Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 481
    • 482
    • 145 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9635
    77152
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasgti last edited by

      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

      Πάντως το σωστό είναι να πληρώνουμε ΟΛΟΙ βάσει των ρύπων. Ούτε οι μισοί...ούτε οι καινούριοι.

      Όλοι μας.

      Και γιατί να μην πληρώνουμε με το μήκος του αυτοκινήτου ;

      Ή με το σήμα?

      Με την μέση κατανάλωση

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        y-v last edited by

        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
        Πάντως το σωστό είναι να πληρώνουμε ΟΛΟΙ βάσει των ρύπων. Ούτε οι μισοί...ούτε οι καινούριοι.

        Όλοι μας.

        Τα τέλη κυκλοφορίας είναι κυρίως για την χρήση των δρόμων και το παρκάρισμα σε αυτούς.
        Υποτίθεται ότι πληρώνουμε για την συντήρηση και την βελτίωση των υποδομών.
        Τα τέλη έπρεπε να βασίζωνται κυρίως στον όγκο-βάρος των οχημάτων και μετα στην παλαιότητα ( εδώ περιλαμβάνονται και οι ρύποι)
        Τα 'πράσινα τέλη' είναι καινούριο φρούτο υποτίθεται για να ανανεώνεται ο στόλος των οχημάτων, αλλά όχι και να γίνει κυρίαρχος παράγων στην πληρωμή των τελών.
        Δηλαδή εαν έχω τρόλεϊ, δεν πρέπει να πληρώνω τίποτα;
        Δεν καταλαβαίνω, δηλαδή αν πληρώνεις μπορεις να ρυπαίνεις ανάλογα;
        Και τα χρηματα που μαζεύει το κράτος από τα πράσινα τέλη πως χρησιμοποιεί; Μας καθαρίζει τον αέρα;
        Ακόμα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ρυπαίνουν ανάλογα με την ρύπανση που προκαλει η ΔΕΗ για να παράξει το ρεύμα που θα χρησιμοποιηθεί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

          Πάντως το σωστό είναι να πληρώνουμε ΟΛΟΙ βάσει των ρύπων. Ούτε οι μισοί...ούτε οι καινούριοι.

          Όλοι μας.

          Και γιατί να μην πληρώνουμε με το μήκος του αυτοκινήτου ;

          Ή με το σήμα?

          γιατί οι ρύποι είναι το δικαιότερο σύστημα; γιατί θεωρούμε πανάκεια τα γρ./χλμ.co2 ;

          γιατί να μην πληρώνουμε με την εργοστασιακή κατανάλωση ή με το πόσα χλμ διανύει ο καθένας ;

          για πολλούς κ διάφορους λόγους αράξτε στα 2λιτρα σας και μην παραπονιέστε. Το ξέρατε από πριν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasgti last edited by

            Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

            η κρατική λογική όμως υπερισχύει: πήρες bmw έχεις λεφτά.

            αφού έχεις πλέρωσε και μην μιλάς κ εσύ...σιγά μωρέ...

            Για την ακρίβεια 'πήρες 2000κ.εκ , έχεις λεφτά'.
            Συμφωνούμε, άδικο, αλλά με αυτές τις συνθήκες κάναμε τόσα χρόνια τις αγορές μας.

            Τα 2000κ.εκ. σε πείραξαν;

            Για το βουτυρόπαιδο τον Πατίστα που κυκλοφορεί την Aston με ξένες πινακίδες δεν έχεις να πεις τίποτα; Του λείπουν τα λεφτά; Τις Ferrari που όποια νέα κυκλοφορεί πλέον είναι με ξένα νούμερα; Εκεί δεν χάνονται χρήματα για το κράτος; Τα απλά δίλιτρα που πληρώνουν κανονικά κάθε χρόνο απροσδιόριστα (κερατιάτικα) τέλη σε αυτό το ηλίθιο κράτος σε πείραξαν;

            Συγνώμη, διαβάζεις τι γράφω;
            Λέω οτι είναι άδικο να φορολογούμαστε με τα κυβικά, αλλά τόσα χρόνια με βάση αυτό φορολογούμασταν και σύμφωνα με τα κυβικά κάναμε τις αγορές μας, οπότε ο καθένας αναλάμβανε τις ευθύνες του.
            Όλα αυτά που περιγράφεις είναι κομπίνες που χρησιμοποιούν διάφοροι για να γλιτώνουν διάφορους φόρους και εννοείται οτι είναι κατακριτέα! Ίσα ίσα αυτά φαινόμενα κατηγορώ και εγώ και γι'αυτό στάθηκα σε αυτό που έγραψε ο coyote για μια άλλη μικροκομπίνα που είχε στο μυαλό του.
            Αν κάποιος άλλος έγραφε οτι σκέφτεται να αγοράσει αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού με πινακίδες εξωτερικού, το ίδιο θα έλεγα.

            Εμ αυτό είναι το θέμα σε αυτή τη ρημαδοχώρα.

            Όταν αγοράζεις κάτι και τη στιγμή εκείνη γνωρίζεις κάποια συγκεκριμένα δεδομένα, δε γίνεται στη συνέχεια ΚΑΘΕ χρόνο να ισχύουν ΑΛΛΑ στο θέμα φορολόγησης/τεκμηρίων κτλ. με κύριο χαρακτηριστικό το πως θα στα αρπάξουν! Δηλαδή το ίδιο το κράτος κοιτάει πως θα σε κλέψει. Το γεγονός πως βρίσκουν διάφορες ονομασίες για να καλύψουν ότι αυθαίρετο χαράτσι επιβάλλουν, δεν αναιρεί ότι αυτό αποτελεί ΚΑΙ κλεψιά ΚΑΙ κομπίνα (του πως θα στα αρπάξουν) εις βάρος των πολιτών. Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα, ως πότε πιστεύεις πως ο κάθε πολίτης θα τα καταπίνει όλα αμάσητα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mercyful_fate last edited by

              Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

              Εμ αυτό είναι το θέμα σε αυτή τη ρημαδοχώρα.

              Όταν αγοράζεις κάτι και τη στιγμή εκείνη γνωρίζεις κάποια συγκεκριμένα δεδομένα, δε γίνεται στη συνέχεια ΚΑΘΕ χρόνο να ισχύουν ΑΛΛΑ στο θέμα φορολόγησης/τεκμηρίων κτλ. με κύριο χαρακτηριστικό το πως θα στα αρπάξουν! Δηλαδή το ίδιο το κράτος κοιτάει πως θα σε κλέψει. Το γεγονός πως βρίσκουν διάφορες ονομασίες για να καλύψουν ότι αυθαίρετο χαράτσι επιβάλλουν, δεν αναιρεί ότι αυτό αποτελεί ΚΑΙ κλεψιά ΚΑΙ κομπίνα (του πως θα στα αρπάξουν) εις βάρος των πολιτών. Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα, ως πότε πιστεύεις πως ο κάθε πολίτης θα τα καταπίνει όλα αμάσητα;

              Αυτό ακριβώς. Και επεκτείνεται και σε άλλους οικονομικούς τομείς (επιχειρήσεις, επενδύσεις κλπ.).
              Πως διάολο περιμένεις την οποια ρημαδοανάπτυξη και ρημαδοκατανάλωση όταν σαν κράτος φροντίζεις να βάζεις ότι αυθαίρετο χαράτσι μπορείς να σκεφτείς, δημιουργόντας εν τέλει ένα εντελώς αβέβαια και εχθρικό οικονομικό περιβάλλον?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                Πάντως το σωστό είναι να πληρώνουμε ΟΛΟΙ βάσει των ρύπων. Ούτε οι μισοί...ούτε οι καινούριοι.

                Όλοι μας.

                Και γιατί να μην πληρώνουμε με το μήκος του αυτοκινήτου ;

                Ή με το σήμα?

