-
το γκαζι πως το ρυθμιζεις?
φορτιζει μονο στη πριζα η εχει συστημα να φορτιζει στη κατηφορα η στο φρεναρισμα? -
Είναι σαν το γκάζι μοτοσυκλέτας. Το γυρνάς και δίνει ισχύ.
Δεν νομίζω να επαναφορτίζει τις μπαταρίες στην κατηφόρα ή και αν το κάνει είναι σε ελάχιστο ποσοστό. Μηχανάκια ηλεκτρικά που το κάνουν πρέπει να γυρίσεις ανάποδα το γκάζι ώστε να φρενάρουν για να πάρεις πίσω ενέργεια. Μικρό ποσοστό της τάξης του 15%. -
Βρήκα κάτι νόμους/κανονισμούς στην Αγγλία που λένε ότι η ηλεκτρική υποβοήθηση ισχύει μόνο μέχρι τα 15 μίλια. Από εκεί και πάνω απενεργοποιείται και έχεις μόνο πεντάλι. Αυτό και κάποια άλλα όρια (βάρους μέχρι 40 κιλά, ισχύος μέχρι 200W συνεχής) καθορίζουν αν θα θεωρείται ποδήλατο οπότε κινείται ελεύθερα χωρίς άδεια, ασφάλεια κλπ. Αλλιώς είναι ηλεκτρικό σκούτερ και είναι μηχανάκι....
Αυτό που πήρε ο φίλος μας μάλλον τέτοιο πρέπει να θεωρείται εκεί. Υπάρχουν άραγε σχετικές διατάξεις για την Ελλάδα;Οι μπαταρίες μολύβδου θεωρούνται ξεπερασμένες λόγω βάρους/χωρητικότητας. NiMH για τα πιο φτηνά και ιόντων λιθίου για τα πιο καλά και σύγχρονα.
Δείτε κι αυτό: http://www.urbanmovers.com -
Το θέμα είναι να μην χάνουμε την ουσία με τις τεχνικότητες...Το αποτέλεσμα πρέπει να μετράει και μόνο.
Αν δεν έχεις δίπλωμα για μηχανάκι, δεν έχεις μία ή δεν θέλεις να ξοδέψεις πολλά και θες να μετακινείσαι κοντινές απόστάσεις(20χλμ-30χλμ) μέσα στην πόλη όσο πιο οικονομικά γίνεται έχοντας παράλληλα την περιβαλλοντολογική σου συνείδηση ήσυχη τότε πάρτο. Αν πάλι έχεις δίπλωμα έχεις τόσες πολλές επιλογές σε πολύ ανώτερες τιμές και με καλύτερες μπαταρίες. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Οι μπαταρίες μολύβδου θεωρούνται ξεπερασμένες λόγω βάρους/χωρητικότητας. NiMH για τα πιο φτηνά και ιόντων λιθίου για τα πιο καλά και σύγχρονα.
Δείτε κι αυτό: http://www.urbanmovers.comΝομίζω ότι οι AGM για αυτοκίνητα είναι οι καλύτερες αλλά δεν βγαίνουν σε χωρητικότητες μικρότερες από 60-70Ah.
-
puntofato το ειχες παρκαρισμενο στη Διογενους στη Τουμπα σημερα(noa); Ειδα ενα ποδηλατομηχανακι και φαινεται καλη περιπτωση!
-
120 εκατομμύρια ηλεκτρικά ποδήλατα και σκούτερ σε κυκλοφορία στη Λαική Δημοκρατία της Κίνας.
Προβλέπω σε 4-5 χρόνια να αγοράζουμε ηλεκτρικά ποδήλατα με 250 ευρώ το ένα. -
Χθες σε ποδηλατοπορεία που είχε στην πόλη, ένας αντιπρόσωπος είχε φέρει 4-5 για promotion και οδήγησα ένα.
Η άποψη μου είναι ότι είναι πολύ βαρύ για να το χρησιμοποιείς καθημερινά ως ποδήλατο και οι περισσότεροι θα το χρησιμοποιούν σαν ηλεκτρικό μόνο. Οι τιμές τους από 450-700€ ανάλογα με το μέγεθος. Ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος-εισαγωγέας τα συναρμολογεί ο ίδιος και φέρνει τα μέρη από Κίνα. Έχει φέρει και κιτ για συμβατικά με 350€.Για τον σκοπό που χρησιμοποιώ προσωπικά το ποδήλατο (άθληση και βόλτα) δεν θα το έπαιρνα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
120 εκατομμύρια ηλεκτρικά ποδήλατα και σκούτερ σε κυκλοφορία στη Λαική Δημοκρατία της Κίνας.
Προβλέπω σε 4-5 χρόνια να αγοράζουμε ηλεκτρικά ποδήλατα με 250 ευρώ το ένα.Το 10% του πληθυσμού δηλαδη;
-
Διόλου απίθανο. Στη χώρα αυτή και παρά την έκρηξη πωλήσεων στα ΙΧ, μόνο 4 στους 100 διαθέτει την οικονομική επιφάνεια για να αγοράσει κούρσα, οπότε βολεύονται πρόσκαιρα και μέχρι νεωτέρας με τα ηλεκτρικά δίκυκλα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Διόλου απίθανο. Στη χώρα αυτή και παρά την έκρηξη πωλήσεων στα ΙΧ, μόνο 4 στους 100 διαθέτει την οικονομική επιφάνεια για να αγοράσει κούρσα, οπότε βολεύονται πρόσκαιρα και μέχρι νεωτέρας με τα ηλεκτρικά δίκυκλα.η διαφορα ειναι οτι για τα επομενα 10 χρονια, εκει θα αυξανονται τα αυτοκινητα και εδω τα ποδηλατα.
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
puntofato το ειχες παρκαρισμενο στη Διογενους στη Τουμπα σημερα(noa); Ειδα ενα ποδηλατομηχανακι και φαινεται καλη περιπτωση!Όχι, αλλά εκεί είναι αυτός που τα φέρνει (στην ACS). Πάνε και ζήτα να κάνεις μια βόλτα. Δεν θα σου πει όχι.
-
Το είδε ο father...
Πήγε και πήρε ένα και αυτός... -
Τα τελικά στοιχεία από τη χρήση και περίπου 300χλμ που έκανε.
Η μέγιστη φόρτιση διαρκεί 4-5ώρες και η κατανάλωση τροφοδοτικού ξεκινά από 115βατ και πέφτει σταδιακά στα 60 στις 2 ώρες και τέλος συντήρηση 10βάτ. Χοντρικά δηλαδή θέλει 350βατώρια ή 0,35KwH δηλαδή η φόρτιση, άρα 0,35*9λεπτά την KwH είναι 0,035ευρώ. Το δεύτερο που πήρε ο father φορτίζει αποκλειστικά από φωτοβολταϊκά και δεν στοιχίζει ΤΙΠΟΤΑ.
Μέγιστη απόσταση που έχω διαννύσει χωρίς να μείνω βέβαια από μπαταρία ήταν 35χλμ. Άρα τα 40 που λένε αυτοί μπορεί και να ισχύει.
Εγκατέστησα και κοντέρ με δεδομένα για να μου κρατάει στατιστικά που είναι απόλυτα ακριβές.Δεν χάλασε τίποτα. Το μόνο που έπαθε ήταν μια καμμένη λάμπα πίσω (είναι ειδικές 54βολτες) και ένα σκασμένο λάστιχο. Δεν πλήρωσα για τίποτα. Χρειάζεται λίγο σπρέυ γράσσο στην μπροστινή ανάρτηση πού και πού γιατί μπορεί να τρίζει από υγρασία...
Στην τελική νομίζω ότι είναι άριστη αγορά για κάποιον που έχει δουλίτσες στην πόλη και δεν θέλει να μπλέκει με κίνηση ούτε να πληρώνει χαβαλέ λεφτά για βενζίνες,σέρβις πάρκιγκ και λοιπά.Ακόμη και για βόλτα ή έξοδο... Μακάρυ να πάρουν πολλοί τέτοια να σωθούν οι πόλεις με απλά μέσα και όχι με Μ.λακίες του στυλ υποθαλάσσιες και τρίχες κατσαρές.
-
Ειδα το θεμα και ειναι ακρως ενδιαφερον και ... οικονομικα συμφέρον.
Για καθημερινη χρηση σπιτι-δουλεια χανω πολυ χρονο για παρκινγκ και πολυ χρημα φυσικα για βενζινη.Αυτο το διαστημα σκεφτομαι να ψαξω για ηλεκτρικο ποδηλατο ή σκουτερ.
Μηπως εχει καποιος προσφατες πληροφοριες, βοηθεια για να ξερω που θα ψαξω και τι ???
-
-
απορια.κινεισαι με το ηλεκτρικο ποδηλατο-ηλεκτρικο σκουτερ στο δρομο. Σε περιπτωση ατυχηματος τι γινεται;να προκαλεσεις εσυ χτυπωντας καποιον λιγο δυσκολο,αλλα να σε παρει παραμαζωμα κανεις βλαμενος με αυτοκινητο διολου..τι γινεται τοτε;αυτος θα πει κινουμαι στο δρομο εχοντας πληρωσει τελη κυκλοφοριας κ ασφαλεια.εσυ θεωρεισαι ανασφαλιστο οχημα;γενικα ακομη κ τα απλα ποδηλατα σε περιπτωση που τους χτυπησουν τι γινεται;εννοω οτι απο τη στιγμη που δεν εχει αδεια κυκλοφοριας τι στοιχεια θα ανταλλαξουμε;
-
Πρόσφατα πήρε το μάτι μου αυτά, δεν έχει site ο εισαγωγέας απ οτι βλέπω.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=155655694520459&set=a.137974162955279.36154.124290377656991&type=3
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=149464611806234&set=a.137974162955279.36154.124290377656991&type=3
Το πρώτο είναι λίγο θλιβερό αλλά θα καλύπτει κάποιον χωρίς απαιτήσεις για μικρές διαδρομές. Το δεύτερο
φαντάζομαι πως δεν θα υστερεί πολύ σε επιδόσεις σε σχέση με ένα 50ρι τετράχρονο και θα έχει και αρκετή
ροπή για να κουβαλήσει δύο άτομα.Ο χρήστης typhoonx έγραψε:
εννοω οτι απο τη στιγμη που δεν εχει αδεια κυκλοφοριας τι στοιχεια θα ανταλλαξουμε;Σιγά μην κάτσει αυτός που θα σε χτυπήσει να ανταλλάξετε και στοιχεία... το καλό είναι πως αν δεν πάθεις τίποτα
μπορείς να του φέρεις το ποδήλατο στο κεφάλι, αφού δεν πρόκειται να σε βρεί -
Ο χρήστης typhoonx έγραψε:
απορια.κινεισαι με το ηλεκτρικο ποδηλατο-ηλεκτρικο σκουτερ στο δρομο. Σε περιπτωση ατυχηματος τι γινεται;να προκαλεσεις εσυ χτυπωντας καποιον λιγο δυσκολο,αλλα να σε παρει παραμαζωμα κανεις βλαμενος με αυτοκινητο διολου..τι γινεται τοτε;αυτος θα πει κινουμαι στο δρομο εχοντας πληρωσει τελη κυκλοφοριας κ ασφαλεια.εσυ θεωρεισαι ανασφαλιστο οχημα;γενικα ακομη κ τα απλα ποδηλατα σε περιπτωση που τους χτυπησουν τι γινεται;εννοω οτι απο τη στιγμη που δεν εχει αδεια κυκλοφοριας τι στοιχεια θα ανταλλαξουμε;Μπορείς να κάνεις ασφάλιση αστικής ευθύνης προς τρίτους. Ρώτα τον ασφαλιστή σου. Οι, interamerican, allianz, ευρωπαϊκή πίστη κάνουν. Προφανώς και οι υπόλοιπες.
-
Ο χρήστης typhoonx έγραψε:
απορια.κινεισαι με το ηλεκτρικο ποδηλατο-ηλεκτρικο σκουτερ στο δρομο. Σε περιπτωση ατυχηματος τι γινεται;να προκαλεσεις εσυ χτυπωντας καποιον λιγο δυσκολο,αλλα να σε παρει παραμαζωμα κανεις βλαμενος με αυτοκινητο διολου..τι γινεται τοτε;αυτος θα πει κινουμαι στο δρομο εχοντας πληρωσει τελη κυκλοφοριας κ ασφαλεια.εσυ θεωρεισαι ανασφαλιστο οχημα;γενικα ακομη κ τα απλα ποδηλατα σε περιπτωση που τους χτυπησουν τι γινεται;εννοω οτι απο τη στιγμη που δεν εχει αδεια κυκλοφοριας τι στοιχεια θα ανταλλαξουμε;typhoonx, επιασες ενα θεμα που ειναι πολυ σημαντικο για την ασφαλεια των οδηγων ποδηλατων κυριως. Ξερω οτι ειναι πολυ επικινδυνο να εισαι αναβατης σε μηχανακι και πολυ περισσοτερο σε ποδηλατο. ,
Η ασφαλεια, όπου απαιτειται απο το νομο εχει το ρολο της. Οταν τα αυτοκινητα (ή τα μηχανακια κλπ) χτυπανε ενα απλο ποδηλατο ή εναν πεζο τι κανουμε ??? δεν πιστευω να του ζητησουμε αδεια κυκλοφοριας και τελη κυκλοφοριας. Ουτε βεβαια απαγορευεται στα ποδηλατα και στους πεζους να κυκλοφορουν στον δρομο. Καλεις την τροχαια για εκθεση συμβαντος και γινεται η καταγραφη των στοιχειων κλπ. Αν δεν εχει καποιος ασφαλεια και φταει, πληρωνει απο την τσεπη του.
e-ποδήλατα