-
Οκ, με έπεισες, οι απολύσεις στο δημόσιο δεν θα μειώσουν τα ελλείμματα.
Άρα, και οι προσλήψεις στο δημόσιο, δεν θα αυξήσουν τα ελλείμματα.
Σωστά τα λέω; -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Το Κράτος λέει θα τους μετατάξω. Η τρόικα λέει απολύστε και θα γίνει 'μάχη'.
Το σίγουρο είναι ότι θα πουληθέι χωρίς βάρη και θα μπορει πχ η Virgin να ρίξει ένα τρενάκι πυ θα κάνει 2,45 ώρες για Θεσ/νίκη και οι ΚΤΕΛάδες θα τραβάνε τις τρίχες τουςΕδω ειναι ολο το ζουμι. 'Χωρις βαρη'. Δηλαδη το κρατος θα πληρωσει τα χρεη. Και η virgin πιθανον θα κανει αυτο που λες, αλλα θα κανει κι αυτο που εγινε τα τελευταια 2 χρονια με τα διοδια. Εγω δεν εχω κανενα προβλημα να ειναι αυτο το σεναριο (ειτε με απολυσεις ειτε με μεταταξεις), αλλα δεν δεχομαι να με περνανε για καφρο και να πιστεψω οτι τετοιου ειδους ελλειματα προερχονται απο τη μισθοδοσια.
-
Ο χρήστης Panosss έγραψε:
Οκ, με έπεισες, οι απολύσεις στο δημόσιο δεν θα μειώσουν τα ελλείμματα.
Άρα, και οι προσλήψεις στο δημόσιο, δεν θα αυξήσουν τα ελλείμματα.
Σωστά τα λέω;Καλα τα λες Μανωλη.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το ειπε ως 'ξερω πολλα ,δεν θελετε να μιλησω ' .και η εξεταστικη επιτροπη, αντι να τον στειλει στον Κορυδαλλο, τον αφησε να παει στη ...Μυκονο
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Οκ, με έπεισες, οι απολύσεις στο δημόσιο δεν θα μειώσουν τα ελλείμματα.
Άρα, και οι προσλήψεις στο δημόσιο, δεν θα αυξήσουν τα ελλείμματα.
Σωστά τα λέω;Καλα τα λες Μανωλη.
Ok, Σελήνη.
-
Οι λύσεις που επέλεξαν είναι ιδιες με αυτές της αντουανέτας πριν 200 χρόνια.... με την σιγουριά της κατάργησης της καρμανιόλας... το 'κατά φαντασίαν ασθενής'...έγινε 'κατά φαντασίαν...φως στο βάθος του τούνελ'
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Φοβαμαι οτι δεν διαβαζεις οσα γραφω, γιατι αν διαβαζες φανταζομαι και ελπιζω οτι θα καταλαβαινες τι λεω. Εχεις μια αποψη, και τα επιχειρηματα του συνομιλητη σου σε αφηνουν παγερα αδιαφορο.300 ειναι για ολους τους υπαλληλους (6500). 100 ειναι για τους 2500 που θα απολυθουν.
Και το ελλειμα (1000) δεν βγαινει απο επιδοματα, μονο ο Καψης και οι ομοιοι του το ισχυριζονται αυτο. Βγαινει κυριως απο δοσεις δανειων που παρθηκαν για τον εκσυγχρονισμο του δικτυου. Ηλεκτροκινηση, νεα βαγονια, κλπ. Κι αυτα δεν τα αποφασισε ο μηχανοδηγος, ουτε καν ο προεδρος του οσε, τα αποφασισε ο υπουργος μεταφορων. Ξερεις, siemens, ολυμπιακοι αγωνες, ισχυρη ελλαδα και αλλες ομορφιες. Τελος, ακομη κι αν η εταιρεια κλεισει, γλιτωνεις το μισθολογικο κοστος (τα 300 ετησιως που λεγαμε) αλλα τα δανεια δεν τα γλιτωνεις, γιατι ο καλος υπουργος μεταφορων τα πηρε με εγγυηση του ελληνικου κρατους.
Nαι αλλα ο μηχανοδηγός και ο κάθε άλλος που έβλεπε περίεργα τριγύρω του πράγματα δεν είπε με άλλους 100 να κάνει μια πληρωμένη καταχώρηση (άμα δεν εμπιστευόταν το συνδικαλιστικό του όργανο) σε μια εφημερίδα να δείξει το πρόβλημα.
