-
Ο χρήστης Dragonlord έγραψε:
Αργείτε... αν η αγορά πρέπει να γίνει μέχρι το τέλος του χρόνου και αποφασίσετε τέλη Οκτώβρη, θα αναγκαστείτε να πάρετε ό,τι έχουν ετοιμοπαράδοτο, καθώς είναι πολύ μικρό το διάστημα για παραγγελία. Και ειδικά αν πάτε για αυτόματο, αμφιβάλλω αν θα υπάρχει ακριβώς στην έκδοση/χρώμα που το θέλετε (ή και γενικότερα αν θα υπάρχει).ειναι σιγουρο δηλαδη οτι πρεπει να εχει ερθει το αυτοκινητο πριν το 2011? σιγουρα δεν μετραει η παραγγελια αφου απο τοτε ξεκιναει κ η πληρωμη? μολις το παραγγειλουμε ουτως η αλλως δεν θα βγει κ η τιμη του, που θα περιλαμβανει την εκπτωση?
-
Τι να σου πω, ρώτα. Εγώ το αποκλείω. Την έκπτωση ως πολύτεκνοι θα την πάρετε από το κράτος, όχι από την αντιπροσωπεία. Το κράτος δεν ενδιαφέρεται πότε άρχισες να δίνεις προκαταβολές κλπ στην αντιπροσωπεία, αλλά πότε θα εκτελωνιστεί το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης adam1988 έγραψε:
Αργείτε... αν η αγορά πρέπει να γίνει μέχρι το τέλος του χρόνου και αποφασίσετε τέλη Οκτώβρη, θα αναγκαστείτε να πάρετε ό,τι έχουν ετοιμοπαράδοτο, καθώς είναι πολύ μικρό το διάστημα για παραγγελία. Και ειδικά αν πάτε για αυτόματο, αμφιβάλλω αν θα υπάρχει ακριβώς στην έκδοση/χρώμα που το θέλετε (ή και γενικότερα αν θα υπάρχει).
ειναι σιγουρο δηλαδη οτι πρεπει να εχει ερθει το αυτοκινητο πριν το 2011? σιγουρα δεν μετραει η παραγγελια αφου απο τοτε ξεκιναει κ η πληρωμη? μολις το παραγγειλουμε ουτως η αλλως δεν θα βγει κ η τιμη του, που θα περιλαμβανει την εκπτωση?
Φιλε μου εαν το προνομιο ισχυει μεχρι τελος του 2010, ναι, πρεπει να βγει στην κυκλοφορια πριν το τελος του χρονου, να εχει ταξινομηθει δηλαδη κ να εχεις πληρωσει τελη κυκλοφοριας.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Θα πρέπει να ήταν εξαιρετικά δύσκολη η τοποθέτηση ή ασυμβατότητα για να
μην μπει ενα τέτοιο κιβώτιο (το major asset της εταιρίας) σε τόσο καλοπουλημένο SUV.Στις αντιπροσωπείες μπορεί και να ακούσεις τα καλύτερα 'μαργαριτάρια' ever!
Έχουμε ξεφύγει οφφτόπικ, αλλά μιας και το πιάσαμε...
http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp ... dq500.html
Εδώ λέει για νέα έκδοση του dsg που 'Its suitability for four-wheel drives, high engine torques and sporty concepts emphasizes that this DSG will, like the other DSG gearboxes, play a major role in Volkswagen‘s module system'. Λογικά αυτό έχουν βάλει στο tiguan. -
Και μάλλον και στο audi q3 που θα παρουσιαστεί το 2011
-
Για εμένα πάντως οι καλύτερες επιλογές σε crossover/SUV είναι μόνο 2 θεωρώντας τα ως τα πιο ολοκληρωμένα.
Octavia Scout (στα 1,8) και Rav4 (στα 2.0).
Δεν απορρίπτω τα υπολοιπα αλλά κάτι με χαλάει στο καθένα είτε απο εμφάνιση είτε ποιότητα έως ... aftersales και διαφορα άλλα. -
το scout δεν αρεσει σε κανεναν μας και γενικα τα crossover.. κατα τα αλλα περιμενω να βρει χρονο ο πατερας μου για test drive...
-
Ειπες πως δεν ενδιαφερεσαι για βενζινη,αλλα γιατι?παντως αν μπορεις να περιμενεις το Mitsubshi ASX diesel μοτερ 1.8 ειναι μια χαρα.Χαμηλη καταναλωση,φρεσκοτατο,7 χρονακια εγγυηση,4χ4 κατω απο τα 30 χηναρια ειναι πολυ δυνατη επιλογη...ερχονται πολυ δυσκολες μερες για το γερμανικο γκρουπ με αυτο στην αγορα...
-
Ο χρήστης portole έγραψε:
Ειπες πως δεν ενδιαφερεσαι για βενζινη,αλλα γιατι?παντως αν μπορεις να περιμενεις το Mitsubshi ASX diesel μοτερ 1.8 ειναι μια χαρα.Χαμηλη καταναλωση,φρεσκοτατο,7 χρονακια εγγυηση,4χ4 κατω απο τα 30 χηναρια ειναι πολυ δυνατη επιλογη...ερχονται πολυ δυσκολες μερες για το γερμανικο γκρουπ με αυτο στην αγορα...ειπα πως ενδιαφερομαι μονο για βενζινη....
μου φαινεται μικρουλι το asx.. -
Ο χρήστης adam1988 έγραψε:
Ειπες πως δεν ενδιαφερεσαι για βενζινη,αλλα γιατι?παντως αν μπορεις να περιμενεις το Mitsubshi ASX diesel μοτερ 1.8 ειναι μια χαρα.Χαμηλη καταναλωση,φρεσκοτατο,7 χρονακια εγγυηση,4χ4 κατω απο τα 30 χηναρια ειναι πολυ δυνατη επιλογη...ερχονται πολυ δυσκολες μερες για το γερμανικο γκρουπ με αυτο στην αγορα...
ειπα πως ενδιαφερομαι μονο για βενζινη....
μου φαινεται μικρουλι το asx..Είναι και σχετικά χαμηλό (για crossroad/SUV) ή η ιδέα μου είναι;
-
Ο χρήστης portole έγραψε:
Ειπες πως δεν ενδιαφερεσαι για βενζινη,αλλα γιατι?παντως αν μπορεις να περιμενεις το Mitsubshi ASX diesel μοτερ 1.8 ειναι μια χαρα.Χαμηλη καταναλωση,φρεσκοτατο,7 χρονακια εγγυηση,4χ4 κατω απο τα 30 χηναρια ειναι πολυ δυνατη επιλογη...ερχονται πολυ δυσκολες μερες για το γερμανικο γκρουπ με αυτο στην αγορα...- η καταναλωση του δεν ειναι και υπερβολικα χαμηλη οπως διαφημιζεται.... (πηγη adac.de ecotests)
- εχει 3 χρονια εγγυηση (πανε αυτα με τα 7 χρονια...)
- εχει 31000 τελικη (28500 εχει μια εκδοση μικροτερη,αλλα αμα δεις τι παραπανω εχει αυτη με τα 31000 δεν αξιζει να κανει καποιος 2500 οικονομια...)
- εχει ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ σερβις...
- εχει σερβις καθε 15000 χιλιομετρα σε αντιθεση με τα ευρωπαικα πετρελαιοκινητα που εχουν καθε 30000 περιπου...
για μενα το ASX αν και το χαλβαδιαζω,δεν ειναι και τοσο κελεπουρι απο αποψη τιμης οπως αρχικα φαινεται...θελει καμια γεναι προσφορα απο τον ΣΑΡΑΚΑΚΗ για να δελεασει...
-
για μενα αμα ενδιαφερεται καποιος αποκλειστικα για βενζινη,τα μοναδικα που αξιζουν τα λεφτα τους ειναι ford kuga-subaru forester..
-
**Kuga **( κάνεις λίγη υπομονή για το νέο κινητήρα στα 2,0 l με τα 203 hp , που είναι και οικονομικός και καλύτερος σε ρύπους από τον 2,5 που φοράει τώρα ).
και **Forester **( ασθενέστερο μεν αρκετά , αλλά αν μπορείς να αντέξεις την εσωτερική σχεδίαση αξίζει για τις δυνατότητες του ).
-
Ο χρήστης adam1988 έγραψε:
γεια σε ολο το φορουμ! περναω κατευθειαν στο ζουμι... ενδιαφερομαστε για αγορα νεου αυτοκινητου εως το τελος του ετους για να προλαβουμε την εκπτωση των πολυτεκνων (3 παιδια).
το παλιο αυτοκινητο ειναι ενα audi a4 του 95, οποτε τωρα κοιταζει ο ενδιαφερομενος (πατερας μου) για ενα διαφορετικο αυτοκινητο, οποτε κ ενδιαφερεται για τζιπ, και θελει ενα αυτοκινητο με προοπτικη 10ετιας... το αυτοκινητο θα χρησιμοποιειται κυριως σε ασφαλτο αλλα οχι μονο (ουτως η αλλως κ οι δρομοι στην κρητη δεν ειναι οτι καλυτερο!). πρωτη επιλογη ηταν το q5 λογω κ συμπαθειας στην audi ομως αποριφθηκε λογω χρηματων, αφου δεν μπορει να περασει τα 30000-35000 ε.
κυριες επιλογες ειναι τα: rav4, forester, cr-v, ενω κοιταξε και το tiguan αλλα δεν του αρεσε σε χωρους και εμφανιση.
πιο πολυ κλεινει προς το toyota αλλα εχει ακομη αμφβολιες. κυρια ζητουμενα ειναι η ανεση και η αξιοπιστια. οποια γνωμη καλοδεχουμενη και χρησιμη γιατι στην συγκεκριμενη κατηγορια ειμαι λιγο ασχετος!
ευχαριστω εκ των προτερων!Έχω το crv και πέρασα πριν απο 1 περίπου χρόνο απο την ίδια φάση. Έπρεπε να καταλήξω σε ένα απο αυτά που αναφέρεις, μια και τελικά η επιθυμία για SUV ήταν μεγάλη.
Κατέληξα στο CRV λόγω χώρων, επιδόσεων, ποιότητας και αξιοπιστίας και οικονομίας. Για off-road δυνατότητες κακλύτερα να μπείς μέχρι στο youtube και να δείς τα παρακάτω που ανεβάσαμε απο το crvhellasclub (www.crvhellas.com)
Θα βρείς και αλλα Links αν ψάξεις 'crv offroad' ή κάτι τέτοιο. Ρίξε μια ματιά και στην παρουσίαση της Φαμπιάτου και μην ξεχάσεις να δεις το video στο τέλος της!!!!
Θεωρώ ότι ένας μέσος χρήστης δεν θα θέλει να κάνει κάτι παραπάνω σε off-road απο αυτά που κάνουμε εμείς στις εξορμήσεις μας (και που σε καμία περίπτωση δεν φτάνουμε τα όρια του crv) και κατέληξα οτι το crv με καλύπτει σε όλα όσα ζητούσα, έχοντας ένα αυτοκίνητο που δεν κάνει τρελές πωλήσεις (άρα σχετική μοναδικότητα), όμορφο (για τα γούστα μου...) και όλα τα άλλα που γράφω παραπάνω...
Ρίξε μια ματιά και στο clubάκι μας www.crvhellas.com και αν θέλεις κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε όλες τις σελίδες να μαζέψεις πληροφορίες και υλικό σχετικά με το CRV...
-
Ο χρήστης micmat έγραψε:
Δε νομίζω να υπάρχει κάποιο SUV που να μην μπορεί να αντεπεξέλθει σε αυτά που κάνετε με τα CRV.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
**Kuga **( κάνεις λίγη υπομονή για το νέο κινητήρα στα 2,0 l με τα 203 hp , που είναι και οικονομικός και καλύτερος σε ρύπους από τον 2,5 που φοράει τώρα ).μεχρι να βγει ομως θα εχουμε χασει την προθεσμια..
..και **Forester **( ασθενέστερο μεν αρκετά , αλλά αν μπορείς να αντέξεις την εσωτερική σχεδίαση αξίζει για τις δυνατότητες του ).
δεν το εχω οδηγησει αλλα στην ασφαλτο (οπου θα ειναι κ η κυρια χρηση του) δεν νομιζω να ειναι καλυτερο απο τα αλλα.. τουλαχιστον στα χαρτια φαινεται χειροτερο...
-
Ο χρήστης micmat έγραψε:
Έχω το crv και πέρασα πριν απο 1 περίπου χρόνο απο την ίδια φάση. Έπρεπε να καταλήξω σε ένα απο αυτά που αναφέρεις, μια και τελικά η επιθυμία για SUV ήταν μεγάλη.
Κατέληξα στο CRV λόγω χώρων, επιδόσεων, ποιότητας και αξιοπιστίας και οικονομίας. Για off-road δυνατότητες καλύτερα να μπείς μέχρι στο youtube και να δείς τα παρακάτω που ανεβάσαμε απο το crvhellasclub (http://www.crvhellas.com)
το μεγαλο του μειονεκτημα ειναι η τιμη... στην ιδια το rav4 το παιρνουμε αυτοματο, με δερμα (alcantara)...
επισης σε θεμα αξιοπιστιας και οικονομιας δεν νομιζω οτι υστερει καποιο απο τα 3 (απ'οτι εχω ακουσει παντα..).αν δεν καταλαβατε εγω κλινω προς το toyota αλλα χωρις να εχω οδηγησει καποιο... (τελευταια κοιταζω κ το kuga που θεωρω πολυ συμφερουσα αγορα αλλα τα 2.5 ειναι πολλα!) βεβαια η αποφαση ειναι του πατρος κ μονο την αποψη μου θα ζητησει!!
παντως με την ευκαιρια να σας ευχαριστησω για τις γνωμες σας εως τωρα.. το παραδοξο ειναι οτι δεν εχω δει σχολιο απο καποιον οδηγο rav μεχρι τωρα, κ ας ειναι το αυτοκινητο που βλεπω να κυκλοφορει περισσοτερο!!
-
πιστεύω ότι θα προλάβετε . Μάλλον απο 10ο και μετά τα μπεί ο 2,0
Όσο αφορά το Forester δεν συγκρίνεται για παράδειγμα μαζί του το CRV εκτός δρόμου.
είναι και h επιλογή του κοντού που μαζί με την συμμετρική 4κίνηση που βοηθάει απίστευτα με τον υποπολαπλασιασμό . Όσοι τραβάνε τρέιλερ βάρκα φουσκωτό ξέρουν καλά .Το honda παίζει να είναι το πιο αδύνατο εκτός δρόμου από όλα τα άλλα.
-
Κακά τα ψέμματα, κανένα από αυτά δεν κάνει για πραγματικό off roading. Ίσως το Forester μόνο...
-
Σκέψου όμως να είσαι σε μία γλίστρα και να μην μπορείς να το βγάλεις έξω ... άσε το έχω δει το όνειρο και γέλασα με την ψυχή μου ..... Βρώμισε ο τόπος , σου λέω .... Αλλά μου βγήκε ξινό γιατί τον λυπηθήκαμε και γίναμε μούσκεμα για να βοηθήσουμε να το βγάλει .
Α!!!! ρε καραμήτρο που πας με συνεκτικό να τραβήξεις .
Ήταν όμως ψυχάρα ο τύπος , κέρασε κάτι κρασιά μετά και πατσίσαμε ...
Αγορα νεου SUV... γνωμες please!!!