-
Αγαπητέ Bill, με το πρώτο εργαλείο που εχεις στο link ειναι που την έφαγα περισσότερο.
Το δεύτερο δυστυχώς δεν το έχω.
@dog80 . 70 cm 'εργαλείο' (υδραυλικού)... δεν έχω. Μόνο 30 cm (προς το παρόν)... και δεν απέδωσε και αυτό.
Το καλό ειναι ότι η βίδα εχει και χείλη ακόμα ( αν και θέλει γερή 'πλαστική' ) και η πρόσβαση ειναι καλή.
Ανάθεμά με, όταν την έσφιξα πέρσυ ο ίδιος...!
Edit: Προσπαθώ να το ξεπεράσω, λέγοντας και καμμιά π@@@ριά! -
Αν μπορεις να δανειστεις απο καπου μια τσιμπιδα με πιο μακρυα χερουλια για να κανει μεγαλυτερο μοχλο ; Με φλογιστρο και αποτομο κρυωμα;
-
Θα κάνω υπομονή, μήπως το απογευματάκι όταν κρυώσει εντελώς το αμάξι (αν και η θερμοκρασία κινητήρα έδειχνε 50 βαθμούς όταν ξεκίνησα τη δουλειά στο γκαράζ ), ειναι πιο εύκολο το ξεβίδωμα με κάποιο απο τα εργαλεία. Αλλιώς τη Δευτέρα αγοράζω καινούργια και κατευθείαν στον μάστορα που τάχει όλα, ελπίζοντας οτι ανώδυνα θα βγάλει την ρημαδοπαλιά ...
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!!!
Εdit: Αν κάποιος εχει να προσθέσει καμμιά άλλη 'σπιτική συνταγή', καλοδεχούμενη!! -
Σφυρι και καλεμι
-
Στον πόντο είμαι και για αυτό!
Να ' σαι καλά! -
Καλά ρε σεις, με 70cm και 30cm 'εργαλεία', γιατί δε πάτε στη Sirina Productions να κονομήσετε;
-
Ερωτηση, το λαδι στο υδραυλικο συστημα του τιμονιου τι τυπου ειναι?
-
Στα περισσότερα αμάξια είναι λάδι για αυτόματα σασμάν. Κοίταξε στο βιβλιαράκι για να βεβαιωθείς.
-
Άναψε λαμπάκι κινητήρα. Έβαλα το διαγνωστικό επάνω κι έβγαλε ένδειξη Rich fuel System-idle. Προβλήματα το αμάξι δεν παρουσιάζει...Υπάρχει καμιά περίπτωση να φταίει η βενζίνη; Το αμάξι είχε γεμίσει από άγνωστο ανεξάρτητο πρατήριο. Μιλάμε για αυτοκίνητο του 2000, μονού ψεκασμού, 12 βάλβιδο.
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Ερώτηση: Βίδα αλουμινίου απο κάρτερ λαδιού αλουμινίου , φαγώθηκε εξωτερικά και δεν 'πιάνεται' με κανένα κλειδί-εργαλείο. Εγινε στρογγυλή!
Στραβοβιδωμένη δεν ειναι σίγουρα, αλλά δεν ξεκίναγε να ξεβιδώνει η ρημάδα με τίποτε!
Τι χαμπάρια μάστορα? Να κλαίμε απο τώρα ή να γελάμε με την πάρτη μας? ....
Πιάνεται ακόμα αλλά με κλειδί, καρυδάκι κλπ, τσού! .....
Τουλάχιστον να πάρει μισή βόλτα και απο Δευτέρα αγοράζουμε καινούρια και τελειώνουμε τη δουλειά.Κανεις μια πολυ μικρη τρυπα με τρυπανι σαν οδηγο και μετα βιδωνεις αναποδο κολαουζο.
τετοιο δηλαδη http://www.toolstore.gr/σε� ... -6649.html
Σε 2 λεπτα εχεις ξεμπλεξει... -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Στα περισσότερα αμάξια είναι λάδι για αυτόματα σασμάν. Κοίταξε στο βιβλιαράκι για να βεβαιωθείς.Δεν το λεει δυστυχως.
-
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
........Κανεις μια πολυ μικρη τρυπα με τρυπανι σαν οδηγο και μετα βιδωνεις αναποδο κολαουζο.........τετοιο δηλαδη..... Σε 2 λεπτα εχεις ξεμπλεξει...Ευχαριστώ. Σήμερα θα το αγοράσω και θα κάνω δοκιμή σε 1-2 βίδες με πολύγωνη κεφαλή, για να 'εξειδικευθώ' χωρίς φόβο για ζημιά, ώστε μετά να το δουλέψω εκεί που το χρειάζομαι. Θα περάσω όμως πρώτα και απο το δικό μου συνεργείο μήπως τυχόν την ξεβιδώσουν με απλό τρόπο με κάποιο καταλληλότερο εργαλείο.
Στα περισσότερα αμάξια είναι λάδι για αυτόματα σασμάν. Κοίταξε στο βιβλιαράκι για να βεβαιωθείς.
Δεν το λεει δυστυχως.
Μήπως ειναι με ηλεκτρική υποβοήθηση και δεν το ξέρεις? Λέμε τώρα....
