-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Είχα γράψει και παλαιότερα ότι έχει φίλος μου 118 με ρυθμιζομενη και μου άρεσε... Αρκετά τολμώ να πω... Αλλά το ντιζαιν παίζει πρωταρχικό ρόλο στις επιλογές μου και εκεί ο ασσος ...Ρυθμιζόμενη? Τι εννοείς? Aftermarket προφανώς ε?
Πιο 118i? Πόσα άλογα?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Είχα γράψει και παλαιότερα ότι έχει φίλος μου 118 με ρυθμιζομενη και μου άρεσε... Αρκετά τολμώ να πω... Αλλά το ντιζαιν παίζει πρωταρχικό ρόλο στις επιλογές μου και εκεί ο ασσος ...
Ρυθμιζόμενη? Τι εννοείς? Aftermarket προφανώς ε?
Πιο 118i? Πόσα άλογα?
με τα 150hp
Ναι aftermarket ... -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Χαλαρα ομως θα αγοραζα μια μεταχειρισμενη σειρα 1 1.6Τ 150 αλογα με M-pack και μπλοκε διαφορικο σε 5 χρονια που θα εχει πεσει η τιμη κατω απο 20χιλιαρικα.Τι αλλο να θελει κανεις????Ποιοτητα εχει
Ανεση εχει
χωρους για μενα εχει
οικονομικη θα ειναι
ροπη θα εχει
και οποτε γουσταρεις θα βγαζεις το esp και θα ξεκαυλωνειςΚαλά μη χαίρεσαι, κάτι τρικύλινδρους χιλιοτρακοσσάρηδες λένε ότι θα βγάλουν όταν και αν...
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Χαλαρα ομως θα αγοραζα μια μεταχειρισμενη σειρα 1 1.6Τ 150 αλογα με M-pack και μπλοκε διαφορικο σε 5 χρονια που θα εχει πεσει η τιμη κατω απο 20χιλιαρικα.Τι αλλο να θελει κανεις????
Ποιοτητα εχει
Ανεση εχει
χωρους για μενα εχει
οικονομικη θα ειναι
ροπη θα εχει
και οποτε γουσταρεις θα βγαζεις το esp και θα ξεκαυλωνειςΚαλά μη χαίρεσαι, κάτι τρικύλινδρους χιλιοτρακοσσάρηδες λένε ότι θα βγάλουν όταν και αν...
Καλα κανει και χαιρεται...
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/251678/
'Also under development for the new 1-series is a turbocharged 1.6-litre powerplant. Replacing the naturally aspirated 2.0-litre petrol engine, it will put out between 150bhp and 200bhp'.
-
Λοιπόν...έχουμε και λέμε καθώς υπάρχουν κάποιες νέες πληροφορίες.
Το Autobild αναφέρει ότι η νέα σειρά 1 θα έχει τα ακόλουθα μοτέρ στα αντίστοιχα μοντέλα:
116i 1.6Turbo 136hp
118i 1.6Turbo 156hp
120i 2.0Turbo 184hp
125i 2.0Turbo 218hp
130i 2.0Turbo 252hpΑκόμα δεν γνωρίζουν αν η 135i με τον Ν55 θα βγει ως 3θ/5θ ή στην επόμενη coupe/convertible.
Diesel:
116d 2.0Turbo 122hp
118d 2.0Turbo 150hp
120d 2.0Turbo 184hp
123d 2.0Turbo 204hpΤέλος παίζει να βγει και 125d with 245hp
-
Γράφει αν είναι 4κύλινδρο το 1600αρι μοτέρ Νίκο; Γιατί για τρικύλινδρο που λέγανε δεν μου ακούγεται... Επισης θα μπούνε και στην νέα 3άρα αυτά τα μοτέρ;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γράφει αν είναι 4κύλινδρο το 1600αρι μοτέρ Νίκο; Γιατί για τρικύλινδρο που λέγανε δεν μου ακούγεται... Επισης θα μπούνε και στην νέα 3άρα αυτά τα μοτέρ;Όλα 4κυλ είναι.
Τα 3κυλ λένε τώρα ότι θα παρουσιαστούν στο MegaCity Vehicle που θα είναι ΜΠΡΟΣΤΟκίνητο, το 2013.
-
Νέες φώτο με λιγότερο καμουφλάζ για τη νέα Σειρά-1.
Τα εμπρός φωτιστικά σώματα θα είναι κάτι μεταξύ Χ1 και νέας Χ3 και τα πίσω ΔΕΝ θα είναι έτσι όπως φαίνεται στις φώτο. Απλά υπάρχουν για να είναι road legal.
Φώτο:
Περισσότερες εδώ: http://carscoop.blogspot.com/2010/08/sc ... spied.html
-
Αμα η 118i Coupe κρατηθει στα 1350κιλα, ...
-
Μάζευε λεφτά Greg και άστα τα VW και τις Alfa
-
Ερωτηση: η νεα 1er θα ειναι επισης πισωκινητη??? Αν ναι ν'αρχισω κι εγω να μαζευω
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μάζευε λεφτά Greg και άστα τα VW και τις AlfaΥπολόγιζε κανένα 30άρι τουλάχιστον για την 118i.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ερωτηση: η νεα 1er θα ειναι επισης πισωκινητη??? Αν ναι ν'αρχισω κι εγω να μαζευωΕννοείται πισωκίνητη!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μάζευε λεφτά Greg και άστα τα VW και τις AlfaΤο ιδιο και το αυτο..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μάζευε λεφτά Greg και άστα τα VW και τις Alfa
Το ιδιο και το αυτο..
...καλό
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Μάζευε λεφτά Greg και άστα τα VW και τις Alfa
Υπολόγιζε κανένα 30άρι τουλάχιστον για την 118i.
Και με ελάχιστο εξοπλισμό...
Όπως τα έχω δει, στην αρχική τιμή κάθε BMW πρέπει να προσθέσεις κάνα 5-10Κ σε εξτρά και να περιμένεις φυσικά και ανάλογη έκπτωση...Πάντως, αν έρθει 1.6Τ θα δώσει ανάσα στις πωλήσεις εν Ελλάδι επιτέλους...
-
Ε, εντάξει...το σκίσες κι εσύ...όχι 5-10Κ
Η sport έκδοση της 1 έχει στάνταρ 17άρες, Μ ανάρτηση, sport τιμόνι, bucket καθίσματα, αισθητήρες βροχής και φώτων και αλουμίνιο μέσα...και τα μόνα ουσιαστικά έξτρα που θέλει είναι xenon, πίσω PDC και 18άρες αν θέλεις. Από κει και πέρα αν αρχίζεις και βάζεις δέρματα, m-pack, i-Drive κλπ...ξεπερνάς τα 10Κ!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μάζευε λεφτά Greg και άστα τα VW και τις Alfa
Υπολόγιζε κανένα 30άρι τουλάχιστον για την 118i.
Και με ελάχιστο εξοπλισμό...
Όπως τα έχω δει, στην αρχική τιμή κάθε BMW πρέπει να προσθέσεις κάνα 5-10Κ σε εξτρά και να περιμένεις φυσικά και ανάλογη έκπτωση...Πάντως, αν έρθει 1.6Τ θα δώσει ανάσα στις πωλήσεις εν Ελλάδι επιτέλους...
Τα ευκόλως ενοούμενα παραλείπονται...κανα 30άρι θα έχει η έκδοση lifestyle που είναι σχεδόν γυμνή, για έναν κάπως αποδεκτό εξοπλισμό (τα βασικά δηλαδή) πρέπει να σκάσεις άλλο ένα δυομισάρι και θα κάνεις ένα παζάρι για να γλιτώσεις περίπου 800€.
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Μάζευε λεφτά Greg και άστα τα VW και τις Alfa
Υπολόγιζε κανένα 30άρι τουλάχιστον για την 118i.
Και με ελάχιστο εξοπλισμό...
Όπως τα έχω δει, στην αρχική τιμή κάθε BMW πρέπει να προσθέσεις κάνα 5-10Κ σε εξτρά και να περιμένεις φυσικά και ανάλογη έκπτωση...Πάντως, αν έρθει 1.6Τ θα δώσει ανάσα στις πωλήσεις εν Ελλάδι επιτέλους...
Τα ευκόλως ενοούμενα παραλείπονται...κανα 30άρι θα έχει η έκδοση lifestyle που είναι σχεδόν γυμνή, για έναν κάπως αποδεκτό εξοπλισμό (τα βασικά δηλαδή) πρέπει να σκάσεις άλλο ένα δυομισάρι και θα κάνεις ένα παζάρι για να γλιτώσεις περίπου 800€.
Η Sport έκδοση με όλα τα παραπάνω που έγραψα είναι 2.300 επιπλέον...όχι 2.500 που λες εσύ.
Η δε βασική έκδοση Lifestyle αυτή τη στιγμή έχει πολύ καλό στάνταρ εξοπλισμό.
-
Νίκο αυτά συμβαίνουν τώρα που το μοντέλο πλησιάζει στο τέλος του, όταν βγει η καινούρια 1 θα σου χρεώνουν ακόμα και το τασάκι. Είχα κοιτάξει τις τιμές της 1 πριν δυο χρόνια και είχα καραφλιάσει!
BMW 1 Series (F20) 2011