Έγγραφέσικέ υπερωρίες να πάει ταμέιο στις 30 του μηνός.
Και όταν πήγε στην ΕΔΕ να πεί για το κύκλωμα με τα παράνομα βαγόνια και τις μάυρες μεταφορες είπε
'εγώ δεν ξέρω πόσα βαγόνια έχει το τρένο, μπάινω στην μηχανη και φεύγω'Επίσης γι αυτό που απάντησες σε άλλο ποστ μπορείς να δείς έυκολα σε ένα ισολογισμό του ΟΣΕ πόσο είναι η μισθοδοσία και πόσο είναι οι πωλήσεις
-
Ο χρήστης Panosss έγραψε:
Οκ, με έπεισες, οι απολύσεις στο δημόσιο δεν θα μειώσουν τα ελλείμματα.
Άρα, και οι προσλήψεις στο δημόσιο, δεν θα αυξήσουν τα ελλείμματα.
Σωστά τα λέω;Καλα τα λες Μανωλη.
Ok, Σελήνη.
Τωρα που γνωριστηκαμε, και για τελευταια φορα: οι απολυσεις θα μειωσουν το ελλειμα. Δεν θα λυσουν ομως το προβλημα. Εγω περιμενω καποιος (οχι εσυ, καποιος υπουργος) πως θα λυθει το προβλημα. Μεχρι στιγμης, κανεις δεν το εκανε, κι ολοι αναλωνονται σε επικοινωνιακα παιχνιδια. Αυτο ειπα απο την πρωτη στιγμη, αυτο λεω και τωρα. Το να διαστρεβλωνεις αυτο που λεει ο αλλος, περα απο γκεμπελικη τακτικη, ειναι και τρομερα εκνευριστικο, οποτε κοψτο για να μην χαλασουμε τις καρδιες μας μεσημεριατικα.
BTW, περιμενω ν ακουσω τι θα πουνε για τις προσληψεις 25000 καθηγητων που ανακοινωθηκαν. Μεγαλη επιτυχια.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Το ειπε ως 'ξερω πολλα ,δεν θελετε να μιλησω ' .
και η εξεταστικη επιτροπη, αντι να τον στειλει στον Κορυδαλλο, τον αφησε να παει στη ...Μυκονο
Γιατι ρε φιλε;Δεν εχεις ακουσει για τα κατεργα της Μυκονου;
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Nαι αλλα ο μηχανοδηγός και ο κάθε άλλος που έβλεπε περίεργα τριγύρω του πράγματα δεν είπε με άλλους 100 να κάνει μια πληρωμένη καταχώρηση (άμα δεν εμπιστευόταν το συνδικαλιστικό του όργανο) σε μια εφημερίδα να δείξει το πρόβλημα.
Έγγραφέσικέ υπερωρίες να πάει ταμέιο στις 30 του μηνός.
Και όταν πήγε στην ΕΔΕ να πεί για το κύκλωμα με τα παράνομα βαγόνια και τις μάυρες μεταφορες είπε
'εγώ δεν ξέρω πόσα βαγόνια έχει το τρένο, μπάινω στην μηχανη και φεύγω'Επίσης γι αυτό που απάντησες σε άλλο ποστ μπορείς να δείς έυκολα σε ένα ισολογισμό του ΟΣΕ πόσο είναι η μισθοδοσία και πόσο είναι οι πωλήσεις
Ναι βρε φιλε, συμφωνουμε σε ολα αυτα. Ειναι εξαλλου κλασικος τροπος λειτουργιας του συστηματος: κλεβει ο μηχανοδηγος καμια πλασματικη υπερωρια, παιρνει ενα εξτραδακι 100 ευρω (τυχαιο το ποσο) το μηνα, και γινεται συνενοχος. Αρα δεν μπορει να μιλησει για τα εκατομμυρια που τρωγονται απο τους μηχανοδηγους των γραφειων και των υπουργειων. Κι αυτο ισχυει παντου: σε αγροτες, εφοριακους, ελευθερους επαγγελματιες, κλπ.
Οσον αφορα τον ΟΣΕ, ουτε τον ισολογισμο του ξερω, ουτε εχω κανει καμια σοβαρη οικονομοτεχνικη μελετη. Αλλα δεν χρειαζεται να εισαι φωστηρας για να βλεπεις καποια προφανη.
-
Όλα αυτά που διαβάζω μου δημιουργούν την αίσθηση ότι η λύση είναι...αντί να επανεντάξουμε τους χρήστες στην κοινωνία, να τους καταδικάσουμε αφήνοντας τους εμπόρους ατιμώρητους...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το ειπε ως 'ξερω πολλα ,δεν θελετε να μιλησω ' .
και η εξεταστικη επιτροπη, αντι να τον στειλει στον Κορυδαλλο, τον αφησε να παει στη ...Μυκονο
Γιατι ρε φιλε;Δεν εχεις ακουσει για τα κατεργα της Μυκονου;
στην μυκονο η στην κερκυρα παλια εκτελουσαν τις θανατικες ποινες?
-
Αγαπητέ pro, δεν διαφωνώ στο γεγονός ότι το 'χοντρό' κομμάτι του ελλείματος δεν είναι οι μισθολογικές, αλλά οι δανειακές υποχρεώσεις του οργανισμού. Αυτός όμως δεν είναι λόγος (όπως το βλέπω εγώ) να μην γίνει μείωση του ελλείματος με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένου και των απολύσεων των περιττών υπαλλήλων (αν δεχθούμε ότι μέρος των υπαλλήλων είναι περιττό και δεν εξυπηρετεί σε κάτι ουσιαστικό).
Το ότι πρέπει να πέσει το βάρος στη ρύθμιση των χρεών δεν σημαίνει ότι μια μείωση π.χ. 10% του ελλείματος από μισθούς δεν πρέπει να εφαρμοσθεί. Δεν καταλαβαίνω γιατί διαφωνείς μ' αυτό που λέω. Ταυτόχρονη αντιμετόπιση όλων των θεμάτων που δημιουργούν την συνολική τρύπα του 1 δις/έτος. Γιατί πρέπει να τα λύνουμε όλα 'σειριακά' και όχι παράλληλα, από τη στιγμή που το ένα δεν αποτελεί προαπαίτηση του άλλου?
Όσο για τα 'βάρη' που θα επομιστεί (αν επομιστεί) ο στρατηγικός επενδυτής, θα προτιμούσα και εγώ να μην πωληθεί ο ΟΣΕ χωρίς βάρη. Δεν έχω ιδέα πόσο επικερδής επιχείρηση μπορεί να γίνει ο ΟΣΕ στα χερια ενός ιδιώτη, αλλά ίσως μια διαπραγμάτευση για μοιρασμένα βάρη να είναι το ρεαλιστικότερο σενάριο (εκτός και αν οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι φιλετάκι, οπότε εκεί με μια σκληρη διαπραγμάτευση από την κυβέρνηση - εδώ γελάμε - μπορεί να γίνει ένα αρκετά συμφέρον deal για το δημόσιο).
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Αγαπητέ pro, δεν διαφωνώ στο γεγονός ότι το 'χοντρό' κομμάτι του ελλείματος δεν είναι οι μισθολογικές, αλλά οι δανειακές υποχρεώσεις του οργανισμού. Αυτός όμως δεν είναι λόγος (όπως το βλέπω εγώ) να μην γίνει μείωση του ελλείματος με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένου και των απολύσεων των περιττών υπαλλήλων (αν δεχθούμε ότι μέρος των υπαλλήλων είναι περιττό και δεν εξυπηρετεί σε κάτι ουσιαστικό).Το ότι πρέπει να πέσει το βάρος στη ρύθμιση των χρεών δεν σημαίνει ότι μια μείωση π.χ. 10% του ελλείματος από μισθούς δεν πρέπει να εφαρμοσθεί. Δεν καταλαβαίνω γιατί διαφωνείς μ' αυτό που λέω. Ταυτόχρονη αντιμετόπιση όλων των θεμάτων που δημιουργούν την συνολική τρύπα του 1 δις/έτος. Γιατί πρέπει να τα λύνουμε όλα 'σειριακά' και όχι παράλληλα, από τη στιγμή που το ένα δεν αποτελεί προαπαίτηση του άλλου?
Όσο για τα 'βάρη' που θα επομιστεί (αν επομιστεί) ο στρατηγικός επενδυτής, θα προτιμούσα και εγώ να μην πωληθεί ο ΟΣΕ χωρίς βάρη. Δεν έχω ιδέα πόσο επικερδής επιχείρηση μπορεί να γίνει ο ΟΣΕ στα χερια ενός ιδιώτη, αλλά ίσως μια διαπραγμάτευση για μοιρασμένα βάρη να είναι το ρεαλιστικότερο σενάριο (εκτός και αν οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι φιλετάκι, οπότε εκεί με μια σκληρη διαπραγμάτευση από την κυβέρνηση - εδώ γελάμε - μπορεί να γίνει ένα αρκετά συμφέρον deal για το δημόσιο).
Μα δεν λεω να μην το μειωσουν και 10 και 20%. Αλλα επειδη οπως λες ειναι σειριακο το θεμα, εγω βλεπω οτι οι τυποι εχουν manual κιβωτιο κι οχι σειριακο, εχουν καρφωσει την πρωτη (μειωσεις μισθων, απολυσεις κλπ) και φτασαν στα κοκκινα. Οταν βαλουν δευτερα, θα χαρω πολυ. Μεχρι στιγμης ομως, απλα ακουω 'οταν βαλουμε την 6η θα ειναι ολα μια χαρα', ή ακομα χειροτερα, 'και με την πρωτη μια χαρα θα φτασουμε και θα ειμαστε κι ασφαλεις'.
-
ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να προεξοφλήσει τι θα γίνει αν επαναδιαπραγματευτεί η χώρα το χρέος της. Μόνο η προπαγάνδα των ΜΜΕ εχει καταστήσει απαγορευμένη λέξη την επαναδιαπραγμάτευση. Στο κάτω κάτω ας γίνει δημοψήφισμα να δούμε τι θέλουν οι πολλοί.
-
Ο χρήστης simfun έγραψε:
ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να προεξοφλήσει τι θα γίνει αν επαναδιαπραγματευτεί η χώρα το χρέος της. Μόνο η προπαγάνδα των ΜΜΕ εχει καταστήσει απαγορευμένη λέξη την επαναδιαπραγμάτευση. Στο κάτω κάτω ας γίνει δημοψήφισμα να δούμε τι θέλουν οι πολλοί.Άρα είσαι σίγουρος ότι ο μέσος έλληνας ('οι πολλοί') κατανοεί την υπόθεση και είναι σε θέση να λάβει την πιο συμφέρουσα απόφαση...
-
Συμφέρουσα για ποιον?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το ειπε ως 'ξερω πολλα ,δεν θελετε να μιλησω ' .
και η εξεταστικη επιτροπη, αντι να τον στειλει στον Κορυδαλλο, τον αφησε να παει στη ...Μυκονο
Γιατι ρε φιλε;Δεν εχεις ακουσει για τα κατεργα της Μυκονου;
ναι εχω ακουσει οτι καποιοι 'αντρες' τραβανε καποια ζορια εκει κατω, αλλα δε τον ειχα για τετοιον
νομιζω παντως οτι στη Μυκονο ειναι περισσοτεροι απατεωνες/λαμογια/εμποροι διαφορου ειδους, απο οσοι ειναι μεσα στον Κορυδαλλο.
-
Ο χρήστης simfun έγραψε:
Συμφέρουσα για ποιον?Για τον ίδιο (τον έλληνα).
Όποιος νομίζει ότι το δημοψήφισμα θα λάβει την καταλληλότερη απόφαση, τότε ας αναρωτηθεί ο ίδιος πόσο σίγουρος είναι ότι γνωριζει τον τρόπο να βγούμε από το αδιέξοδο.Εγώ πάντως δεν είμαι σίγουρος για τον εαυτό μου.
-
Καταλληλότερη δεν είμαι σίγουρος και γω αν είναι. Αντιπροσωπευτικότερη όμως οποιασδήποτε άλλης απόφασης σίγουρα θα είναι. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι χωρίς πολιτικούς νταβατζήδες δε μπορούμε να ζήσουμε.
Αλήθεια πότε έγινε τελευταία φορά δημοψήφισμα?
ΔΝΤ, eurogroup, κούρεμα, μνημόμιο ΙΙ, σωθήκαμε!!!