                γιατί οι ρύποι είναι το δικαιότερο σύστημα; γιατί θεωρούμε πανάκεια τα γρ./χλμ.co2 ;

                γιατί να μην πληρώνουμε με την εργοστασιακή κατανάλωση ή με το πόσα χλμ διανύει ο καθένας ;

                για πολλούς κ διάφορους λόγους αράξτε στα 2λιτρα σας και μην παραπονιέστε. Το ξέρατε από πριν.

                Μισό λεπτάκι...δεν παραπονιέμαι καθόλου. Όσα είναι θα τα πληρώσω...δε τα χαλάσουμε για 100 πάνω 100 κάτω...εν πλήρη γνώση μου το πήρα και το γουστάρω κιόλας.

                Μάλιστα να σε ενημερώσω ότι έχω 225γρ εργοστασιακούς ρύπους με μετρημένα στο ΚΤΕΟ 200γρ...άρα πάνω-κάτω τα ίδια θα πλήρωνα.

                Η κατανάλωση που λες είναι εντελώς off...άλλωστε όσο περισσότερο καις...τόσα περισσότερα καυσαέρια εκπέμπεις

                Με την κατανάλωση πως θα σε βάλει να πληρώνεις? Με βάσει ποια? Τη μέση? Τη μεγαλύτερη? Και με τι καύσιμο την έχεις κάνει αυτή?

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                  Η κατανάλωση που λες είναι εντελώς off...άλλωστε όσο περισσότερο καις...τόσα περισσότερα καυσαέρια εκπέμπεις

                  γιατί εσύ έχεις 225 γρ. σταθερά είτε πας με 70 και 5η είτε με 200 ...? Πως έχει γίνει αυτή η μέτρηση αλήθεια ;

                  Με την κατανάλωση πως θα σε βάλει να πληρώνεις? Με βάσει ποια? Τη μέση? Τη μεγαλύτερη? Και με τι καύσιμο την έχεις κάνει αυτή?

                  Μικτό κύκλο. Οτι ανακοινώνει το εργοστάσιο. Δεν θα κάνει τεστ το κράτος.

                  Απλά αυτός ο μανδύας του πράσινου σε όλα τα χαράτσια μου κάθεται στο στομάχι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 106s16
                    106s16 last edited by

                    Ένα κράτοςπου σέβεται τους πολίτες τους ποτέ δεν ψηφίζει νόμους που έχουν αναδρομική ισχύ, οπότε η όποια νέα ρύθμιση για τα νέα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να ισχύει για τις νέες άδειες μετά την δημοσιευσή του ΦΕΚ, από εκεί και ύστερα για τα παλιά μπορεί να γίνει μια ετήσια αύξηση βάση πληθωρισμού για όλα τα κυβικά, προφανές είναι όμως ότι το νέο σύστμα ρύπων που το CO2 δεν είναι καν ρύπος επιβάλλεται από τις μεγάλες κυρίως Γερμανικές και Ιταλικές εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων, τώρα π.χ τι σχέση μπορεί να έχει turbo των + 200 ίππων και των 50.000 Ε οπου στις τυποποιμένες μετρήσεις με 90 Κμ/ωρα ατούρπιστο εκπέμπει 160 γραμ/κμ με ένα μικρομεσαίο 1400άρι των 100 ίππων και ιων 16000 Ε που εκπέμπει με 90 κμ/ώρα 150 γραμ,/κμ, όλα τα παραπάνω αλλάζουν άρδην σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      infinity last edited by

                      Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                      Εμ αυτό είναι το θέμα σε αυτή τη ρημαδοχώρα.

                      Όταν αγοράζεις κάτι και τη στιγμή εκείνη γνωρίζεις κάποια συγκεκριμένα δεδομένα, δε γίνεται στη συνέχεια ΚΑΘΕ χρόνο να ισχύουν ΑΛΛΑ στο θέμα φορολόγησης/τεκμηρίων κτλ. με κύριο χαρακτηριστικό το πως θα στα αρπάξουν! Δηλαδή το ίδιο το κράτος κοιτάει πως θα σε κλέψει. Το γεγονός πως βρίσκουν διάφορες ονομασίες για να καλύψουν ότι αυθαίρετο χαράτσι επιβάλλουν, δεν αναιρεί ότι αυτό αποτελεί ΚΑΙ κλεψιά ΚΑΙ κομπίνα (του πως θα στα αρπάξουν) εις βάρος των πολιτών. Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα, ως πότε πιστεύεις πως ο κάθε πολίτης θα τα καταπίνει όλα αμάσητα;

                      Απο αυτό το μέτρο (αν πραγματοποιηθούν αυτά που ακούγονται) κάποιοι θα βγουν κερδισμένοι και κάποιοι χαμένοι. Κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα χαμηλού κυβισμού που εκπέμπουν αρκετούς ρύπους. Αυτοί μάλλον πρέπει να χαίρονται γιατί ήταν 'τυχεροί' και θα ισχύει το παλιό καθεστώς.

                      Επίσης θεωρείς οτι το κράτος θέλει να σου τα αρπάξει.
                      Υποχρεώνει το κράτος να έχουμε αυτοκίνητα >2000cc για να μας κλέβει; Μας υποχρεώνει γενικά να έχουμε αυτοκίνητο; Είναι γνωστό οτι στην Ελλάδα το αυτοκίνητο είναι ο τέλειος τρόπος για να σου τα αρπάξει το κράτος. Δε βλέπω όμως να το 'τιμωρούμε'.
                      Αντιθέτως εγω τα τελευταία χρόνια έβλεπα δεκάδες χιλιάδες ταξινομήσεις ακριβών και πολλών κυβικών αυτοκινήτων. Αυτό δείχνει το κόλλημα του Έλληνα με το αυτοκίνητο, οπότε τι πιο λογικό απο το να εκμεταλλευτούν αυτή την 'αδυναμία' μας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 106s16
                        106s16 last edited by

                        Το CO2 δεν μπορεί να μετρηθεί από κανένα ΚΤΕΟ ή συνεργείο γιατί δεν είναι ρύπος αλλά ποσσότητα ακίνδυνου αερίου (CO2) για τον άνθρωπο αλλά βλαβερό για τον πλανήτη (και εδώ υπάρχουν αντιρρήσεις από ομάδα επιστημώνων) που εκλείεται από την εξάτμιση και μετριέται σε βάρος ανα χιλιόμετρο και έχει στενη σχέση με την κατανάλωση καυσίμου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mercyful_fate last edited by

                          Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

                          Εμ αυτό είναι το θέμα σε αυτή τη ρημαδοχώρα.

                          Όταν αγοράζεις κάτι και τη στιγμή εκείνη γνωρίζεις κάποια συγκεκριμένα δεδομένα, δε γίνεται στη συνέχεια ΚΑΘΕ χρόνο να ισχύουν ΑΛΛΑ στο θέμα φορολόγησης/τεκμηρίων κτλ. με κύριο χαρακτηριστικό το πως θα στα αρπάξουν! Δηλαδή το ίδιο το κράτος κοιτάει πως θα σε κλέψει. Το γεγονός πως βρίσκουν διάφορες ονομασίες για να καλύψουν ότι αυθαίρετο χαράτσι επιβάλλουν, δεν αναιρεί ότι αυτό αποτελεί ΚΑΙ κλεψιά ΚΑΙ κομπίνα (του πως θα στα αρπάξουν) εις βάρος των πολιτών. Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα, ως πότε πιστεύεις πως ο κάθε πολίτης θα τα καταπίνει όλα αμάσητα;

                          Απο αυτό το μέτρο (αν πραγματοποιηθούν αυτά που ακούγονται) κάποιοι θα βγουν κερδισμένοι και κάποιοι χαμένοι. Κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα χαμηλού κυβισμού που εκπέμπουν αρκετούς ρύπους. Αυτοί μάλλον πρέπει να χαίρονται γιατί ήταν 'τυχεροί' και θα ισχύει το παλιό καθεστώς.

                          Επίσης θεωρείς οτι το κράτος θέλει να σου τα αρπάξει.
                          Υποχρεώνει το κράτος να έχουμε αυτοκίνητα >2000cc για να μας κλέβει; Μας υποχρεώνει γενικά να έχουμε αυτοκίνητο; Είναι γνωστό οτι στην Ελλάδα το αυτοκίνητο είναι ο τέλειος τρόπος για να σου τα αρπάξει το κράτος. Δε βλέπω όμως να το 'τιμωρούμε'.
                          Αντιθέτως εγω τα τελευταία χρόνια έβλεπα δεκάδες χιλιάδες ταξινομήσεις ακριβών και πολλών κυβικών αυτοκινήτων. Αυτό δείχνει το κόλλημα του Έλληνα με το αυτοκίνητο, οπότε τι πιο λογικό απο το να εκμεταλλευτούν αυτή την 'αδυναμία' μας.

                          Πλάκα κάνεις, έτσι? Όταν αγοραζόταν το δίλιτρο είχε συγκεκριμένες οικονομικές απαιτήσεις από το κράτος, και βάση αυτών των απαιτήσεων ο αγοραστής αποφάσισε ότι 'το αντέχει'. Στην πορεία το κράτος, και ενώ η αγορά ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ, φέρνει τον αγοραστή προ τετελεσμένου γεγονότος και του λέει ότι πλέον πρέπει να πληρώνει περισσότερο. Και αυτό το θεωρείς κατανοητό (πέρα από την λογική της αρπαχτής)?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης elteo έγραψε:

                            Η κατανάλωση που λες είναι εντελώς off...άλλωστε όσο περισσότερο καις...τόσα περισσότερα καυσαέρια εκπέμπεις

                            γιατί εσύ έχεις 225 γρ. σταθερά είτε πας με 70 και 5η είτε με 200 ...? Πως έχει γίνει αυτή η μέτρηση αλήθεια ;

                            Με την κατανάλωση πως θα σε βάλει να πληρώνεις? Με βάσει ποια? Τη μέση? Τη μεγαλύτερη? Και με τι καύσιμο την έχεις κάνει αυτή?

                            Μικτό κύκλο. Οτι ανακοινώνει το εργοστάσιο. Δεν θα κάνει τεστ το κράτος.

                            Απλά αυτός ο μανδύας του πράσινου σε όλα τα χαράτσια μου κάθεται στο στομάχι.

                            Γιατί κατά την άποψή μου πιο απλά γίνεται η διαβάθμιση στις εκπομπές, παρά στα δεκαδικά των λτ/100κμ.

                            Σκέψου όμως πόσο παράλογο είναι το νέο σύστημα για μια 320i για παράδειγμα, όπου το ΙΔΙΟ αυτοκίνητο θα πληρώσει ΛΙΓΟΤΕΡΑ από 1/1/2011.

                            Δηλαδή από 1/1/2011 η 320i είναι λιγότερο βλαβερή από αυτή που υπάρχει τώρα? Το ίδιο αυτοκίνητο δε θα είναι από 1/1?

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                              Η κατανάλωση που λες είναι εντελώς off...άλλωστε όσο περισσότερο καις...τόσα περισσότερα καυσαέρια εκπέμπεις

                              γιατί εσύ έχεις 225 γρ. σταθερά είτε πας με 70 και 5η είτε με 200 ...? Πως έχει γίνει αυτή η μέτρηση αλήθεια ;

                              Με την κατανάλωση πως θα σε βάλει να πληρώνεις? Με βάσει ποια? Τη μέση? Τη μεγαλύτερη? Και με τι καύσιμο την έχεις κάνει αυτή?

                              Μικτό κύκλο. Οτι ανακοινώνει το εργοστάσιο. Δεν θα κάνει τεστ το κράτος.

                              Απλά αυτός ο μανδύας του πράσινου σε όλα τα χαράτσια μου κάθεται στο στομάχι.

                              Γιατί κατά την άποψή μου πιο απλά γίνεται η διαβάθμιση στις εκπομπές, παρά στα δεκαδικά των λτ/100κμ.

                              **Σκέψου όμως πόσο παράλογο είναι το νέο σύστημα για μια 320i για παράδειγμα, όπου το ΙΔΙΟ αυτοκίνητο θα πληρώσει ΛΙΓΟΤΕΡΑ από 1/1/2011.

                              Δηλαδή από 1/1/2011 η 320i είναι λιγότερο βλαβερή από αυτή που υπάρχει τώρα? Το ίδιο αυτοκίνητο δε θα είναι από 1/1?**

                              Ρε Νίκο από κάπου πρέπει να ξεκινήσει....έτσι γίνεται σε όλα τα νέα μέτρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Δεν θα ήταν πιο δίκαιο να πληρώνουν ΟΛΟΙ με βάση τα τέλη? Ο coyote πχ μολύνει περισσότερο την ατμόσφαιρα από τον κυρ-Μήτσουλα που θα τη πάρει από 1/1?

                                Αυτό λέω...κάντο...αλλά κάντο σωστά...ίδια μέτρα για όλους.

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  infinity last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                  Δεν θα ήταν πιο δίκαιο να πληρώνουν ΟΛΟΙ με βάση τα τέλη? Ο coyote πχ μολύνει περισσότερο την ατμόσφαιρα από τον κυρ-Μήτσουλα που θα τη πάρει από 1/1?

                                  Αυτό λέω...κάντο...αλλά κάντο σωστά...ίδια μέτρα για όλους.

                                  Όχι δεν είναι δίκαιο γιατί ο coyote αγόρασε συγκεκριμένο αυτοκίνητο για το οποίο θα πληρώνει τέλη με βάση τον κυβισμό του και όχι με βάση τους ρύπους του.
                                  Είναι παράλογο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    infinity last edited by

                                    Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:

                                    Πλάκα κάνεις, έτσι? Όταν αγοραζόταν το δίλιτρο είχε συγκεκριμένες οικονομικές απαιτήσεις από το κράτος, και βάση αυτών των απαιτήσεων ο αγοραστής αποφάσισε ότι 'το αντέχει'. Στην πορεία το κράτος, και ενώ η αγορά ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ, φέρνει τον αγοραστή προ τετελεσμένου γεγονότος και του λέει ότι πλέον πρέπει να πληρώνει περισσότερο. Και αυτό το θεωρείς κατανοητό (πέρα από την λογική της αρπαχτής)?

                                    Θεωρείς οτι επειδή αγόρασες 1 αυτοκίνητο θα πληρώνεις τα ίδια τέλη μέχρι το 2050;
                                    Να φανταστώ θέλεις να παραμείνει και ο μισθός σου στάσιμος μέχρι τότε;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      funkyreverend last edited by

                                      Ο χρήστης y.v έγραψε:
                                      Δεν καταλαβαίνω, δηλαδή αν πληρώνεις μπορεις να ρυπαίνεις ανάλογα;

                                      Χωρίς να διαφωνώ μαζί σου, ενδεικτικά:

                                      Στη Δημόσια Οικονομική, το πρόστιμο/τιμωρία/φόρος (φόρος λέγεται κανονικά) για μια επιβλαβή συμπεριφορά (π.χ. ρυπαίνεις με το αυτοκίνητο), μπαίνει για να σε αποτρέψει από την εφαρμογή αυτής. Δηλαδή, δεν ισχύει το 'πληρώνω, άρα ρυπαίνω και με την άφεση αμαρτιών του Κράτους'.

                                      Αν κάποιος δώσει επαρκή ορισμό του τέλους κυκλοφορίας (π.χ. είναι η ετήσια συνδρομή των οδηγών για να φτιάχνονται και να συντηρούνται οι δρόμοι, κ.ο.κ.), τότε μπορεί να βρεθεί η πιο δίκαιη λύση φορολόγησης.

                                      Έτσι στα τυφλά, όλα τα κριτήρια φορολόγησης μπορούν να θεωρηθούν άδικα.

