-
Για τη BAR φυσικα ο λογος που θελει καποιον για να γεμισει το κενο που της αφησε η αποχωρηση Button.
Απο τη μια εχουμε τα Αγγλικα media που κανουν μπαραζ προπαγανδας για τον Coulthard. Αντιγραφω απο σοβαρο εντυπο: If Button does ultimately leave, BAR is left needing, effectively, a team leader. If Coulthard's ultimate speed might be called into question, especially in qualifying, his **marketability **and **professionalism **cannot.
Με αλλα λογια ο DC δε παει μεν στα προκριματικα αλλα μην ανυσηχειτε, θα πει τα σωστα λογια στους δημοσιογραφους και θα δουλεψει. Τρομερα προσοντα οντως...Απο την αλλη εχουμε τις δηλωσεις του ενδιαφερομενου:
“I'm highly motivated and can't understand anyone thinking anything else. I'm the second most successful driver on the grid and that didn't happen by accident, it came through talent and hard work. BAR's performance this year has been fantastic and there's no reason to suspect it will be different next year. They've done a fantastic job under David Richards' leadership and I see no reason why they cannot build on it.”
Πω πω γλυψιμοΠαντως σοβαρα, δε βλεπω αλλον αξιο για αυτη τη θεση. Κυριως γιατι η Honda απαιτει οδηγο με ονομα και οχι αλλον ενα rookie σαν τον Sato. Ο Trulli απο οτι λεγεται υπεγραψε τη Δευτερα στη Toyota, αρα;
-
Για τη BAR φυσικα ο λογος που θελει καποιον για να γεμισει το κενο που της αφησε η αποχωρηση Button.
Απο τη μια εχουμε τα Αγγλικα media που κανουν μπαραζ προπαγανδας για τον Coulthard. Αντιγραφω απο σοβαρο εντυπο: If Button does ultimately leave, BAR is left needing, effectively, a team leader. If Coulthard's ultimate speed might be called into question, especially in qualifying, his **marketability **and **professionalism **cannot.
Με αλλα λογια ο DC δε παει μεν στα προκριματικα αλλα μην ανυσηχειτε, θα πει τα σωστα λογια στους δημοσιογραφους και θα δουλεψει. Τρομερα προσοντα οντως...Απο την αλλη εχουμε τις δηλωσεις του ενδιαφερομενου:
“I'm highly motivated and can't understand anyone thinking anything else. I'm the second most successful driver on the grid and that didn't happen by accident, it came through talent and hard work. BAR's performance this year has been fantastic and there's no reason to suspect it will be different next year. They've done a fantastic job under David Richards' leadership and I see no reason why they cannot build on it.”
Πω πω γλυψιμοΠαντως σοβαρα, δε βλεπω αλλον αξιο για αυτη τη θεση. Κυριως γιατι η Honda απαιτει οδηγο με ονομα και οχι αλλον ενα rookie σαν τον Sato. Ο Trulli απο οτι λεγεται υπεγραψε τη Δευτερα στη Toyota, αρα;
-
Για τη BAR φυσικα ο λογος που θελει καποιον για να γεμισει το κενο που της αφησε η αποχωρηση Button.
Απο τη μια εχουμε τα Αγγλικα media που κανουν μπαραζ προπαγανδας για τον Coulthard. Αντιγραφω απο σοβαρο εντυπο: If Button does ultimately leave, BAR is left needing, effectively, a team leader. If Coulthard's ultimate speed might be called into question, especially in qualifying, his **marketability **and **professionalism **cannot.
Με αλλα λογια ο DC δε παει μεν στα προκριματικα αλλα μην ανυσηχειτε, θα πει τα σωστα λογια στους δημοσιογραφους και θα δουλεψει. Τρομερα προσοντα οντως...Απο την αλλη εχουμε τις δηλωσεις του ενδιαφερομενου:
“I'm highly motivated and can't understand anyone thinking anything else. I'm the second most successful driver on the grid and that didn't happen by accident, it came through talent and hard work. BAR's performance this year has been fantastic and there's no reason to suspect it will be different next year. They've done a fantastic job under David Richards' leadership and I see no reason why they cannot build on it.”
