-
Ποια νομίζετε ότι είναι τα πιο άνετα επιβατικά στην κατηγορία των μεσαιων hatchback μέχρι 1600 και 20000€
-
Ποια νομίζετε ότι είναι τα πιο άνετα επιβατικά στην κατηγορία των μεσαιων hatchback μέχρι 1600 και 20000€
-
Ποια νομίζετε ότι είναι τα πιο άνετα επιβατικά στην κατηγορία των μεσαιων hatchback μέχρι 1600 και 20000€
-
Φίλε gramacar, όταν μιλάς για άνεση εννοείς αποκλειστικά την άνεση της ανάρτησης; Αν ναι θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν πραγματικά μόνο όσοι έχουν οδηγική εμπειρία από κάμποσα αυτοκίνητα της κατηγορίας αυτής (όχι ένα - δύο). Αν εννοείς και άνεση χώρων τότε αλλάζει και μπορείς να βρεις πολλές απόψεις εδώ που θα σε βοηθήσουν.
Προσωπικά ό,τι έχω οδηγήσει από τη συγκεκριμένη κατηγορία το έχω οδηγήσει για λίγο και δε θα ήθελα να σε μπερδέψω με τυχόν λανθασμένες απόψεις σε ότι αφορά την άνεση της ανάρτησης. Για τους χώρους έχω άποψη για αρκετά από τα αυτοκίνητα αυτά και μικρή οδηγική εμπειρία από 2-3. Εαν σε καλύπτει αυτό, στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεσαι. -
Επίσης, όταν λες 'μεσαία' hatchback, μιλάς για τα πραγματικά μεσαία ή για τα μικρομεσαία τύπου corolla, astra, focus, civic, golf, mazda 3;
-
Για να διευκρινίσω τα παραπάνω εύστοχα σχόλια των φίλων, εννοώ πράγματι τα μικρομεσαία τύπου Corolla, Golf, Astra, Mazda 3..... κλπ και αναφέρομαι στο θέμα της άνεσης που παρέχει η ανάρτηση στους απαίσιους δρόμους μας και κυρίως σε εγκάρσιες ανωμαλίες, λακούβες σε σχετικά μικρές ταχύτητες κίνησης και μέσα στην πόλη.
-
To Corolla έχει πιο άνετη ανάρτηση από τους ανταγωνιστές του, πράγμα καλό για την κίνηση σε πόλη με κακό οδόστρωμα (και κακό για γρήγορη κίνηση σε στροφές). Ίσως και το Golf είναι καλό στο συγκεκριμένο θέμα, το Astra και το Mazda 3 έχουν πιο σφιχτή ανάρτηση και μεταφέρουν (όχι πολύ) μέρος των ανωμαλιών του δρόμου στον χώρο των επιβατών.
Επειδή όμως τα γούστα διαφέρουν και το θέμα της άνεσης είναι αρκετά υποκειμενικό, μόνο ένα συγκριτικό τεστ από τον ενδιαφερόμενο θα του δώσει σωστή εικόνα.
-
Ολα τα καινουργια ειναι αρκετα ανετα τωρα, εκτος εαν εισαι 2 μετρα βεβαια.
-
Εκείνο που πραγματικά έχει ανάρτηση για σεμινάριο ως προς το φιλτράρισμα των ανωμαλιών και είναι από τα κορυφαία στον τομέα της άνεσης στα μικρομεσαία είναι το Xsara.
Για την κατηγορία των μεσαίων αντίστοιχα, το C5 είναι ιδανικό για ταξίδια. Αλλά στον τομέα κινητήρας-επιδόσεις μην περιμένεις πολλά πράγματα...
-
δεν νομιζω να υπαρχει πιο ανετο (απο αναρτηση) αυτοκινητο απο το C5. Ανεβαινουμε λιγο κατηγορια αλλα μιλαμε για το απολυτο στην ανεση. 'μαγικο χαλι' ειναι το παρατσουκλι του Βεβαια το 2λιτρο ειναι μονοδρομος αν θες να κινησαι ανετα.
-
Τώρα μπορώ να σε βοηθήσω αρκετά επειδή έχω το Corolla (1.4).
Είναι αρκετά άνετο, χωρίς να είναι ιδιαίτερα μαλακό. Πολύ πιο άνετο από το Almera του πατέρα μου πχ, ο οποίος κατάλαβε αμέσως τη διαφορά όταν μπήκε μέσα στο δικό μου. Φαντάζομαι όμως ότι δεν φτάνει τα αντίστοιχα γαλλικά. Ένα Xsara που έχω οδηγήσει, το έχω πάρει στην Αττική οδό όπου βέβαια και ένα χαμηλωμένο ralye είναι σαν μαγικό χαλί άρα δεν μπορώ να συγκρίνω.
Χαρακτηριστικό επίσης είναι ότι (μετά από 15000km) περνάει από τις λακούβες χωρίς να ακουστεί το παραμικρό. Τα καθίσματα είναι αρκετά σκληρά αν αυτό σε ενδιαφέρει.
Σε δρόμο με στροφές και σβέλτους ρυθμούς το περίμενα χειρότερο είναι η αλήθεια χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι το καλύτερο. Απλά πολύ ασφαλές και αρκετά γρήγορο. Ίσως με τον 1.6 να φανούν κάποιες παραπάνω αδυναμίες. Άκουσα όμως ότι το νεότερο μοντέλο έχει βελτιωθεί σε αυτό το σημείο.
Στη διάθεσή σου για ό,τι άλλο χρειαστείς! -
Aν πραγματικά σε ενδιαφέρει η άνεση τότε κοίτα την c5.Mε βασική τιμή γύρω στα 20000 ευρώ η 1800 είναι καλή περίπτωση.Ειδικά αν δεν σε ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Aν πραγματικά σε ενδιαφέρει η άνεση τότε κοίτα την c5.Mε βασική τιμή γύρω στα 20000 ευρώ η 1800 είναι καλή περίπτωση.Ειδικά αν δεν σε ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσειςΠαιδιά, όντως η υδροπνευματική ανάρτηση της citroen είναι ότι καλύτερο για να συνδυάζει κανείς ταξίδι με οικογένεια και άνεση. Είναι έδώ και πολλά χρόνια στο προσκήνιο σε πολλά μοντέλα που έχουν περάσει της γαλλικής εταιρείας και δεν μπορεί να την συναγωνιστεί κανείς.
Λακούβες και ανωμαλίες του δρόμου περνουν απαρατήρητες.....
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Aν πραγματικά σε ενδιαφέρει η άνεση τότε κοίτα την c5.Mε βασική τιμή γύρω στα 20000 ευρώ η 1800 είναι καλή περίπτωση.Ειδικά αν δεν σε ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις
Παιδιά, όντως η υδροπνευματική ανάρτηση της citroen είναι ότι καλύτερο για να συνδυάζει κανείς ταξίδι με οικογένεια και άνεση. Είναι έδώ και πολλά χρόνια στο προσκήνιο σε πολλά μοντέλα που έχουν περάσει της γαλλικής εταιρείας και δεν μπορεί να την συναγωνιστεί κανείς.
Λακούβες και ανωμαλίες του δρόμου περνουν απαρατήρητες.....
Και αυτή η κορυφαία άνεση συνδυάζεται και με κορυφαία οδική συμπεριφορά κάτι ιδιαίτερα σπάνιο σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα
-
Για τη C5 ξέρω ότι είναι η πιο άνετη στην κατηγορία. Το πρόβλημα είναι ότι αλλάζει σε λίγους μήνες και ότι είναι αρκετά μεγάλο σε μέγεθος και δεν έχω γκαράζ άρα προβλημα στο παρκάρισμα. Για το Golf που αναφέρει κάποιος φίλος είναι όντως άνετο γιατί τα γερμανικά είναι κάπως πιο σφικτά ιδίως αν κρίνω από το Α3 (2002) ενός φίλου. Επίσης δε ξέρω τι λέει και Peugeot 307 στον τομέα αυτό μια και οι γάλλοι φημίζονται για την άνεση τους.
-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Για τη C5 ξέρω ότι είναι η πιο άνετη στην κατηγορία. Το πρόβλημα είναι ότι αλλάζει σε λίγους μήνες και ότι είναι αρκετά μεγάλο σε μέγεθος και δεν έχω γκαράζ άρα προβλημα στο παρκάρισμα. Για το Golf που αναφέρει κάποιος φίλος είναι όντως άνετο γιατί τα γερμανικά είναι κάπως πιο σφικτά ιδίως αν κρίνω από το Α3 (2002) ενός φίλου. Επίσης δε ξέρω τι λέει και Peugeot 307 στον τομέα αυτό μια και οι γάλλοι φημίζονται για την άνεση τους.Aλλάζει?Μάλλον εννοείς κάποιο facelift.Τέλος πάντων και το νέο megane είναι ΠΟΛΥ άνετο και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.Εχει βέβαια αμφιλεγόμενο σχήμα
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Aλλάζει? Μάλλον εννοείς κάποιο facelift. To νέο megane είναι ΠΟΛΥ άνετο και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.Εχει βέβαια αμφιλεγόμενο σχήμαΜάλλον για facelift στα πρότυπα του C4. Θα παρουσιαστεί στην έκθεση Παρισιού αν δε κάνω λάθος. Όσο για το Megane είναι πολύ αμφιλεγόμενο ιδίως το πίσω μέρος.
-
Έχει ήδη αλλάξει αλλά θα κυκλοφορήσει του χρόνου.
-
Ωχ,δε ξέρω γιατί δε φαίνονται οι φωτογραφίες ενώ πριν απο 5 λεπτά φαίνονταν. Σχετικό θέμα πάντως με την ανανέωση της C5 μπορείτε να δείτε εδώ:
Άνεση σε επιβατικά