                                      @Nikos120i

                                      Δεν θα ήταν πιο δίκαιο να πληρώνουν ΟΛΟΙ με βάση τα τέλη?

                                      Να πληρώνουν όλοι με βάση το τι πληρώνουν;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        efthymis last edited by

                                        Καπου ειπωθηκε πριν πως το κρατος που σεβεται τον πολιτη, δεν τον εξαναγκαζει σε φορους με αναδρομικη ισχυ. Οποτε μια τιμολογηση με αναλογη συνεχεια θα ηταν δικαιοτερη.

                                        Οσο για τις 'κομπινες' που διαβασα πριν, δε νομιζω να αποτελει ατοπημα η εισαγωγη αυτοκινητου απο το εξωτερικο αφου θα εχουν πλητωθει οι αναλογοι φοροι. Και φετος με τα τελη παλαιοτητας, η ημερομηνια πρωτης αδειας ισχυε, τι σημαινει αυτο, οτι οποιος ειχε εισαγει και πληρωσε λιγοτερα ηταν λαμογιο??? Αν ειναι δυνατον!! Κι επιτηδες να το κανει καποιος, δικαιωμα του ειναι απο τη στιγμη που η φορολογηση ειναι τοσο υψηλή. αν γινει κατι τετοι, απλα ας προσεχε το κρατος που με τη σταση του εκανε τον κοσμο να στραφει προς την ευρωπαικη αγορα με αποτελεσμα να φευγει αρκετο χρημα εξω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          infinity last edited by

                                          Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                                          Καπου ειπωθηκε πριν πως το κρατος που σεβεται τον πολιτη, δεν τον εξαναγκαζει σε φορους με αναδρομικη ισχυ. Οποτε μια τιμολογηση με αναλογη συνεχεια θα ηταν δικαιοτερη.

                                          Οσο για τις 'κομπινες' που διαβασα πριν, δε νομιζω να αποτελει ατοπημα η εισαγωγη αυτοκινητου απο το εξωτερικο αφου θα εχουν πλητωθει οι αναλογοι φοροι. Και φετος με τα τελη παλαιοτητας, η ημερομηνια πρωτης αδειας ισχυε, τι σημαινει αυτο, οτι οποιος ειχε εισαγει και πληρωσε λιγοτερα ηταν λαμογιο??? Αν ειναι δυνατον!! Κι επιτηδες να το κανει καποιος, δικαιωμα του ειναι απο τη στιγμη που η φορολογηση ειναι τοσο υψηλή. αν γινει κατι τετοι, απλα ας προσεχε το κρατος που με τη σταση του εκανε τον κοσμο να στραφει προς την ευρωπαικη αγορα με αποτελεσμα να φευγει αρκετο χρημα εξω.

                                          Προσωπικά δε μιλούσα για εισαγωγές μεταχειρισμένων, αλλά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν Ελλάδα με ξένες πινακίδες και φυσικά δεν πληρώνουν καθόλου φόρους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

                                            Πλάκα κάνεις, έτσι? Όταν αγοραζόταν το δίλιτρο είχε συγκεκριμένες οικονομικές απαιτήσεις από το κράτος, και βάση αυτών των απαιτήσεων ο αγοραστής αποφάσισε ότι 'το αντέχει'. Στην πορεία το κράτος, και ενώ η αγορά ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ, φέρνει τον αγοραστή προ τετελεσμένου γεγονότος και του λέει ότι πλέον πρέπει να πληρώνει περισσότερο. Και αυτό το θεωρείς κατανοητό (πέρα από την λογική της αρπαχτής)?

                                            Θεωρείς οτι επειδή αγόρασες 1 αυτοκίνητο θα πληρώνεις τα ίδια τέλη μέχρι το 2050;
                                            Να φανταστώ θέλεις να παραμείνει και ο μισθός σου στάσιμος μέχρι τότε;

                                            Γιατί θα πάρουμε αύξηση για το 2011 και δε το κατάλαβα?

                                            Παρ'όλα αυτά...πάνω τα τέλη 15%-20%.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 145 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr