα στα ζόρικα σε ήδη ζορισμένο μοτέρ δεν είναι καθόλου καλό πράγμα....
-
επειδη εχω ενα audi a3 2.ooo κιβυκα fsi και τελικα βρηκα οτι ταιρειαζει το συστημα της tartarini ,,εχει κανεις καποια γνωμη για αυτην την εταιρια ? ευχαριστώ
-
Ο χρήστης p23os έγραψε:
επειδη εχω ενα audi a3 2.ooo κιβυκα fsi και τελικα βρηκα οτι ταιρειαζει το συστημα της tartarini ,,εχει κανεις καποια γνωμη για αυτην την εταιρια ? ευχαριστώΙταλικη καλη μαρκα. Αλλα μην βασιζεσαι στην εταιρια μονο. Ποιος θα στο τοποθετησει? 4ης γενιας ειναι ετσι?
Υγραεριοκίνηση!