-
Στην Ελλάδα είναι γνωστό ότι οι δρόμοι είναι γεμάτοι λακούβες λόγω της κακής ποιότητας υλικών που χρησιμοποιούμε. Επίσης, επειδή δεν υπάρχει καμία οργάνωση σε ότι αφορά στα υπόγεια δίκτυα είναι και γεμάτοι διαμήκη μπαλώματα. Τέλος στους 'ειδικούς' δήμους Φιλοθέης - Ψυχικού συναντάμε τα γνωστά σαμαράκια.
Οι υπεύθυνοι όμως βρήκαν πρόσφατα μια νέα μέθοδο για να ταλαιπωρούν τους πολίτες. Τα ανακλαστικά οδοστρώματος!
Συγκεκριμένα στις λεωφορειολωρίδες στη Μεσογείων έχουν μπεί τέσσερις!! (4) σειρές ανακλαστικών (για διπλή μίζα προφανώς) με αποτέλεσμα να διαλύονται τα λάστιχα, οι αναρτήσεις, το εσωτερικό κλπ, όσων κινούνται εκεί μαζί με τα νεύρα των επιβατών και οδηγών. Επίσης έχω δει μηχανάκι να χοροπηδάει και να πέφτει με συνέπεια τον άσχημο τραυματισμό του οδηγού. Και το φαινόμενο εξαπλώνεται. Τα ανακλαστικά μπαίνουν παντού. Μια απλή βαφή του οδοστρώματος σίγουρα είναι πιο οικονομική και λιγότερη επικίνδυνη.
Μα τι κάνουν επιτέλους οι υπεύθυνοι σε αυτή τη χώρα;!! Τόση ηλιθιότητα ποια;
-
Στην Ελλάδα είναι γνωστό ότι οι δρόμοι είναι γεμάτοι λακούβες λόγω της κακής ποιότητας υλικών που χρησιμοποιούμε. Επίσης, επειδή δεν υπάρχει καμία οργάνωση σε ότι αφορά στα υπόγεια δίκτυα είναι και γεμάτοι διαμήκη μπαλώματα. Τέλος στους 'ειδικούς' δήμους Φιλοθέης - Ψυχικού συναντάμε τα γνωστά σαμαράκια.
Οι υπεύθυνοι όμως βρήκαν πρόσφατα μια νέα μέθοδο για να ταλαιπωρούν τους πολίτες. Τα ανακλαστικά οδοστρώματος!
Συγκεκριμένα στις λεωφορειολωρίδες στη Μεσογείων έχουν μπεί τέσσερις!! (4) σειρές ανακλαστικών (για διπλή μίζα προφανώς) με αποτέλεσμα να διαλύονται τα λάστιχα, οι αναρτήσεις, το εσωτερικό κλπ, όσων κινούνται εκεί μαζί με τα νεύρα των επιβατών και οδηγών. Επίσης έχω δει μηχανάκι να χοροπηδάει και να πέφτει με συνέπεια τον άσχημο τραυματισμό του οδηγού. Και το φαινόμενο εξαπλώνεται. Τα ανακλαστικά μπαίνουν παντού. Μια απλή βαφή του οδοστρώματος σίγουρα είναι πιο οικονομική και λιγότερη επικίνδυνη.
Μα τι κάνουν επιτέλους οι υπεύθυνοι σε αυτή τη χώρα;!! Τόση ηλιθιότητα ποια;
-
Στην Ελλάδα είναι γνωστό ότι οι δρόμοι είναι γεμάτοι λακούβες λόγω της κακής ποιότητας υλικών που χρησιμοποιούμε. Επίσης, επειδή δεν υπάρχει καμία οργάνωση σε ότι αφορά στα υπόγεια δίκτυα είναι και γεμάτοι διαμήκη μπαλώματα. Τέλος στους 'ειδικούς' δήμους Φιλοθέης - Ψυχικού συναντάμε τα γνωστά σαμαράκια.
Οι υπεύθυνοι όμως βρήκαν πρόσφατα μια νέα μέθοδο για να ταλαιπωρούν τους πολίτες. Τα ανακλαστικά οδοστρώματος!
Συγκεκριμένα στις λεωφορειολωρίδες στη Μεσογείων έχουν μπεί τέσσερις!! (4) σειρές ανακλαστικών (για διπλή μίζα προφανώς) με αποτέλεσμα να διαλύονται τα λάστιχα, οι αναρτήσεις, το εσωτερικό κλπ, όσων κινούνται εκεί μαζί με τα νεύρα των επιβατών και οδηγών. Επίσης έχω δει μηχανάκι να χοροπηδάει και να πέφτει με συνέπεια τον άσχημο τραυματισμό του οδηγού. Και το φαινόμενο εξαπλώνεται. Τα ανακλαστικά μπαίνουν παντού. Μια απλή βαφή του οδοστρώματος σίγουρα είναι πιο οικονομική και λιγότερη επικίνδυνη.
Μα τι κάνουν επιτέλους οι υπεύθυνοι σε αυτή τη χώρα;!! Τόση ηλιθιότητα ποια;
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Τα ανακλαστικά οδοστρώματος!Συγκεκριμένα στις λεωφορειολωρίδες στη Μεσογείων έχουν μπεί τέσσερις!! (4) σειρές ανακλαστικών (για διπλή μίζα προφανώς) με αποτέλεσμα να διαλύονται τα λάστιχα, οι αναρτήσεις, το εσωτερικό κλπ, όσων κινούνται εκεί μαζί με τα νεύρα των επιβατών και οδηγών.
Μα τι κάνουν επιτέλους οι υπεύθυνοι σε αυτή τη χώρα;!! Τόση ηλιθιότητα ποια;
Μια ερωτηση μονο..Πες μου τι δουλεια εχουμε εμεις να κινουμαστε στον λεωφοριοδρομο?Αν ειναι για σταση η στροφη ο χρονος που παταμε πανω στα 'ματια της γατας' ειναι ελαχιστος ως επισης και η ταχυτητα μας.
Και οσον αφορα την ηλιθιοτητα για σκεψου μηπως τα εβαλαν εξεπιτηδες τοσα πολλα για να παθαινουμε τα συμπτωματα που λες και ετσι να μας αποτρεπει να κινουμεθα πανω σε αυτες τις λωριδες ?
Υ.Γ.Για τη διπλη μιζα μπορεις να μου δωσεις τα στοιχεια που εχεις μιας και εχω διασυνδεσεις μεσα στο ΥΠΕΧΩΔΕ και θα βοηθησουμε εσυ και γω να φυγουν οι επιορκοι δημοσιοι υπαλληλοι. -
οποιος θελει να μπει για να στριψει η για σταση, υπαρχουνε σημεια που τα ματια δεν υπαρχουν για 50 μετρα, για να μπορεσεις να μπεις... Οποιος μπαινει απο αλλου, καλα να παθει.
-
αρα να υποθεσω οτι αφου αυτα ειναι για να εμποδιζουν καποιους να παρανομησουν τοτε τις ωρες που δεν ισχυουν οι λεωφορειοδρομοι θα πρεπει κατα καποιον περιεργο τροπο να εξαφανιζονται αφου δεν υπαρχει καποια παρανομια να εμποδισουν.....το επομενο βημα μπορει να ειναι καποια καρφια η ισως και ναρκες
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
αρα να υποθεσω οτι αφου αυτα ειναι για να εμποδιζουν καποιους να παρανομησουν τοτε τις ωρες που δεν ισχυουν οι λεωφορειοδρομοι θα πρεπει κατα καποιον περιεργο τροπο να εξαφανιζονται αφου δεν υπαρχει καποια παρανομια να εμποδισουν.....το επομενο βημα μπορει να ειναι καποια καρφια η ισως και ναρκεςΜε το σκεπτικο σου πρεπει να βγαζουν και τις γραμμες του τραμ στα σημεια που ειναι κοινα με τον δρομο τις ωρες που δεν δουλευει για να μην φοβουνται οι δικυκλιστες.
-
επισης δεν πιστευω (περαν των ελαχιστων περιπτοσεων) ετσι και αλλιως τις ωρες που δεν ισχυει η λεοφορειολωριδα να χρειαζεται η 1 εξτρα γραμμη, μιας και εκεινες τις ωρες δεν εχει ΚΑΘΟΛΟΥ κινηση. (οχι οτι αυτο ειναι επιχειρημα απλα μια παρατηρηση.)
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
αρα να υποθεσω οτι αφου αυτα ειναι για να εμποδιζουν καποιους να παρανομησουν τοτε τις ωρες που δεν ισχυουν οι λεωφορειοδρομοι θα πρεπει κατα καποιον περιεργο τροπο να εξαφανιζονται αφου δεν υπαρχει καποια παρανομια να εμποδισουν.....το επομενο βημα μπορει να ειναι καποια καρφια η ισως και ναρκες
Με το σκεπτικο σου πρεπει να βγαζουν και τις γραμμες του τραμ στα σημεια που ειναι κοινα με τον δρομο τις ωρες που δεν δουλευει για να μην φοβουνται οι δικυκλιστες.
το σκεπτικο μου ηταν απλη καλοπροαιρετη ειρωνεια
η λεωφορειολωριδα πιστευω οτι χρειαζεται σαββατοβραδα και κυριακες οποτε και υαρχει αρκετη κινηση σε ορισμενους δρομους -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
επισης δεν πιστευω (περαν των ελαχιστων περιπτοσεων) ετσι και αλλιως τις ωρες που δεν ισχυει η λεοφορειολωριδα να χρειαζεται η 1 εξτρα γραμμη, μιας και εκεινες τις ωρες δεν εχει ΚΑΘΟΛΟΥ κινηση. (οχι οτι αυτο ειναι επιχειρημα απλα μια παρατηρηση.)Πλακα κανεις; Παραδειγμα: Περασμενες 12, αριστερη λωριδα :θειτσα/ατζαμης/μεθυσμενος/ταριφας που παει με 50, μεσαια λωριδα: το ιδιο, απο που θα τους προσπερασεις εσυ που θες να πας με την ιλιγγιωδη ταχυτητα των 70-80; Μην μου πεις οτι δε σου εχει τυχει ποτε!
Εγω παντως οσο καλη ή κακη κ αν ειναι, ελπιζω να ειναι η τελευταια φαεινη εμπνευση διαχωρισμου των λεωφορειοδρομων γιατι δεν υλοποιειται τσαμπα, καθε αλλο μαλλον.. Αυτη ειναι δυτερη, τριτη φορα που αλλαζουν; Δεν θυμαμαι πια.. -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
επισης δεν πιστευω (περαν των ελαχιστων περιπτοσεων) ετσι και αλλιως τις ωρες που δεν ισχυει η λεοφορειολωριδα να χρειαζεται η 1 εξτρα γραμμη, μιας και εκεινες τις ωρες δεν εχει ΚΑΘΟΛΟΥ κινηση. (οχι οτι αυτο ειναι επιχειρημα απλα μια παρατηρηση.)
Πλακα κανεις; Παραδειγμα: Περασμενες 12, αριστερη λωριδα :θειτσα/ατζαμης/μεθυσμενος/ταριφας που παει με 50, μεσαια λωριδα: το ιδιο, απο που θα τους προσπερασεις εσυ που θες να πας με την ιλιγγιωδη ταχυτητα των 70-80; Μην μου πεις οτι δε σου εχει τυχει ποτε!
Εγω παντως οσο καλη ή κακη κ αν ειναι, ελπιζω να ειναι η τελευταια φαεινη εμπνευση διαχωρισμου των λεωφορειοδρομων γιατι δεν υλοποιειται τσαμπα, καθε αλλο μαλλον.. Αυτη ειναι δυτερη, τριτη φορα που αλλαζουν; Δεν θυμαμαι πια..Δεν προσπερνω ποτε και για κανεναν λογο απο δεξια. Απλα ειναι κανονας που ακολουθω.
Απο κει και περα, για να σας θυμισω, το καλλιτερο ηταν στην μεσογειων τα κωλονακια που ειχανε βαλει τα λαστιχενια στη λεοφορειολωριδα και σε ενα μηνα δεν ειχε μεινει ουτε 1... τα θυμαστε? Εμπνευσμενη ιδεα...
-
Οντως, τα κολωνακια ηταν κορυφη!
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Δεν προσπερνω ποτε και για κανεναν λογο απο δεξια. Απλα ειναι κανονας που ακολουθω.Κ πολυ καλα κανεις φιλε μου. Εγω απο την αλλη απλα προτιμω να μην ρισκαρω να αντιμετωπισω την αντιδραση του καθε ψυχακια που κυκλοφορει στο δρομο. Νομιζω το εχω γραψει κιολας, μεχρι πιστολι εχω δει να τραβαει καποιος!