Πω πω γλυψιμοΠαντως σοβαρα, δε βλεπω αλλον αξιο για αυτη τη θεση. Κυριως γιατι η Honda απαιτει οδηγο με ονομα και οχι αλλον ενα rookie σαν τον Sato. Ο Trulli απο οτι λεγεται υπεγραψε τη Δευτερα στη Toyota, αρα;
-
Εάν πιστεύετε στη θεία δίκη όπως εγώ τότε ίσως συμφωνήσετε ότι ο Ρίτσαρντς πληρώνει σήμερα για όσα διέπραξε εναντίον του Βιλνέβ.
Θα ήθελα να δω στη BAR το Χάκινεν! -
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Εάν πιστεύετε στη θεία δίκη όπως εγώ τότε ίσως συμφωνήσετε ότι ο Ρίτσαρντς πληρώνει σήμερα για όσα διέπραξε εναντίον του Βιλνέβ.Ετσι ετσι!!!
-
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Εάν πιστεύετε στη θεία δίκη όπως εγώ τότε ίσως συμφωνήσετε ότι ο Ρίτσαρντς πληρώνει σήμερα για όσα διέπραξε εναντίον του Βιλνέβ.
Θα ήθελα να δω στη BAR το Χάκινεν!Πιστεύω πως ποτέ δεν πρόκειται να είναι ο ίδιος...
-
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Εάν πιστεύετε στη θεία δίκη όπως εγώ τότε ίσως συμφωνήσετε ότι ο Ρίτσαρντς πληρώνει σήμερα για όσα διέπραξε εναντίον του Βιλνέβ.
Θα ήθελα να δω στη BAR το Χάκινεν!Συγνώμη Τάκη αλλά εδώ θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σου. Ο JV στα 6
χρόνια παραμονής του στην BAR με ετήσιο μισθό γύρω στα 20 εκατ.
$ τι προσέφερε στην ομάδα πέρα από ατελείωτη γκρίνια και μία
συμπεριφορά δημοσίου υπαλλήλου?Η κίνηση του Richards περύσι ήταν απόλυτα δικαιολογημένη αν λάβουμε
υπόψη και την απόδοση των 2 οδηγών της ομάδας. Ίσως να ήταν άκομψο
από μέρος του να φέρει τον Sato στον τελευταίο αγώνα αλλά εφόσον
δεν γνωρίζουμε όλες τις λεπτομέριες του διαζυγίου (δεν ξέρουμε τι
έγινε πίσω από τις κλειστές πόρτες ή μήπως το γνωρίζουμε???) καλό
είναι να κρίνουμε τη κίνηση του Richards από το αποτέλεσμα. Το αποτέλε-
σμα είναι ότι ο Sato πέρυσι πήρε κάμποσους πόντους στην Susuka
(κάτι που δεν είναι σίγουρο ότι θα έπρατε ο JV) και φέτος τα 20 εκατ. $
που εξοικονομήθηκαν πήγαν στην ανάπτυξη ενός μονοθεσίου που
φευ δεν κερδίζει γιατί απλά η F2004 είναι άπιαστη.Σίγουρα και τα λάστιχα προσφέρουν στην BAR αλλά τα ίδια λάστιχα δεν
έχουν και οι Williams + McLaren? Μήπως το
περσυνό σασί της BAR ήταν καλύτερο
από τα αντίστοιχα σασί των 2 παραπάνω ομάδων? Μάλλον όχι.
Μήπως τελικά η Honda έλυσε της αξιοπίστιας?
Αν λάβουμε υπόψη πόσες φορές ο κινήτηρας της Honda
έγινε παρανάλωμα του πυρός μάλλον όχι.Στην σχέση οδηγοί+μονοθέσιο+κινητήρας+λάστιχα το κέρδος της
BAR για φέτος είναι το μεγαλύτερο στο grid. Ναι είναι σίγουρο ότι
οι Williams και McLaren έκαναν λάθη αλλά καθαρά διαχειριστικά να
το δει κανείς ο Richards έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει. Δεν είχε
μονοθέσιο για champ δεν είχε ανάγκη και απο primadonna (στην
προκειμένη περίπτωση από τον άσωτο υιό JV).Και εφόσον ο DR φέρθηκε τόσο σκάρτα στον JV γιατί ο τελευταίος
θέλει να ξαναεπιστρέψει στην BAR? Σίγουρα η συμπεριφορά του
DR δεν ήταν η καλύτερη δυνατή αλλά και η αδιαφορία του JV τα
6 χρόνια της παραμονής του στην BAR δεν ήταν δείγμα επαγγελματισμού.Αυτά ελπίζοντας ότι δεν κούρασα.
-
Ωπα Χρηστο, ενσταση.
Καταρχην ο Καναδος ειχε προσφερθει να οδηγησει στο περιπου τζαμπα φετος.
Δευτερον, δε φταει στο ελαχιστο που η BAR του εδινε τοσα πολλα λεφτα τοσα χρονια. Αν ειναι ετσι θα πρεπει να σταυρωσουμε και τον Ralf που την εκανε με ευκολια απο την Williams για τα λεφτακια (που αψυχολογητα) του δινουν οι Ιαπωνες.
Τριτον, εσυ λες οτι δεν εδωσε στη BAR, εγω θα σου πω οτι ειτε εστειλε τους team mate του απο εκει που ηρθαν, ειτε δεν εχασε.Μη γελιομαστε, ο Richards ηθελε να δειξει δυναμη γιαυτο επαιξε ακομψα με τον JV. Ομως εχει και ο καιρος γυρισματα. Και εχει ασχημα γυρισματα γιατι πληρωνεται για να μη γινονται λαθακια οπως αυτο που αφησε ελευθερο τον Button. Για την ακριβεια πληρωνεται και για να μην φτασει να ειναι ενας πιλοτος του δυσαρεστημενος. Γιατι απο οτι διαβαζουμε εκ των υστερων ο Button ηταν δυσαρεστημενος απο το χειρισμο των (πολλων) χρηματων που δικαιουται για τους ποντους που φερνει στην ομαδα.
Το αστειο ειναι οτι πλεον δεν εχει σοβαρες εναλλακτικες. ΟΚ ο Τακης μπορει να θελει Mika (το οποιο και εγω το βρισκω ακρως συναρπαστικο) αλλα η αληθεια ειναι οτι το βρισκω δυσκολο ο Φιλανδος να ειναι πεινασμενος για δουλεια.
Αυτο που αξιζει σχολιασμο ειναι το πως η F1 καταφερε με την παντελη ελλειψη διαθεσης να ασχοληθει με το μελλον της να μην εχει ικανους νεους, ετοιμους να αρπαξουν ενα κορυφαιο τιμονι. Περυσι εκαψαν τους Wilson, Montagny, φετος καινε τον πρωην παγκοσμιο του καρτ Pantano, των πρωταθλητη της F3000 Wirdheim, τον εκρηκτικο στην F3 αλλα απειρο γενικα Klien. 5 αυθεντικα ταλεντα στο καλαθι των αχρηστων γιατι ετσι.
Ας προσεχαν λοιπον, ας παει η δευτερη BAR στον ιπταμενο Ουγγρο Μπαουμγκαρτνερ
(Να λεμε και παλι καλα που υπαρχει η Mercedes και δε κλαψαμε τους Albers και Paffett...)
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δευτερον, δε φταει στο ελαχιστο που η BAR του εδινε τοσα πολλα λεφτα τοσα χρονια.
Όταν ο προκάτοχος του Richards είναι ταυτόχρονα ο μάνατζερ του Ζακ, φταίει λιγάκι και αυτός. Κάτι που βέβαια ελάχιστη σημασία έχει, το ότι κάναν το λάθος τόσα χρόνια να του δίνουν τόσα λεφτά δε σημαίνει ότι έπρεπε να το συνεχίσουν
Από εκεί και πέρα όλα αυτά περί τζαμπέ κλπ. ας τα ακούμε 'with a grain of salt'. Όταν έχει τελεσιδικήσει η απομάκρυνσή σου και δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο drive είναι εύκολο να λες ότι θα 'οδηγούσες και τζάμπα' (σε άλλες δηλώσεις, ο Κεντέρης δηλώνει ότι είναι απόλυτα καθαρός ). Άσε που τη μοναδική χρονιά που είχε teammate της προκοπής τα βρήκε ολίγον σκούρα (θα αφήσω την παράθεση των σχετικών στατιστικών για το 2003 στον φίλτατο dr. ).
Στην τελική ο Ζακ κάθε άλλο παρά δικαιολόγησε το ηγεμονικό συμβόλαιό του, και εφόσον ο φθηνότερος Button του έβαλε τα γυαλιά και ο Sato ήταν πιο φθηνός και από τον Button (πόσο μάλλον από τον Ζακ) και προσέφερε και added value που δεν προσέφερε ο Καναδός (λόγω Honda+Ιαπωνίας), θα έπρεπε ο Richards να είναι ψιλοηλίθιος να τον κρατήσει. Και το μόνο το οποίο πιστώνεται στα μείον του είναι το ότι τον έδιωξε πρόωρα από τη Suzuka [το αποτέλεσμα τον δικαίωσε μεν Χρήστο, η συμπεριφορά του παραμένει το λιγότερο άκομψη δε]. Τώρα αν τα όσα τραβάει τώρα είναι θεία δίκη που έδιωξε τον Βιλνέβ (που με βάση το αποτέλεσμα έπρεπε να είχε κάνει -μεταξύ άλλων- από καιρό η BAR), μάλλον δεν τον συμπαθεί πολύ ο Θεός
-
Βοηθησε με να καταλαβω κατι: Τι αλλο επρεπε να κανει ο JV για να αποδειξει οτι εκανε επαρκως τη δουλεια του; Τους team mate ειτε τους κερδιζε ή ειτε δεν εχανε. Αυτο το αυτοκινητο ειχε, αυτα μπορουσε να κανει. Και μην πεις για τη τελευταια του χρονια γιατι ξερεις τι ηταν ικανος να κανει ο Richards για να τον ξεφορτωθει.
Οσο για τα συμβολαια του, ΟΚ εκμεταλλευτηκε μια κατασταση. Ε και; Εσυ δε θα το εκανες;
Ο JV θελει να επιστρεψει για να δωσει απαντησεις. Βλεπει ενα ανταγωνιστικο τιμονι και το θελει. Εμενα αυτο μου αρκει!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Βοηθησε με να καταλαβω κατι: Τι αλλο επρεπε να κανει ο JV για να αποδειξει οτι εκανε επαρκως τη δουλεια του; Τους team mate ειτε τους κερδιζε ή ειτε δεν εχανε. Αυτο το αυτοκινητο ειχε, αυτα μπορουσε να κανει. Και μην πεις για τη τελευταια του χρονια γιατι ξερεις τι ηταν ικανος να κανει ο Richards για να τον ξεφορτωθει.Ναι, οκ, με την ίδια ακριβώς λογική πριν από τον Richards ο Pollock 'δεν ξέρεις τι ήταν ικανός να κάνει' ώστε ο Ζακ να κυριαρχεί απέναντι στους teammates του και να δικαιολογεί τον υψηλό μισθό του, από το οποίο ο Pollock (όπως κάθε manager που σέβεται τον εαυτό του) έπαιρνε το αντίστοιχα υψηλό ποσοστό του. Φυσικά υπάρχει και η πιο απλή εξήγηση που λέει πως όλοι οι teammate πριν τον Button ήταν το πολύ μέτριοι.
For what is worth δεν τον κατηγορώ ούτε που εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση που βρήκε (λεφτά του δίναν, χαζός δεν ήταν να πει όχι), ούτε θα περίμενα να κάνει κάτι παραπάνω με το μονοθέσιο που είχε. Αλλά από αυτό το σημείο μέχρι να κατηγορούμε τον Richards για την -έστω μερική- ανωτερότητα του Button ή να λέμε ότι 'ο Ζακ θα οδηγούσε και τζάμπα' (όταν ο Richards ήδη από το 2003 του είχε ζητήσει μείωση του παράλογα υψηλού συμβολαίου του! μια μείωση που αρνήθηκε, αλλά αν τη δεχόταν πιθανόν να ανανέωνε αυτόματα και για το 2004. κατά τα άλλα 'θα οδηγούσε και τζάμπα') και γενικά να προβάλλουμε ως επιχειρήματα πράγματα που ταιριάζουν πιο πολύ σε ένα 'JV PR announcement' ξεφεύγουμε.
Ο JV θελει να επιστρεψει για να δωσει απαντησεις. Βλεπει ενα ανταγωνιστικο τιμονι και το θελει. Εμενα αυτο μου αρκει!
Πιθανότατα! Αφού εξαργύρωσε με τον καλύτερο τρόπο ένα WDC για την τσέπη του, λέει να οδηγήσει και λίγο. Ωστόσο τα δείγματα γραφής που έχει δώσει από το 1999 (καμιά διάθεση για testing, PR events αν και όποτε, τελευταίο δείγμα οδηγικού skill -2003- αρνητικό) το καθιστούν μάλλον απίθανο.
-
Μετά τη μεταγραφή του Μπάτον στη Williams τίποτα δε θα πρέπει νε θεωρείται απίθανο ....εκτος του θα συνεχίζει να κερδίζει ο Σουμάχερ
-
Κι ομως Γιαννη το Autosport ισχυριζεται οτι ο JV ειναι φαβορι για την BAR. Οπως και να εχει οι επιλογες της ομαδας δειχνουν λιγακι ρετρο (Mika, Jacques ή ακομη χειροτερα DC). Προσωπικα δε με πειθουν οι φημες. Ο Richards εχει παραδωσει σε τολμηρες επιλογες που επικεντρωνονται σε νεους.
Εκτος βεβαια αν του εχουν δεσει τα χερια οι Ιαπωνες.
Αν ηταν να κανω προλεψη θα διαλεγα ειτε Mika, ειτε rookie. Για να δουμε
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Κι ομως Γιαννη το Autosport ισχυριζεται οτι ο JV ειναι φαβορι για την BAR. Οπως και να εχει οι επιλογες της ομαδας δειχνουν λιγακι ρετρο (Mika, Jacques ή ακομη χειροτερα DC). Προσωπικα δε με πειθουν οι φημες. Ο Richards εχει παραδωσει σε τολμηρες επιλογες που επικεντρωνονται σε νεους.Κυκλοφόρησε πριν λίγο ένα story ότι ο Mika υπέγραψε, ο Sato τρώει πόδι και teammate θα είναι είτε ο Button είτε ο JV, ανάλογα με την κατάληξη του πρώτου. ΟΚ, δεν ισχύει κατ' ανάγκη (το story) αλλά ακούγονται διάφορα τρελά.
Το γέλιο [και αυτό που -γιατί όχι?- κάποιοι βλέπουν ως 'θεία δίκη'; εγώ μάλλον 'τραγική ειρωνεία' για τον Richards θα το χαρακτήριζα ] είναι πως η μόνη ανταγωνιστική θέση που είναι ανοιχτή για του χρόνου είναι (?) της BAR, και όλοι οι 'καλοί οδηγοί'/'υποσχόμενοι νέοι' της F1 για του χρόνου έχουν κλείσει. Και μπορεί μεν να μη σε πείθουν οι φήμες, αλλά εγώ είμαι σίγουρος πως ο Richards ΘΕΛΕΙ έναν καλό οδηγό για του χρόνου (για φέτος πχ είχε τον Button. ο οποίος δεν ήρθε από το πουθενά, είχε δώσει εξαιρετικά δείγματα το 2001, και πολύ καλά το 2003!). Οπότε οι επιλογές του Richards για έναν καλό οδηγό περιορίζονται (αν χάσει/ξέρει ότι χάνει τον Button):
- σε ρίσκο, με κάποιο νεαρό από μικρότερες κατηγορίες.
- στον ... DC (ένα βήμα πίσω).
- στους JV/MH.
από αυτούς, ο JV έχει πάρα πολλά να αποδείξει [σε αντίθεση με τον Mika] και για κάποιους παραμένει ακόμα σπουδαίος οδηγός (όταν θέλει). Αν συμφωνεί με αυτήν την εκτίμηση ο Richards, είναι πολύ λογικό να επανέλθει, εφόσον αποδεχτεί κάποιο συμβόλαιο με 'performance clauses' ή λογικούς όρους.
Ίδωμεν. Πάντως για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό το silly season έχει πραγματικό ενδιαφέρον (ευτυχώς, γιατί το πρωτάθλημα άστα! )
-
Χωρίς να χρειαστεί να παραθέσω τίποτα στατιστικά...
(απλά ο JB τον έφαγε πέρυσι τον JV) να θυμίσω ότι ο JV
δεν πήγε μόνον για να οδηγήσει στην BAR αλλά και
να την φέρει στην κορυφή. Το τελευταίο δεν του βγήκε
γιατί σε αντίθεση με τον MS δεν έχει αυτό που έχει ο
Γερμανός (να δίνει ακριβείς πληροφορίες για το μονοθέσιο).Τώρα κακά τα ψέματα εν μέρει ο JV ήταν άτυχος γιατί αφενός έπεσε
σε μία κακοστημένη ομάδα με πολύ θράσος στις δηλώσεις
(την πρώτη χρονιά) αλλά με τεχνική ομάδα μη ανταγωνιστική.
