Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΔΝΤ, eurogroup, κούρεμα, μνημόμιο ΙΙ, σωθήκαμε!!!
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΔΝΤ, eurogroup, κούρεμα, μνημόμιο ΙΙ, σωθήκαμε!!!
    • 1
    • 2
    • 292
    • 293
    • 294
    • 295
    • 296
    • 1513
    • 1514
    • 294 / 1514
    Αντίλογος
    353
    30262
    68772
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Οκ, με έπεισες, οι απολύσεις στο δημόσιο δεν θα μειώσουν τα ελλείμματα.
      Άρα, και οι προσλήψεις στο δημόσιο, δεν θα αυξήσουν τα ελλείμματα.
      Σωστά τα λέω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pro last edited by

        Ο χρήστης cpp έγραψε:
        Το Κράτος λέει θα τους μετατάξω. Η τρόικα λέει απολύστε και θα γίνει 'μάχη'.
        Το σίγουρο είναι ότι θα πουληθέι χωρίς βάρη και θα μπορει πχ η Virgin να ρίξει ένα τρενάκι πυ θα κάνει 2,45 ώρες για Θεσ/νίκη και οι ΚΤΕΛάδες θα τραβάνε τις τρίχες τους

        Εδω ειναι ολο το ζουμι. 'Χωρις βαρη'. Δηλαδη το κρατος θα πληρωσει τα χρεη. Και η virgin πιθανον θα κανει αυτο που λες, αλλα θα κανει κι αυτο που εγινε τα τελευταια 2 χρονια με τα διοδια. Εγω δεν εχω κανενα προβλημα να ειναι αυτο το σεναριο (ειτε με απολυσεις ειτε με μεταταξεις), αλλα δεν δεχομαι να με περνανε για καφρο και να πιστεψω οτι τετοιου ειδους ελλειματα προερχονται απο τη μισθοδοσια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pro last edited by

          Ο χρήστης Panosss έγραψε:
          Οκ, με έπεισες, οι απολύσεις στο δημόσιο δεν θα μειώσουν τα ελλείμματα.
          Άρα, και οι προσλήψεις στο δημόσιο, δεν θα αυξήσουν τα ελλείμματα.
          Σωστά τα λέω;

          Καλα τα λες Μανωλη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
            Το ειπε ως 'ξερω πολλα ,δεν θελετε να μιλησω ' .

            και η εξεταστικη επιτροπη, αντι να τον στειλει στον Κορυδαλλο, τον αφησε να παει στη ...Μυκονο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης pro έγραψε:

              Οκ, με έπεισες, οι απολύσεις στο δημόσιο δεν θα μειώσουν τα ελλείμματα.
              Άρα, και οι προσλήψεις στο δημόσιο, δεν θα αυξήσουν τα ελλείμματα.
              Σωστά τα λέω;

              Καλα τα λες Μανωλη.

              Ok, Σελήνη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • vice246
                vice246 last edited by

                Οι λύσεις που επέλεξαν είναι ιδιες με αυτές της αντουανέτας πριν 200 χρόνια.... με την σιγουριά της κατάργησης της καρμανιόλας... το 'κατά φαντασίαν ασθενής'...έγινε 'κατά φαντασίαν...φως στο βάθος του τούνελ'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  Ο χρήστης pro έγραψε:
                  Φοβαμαι οτι δεν διαβαζεις οσα γραφω, γιατι αν διαβαζες φανταζομαι και ελπιζω οτι θα καταλαβαινες τι λεω. Εχεις μια αποψη, και τα επιχειρηματα του συνομιλητη σου σε αφηνουν παγερα αδιαφορο.

                  300 ειναι για ολους τους υπαλληλους (6500). 100 ειναι για τους 2500 που θα απολυθουν.

                  Και το ελλειμα (1000) δεν βγαινει απο επιδοματα, μονο ο Καψης και οι ομοιοι του το ισχυριζονται αυτο. Βγαινει κυριως απο δοσεις δανειων που παρθηκαν για τον εκσυγχρονισμο του δικτυου. Ηλεκτροκινηση, νεα βαγονια, κλπ. Κι αυτα δεν τα αποφασισε ο μηχανοδηγος, ουτε καν ο προεδρος του οσε, τα αποφασισε ο υπουργος μεταφορων. Ξερεις, siemens, ολυμπιακοι αγωνες, ισχυρη ελλαδα και αλλες ομορφιες. Τελος, ακομη κι αν η εταιρεια κλεισει, γλιτωνεις το μισθολογικο κοστος (τα 300 ετησιως που λεγαμε) αλλα τα δανεια δεν τα γλιτωνεις, γιατι ο καλος υπουργος μεταφορων τα πηρε με εγγυηση του ελληνικου κρατους.

                  Nαι αλλα ο μηχανοδηγός και ο κάθε άλλος που έβλεπε περίεργα τριγύρω του πράγματα δεν είπε με άλλους 100 να κάνει μια πληρωμένη καταχώρηση (άμα δεν εμπιστευόταν το συνδικαλιστικό του όργανο) σε μια εφημερίδα να δείξει το πρόβλημα.
                  Έγγραφέσικέ υπερωρίες να πάει ταμέιο στις 30 του μηνός.
                  Και όταν πήγε στην ΕΔΕ να πεί για το κύκλωμα με τα παράνομα βαγόνια και τις μάυρες μεταφορες είπε
                  'εγώ δεν ξέρω πόσα βαγόνια έχει το τρένο, μπάινω στην μηχανη και φεύγω'

                  Επίσης γι αυτό που απάντησες σε άλλο ποστ μπορείς να δείς έυκολα σε ένα ισολογισμό του ΟΣΕ πόσο είναι η μισθοδοσία και πόσο είναι οι πωλήσεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pro last edited by

                    Ο χρήστης Panosss έγραψε:

                    Οκ, με έπεισες, οι απολύσεις στο δημόσιο δεν θα μειώσουν τα ελλείμματα.
                    Άρα, και οι προσλήψεις στο δημόσιο, δεν θα αυξήσουν τα ελλείμματα.
                    Σωστά τα λέω;

                    Καλα τα λες Μανωλη.

                    Ok, Σελήνη.

                    Τωρα που γνωριστηκαμε, και για τελευταια φορα: οι απολυσεις θα μειωσουν το ελλειμα. Δεν θα λυσουν ομως το προβλημα. Εγω περιμενω καποιος (οχι εσυ, καποιος υπουργος) πως θα λυθει το προβλημα. Μεχρι στιγμης, κανεις δεν το εκανε, κι ολοι αναλωνονται σε επικοινωνιακα παιχνιδια. Αυτο ειπα απο την πρωτη στιγμη, αυτο λεω και τωρα. Το να διαστρεβλωνεις αυτο που λεει ο αλλος, περα απο γκεμπελικη τακτικη, ειναι και τρομερα εκνευριστικο, οποτε κοψτο για να μην χαλασουμε τις καρδιες μας μεσημεριατικα.

                    BTW, περιμενω ν ακουσω τι θα πουνε για τις προσληψεις 25000 καθηγητων που ανακοινωθηκαν. Μεγαλη επιτυχια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:

                      Το ειπε ως 'ξερω πολλα ,δεν θελετε να μιλησω ' .

                      και η εξεταστικη επιτροπη, αντι να τον στειλει στον Κορυδαλλο, τον αφησε να παει στη ...Μυκονο

                      Γιατι ρε φιλε;Δεν εχεις ακουσει για τα κατεργα της Μυκονου;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pro last edited by

                        Ο χρήστης cpp έγραψε:

                        Nαι αλλα ο μηχανοδηγός και ο κάθε άλλος που έβλεπε περίεργα τριγύρω του πράγματα δεν είπε με άλλους 100 να κάνει μια πληρωμένη καταχώρηση (άμα δεν εμπιστευόταν το συνδικαλιστικό του όργανο) σε μια εφημερίδα να δείξει το πρόβλημα.
                        Έγγραφέσικέ υπερωρίες να πάει ταμέιο στις 30 του μηνός.
                        Και όταν πήγε στην ΕΔΕ να πεί για το κύκλωμα με τα παράνομα βαγόνια και τις μάυρες μεταφορες είπε
                        'εγώ δεν ξέρω πόσα βαγόνια έχει το τρένο, μπάινω στην μηχανη και φεύγω'

                        Επίσης γι αυτό που απάντησες σε άλλο ποστ μπορείς να δείς έυκολα σε ένα ισολογισμό του ΟΣΕ πόσο είναι η μισθοδοσία και πόσο είναι οι πωλήσεις

                        Ναι βρε φιλε, συμφωνουμε σε ολα αυτα. Ειναι εξαλλου κλασικος τροπος λειτουργιας του συστηματος: κλεβει ο μηχανοδηγος καμια πλασματικη υπερωρια, παιρνει ενα εξτραδακι 100 ευρω (τυχαιο το ποσο) το μηνα, και γινεται συνενοχος. Αρα δεν μπορει να μιλησει για τα εκατομμυρια που τρωγονται απο τους μηχανοδηγους των γραφειων και των υπουργειων. Κι αυτο ισχυει παντου: σε αγροτες, εφοριακους, ελευθερους επαγγελματιες, κλπ.

                        Οσον αφορα τον ΟΣΕ, ουτε τον ισολογισμο του ξερω, ουτε εχω κανει καμια σοβαρη οικονομοτεχνικη μελετη. Αλλα δεν χρειαζεται να εισαι φωστηρας για να βλεπεις καποια προφανη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • vice246
                          vice246 last edited by

                          Όλα αυτά που διαβάζω μου δημιουργούν την αίσθηση ότι η λύση είναι...αντί να επανεντάξουμε τους χρήστες στην κοινωνία, να τους καταδικάσουμε αφήνοντας τους εμπόρους ατιμώρητους...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cabala10 last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                            Το ειπε ως 'ξερω πολλα ,δεν θελετε να μιλησω ' .

                            και η εξεταστικη επιτροπη, αντι να τον στειλει στον Κορυδαλλο, τον αφησε να παει στη ...Μυκονο

                            Γιατι ρε φιλε;Δεν εχεις ακουσει για τα κατεργα της Μυκονου;

                            στην μυκονο η στην κερκυρα παλια εκτελουσαν τις θανατικες ποινες?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mercyful_fate last edited by

                              Αγαπητέ pro, δεν διαφωνώ στο γεγονός ότι το 'χοντρό' κομμάτι του ελλείματος δεν είναι οι μισθολογικές, αλλά οι δανειακές υποχρεώσεις του οργανισμού. Αυτός όμως δεν είναι λόγος (όπως το βλέπω εγώ) να μην γίνει μείωση του ελλείματος με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένου και των απολύσεων των περιττών υπαλλήλων (αν δεχθούμε ότι μέρος των υπαλλήλων είναι περιττό και δεν εξυπηρετεί σε κάτι ουσιαστικό).

                              Το ότι πρέπει να πέσει το βάρος στη ρύθμιση των χρεών δεν σημαίνει ότι μια μείωση π.χ. 10% του ελλείματος από μισθούς δεν πρέπει να εφαρμοσθεί. Δεν καταλαβαίνω γιατί διαφωνείς μ' αυτό που λέω. Ταυτόχρονη αντιμετόπιση όλων των θεμάτων που δημιουργούν την συνολική τρύπα του 1 δις/έτος. Γιατί πρέπει να τα λύνουμε όλα 'σειριακά' και όχι παράλληλα, από τη στιγμή που το ένα δεν αποτελεί προαπαίτηση του άλλου?

                              Όσο για τα 'βάρη' που θα επομιστεί (αν επομιστεί) ο στρατηγικός επενδυτής, θα προτιμούσα και εγώ να μην πωληθεί ο ΟΣΕ χωρίς βάρη. Δεν έχω ιδέα πόσο επικερδής επιχείρηση μπορεί να γίνει ο ΟΣΕ στα χερια ενός ιδιώτη, αλλά ίσως μια διαπραγμάτευση για μοιρασμένα βάρη να είναι το ρεαλιστικότερο σενάριο (εκτός και αν οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι φιλετάκι, οπότε εκεί με μια σκληρη διαπραγμάτευση από την κυβέρνηση - εδώ γελάμε - μπορεί να γίνει ένα αρκετά συμφέρον deal για το δημόσιο).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pro last edited by

                                Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
                                Αγαπητέ pro, δεν διαφωνώ στο γεγονός ότι το 'χοντρό' κομμάτι του ελλείματος δεν είναι οι μισθολογικές, αλλά οι δανειακές υποχρεώσεις του οργανισμού. Αυτός όμως δεν είναι λόγος (όπως το βλέπω εγώ) να μην γίνει μείωση του ελλείματος με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένου και των απολύσεων των περιττών υπαλλήλων (αν δεχθούμε ότι μέρος των υπαλλήλων είναι περιττό και δεν εξυπηρετεί σε κάτι ουσιαστικό).

                                Το ότι πρέπει να πέσει το βάρος στη ρύθμιση των χρεών δεν σημαίνει ότι μια μείωση π.χ. 10% του ελλείματος από μισθούς δεν πρέπει να εφαρμοσθεί. Δεν καταλαβαίνω γιατί διαφωνείς μ' αυτό που λέω. Ταυτόχρονη αντιμετόπιση όλων των θεμάτων που δημιουργούν την συνολική τρύπα του 1 δις/έτος. Γιατί πρέπει να τα λύνουμε όλα 'σειριακά' και όχι παράλληλα, από τη στιγμή που το ένα δεν αποτελεί προαπαίτηση του άλλου?

                                Όσο για τα 'βάρη' που θα επομιστεί (αν επομιστεί) ο στρατηγικός επενδυτής, θα προτιμούσα και εγώ να μην πωληθεί ο ΟΣΕ χωρίς βάρη. Δεν έχω ιδέα πόσο επικερδής επιχείρηση μπορεί να γίνει ο ΟΣΕ στα χερια ενός ιδιώτη, αλλά ίσως μια διαπραγμάτευση για μοιρασμένα βάρη να είναι το ρεαλιστικότερο σενάριο (εκτός και αν οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι φιλετάκι, οπότε εκεί με μια σκληρη διαπραγμάτευση από την κυβέρνηση - εδώ γελάμε - μπορεί να γίνει ένα αρκετά συμφέρον deal για το δημόσιο).

                                Μα δεν λεω να μην το μειωσουν και 10 και 20%. Αλλα επειδη οπως λες ειναι σειριακο το θεμα, εγω βλεπω οτι οι τυποι εχουν manual κιβωτιο κι οχι σειριακο, εχουν καρφωσει την πρωτη (μειωσεις μισθων, απολυσεις κλπ) και φτασαν στα κοκκινα. Οταν βαλουν δευτερα, θα χαρω πολυ. Μεχρι στιγμης ομως, απλα ακουω 'οταν βαλουμε την 6η θα ειναι ολα μια χαρα', ή ακομα χειροτερα, 'και με την πρωτη μια χαρα θα φτασουμε και θα ειμαστε κι ασφαλεις'.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  simfun last edited by

                                  ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να προεξοφλήσει τι θα γίνει αν επαναδιαπραγματευτεί η χώρα το χρέος της. Μόνο η προπαγάνδα των ΜΜΕ εχει καταστήσει απαγορευμένη λέξη την επαναδιαπραγμάτευση. Στο κάτω κάτω ας γίνει δημοψήφισμα να δούμε τι θέλουν οι πολλοί.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mercyful_fate last edited by

                                    Ο χρήστης simfun έγραψε:
                                    ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να προεξοφλήσει τι θα γίνει αν επαναδιαπραγματευτεί η χώρα το χρέος της. Μόνο η προπαγάνδα των ΜΜΕ εχει καταστήσει απαγορευμένη λέξη την επαναδιαπραγμάτευση. Στο κάτω κάτω ας γίνει δημοψήφισμα να δούμε τι θέλουν οι πολλοί.

                                    Άρα είσαι σίγουρος ότι ο μέσος έλληνας ('οι πολλοί') κατανοεί την υπόθεση και είναι σε θέση να λάβει την πιο συμφέρουσα απόφαση...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      simfun last edited by

                                      Συμφέρουσα για ποιον?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                        Το ειπε ως 'ξερω πολλα ,δεν θελετε να μιλησω ' .

                                        και η εξεταστικη επιτροπη, αντι να τον στειλει στον Κορυδαλλο, τον αφησε να παει στη ...Μυκονο

                                        Γιατι ρε φιλε;Δεν εχεις ακουσει για τα κατεργα της Μυκονου;

                                        ναι εχω ακουσει οτι καποιοι 'αντρες' τραβανε καποια ζορια εκει κατω, αλλα δε τον ειχα για τετοιον

                                        νομιζω παντως οτι στη Μυκονο ειναι περισσοτεροι απατεωνες/λαμογια/εμποροι διαφορου ειδους, απο οσοι ειναι μεσα στον Κορυδαλλο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mercyful_fate last edited by

                                          Ο χρήστης simfun έγραψε:
                                          Συμφέρουσα για ποιον?

                                          Για τον ίδιο (τον έλληνα).
                                          Όποιος νομίζει ότι το δημοψήφισμα θα λάβει την καταλληλότερη απόφαση, τότε ας αναρωτηθεί ο ίδιος πόσο σίγουρος είναι ότι γνωριζει τον τρόπο να βγούμε από το αδιέξοδο.

                                          Εγώ πάντως δεν είμαι σίγουρος για τον εαυτό μου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            simfun last edited by

                                            Καταλληλότερη δεν είμαι σίγουρος και γω αν είναι. Αντιπροσωπευτικότερη όμως οποιασδήποτε άλλης απόφασης σίγουρα θα είναι. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι χωρίς πολιτικούς νταβατζήδες δε μπορούμε να ζήσουμε.
                                            Αλήθεια πότε έγινε τελευταία φορά δημοψήφισμα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 292
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 1513
                                            • 1514
                                            • 294 / 1514
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr