-
Μην είστε σίγουροι. Πολλοί κωδικοί δεν συνδυάζονται και αυτό είναι απόφαση των εργοστασίων. Όποιος θέλει πλήρες customisation πρέπει να πάρει άλλου είδους όχημα...
-
Καλά όλα τα άλλα, αλλά να μην συνδιάζεται η ηλιοροφή με κινητήρα diesel... τουλάχιστον ατυχές κατά τη γνώμη μου. Όπως επίσης και η έλλειψη ηλεκτρικών παραθύρων πίσω (για τα δεδομένα της κατηγορίας και την τιμή του αυτοκινήτου πάντα).
Τώρα αν δεν θέλει να συνδιάσει 'diesel' με 'sport' δε με πειράζει, ούτως ή άλλως ο κάγκουρας θα βρει τον τρόπο του.
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Καλά όλα τα άλλα, αλλά να μην συνδιάζεται η ηλιοροφή με κινητήρα diesel... τουλάχιστον ατυχές κατά τη γνώμη μου. Όπως επίσης και η έλλειψη ηλεκτρικών παραθύρων πίσω (για τα δεδομένα της κατηγορίας και την τιμή του αυτοκινήτου πάντα).Τώρα αν δεν θέλει να συνδιάσει 'diesel' με 'sport' δε με πειράζει, ούτως ή άλλως ο κάγκουρας θα βρει τον τρόπο του.
Η αντιπροσωπεία που επισκεφτήκατε είναι στην τοποθεσία που αναφέρεις στο προφίλ σου;
Όσον αφορά τα ηλεκτρικά παράθυρα πίσω τα ίδια είχαν πει σε φίλο μου το 2007 (ο οποίος τελικά πήρε 3θυρο) και σε εμένα το 2008 (μου είχαν πει και εμένα ότι δεν μπορούσα να τα βάλω έξτρα σε καμία έκδοση, ούτε στην gsi (!) που με ενδιέφερε). Ήθελα να το κοιτάξω σε άλλες αντιπροσωπείες στην Αθήνα (γιατί πίστευα ότι με δούλευε) αλλά τελικά αγόρασα άλλο αυτοκίνητο και μου έμεινε η απορία... -
οι φθηνές εκδόσεις δεν συνδυάζονται με ορισμένα 'ακριβά' στοιχεία εξοπλισμού
πχ στο προηγούμενο Αστρα η essentia δεν δέχονταν εξτρά 16'' ζάντα αλουμινίου μόνο 15''
μέχρι εκεί οι περιορισμοί
η έκδοση cosmo diesel είμαι σίγουρος θα έχει σχεδόν τα πάντα
και θα μπορεί να δεχθεί σαν έξτρα όλα τα υπόλοιπα -
Ο χρήστης billy7 έγραψε:
οι φθηνές εκδόσεις δεν συνδυάζονται με ορισμένα 'ακριβά' στοιχεία εξοπλισμού
πχ στο προηγούμενο Αστρα η essentia δεν δέχονταν εξτρά 16'' ζάντα αλουμινίου μόνο 15''
μέχρι εκεί οι περιορισμοί
η έκδοση cosmo diesel είμαι σίγουρος θα έχει σχεδόν τα πάντα
και θα μπορεί να δεχθεί σαν έξτρα όλα τα υπόλοιπαΥπάρχει σαν εξτρα για την 5Θ έκδοση ηλεκτρικός μηχανισμός για τα πίσω παράθυρα ναι ή όχι;
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Υπάρχει σαν εξτρα για την 5Θ έκδοση ηλεκτρικός μηχανισμός για τα πίσω παράθυρα ναι ή όχι;Μόλις μπήκα τόσο στον ιταλικό όσο και στον ισπανικό configurator, ενώ κατέβασα και το αναλυτικό φυλλάδιο 48 σελίδων. Πουθενά δεν αναφέρονται τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ως προαιρετικός εξοπλισμός του οχήματος και πουθενά δεν απεικονίζονται στον κατάλογο. Απ' ό,τι καταλαβαίνω λοιπόν, δεν έχει γίνει πρόβλεψη για το εν λόγω στοιχείο εξοπλισμού στο Corsa.
-
Καντε ερευνα μονοι σας για το αυτοκινητο που σας ενδιαφερει και μη βασιζεστε στα λογια πωλητων. Πηγαινετε και σε αλλες αντιπροσωπειες (αν αυτο ειναι εφικτο στην περιοχη που ζειτε) ζητηστε προσφορες και καταλογο με τα extra που διαθετει η εταιρεια για την καθε εκδοση, διαβαστε αρθρα και συγκριτικα τεστ ειτε απο περιοδικα ειτε μεσω internet, ζητηστε test drive για το αυτοκινητο που επιλεξατε, ρωτηστε τη γνωμη αυτων που το οδηγουν ηδη (αν δεν ειναι νεο μοντελο).
-
Παίδες ερώτηση: σε Opel Corsa (το μοντέλο που βγαίνει τώρα!) 1400cc 100bhp έχει βάλει κανείς μόνωση στο καπώ; Κάνει διαφορά στην ηχομόνωση; Αξίζει; Ξέρουμε πόσο κοστίζει;
-
Τελικά αυτή τη στιγμή πόσο περίπου κοστίζει ένα corsa 1.4??? (μέσα προσφορές εταιρείας κλπ)
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Τελικά αυτή τη στιγμή πόσο περίπου κοστίζει ένα corsa 1.4??? (μέσα προσφορές εταιρείας κλπ)Μπορώ να σου πω το εξής: πριν από περίπου 3 μήνες, ένα πεντάθυρο Corsa 1.4 κόκκινο έκδοση '111' sport με ESP και adaptive φώτα (στρίβουν* στις στροφές) με πλήρως αυτόματο κιβώτιο και όλα τα καλούδια που έχει η επετειακή ('111') sport έκδοση (cruise control, 16'' ζάντες, πίσω φιμέ τζάμια κλπ κλπ κλπ) βγήκε γύρω στα 16 χιλιάρικα (τελική τιμή με το κλειδί στο χέρι).
- βασικά τα φώτα δεν 'στρίβουν', αυτό που εννοώ είναι ότι στις στροφές (είτε όταν στρίβεις είτε όταν βγάζεις φλας) ανάβουν (αν έχω καταλάβει σωστά) έξτρα λάμπες που φωτίζουν (και) προς τα εκεί που στρίβεις. Αρκετά χρήσιμη λειτουργία!
-
Ρε παιδιά, μια ερώτηση: έχει κανείς σας σε Opel Corsa μόνωση στο καπό; Είτε να είχε εργοστασιακά, είτε να την έβαλε μετά.
Ρωτάω γιατί το δικό μας (περιγράφω το αυτοκίνητο αναλυτικά στην ακριβώς προηγούμενη δημοσίευση μου στο ίδιο θέμα) δεν έχει και σκεφτόμαστε να βάλουμε (εργοστασιακά, από αντιπροσωπεία). Υποθέτω θα έχουμε κάποιο κέρδος σε επίπεδο θορύβου στην καμπίνα (ελάχιστο μάλλον), αλλά το βασικό όφελος είναι ότι θα προστατευτεί το χρώμα (κόκκινο, μη-μεταλλικό) του καπό από τις θερμοκρασίες. Αυτό που μας προβληματίζει είναι μήπως ... 'πάμε για μαλλί και βγούμε κουρεμένοι'; Πχ: μήπως λόγω της μόνωσης αυτής ανεβάζει υψηλότερες θερμοκρασίες ο κινητήρας (ή οτιδήποτε άλλο βρίσκεται κάτω από το καπό);
Για δώστε τα φώτα σας please!
-
Eιχα διαβασει οτι ενα απο τα οφελη της μονωσης στο καπο εκτος του περιορισμου της ηχορυπανσης ειναι οτι ριχνει λιγο την θερμοκρασια και προστατευει το χρωμα , οποτε σωστα σου ειπανε.
Τωρα φιλε μου οι θερμοκρασιες που αναπτύσσονται εκει και ειδικα τωρα το καλοκαιρι ειναι παρα πολυ υψηλες , εδω αν στο χτυπαει ο ηλιος και ακουμπησεις μπορει να παθεις και εγκαυμα ,δεν νομιζω οτι η μονωση θα κανει πολλα πραγματα στην προστασια του χρωματος , θα κοβει λιγο απο την κατω πλευρα δηλαδη τριχες ,ενω η επανω πλευρα που ειναι μονιμος εκθετημενη σε παντός ειδους καιρικες συνθηκες και θερμοκρασιες και εκει ειναι που μας ενδιαφερει το χρωμα δεν εχει καμια μονωση.Για ενα ευαισθητο χρωμα οπως ειναι το κοκκινο το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να το προστατευεις απο τον ηλιο , να μην το πλενεις στις βουρτσες του πλυντηριου καθε 3 μηνες να το περνας κερι.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Eιχα διαβασει οτι ενα απο τα οφελη της μονωσης στο καπο εκτος του περιορισμου της ηχορυπανσης ειναι οτι ριχνει λιγο την θερμοκρασια και προστατευει το χρωμα , οποτε σωστα σου ειπανε.
Τωρα φιλε μου οι θερμοκρασιες που αναπτύσσονται εκει και ειδικα τωρα το καλοκαιρι ειναι παρα πολυ υψηλες , εδω αν στο χτυπαει ο ηλιος και ακουμπησεις μπορει να παθεις και εγκαυμα ,δεν νομιζω οτι η μονωση θα κανει πολλα πραγματα στην προστασια του χρωματος , θα κοβει λιγο απο την κατω πλευρα δηλαδη τριχες ,ενω η επανω πλευρα που ειναι μονιμος εκθετημενη σε παντός ειδους καιρικες συνθηκες και θερμοκρασιες και εκει ειναι που μας ενδιαφερει το χρωμα δεν εχει καμια μονωση.Για ενα ευαισθητο χρωμα οπως ειναι το κοκκινο το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να το προστατευεις απο τον ηλιο , να μην το πλενεις στις βουρτσες του πλυντηριου καθε 3 μηνες να το περνας κερι.
Άρα ... καλό κάνει - κακό δεν κάνει η μόνωση!
Όσον αφορά το τελευταίο που λες
Για ενα ευαισθητο χρωμα οπως ειναι το κοκκινο το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να το προστατευεις απο τον ηλιο , να μην το πλενεις στις βουρτσες του πλυντηριου καθε 3 μηνες να το περνας κερι.
θα το έχω υπόψη μου!
-
Ναι προσφερει καποια μικρη προστασια στο χρωμα ,
εχεις βρει που να βαλεις ? γιατι οι τιμες της opel απ΄οτι ξερω ειναι πολυ ακριβες .
Εχω ομως μια αμφιβολια για τις θερμοκρασιες που θα αναπτύσσονται στο εσωτερικο της μηχανης , τοποθετώντας μονωση ναι μεν θα εχουμε περιορισμο στον ηχο και στην θερμοκρασια στο καπο αλλα σκέφτομαι μηπως λειτουργει σαν κουβερτα και δεν αφηνει να φυγει η θερμοκρασια απο το μοτερ -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Ναι προσφερει καποια μικρη προστασια στο χρωμα ,
εχεις βρει που να βαλεις ? γιατι οι τιμες της opel απ΄οτι ξερω ειναι πολυ ακριβες .
Εχω ομως μια αμφιβολια για τις θερμοκρασιες που θα αναπτύσσονται στο εσωτερικο της μηχανης , τοποθετώντας μονωση ναι μεν θα εχουμε περιορισμο στον ηχο και στην θερμοκρασια στο καπο αλλα σκέφτομαι μηπως λειτουργει σαν κουβερτα και δεν αφηνει να φυγει η θερμοκρασια απο το μοτερΥποθέτω ότι εφόσον η Opel το δίνει ως αξεσουάρ (εάν το δίνει!), τότε δεν (πρέπει να) υπάρχει πρόβλημα. Έχω την εντύπωση ότι στα πετρελαιοκίνητα τη βάζει τη μόνωση (από μαρτυρία κατόχου, όχι προσωπική γνώση) άρα δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.
Τι να πω...
Από την άλλη, το Citroen Xantia μου που είναι αυτοκίνητο του 1998 την έχει την μόνωση (1600cc) ενώ το Citroen BX μου που ήταν ... ακόμη παλιότερο (1100cc) δεν την είχε.
-
Ερώτηση
σε corsa gsi φίλου με περίπου 20,000km κάηκε ο δίσκος και για αλλαγή δίσκο-πλατό-αντλίας με ρουλεμάν η αντιπροσωπεία ζητά περίπου 750 euros μόνο για τ' ανταλλακτικά.
Προτάθηκε και η λύση για ανταλλακτικά της sachs με τιμή αγοράς κάτω από το μισό.
Έχει κανείς προηγούμενη εμπειρία ή εμπεριστατωμένη άποψη; -
Στις 20.000 εκαψε δισκο ? Κάφτης ο φιλος σου
Απο sachs δεν εχω εμπειρια αλλα εχω απο Valeo σε hyundai , φυσικα λειτούργησε μια χαρα και με τα μισα λεφτα .
Valeo , Sachs,Luk κ.λ.π ειναι εταιρειες που προμηθευουν τους κατασκευαστες με ΟΕΜ εξαρτηματα , μπορει ο δισκος του φιλου σου να ειναι sachs αλλα επειδη ερχεται με το brand της opel να τιμολογείτε αλλιως , βαλε το κερδος του κατασκευαστη , της opel ,της αντιπροσωπειας να πως ανεβαινει η τιμη -
-
το κακό είναι ότι το αμάξι το οδηγάει και η δικιά του.
-
πολύ κακό ήταν επίσης να ταλαιπωρηθεί το αμάξι τις προάλλες σε μια παραλία έχοντας κολλήσει.
για το κόστος ναι γ@μicεt@! άλλο συνεργείο Opel εδώ τα χρεώνει τ' ανταλλακτικά κοντά στο 600άρι.
-
-
Το οδηγαει γυναικα ε ? ε τοτε ας παει να ψωνίσει απο την sachs 3-4 δισκους να τους εχει ρεζερβα , θα του κανουν και καλυτερη τιμη
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Το οδηγαει γυναικα ε ? ε τοτε ας παει να ψωνίσει απο την sachs 3-4 δισκους να τους εχει ρεζερβα , θα του κανουν και καλυτερη τιμηΦταιει και η παραλια ομως που κολλησε το αμαξι.
OPEL FORUM