-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
ε μα τι συγκρινουμε...στο C4 απλα πηραν το 5πορτο και του βαλανε πισω ογκο...Το fluence εχει σχεδιαστει απ την αρχη ως sedan και φαινεται αυτο στο αποτελεσμα...+1
Το c4 sedan ειναι πραγματικα πολυ ασχημο και δυσαναλογο.. Το fluence απο την αλλη μοιαζει να μην εχει καμια σχεση με το νεο megane και να ειναι σε αλλη κατηγορια πατωματος.. -
Ακόμα και οι Κινέζοι δεν άντεξαν τόση ασχήμια στο 4θυρο C4 που άρων άρων ... το άλλαξαν με κάτι σαν μικρογραφια του C5!
(Τα πουλάνε και τα 2 συγχρόνως και το -αν και μικρότερο σε διαστάσεις- ομορφότερο ... πουλάει καλύτερα)!
και σε προφίλ: http://img.autohome.com.cn/Shows/2009/4/20/car-20-20-48-54-a0ce75f8-736d-4697-a486-0987c27654b2.jpg
Στην Renault αν προωθούσαν το σχήμα του Fluence με την έννοια και τα χαρακτηριστικά ενός μικρομεσαίου sportsedan σίγουρα θα είχε καλύτερη 'εικόνα'. Όσο το βλέπω πάντως στο δρόμο να κυκλοφορεί ... το θεωρώ το ομορφότερο 4θυρο μικρομεσαίο της αγορας! -
Μπράβο οι Κινέζοι....
-
αυτο ειναι γ@μιστερο !
-
ειχα δει αρκετα κυριως μαυρα fluence priviledge αλλα και πολυ φτωχα νοικιαρικα, αλλα χτες πετυχα ενα με πολυτεκνικες πινακιδες priviledge σε ενα πανεμορφο σκατουλι χρωμα..
πραγματικα εμεινα, ειναι παρα πολυ ομορφο για sedan, πολύ δυναμικο ,μου εμοιασε σαν να εχει αρκετη απο την αμερικανικη αισθητικη συνδυασμενη με γαλλικη φινετσα,και στα σκουρα χρωματα δειχνει λιμουζινε αλλα βρωμαει μπαγιατιλα σε αυτο το στιλ..
πολυ καλη επιλογη με εναν 1,5dCi και αν μπει ποτε ο 1,4TCe, κριμα που προσφερεται με τον 1,6
-
Carlos στείλε Ελλάδα Fluence και Laguna με 1.4 TCE...να ανεβάσει ρυθμούς το 1ο και να ορθοποδίσει το 2ο.
-
Λοιπόν νέα από το απίθανο αυτό αυτοκίνητο.Αρχικά έχω πλέον 8.6 λίτρα κατανάλωση μόνο σε αστικό περιβάλλον .Καταλαβένετε βέβαια τι σοκ ήταν να καιώ 1 και κάτι λίτρο λιγότερο από το Laguna που είχα και είχε την ίδια μηχανή.Βέβαια αισθάνομαι πολύ περήφανος.