Αν έτρεχε φέτος θα μιλούσαμε πιθανά για την νεκρα-ανάσταση
του Καναδού αλλά 6 χρόνια δεν είχε καταφέρει
να στήσει ένα μονοθέσιο της προκοπής (έστω και κακό) θα το
κατάφερνε φέτος (έστω με τον JB συνοδηγό)???Ακόμα τα περί 'οδηγώ δωρεάν' τα ακούω βερεσέ καθώς ο JV
έχει αποδείξει ότι είναι ένας από τους μεγαλύτερους ταλληροφονιάδες.Ακόμα εφόσον είναι champ και δεν θέλει να χάνει γιατί το
2000 δεν έφυγε από την BAR να πάει είτε στην Williams είτε
στην McLaren (εφόσον στη Ferrari δεν μπορούσε γιατί τον 'φοβόταν'
o ΜS) με τα μισά λεφτά (ή και λιγότερο) για να πάρει νίκες και
από τους προσωπικούς σπόνσορες να βγάλει τα διπλάσια??? -
Στην παρούσα φάση νομίζω ότι μια 'ένεση' παλιών πρωταθλητών θα κάνει καλό στην Formula1. Δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα υπό ποιούς όρους θα γίνει. Τη στιγμή αυτή λείπει η ποιότητα από το άθλημα, καθώς οι κινήσεις στην πίστα πλην λαμπρών εξαιρέσεων (π.χ. μάχες Alonso-Button στο Hock) είναι αρκετά απλοϊκές, χαρακτηρίζονται από ατολμία, ίσως κι έλλειψη ανώτερου ταλέντου. Το να έχουμε στην πίστα ένα μάτσο οδηγούς που απλά 'πάνε γρήγορα' τα μονοθέσιά τους δε μου λέει απολύτως τίποτα. Η ταχύτητα πρέπει να είναι δεδομένη και πλέον να ασχολούμαστε με τις λεπτομέρειες και με τη συμπεριφορά του οδηγού στις μάχες και στη στρατηγική μέσα στον αγώνα. Ίσως με την προσθήκη κάποιων εμπειρότερων να έχουμε ένα 'σπρώξιμο' και των υπολοίπων, γιατί προς το παρόν αρκούνται στο να λένε 'ε, μωρέ, ο Σουμάχερ ένας είναι, θα φύγει, πού θα πάει. Και μετά θα κάνουμε πάρτυ'. Ε, αν γίνουν περισσότεροι, θα σφίξουν τα οπίσθια.
-
Διαβαζα εδω και καιρο προσκετικα αυτο το thread,απο τοτε που ανοιχτηκε.Ομως παρατηρησα πως σχεδον κανενας δεν αναφερθηκε στον δοκιμαστη της BAR,τον Anthony Davidson.
Προσωπικα,πιστευα πως ο Richards ηταν ενας αρκετα εξυπνος και διπλωματης ανθρωπος,αφου ειχε καταφερει επιτελους να διωξει τον Villeneuve περσι απο την ομαδα,ο οποιος σαν το ''σαρακι'' ετρωγε τοσα χρονια τα λεφτα της Βρετανικης ομαδας,μη μου πειτε τωρα πως δεν εφταιγε αυτος και πως ολα αυτα ειναι θεμα συγκυριων,ή το οτι βοηθησε μετα απο τοσα χρονια η αλλαγη προμηθευτη ελαστικων,γιατι απο την πλευρα της Honda δεν υπηρξε και καμμια θεαματικη βελτιωση απο το 2003.
Ομως ολα αυτα που εχουν συμβει τον τελευταιο καιρο με τον Button,ο οποιος απολυτως νομιμα εφυγε για την Williams,ενω ο Richards ''κοιμοταν τον υπνο του δικαιου'',με εχουν κανει να αλλαξω γνωμη για το ατομο του.Και αυτο γιατι τον τελευταιο καιρο,εχει για ''κυνηγι'' ωστε να αγορασει εναν,ο οποιος να μπορει να καλυψει το μεγαλο κενο που αφησε ο Button.Και τι δεν εχει ακουστει,απο Hakkinen(το ακουω και γελαω,πρεπει να ειναι το λιγοτερο τρελος ο Φινλανδος να γυρισει μετα απο τοσο καιρο στην F1),μεχρι Villeneuve.Κακα τα ψεμματα ταπεινη μου αποψη ειναι πως ολα αυτα ειναι μονο φημες για να βγαλουν ειδηση τα ΜΜΕ,στην πραγματικοτητα οι επιλογες που εχει ο Richards για αγορα πιλοτου,ειναι πολυ λιγες εως ελαχιστες,Τrulli-Coulthard και στην χειροτερη περιπτωση Heidfeld-Da Matta.