Εφόσον όμως ειναι υδραυλικό, 3 διαφορετικά αυτοκίνητα που είχα-εχω, έπαιρναν τον τύπο λαδιού που σου είπε ο leonp και για την ακρίβεια, όλα το 75-90W. -
75w-90 ειναι βαλβολινη.Εγω ηξερα οτι θελουν 10αρακι.
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Εφόσον όμως ειναι υδραυλικό, 3 διαφορετικά αυτοκίνητα που είχα-εχω, έπαιρναν τον τύπο λαδιού που σου είπε ο leonp και για την ακρίβεια, όλα το 75-90W.Βαλβολίνη στο υδραυλικό σύστημα?
Εγώ ήξερα ότι βαλβολίνη βάζουμε στον ατέρμονα (αν βρεθεί κανένας εν έτι 2010)Edit: Με πρόλαβες Bill
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
........Κανεις μια πολυ μικρη τρυπα με τρυπανι σαν οδηγο και μετα βιδωνεις αναποδο κολαουζο.........τετοιο δηλαδη..... Σε 2 λεπτα εχεις ξεμπλεξει...
Ευχαριστώ. Σήμερα θα το αγοράσω και θα κάνω δοκιμή σε 1-2 βίδες με πολύγωνη κεφαλή, για να 'εξειδικευθώ' χωρίς φόβο για ζημιά, ώστε μετά να το δουλέψω εκεί που το χρειάζομαι. Θα περάσω όμως πρώτα και απο το δικό μου συνεργείο μήπως τυχόν την ξεβιδώσουν με απλό τρόπο με κάποιο καταλληλότερο εργαλείο.
Αν η βίδα είναι τόσο σφιγμένη που στρογγύλεψαν οι άκρες της, κατά 99% δέν πρόκειται να βγεί με ανάποδο κολαούζο, θα ζοριστεί και θα σπάσει η μύτη του μέσα στη βίδα (τουλάχιστον όσες φορές δοκίμασα εγώ αυτό έγινε). Εκτός αυτού, όπως σφηνώνεται το ανάποδο κολαούζο μέσα στη βίδα, την κάνει να 'φουσκώνει' κατα κάποιο τρόπο και κάνει το ξεβίδωμα ακόμα πιό δύσκολο.
Αν τελικά πάρεις ανάποδα κολαούζα θα χρειαστείς και αυτό: http://www.abmtools.com/Tap_Wrenches_an ... andles.htm
Η πιό απλή λύση είναι να σου κολήσει ο μάστορας ένα άλλο παξιμάδι πάνω στη βίδα με την ηλεκτρκόληση
-
Απλά θέλει προσοχή , κινδυνος φωτιας οπότε καλό καθαρισμα πρίν στα γύρω σημεία και αφαιρεση του ενός πόλου από την μπαταρία για να μην κάψεις τίποτα ηλεκτρονικό.
Άλλη λύση ειναι σκίσιμο της βίδας και κτύπημα με μεγάλο κατσαβίδι για να ξεσφίξει. Α , και μπόλικο wd40 ή αντίστοιχο αρκετή ώρα πρίν μπας και μουλιάσει.
-
Το τιμόνι και το υδραυλικό σαζμάν παίρνουν το ίδιο λάδι
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Το τιμόνι και το υδραυλικό σαζμάν παίρνουν το ίδιο λάδιYδραυλικο σασμαν;Εννοεις το αυτοματο;
Εντιτ
Eπειδη μου ειναι πιο ευκολο να βρισκω κατι οταν το ξερω απο το αμαξι μου ,βρηκα της σελενια το λαδι για το τιμονι αλλα και το αυτοματο σασμαν οπως λεει http://testfl.onion.it/iframe_main_cata ... tegoria=10
Technical Data SAE 10W. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το τιμόνι και το υδραυλικό σαζμάν παίρνουν το ίδιο λάδι
Yδραυλικο σασμαν;Εννοεις το αυτοματο;
Εντιτ
Eπειδη μου ειναι πιο ευκολο να βρισκω κατι οταν το ξερω απο το αμαξι μου ,βρηκα της σελενια το λαδι για το τιμονι αλλα και το αυτοματο σασμαν οπως λεει http://testfl.onion.it/iframe_main_cata ... tegoria=10
Technical Data SAE 10W.Nαι, εννούσα αυτόματο σαζμάν, τα λάδια αυτά έχουν μεν 10W ιξώδες αλλά δεν είναι ίδια με το απλό 10ράκι, περιέχουν πρόσθετα αντιαφριστικά και πρόσθετα για την αντοχή τους στη θλίψη από τις αντλίες των υδραυλικών.
λΟλες οι εταιρίες έχουν τέτοια λάδια, σε όποιο βενζινάδικο ζητήσεις λάδι για τιμόνι ή αυτόματαο σαζμάν θα σου δώσει, 6-7€ έχει. -
Και μιας και πιασαμε τα λαδια του τιμονιου πως μπορουμε ευκολα να τα αλλαξουμε;Να ρουφηξουμε τα παλια απο το δοχειο,να γεμίσουμε με νεα ,να δουλεψουμε λιγο το τιμονι και να κανουμε παλι την διαδικασια κανα δυο φορες θα ηταν αρκετο;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........