Πήγε τα ταξιδάκια του καλοκαιριάτικα φορτομένο στο όσο δεν πάει και με έβγαλε ασπροπρόσωπο όταν το χρειάστηκα(βέβαια με κλιματισμό ανοιχτό).Πολύ καλές εντυπώσεις είχε και ο πατέρας μου που το οδήγησε για αρκετά χιλιόμετρα(500+).Επιτέλους βρήκα ένα σημείο που να καταλαβαίνω τις ανωμαλίες του δρόμου(δεν έχω όμως ξαναπεράσει απο εκέι και ούτε πρόκειται).Τέλος καλός είναι ο 1.6 για το αυτοκινητάκι αυτό (είναι και ελαφρύ) καλό το κιβωτιάκι του αλλά θα μπορούσε να έχει μία σχέση ακόμα χωρίς βέβαια να είναι επιτακτική ανάγκη απλά για να ρίχνουμε την κατανάλωση στην εθνική κάτω από τα 6.5 .Τελος τα περί θορύβου ισχύουν αλλά για ταχύτητες 140+.Μέχρι εκεί δεν ενοχλεί.Αυτά απο την μου.Βέβαια αν θέλετε την γνώμη μου το TCE για να μπει χρειάζεται μια αλλάγη στην ρύθμιση της ανάρτησης(λιγο σφύξιμο) αλλά εάν γίνει ποτέ αυτό δεν πρέπει να χαθεί ούτε ίχνος από την αρχοντική άνεση την οποία προσφέρει το αυτοκίνητο. -
ωραιος μπραβο καλη επιλογη
-
Συγκριτική παρουσίαση από το Autotriti:
Chevrolet Cruze vs Renault Fluence vs Subaru Impreza 4d:
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /97139.asp
-
Κάθε φορά τα ίδια λέει.Έχω βαρεθεί.Κάτι καινούριο να προσθέσουν γιατί έαν θέλουν παίρνουν τηλέφωνο να τους πω πολλά που δεν είδαν και να τους ρωτήσω που είδαν κάτι που γράφουν για το αυτοκίνητο.Έλεως πια
-
μα καλας περνεις στα σοβαρα τις μπουρδες που γραφει αυτη η φυλλαδα ?
-
Όχι και πολύ αλλά εκ φύσεως δεν είμαι και πολύ ήρεμος.Κατ' επέκταση αντιδρώ λίγω περίεργα.(νομίζω το έχω αποδείξει κι εδω μέσα)
-
Λοιπόν μου ανάβει το λαμπάκι με το κλειδί (το ενδεικτικό για το Service) χωρίς την συνοδεία κάποιας άλλης ένδειξης όταν βγάζω νεκρά και μόλις βάζω ταχύτητα σβήνει.Τη είναι τώρα αυτή?
-
Τέλος ζωής του fluence... Έπρεπε να πάρεις γιαπωνέζο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τέλος ζωής του fluence... Έπρεπε να πάρεις γιαπωνέζο.Λες στα 2500 χιλιόμετρα να σκόρπισε?
Τέλος πάντων καμια γνώμη? -
επειδη το κανουν και αλλα megane III με διαφορετικο κινητηρα, ειναι μαλλον ρυθμιση για να προεδοποιει τον οδηγο οτι κανει βλακεια οδηγωντας με νεκρα ,δηλαδη επικινδυνα και αντιοικολογικα...
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
επειδη το κανουν και αλλα megane III με διαφορετικο κινητηρα, ειναι μαλλον ρυθμιση για να προεδοποιει τον οδηγο οτι κανει βλακεια οδηγωντας με νεκρα ,δηλαδη επικινδυνα και αντιοικολογικα...Πλάκα κάνεις ελπίζω .Έβαλαν και τέτοια στην Renault?Αν είναι έτσι θα πενευομαι ότι το αυτοκίνητο μου είναι έξυπνο και μου τα χώνει την ώρα που οδηγώ.
Μάλλον θα πάει στο συνεργείο αυριο για να μου πουν κι αυτοί.
rafi σ' ευχαριστώ πολύ γιατί είχα αγχωθεί λίγο. -
Αποκλείεται να είναι κάτι τέτοιο! Κάποια βλάβη σε αισθητήρα μυρίζομαι...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αποκλείεται να είναι κάτι τέτοιο! Κάποια βλάβη σε αισθητήρα μυρίζομαι...Κι εγώ στην αρχή αυτό σκέφτηκα.Αλλά σου λέω το κάνει όταν έχω νεκρά για πάνω από 15 δευτερόλεπτα και μόλις βάζω ταχύτητα σβήνει αμέσως.Και εκτός αυτού αν ήταν αισθητήρας λογικά θα άναβε και κάτι άλλο ή θα μου πέταγε κανενα μύνημα στην οθόνη πληροφοριών.
-
Μη το λες... τέτοια χαζά κάνουν και οι αισθητήρες. Εκτός αν είναι κάτι πιο σοβαρό που το απεύχομαι...
Renault Fluence