-
Πραγματική φρίκη αυτά τα ανακλαστικά στη Μεσογείων! Όσο αργά και να τα περάσεις νιώθεις οτι κάνεις κακό στο αυτοκίνητο! Το παρανοικό της υπόθεσης είναι το οτι είναι 4 σειρές και διαφορετικού ύψους η καθεμία, έτσι για να μη γλιτώσει κανενός το λάστιχο ή ανάρτηση!!!
Το κενό όπως είπαν κάποιοι στα περισσότερα σημεία είναι πάνω στις στροφές και όχι λίγο πιο πριν, πράγμα που αναγκάζει πολλούς να μένουν στην μεσαία λωρίδα και να στρίβουν την τελευταία στιγμή (πράγμα επικύνδυνο). Επίσης αν θές να στρίψεις δεξιά στον παράδρομο της Μεσογείων στο Χολαργό, πρέπει αναγκαστικά να πατήσεις στα 'μάτια της γάτας'... αλλα προφανώς γι αυτά υπήρχαν χρήματα και γέμισε ο τόπος, ενώ για τις &$*#@$ τις λακκούβες φυσικά τίποτα.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Πραγματική φρίκη αυτά τα ανακλαστικά στη Μεσογείων! Όσο αργά και να τα περάσεις νιώθεις οτι κάνεις κακό στο αυτοκίνητο! Το παρανοικό της υπόθεσης είναι το οτι είναι 4 σειρές και διαφορετικού ύψους η καθεμία, έτσι για να μη γλιτώσει κανενός το λάστιχο ή ανάρτηση!!!Το κενό όπως είπαν κάποιοι στα περισσότερα σημεία είναι πάνω στις στροφές και όχι λίγο πιο πριν, πράγμα που αναγκάζει πολλούς να μένουν στην μεσαία λωρίδα και να στρίβουν την τελευταία στιγμή (πράγμα επικύνδυνο). Επίσης αν θές να στρίψεις δεξιά στον παράδρομο της Μεσογείων στο Χολαργό, πρέπει αναγκαστικά να πατήσεις στα 'μάτια της γάτας'... αλλα προφανώς γι αυτά υπήρχαν χρήματα και γέμισε ο τόπος, ενώ για τις &$*#@$ τις λακκούβες φυσικά τίποτα.
Συμφωνώ , είναι πολύ ενοχλητικά γιατί δεν υπάρχουν αρκετά κενά για να στρίψεις ή είναι σε λάθος σημείο. Επειδή αναγκαστηκά περνώ καθημερινά έχω αλλάξει τις διαδρομές μου και κάνω κύκλους για να μην τις πατάω .... τις ματάρες .
Αυτό που δεν ξέρω είναι , αν είναι νόμιμες οι διαστάσεις τους για δρόμο με όριο ταχύτητας 80 χλμ.
Υπόψην ότι υπάρχουν και μάτια που δεν εξέχουν καθόλου , αλλά μάλλον δεν ήταν αυτό το ζητούμενο
Θα μπορούσαν να μπούν φωτογραφικές σε περισσότερα σημεία και να μην υπάρχουν αυτά τα μάτια που είναι και επικίνδυνα. Αυτά τα εξογκώματα που είχαν παλαιότερα στις λεωφολορίδες , είχαν απαγορευθεί μετά από ατυχήματα μοτοσυκλετιστών και τα αντίστοιχα δικαστήρια αν θυμάμαι καλά. -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Δεν προσπερνω ποτε και για κανεναν λογο απο δεξια. Απλα ειναι κανονας που ακολουθω.Δηλαδή αν βρεις έναν και πηγαίνει με 80 στην αριστερή στην Ελευσίνα ο οποίος δεν έχει διάθεση να κάνει δεξιά, είσαι ικανός να πας καροτσάκι μέχρι την Πάτρα ή και ακόμα πιο μακριά; Αν βρεις ένα χάρβαλο παπί ή ένα αρχαίο τρίκυκλο στην αριστερή λωρίδα της Μεσογείων στον Σταυρό μπορείς να φτάσεις μέχρι την Αλεξάνδρας πάλι καροτσάκι;
Μήπως κοιτάς τον τύπο και χάνεις την ουσία; Μήπως;
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Δεν προσπερνω ποτε και για κανεναν λογο απο δεξια. Απλα ειναι κανονας που ακολουθω.
