-
Πολύ δύσκολα να βρω. Ούτε θεσσαλονίκη δεν έχω πετύχει, αθήνα δεν το έχω κοιτάξει.
Σε όσους ρώτησα λένε οτι τα πούλησαν για να μην έχουν πάγια έξοδα. -
Ενα προ φεις λιφτ, ειχαν οι ΡΕΚΟΡ - ΕΛΣΤΑΡ (σημεια πωλησης της ΕΛΜΑ) και το μοιραζονταν, με ραντεβου κλπ...πιο ευκολα εκλεινες ραντεβου με τις Σασα μπαστα και Τζουλια (χωρις να πληρωσεις έτσι! ) για τρελο σεξακι, παρα για τεστντραιβ με το μουχουδακι! Εχω βρει σε αγγελια ενος εμπορου ενα κοκκινο 2λιτρο κατι λιγοτερο απο 16κ του 2007. Πρεπει να παω να το δω, και να επριμενω να δω και τα καινουρια μετρα.....
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
http://www.mazda.gr/testdrive/index.htmΔε νομίζω ότι ισχύει. Πάρτε τηλ. σε αντιπροσωπείες μπας και... και εγώ το έψαχνα καιρό! (...αλλά δεν το βρήκα )
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
... με μονο θεματακι στο χταποδι που αλλαζανε πολλα παιδια ακομη και προληπτικα!
Tι εννοείς?
Eχει η ειχαν τα πρωτα θεμα με το χταποδι... αν θες να ψαξω να σου πω ακριβως πως το γραφαν τα παιδια!
-
Ε ψαξε μωρη πέτσα, αφου κατι εχεις ακουσει....
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
... με μονο θεματακι στο χταποδι που αλλαζανε πολλα παιδια ακομη και προληπτικα!
Tι εννοείς?
Eχει η ειχαν τα πρωτα θεμα με το χταποδι... αν θες να ψαξω να σου πω ακριβως πως το γραφαν τα παιδια!
Γενικά το μαλάκιον του μξ είναι από τα λίγα κακοσχεδιασμένα εξαρτήματα του. Αν γνωρίζεις κάτι παραπάνω, θα ήθελα να μας το πεις.
-
Φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στα ΝC, γιατί στα Νβ είναι αστεράκι!
-
Για πέστε εσείς οι μαζνταίοι. Το μουχου5 (mk3) συνοπτικά τι ανάγκη συντήρησης έχει; Δηλαδής μετά τα 40,50,60 κλπ χιλιάδες χλμ τι θέλει; Έχει ιμάντες;
Κάτι για χταπόδι που αναφέρθηκε; Υπήρχε θέμα ανάκλησης; -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Έχει ιμάντες;το mk3 έχει καδένα
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Για πέστε εσείς οι μαζνταίοι. Το μουχου5 (mk3) συνοπτικά τι ανάγκη συντήρησης έχει; Δηλαδής μετά τα 40,50,60 κλπ χιλιάδες χλμ τι θέλει; Έχει ιμάντες;
Κάτι για χταπόδι που αναφέρθηκε; Υπήρχε θέμα ανάκλησης;Επειδή το είχα ψάξει πριν το πάρω, είναι από τα πιο οικονομικά στην συντήρηση. Γενικά θέλει:
-κάθε 10κ λάδια+φίλτρο (τα μαμά ημισυνθετικά elf είναι αρκετά καλά και φθηνά)
-κάθε 20κ επιπλεόν φ.αέρα (εάν χρειάζεται)
-κάθε 100κ μπουζί (πες 80κ συντηρητικά)+τα διάφορα που μπορεί να προκύψουν (πχ κανένα φ.καμπίνας κλπ).
Λάδια+φίλτρο+έλεγχος στην μάζντα πάει ~100ε.
Έχει καδένα, οπότε δεν έχεις κόστος από εκεί. Δεν θυμάμαι κάτι άλλο. Ρώτα ότι θέλεις!ΑΑΑΑΑΑ, είδη φανοποιείας = .Πολύ ακριβά! (μα πολύ!)
-
Τι μπουζί φοράει και πάνε 80-100Κ ;
-
Υπάρχει μια σκέψη για αντικατάσταση του fiesta st του αδερφού μου κάποιο μκ3. Βασικά βλέπω ένα κάρο από δαύτα, τα περισσότερα σε τιμές ξεφτίλα και πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται. Αν ήμουνα 19-20 και έψαχνα για πρώτο αμάξι θα άναβα λαμπάδες...
Εκείνο το RC που είχα ποστάρει (το βυσσινί) έσπασε το ψυχολογικό φράγμα των 13.000...
Αυτό για το χταπόδι που αναφέρθηκε; Είναι κάτι σοβαρό; -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Τι μπουζί φοράει και πάνε 80-100Κ ;Θα σε γελάσω...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Υπάρχει μια σκέψη για αντικατάσταση του fiesta st του αδερφού μου κάποιο μκ3. Βασικά βλέπω ένα κάρο από δαύτα, τα περισσότερα σε τιμές ξεφτίλα και πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται. Αν ήμουνα 19-20 και έψαχνα για πρώτο αμάξι θα άναβα λαμπάδες...
Εκείνο το RC που είχα ποστάρει (το βυσσινί) έσπασε το ψυχολογικό φράγμα των 13.000...Από την στιγμή που δεν έχεις ελέγξει ένα αυτοκίνητο, μην βιαστείς να το χαρακτηρίσεις ευκαιρεία πάντως.
Γενικά πάντως ο κόσμος δυσκολεύεται, έστω και ψυχολογικά να πάρει ανοιχτό, 2θέσιο αυτοκίνητο.Αυτό για το χταπόδι που αναφέρθηκε; Είναι κάτι σοβαρό;
Όχι ρε συ, τι σοβαρό? Απλά αν εις φωτό του, θα πεις 'τι μλκες!'. Ίσως να έκαναν καλά και να είμαστε εμείς οι 'εξυπνάκηδες' βέβαια.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Απο καταναλωση απο οτι βλέπω...πάει μαμιωντας!
Νταξ ρε, αν του αλλαξεις συγκλισεις αποκλισεις κλπ δεν μπορει, θα γινεται πιο παιχνιδιαρικο!Αρκει να μου κατσει αυτο που παζαρευω, αλλιως 14-15 δεν εχω να δωσω!
Νέο ρεκόρ κατανάλωσης: 7.9 καλοκαιρινό με a/c κλπ.
-
Δυο ερωτησεις που μπορει να φαινονται και γελοιες.
Πως ειναι απο ανεση το ΜΧ5 ΝΒ, δηλαδη σε ενα επαρχιακο δρομο με στροφες αλλα και λακουβες μπορεις να το τρεξεις ή θα πρεπει να πηγαινεις σημειοτον?. Κοπαναει πολυ σε σχεση με ενα σημβατικο αυτοκινητο ΠΧ. ενα Golf ή ενα Corolla...?
Ποσο δυσκολο ειναι το αυτοκινητο αυτο σε παρκαρισματα και στενα μεσα στην πολη? Επειδη καθεσαι πολυ χαμηλα φανταζομαι οτι δεν θα μπορεις να δεις τα ορια του αυτοκινητου σου καθολου ευκολα. Θα συνηθιζεται βεβαια ετσι? -
Με εργοστασιακή ανάρτηση, η άνεση είναι μια χαρά για σπορ μοντέλο. Υπολόγισε ένα κλικ χειρότερα από τα οικογενειακά που αναφέρεις, δηλαδή τίποτα το δραματικό. Πρέπει όμως να έχεις υπόψη σου ότι το Miata είναι έρωτας και κουμπαράς, σιγά-σιγά θα πας σε ρυθμιζόμενη ανάρτηση κι εκεί θα χειροτερέψουν τα πράγματα. Αλλά αυτό βέβαια είναι στο χέρι σου... αν θα γίνει εννοώ.
Όσον αφορά την ορατότητα, θα δεις ότι δεν κάθεσαι και τόσο χαμηλά όσο νομίζεις. Όσοι είναι πάνω από 1.80, παραπονιούνται για τη θέση οδήγησης. Μόνο το NC τώρα κατάφερε να σουλουπωθεί λίγο, αλλά και πάλι δεν έγιναν θαύματα. Οπότε, δύσκολα θα παραπονεθείς ότι κάθεσαι χαμηλά. Επομένως, θα βλέπεις έξω.
Τώρα, αν η κουκούλα είναι ανοιχτή, τότε θα έχεις απίστευτη αίσθηση του τι γίνεται γύρω σου, καθώς θα έχεις κι ηχητική σύνδεση με το περιβάλλον. Όσοι πρωτοδηγούν ξεσκέπαστο Miata (αλλά και MR2 κι άλλα διθέσια roadster) παθαίνουν πλάκα με το πόσο νιώθεις το τι γίνεται γύρω σου.
Αν η κουκούλα είναι κλειστή, τότε το φαρδύ κομμάτι της κουκούλας δεξιά κι αριστερά από το πίσω τζάμι εμποδίζει λίγο τα πράγματα. Τίποτα τραγικό όμως και πάλι. Απλώς θα προτιμάς να το οδηγάς ξεσκέπαστο.
Όσον αφορά το παρκάρισμα, μην ξεχνάμε ότι έχεις μήκος κάτω από 4 μέτρα και τιμόνι που κόβει. -
Σχετικα με την αλλαγη χταποδιου μηπως εννοειτε κατι τετοιο?
http://www.racingbeat.com/FRmiata.htm
(βλεπε stainless steel header)Γενικα ενας μαζντακιας βανκελακιας ή μιατακιας που που θελει να αναβαθμισει το αμαξι του η αλλαγη του χταποδιου με racing beat ειναι απο τις πρωτες επιλογες. Μετα το συνεχιζεις με σιλανσιε racing beat (τα οποια στο Αμερικα ειναι for racing use only) ή πας μια βολτα απο Papadopoulos.
Ιδου και το αντιστοιχο ροταρυ χταποδι http://www.racingbeat.com/FRmazda1.htm
(με ουζακι ειναι μουρλια...) -
Ναι και αυτο που κερδίζει το βανκελακιας είναι ενα μακρι...χταποδι λεμονάτο. Γιατι απο άλογα...
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Ναι και αυτο που κερδίζει το βανκελακιας είναι ενα μακρι...χταποδι λεμονάτο. Γιατι απο άλογα...Επετρεψε μου να διαφωνησω μιας και η αλλαγη του Header σε ατμοσφαιρικο rx7 (σειρα 1) σε συνδιασμο με εξατμιση Racing Beat ειναι +20 αλογα για πλακα. Μην σου φαινεται υπερβολικο γιατι μονο το Thermal reactor που αφαιρειται δινει + 10 αλογα στο μοτερ.
Η αλλαγη του Header στο RX8 συμφωνα με την RB δινει τουλαχιστον 4 αλογα.
Εκτος απο την αυξηση της ιπποδυναμης το αυτοκινητο ανεβαζει καλυτερα στροφες και κανει εξωπραγματικο ηχο Διευκρινιζω οτι μιλαω για ροταρυ και οχι για ΜΧ5.
Mazda MX-5