Ομως τελικα ολα αυτα θα μου πειτε γιατι τα λεω;Γιατι μεσα στην ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ,εχει ενα μεγαλο ταλεντο,ενα ''ακατεργαστο διαμαντι'',για το οποιο ειμαι σιγουρος οτι μπορει να κανει μεγαλα πραγματα.Μην ξεχανμε αν και μικροτερος του Button την περιοδο '88-'92,ειχαν αναμετρηθει ανοιχτα στα καρτ,με αποτελεσμα αρκετες φορες ο Anthony να υποσκελιζει τον Jenson.Βεβαια τωρα θα μου πειτε αλλο Καρτ και αλλο F1 συμφωνοι,αλλα και το 2002 οταν του δοθηκε η ευκαιρια απο την Minardi καταφερε να ανταγωνιστει στα ''ισια'' το μεγαλο ταλεντο τον Webber,ομως τελικα να εγκαταλειψη και στους δυο αγωνες που πηρε μερος απο μηχανικο προβλημα.
Και τωρα ερχομενοι στο παρον βλεπω τον Richards,να αναζητει επιγοντος ''τρανταχτα'' ονοματα να καλυψουν την κενη θεση,τη στιγμη που ο Davidson εχει εντυπωσιασει ακομα και τον Sir Frank στις ελευθερες περιοδους της Παρασκευης.Μην ξεχναμε πως ουκ'ολιγες φορες ο Davidson εχει βρεθει στην πρωτη τριαδα των δοκιμων.
Εσεις αν ησασταν στην θεση του Richards,υστερα απο τοσες αποδειξεις δεν θα επιλεγατε χωρις καν να το σκεφτειτε τον νεαρο Βρετανο;Εγω προσωπικα παντως,σιγουρα!Συγγνωμη,αν γινομαι λιιιιγο πολυλογας.
-
Χμμμ Davidson ε; Αυτος που στη F. Ford και στη F3 ειχε αγχος να κανει οτι ειχε καταφερει ενα χρονο πριν ο Button. Ε, δεν τα καταφερε.
Για την ακριβεια η πορεια του στα junior πρωταθληματα ηταν υποσχομενη αλλα η βιασυνη του δεν τον αφησε να παρει τιτλους. Και ετσι φυσικα δεν αφησε και σε κανενα να βγαλει οριστικα συμπερασματα για την αξια του. Γιατι καλο να εχεις ταχυτητα αλλα δε φτανει. Επισης αυτη η βιασυνη ειναι πολυ πιθανο να του αφησε κενα σε κρισιμους τομεις. Οι ομαδες θα ξερουν καλυτερα σιγουρα.
Τελοσπαντων διαφωνω για το πως αξιολογουνται οι επιδοσεις στη Minardi αλλα οπως και να εχει 2 αγωνες ειναι λιγοι. Επισης δεν εχει και τρομερη σημασια τι χρονους γραφει τις Παρασκευες για τους γνωστους λογους (κυριως αγνοια προγραμματος που εκτελει).
Το οτι δεν τον εχει αναφερει ο Richards δε λεει πολλα, μπορει απλα να μη θελει να δημιουργησει θορυβο και του φυγει. Το οτι ομως ειναι διατεθιμενος να τον αφησει ελευθερο για να παει στη Sauber με προβληματιζει. Το σιγουρο ειναι οτι ο Sauber θελει να κανει shoot out με Paffett και Davidson και εκει θα φανουν ολα. Η προβλεψη μου ειναι οτι ο Davidson δε θα κανει καν τον κοπο γιατι ο Paffett ειναι αλλιως.
-
Θα ήθελα να ξαναδώ τον JV στην BAR αλλά χωρίς μισθό..αρκετά του δώσαμε.
-
Να πάει ο Κούλθαρντ στην ΜΠΑΡ για να πατώσει ξανά η ομάδα, γιατί έτσι όπως πάει παίζει και να πιάσει την Φεράρι αργά ή γρήγορα, και θα αναγκαστούμε να ξαναρχίσουμε τα υπνωτικά χάπια...
Ομαδα ψαχνει απεγνωσμενα, οδηγος ψαχνει πιο απεγνωσμενα!