Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ALFA ROMEO 147 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ALFA ROMEO 147 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    59
    5419
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coupeas last edited by

      Ο χρήστης stlxgr έγραψε:
      πηγα σημερα παλι στο συνεργειο και συζητησαμε για το 2λιτρο.
      Η διαφορα στην τιμη ειναι 200-300ε παραπανω απο το 1.8 για την αγορα του μοτερ + το προγραμματισμο του εγκεφαλου που παει 400ε, δηλαδη 600-700ε συνολο.
      Χοντρικα ολη η δουλεια θα παει 3000ε.

      το σκεφτομαι...

      3 χιλιάρικα για 30 ίππους παραπάνω
      Τον 2λιτρο με τούς 165 ίππους δεν μπορείς να τον βάλεις?Υπάρχει? Κόστος?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stlxgr last edited by

        Δεν ειναι ακριβως 3000ε για 30 αλογα, ειναι 1000ε για 30 αλογα απο τη στιγμη που αν βαλω εναν 1.6 μαζι με εργασια μου ζηταει 2000ε.

        Για τους 165 δεν το ξερω αλλα λογικα θα εχει διαφορα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coupeas last edited by

          Μάλιστα.
          Συγνωμη αλλά σέρβις στον 2λιτρο δεν θα κάνεις? Έτσι θα τον βάλεις? Μόνο τα μπουζι με τα λάδια ειναι ένα σεβαστό κόστος.Ιμάντες ? Αλλα ανταλακτικά ,από τσιμούχες φούσκες φλάντζες? Δεν θα ανοίξεις καπάκι να δείς τι γίνεται?
          Έτσι θα το βάλεις?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stlxgr last edited by

            Eννοειται οτι ολα αυτα θ' αλλαχτουν, μαζι με αυτα μου ειπε 3000ε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Ο χρήστης stlxgr έγραψε:
              Eννοειται οτι ολα αυτα θ' αλλαχτουν, μαζι με αυτα μου ειπε 3000ε.

              Δεν είναι άσχημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stlxgr last edited by

                ξερει κανεις αν θα εχω προβλημα αν αφησω το ιδιο σασμαν του 1.6?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • giuseppe-busso
                  giuseppe-busso last edited by

                  Ο χρήστης stlxgr έγραψε:
                  ξερει κανεις αν θα εχω προβλημα αν αφησω το ιδιο σασμαν του 1.6?

                  Όχι απολύτως κανένα.
                  Θα επιταχύνεις γ@μιώντ@ς, θα καις βενζίνη το ίδιο όμως....

                  Για να σου δώσω μία τάξη μεγέθους.

                  Στις 4.000 σαλ με 5η το κιβώτιο της 1.6 120 ίππων έχει 128χλμ/ώρα
                  ενώ με το κιβώτιο της 2λίτρης έχεις 134χλμ/ώρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kinq1 last edited by

                    Μια μεταχειρισμένη alfa 147 σαν τη δική σου πόσο κοστίζει? Αν είναι να δώσεις 3 χιλιάρικα για επισκευή, πούλα τη για ανταλλακτικά και πάρε μια ίδια ή κάτι άλλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coupeas last edited by

                      Πούλησέ τη ,βάλε και τα 3 χιλιαρικα και πάρε gt 1,8.Mε τις αναδουλειές των μεταχειρώ και τις στρεμούρες των ιδιωτών θα βρείς πιστεύω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stlxgr last edited by

                        • Για να την πουλησω πρεπει να την φτιαξω και κατω απο 1500ε δεν γινεται να παει το ρεκτιφιε. Και μετα μονο μαντρας αν την παρει με κανα 4αρι.
                        • Αν την δωσω ανταλλακτικα δεν νομιζω να πιασει πανω απο 1500ε-2000ε.
                        • Μια 147 του 2005 και με τα μισα 'και καλα' χιλιομετρα απο το δικο μου, δεν εχει κατω απο 7000ε συν το ρισκο οτι δεν εισαι σιγουρος τι θα παρεις, συν τουλαχιστον 1000ε το μεγαλο σερβις γιατι αυτος που το πουλαει σιγα μην εχει κανει σερβις.
                        • GT του 2005+ δεν υπαρχει με κατω απο 10000ε.