Δηλαδή αν βρεις έναν και πηγαίνει με 80 στην αριστερή στην Ελευσίνα ο οποίος δεν έχει διάθεση να κάνει δεξιά, είσαι ικανός να πας καροτσάκι μέχρι την Πάτρα ή και ακόμα πιο μακριά; Αν βρεις ένα χάρβαλο παπί ή ένα αρχαίο τρίκυκλο στην αριστερή λωρίδα της Μεσογείων στον Σταυρό μπορείς να φτάσεις μέχρι την Αλεξάνδρας πάλι καροτσάκι;
Μήπως κοιτάς τον τύπο και χάνεις την ουσία; Μήπως;
Μεχρι τωρα, 2 χρονια που οδηγω δεν μου εχει τυχει να μην κανει κανεις ακρη αμα του παιξω για 1-2 λεπτα τα φωτα, η κορναρω μια φορα κοφτα και εχωντας βγαλει αριστερο φλας... Τυχερος ? ισως...
Εν τω μεταξυ ο τυπος που περιγραφεις, ειναι ο ιδιος τυπος που θα κανει δεξια χωρις να κοιταξει καθρεφτη... και αν προσπερνας απο δεξια, θα βρεθεις και κερατας και δαρμενος... -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Μεχρι τωρα, 2 χρονια που οδηγω δεν μου εχει τυχει να μην κανει κανεις ακρη αμα του παιξω για 1-2 λεπτα τα φωτα, η κορναρω μια φορα κοφτα και εχωντας βγαλει αριστερο φλας... Τυχερος ? ισως...Παιρνόντας τα χρόνια, θα το δεις και μόνος σου πως μάλλον τυχερός ήσουν μέχρι τώρα.
Εν τω μεταξυ ο τυπος που περιγραφεις, ειναι ο ιδιος τυπος που θα κανει δεξια χωρις να κοιταξει καθρεφτη... και αν προσπερνας απο δεξια, θα βρεθεις και κερατας και δαρμενος...
Ας κάνει, θα τον έχεις μυριστεί ώρα πριν.
-
καλα κατσε εσυ πισω απο καθε βλακα να του αναβοσβηνεις τα φωτα για να κανει δεξια και ασε εμας να περναμε αερα απο την μεσαια,σιγα μην σπαω τα νευρα μου εγω να διωχνω τους ηλιθιους μου καθονται στην αριστερη και να ειμαι ενας ακομα που δημιουργω την κινηση!!
να ειναι ενας ο ηλιθιος παει στα κοματια του αναβεις φωτα να κανει δεξια αφου ειναι μονο ενας!αν ειναι πολλοι,που συνηθως ειναι παρα πολλοι τι κανεις?τους περνας λοιπον αεεεερα απ δεξια και τελειωνει η υποθεση,και δεν σου λεει και κανενας τιποτα γιατι πολυ απλα δεν προκειτε να το καταλαβει καν! -
Στις πολιτισμένες χώρες του κόσμου, (και στη θεσσαλονίκη) οι λεωφορειολωρίδες είναι απλά βαμένες με άλλο χρώμα ή έχουν κάποιου είδους διαγράμμιση. Στην Αθήνα μόνο συναντάμε το φαινόμενο μεταλλικών ή λαστιχιένιων εμποδίων στο οδόστρωμα.
Δεν ισχυρίστηκα οτι πρέπει να καταργηθούν οι λεωφορειολωρίδες, απλά οτι πρέπει να γίνουν λειτουργικές. Αν πάρεις λεωφορείο στη Μεσογείων υποφέρεις. Το μεγάλο πρόβλημα με αυτές τις αηδίες που κόλησαν στο οδόστρωμα το έχουν τα λεωφορεία και οι επιβαίνοντες σε αυτά.
Όσων αφορά στις μίζες...εξήγηστε μου γιατί χρειάζονταν τέσσερις σειρές αντί για δύο. Πάλι καλά που δεν γέμισαν ολόκληρη τη λεωφορειολωρίδα με καρφάκια.
Αστικοί οδοί