                        Ολα τα σκεφτηκα και κατεληξα οτι με 3000ε που θα διαθεσω θα εχω ενα σχεδον καινουργιο (μηχανικα) αυτοκινητο που οδηγικα δεν θα συγκρινεται με καμια απο τις παραπανω περιπτωσεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dbekos last edited by

                          Εδώ και 10 ημέρες που άνοιξες το thread, φαίνεται να έχεις την άποψη αλλαγής κινητήρα και τοποθέτηση 2λιτρου. Αυτό τουλάχιστον έχω προσωπικά καταλάβει ...
                          Αρα, γιατί απο την αρχή δεν ρώταγες να σου πούν με πμ οι μηχανικοί του Forum πού να απευθυνθείς για σίγουρη δουλειά και καλή τιμή, παρά αναρωτιέσαι ακόμα?
                          Άλλωστε, σε κάθε περίπτωση, εσύ πληρώνεις και ταλαιπωρείσαι, οι υπόλοιποι θα μάθουν 'πάνω σου', αν τυχόν αποφασίσεις να μας πείς αργότερα και τα αποτελέσματα - εντυπώσεις του εγχειρήματος!
                          Φιλικά πάντα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gez last edited by

                            Ο χρήστης stlxgr έγραψε:
                            Eννοειται οτι ολα αυτα θ' αλλαχτουν, μαζι με αυτα μου ειπε 3000ε.

                            Απο το εννοειται μεχρι το γινεται ειναι πολυ μεγαλη η 'αποσταση'.................
                            Δυστυχως σε πολλα 'συνεργεια' τιποτα δεν εννοειται

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coupeas last edited by

                              Ο χρήστης GeZ έγραψε:

                              Eννοειται οτι ολα αυτα θ' αλλαχτουν, μαζι με αυτα μου ειπε 3000ε.

                              Απο το εννοειται μεχρι το γινεται ειναι πολυ μεγαλη η 'αποσταση'.................
                              Δυστυχως σε πολλα 'συνεργεια' τιποτα δεν εννοειται

                              Συνφωνώ και δεν το έγραψα γιατί πίστεψα ότι ξέρει καλά το μηχανικό που το έχει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stlxgr last edited by

                                Ο χρήστης dbekos έγραψε:
                                Εδώ και 10 ημέρες που άνοιξες το thread, φαίνεται να έχεις την άποψη αλλαγής κινητήρα και τοποθέτηση 2λιτρου. Αυτό τουλάχιστον έχω προσωπικά καταλάβει ...
                                Αρα, γιατί απο την αρχή δεν ρώταγες να σου πούν με πμ οι μηχανικοί του Forum πού να απευθυνθείς για σίγουρη δουλειά και καλή τιμή, παρά αναρωτιέσαι ακόμα?
                                Άλλωστε, σε κάθε περίπτωση, εσύ πληρώνεις και ταλαιπωρείσαι, οι υπόλοιποι θα μάθουν 'πάνω σου', αν τυχόν αποφασίσεις να μας πείς αργότερα και τα αποτελέσματα - εντυπώσεις του εγχειρήματος!
                                Φιλικά πάντα!

                                φιλε μου δεν ειναι ετσι, η πρωτη σκεψη ηταν να επισκευασω τον δικο μου κινητηρα, ο μηχανικος μετα μου συστησε να βαλω 1.8 και μετα απο τη συζητηση εδω αρχισα να σκεφτομαι τον 2λιτρο.
                                ο μηχανικος, μου εδωσε καποιες εγγυησεις και σε λογικη τιμη, επισης οπως ειπα το αυτοκινητο κινειται μονο με γερανο και δεν εχω καποιον αλλο μηχανικο 'πιο σιγουρο' ωστε να πληρωσω γερανο και να το μεταφερω.
                                Ηταν λιγο 'μπρος γκρεμος και πισω ρεμα' η ολη κατασταση...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  droemmen last edited by

                                  Ο 1.8 θα σας βγάλει την πίστη μην το δοκιμάσεις... Βάλε δίλιτρο...
                                  Εγώ είχα αλλάξει τον 1.6TS της προ-facelift 147 μου με δίλιτρο TS κινητήρα.
                                  Το κόστος του κινητήρα ήταν στα 1800 ευρώ ενώ με κάτι παρελκόμενα έφτασε τα 2000 ευρώ.
                                  Αν θυμάμαι καλά το μόνο που δεν ταιρίαζει είναι οι σωληνώσεις του air condition αλλά αυτό λύνεται ευκολα είτε με άλλης δίλιτρης είτε με σωληνώσεις από 156...
                                  Πρόβλημα με λαμπάκια κλπ δεν θα έχεις κανένα. Το μόνο που θα πρέπει να ψάξετε καλά θα είναι ο κινητήρας να έχει λίγα χιλιόμετρα (δύσκολο τώρα πια) ωστε να μην χρειαστούν διάφορα μετά...

                                  Καλή τύχη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gregory83 last edited by

                                    kalispera paidia, exo ena provlima sto alfa 147 1600, evala xtapodi xeiopoiito papaopoulos kai to amaxsi sto relanti mono exei tremoulo sto moter pou to niotho sto timoni kai genika mesa sto amaxi, einai normal auto apo to xtapodi giati ego to vlpo pos san na mpoykonei sta polu xamila...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης gregory83 έγραψε:
                                      kalispera paidia, exo ena provlima sto alfa 147 1600, evala xtapodi xeiopoiito papaopoulos kai to amaxsi sto relanti mono exei tremoulo sto moter pou to niotho sto timoni kai genika mesa sto amaxi, einai normal auto apo to xtapodi giati ego to vlpo pos san na mpoykonei sta polu xamila...

                                      Καλως ηλθες στο φορουμ αλλα γραφε με ελληνικους χαρακτηρες καθως τα greeklish απαγορευονται απο τον κανονισμο[mod]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        greek last edited by

                                        Μπας και οταν εβαλε το χταπόδι κατάργησε κάνα δίχαλο και τώρα αντι να αποροφάει τους κραδασμους ειναι σφικτή η εξατμιση και τους μεταφέρει στο αμάξωμα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης gregory83 έγραψε:
                                          ... to vlpo pos san na mpoykonei sta polu xamila...

                                          Οτιδήποτε αλλάξεις για να κερδίσεις κάπου να είσαι σίγουρος ότι θα χάσεις από αλλού, δεν μπορείς να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Ακόμα και υποθέτοντας ότι η τοποθέτηση εφαρμογή κολλήσεις κλπ έγιναν άριστα, είναι αναμενόμενο αν το σύστημα της εξάτμισης (το βλέπω σαν σύστημα, δεν έχει σημασία ποιο τμήμα του) συντονίζεται καλύτερα σε ψηλότερες στροφές να υστερεί στις πιο χαμηλές. Αν μάλιστα τοποθετήθηκε χταπόδι κατάλληλο για πειραγμένο 2000 κυβικά σε μαμά 1600 είναι ακόμα πιο πιθανό αφού στις χαμηλές στροφές δεν θα υπάρχει αρκετός όγκος αερίων για να έχει τη ροή για την οποία σχεδιάστηκε/υπολογίστηκε να λειτουργεί σωστά το χταπόδι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gregory83 last edited by

                                            υπαρχει περιπτωση να μην δουλευει το χταποδι σε 147??? να χρειαζετε τους προκαταλητες για να δινουν σωστη εντολη οι αισθητηρες στον εγκεφαλο? τι αλλο θα μπορουσε να γινει για να δουλεψει σωστα........

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 3 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr