-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
η κρατική λογική όμως υπερισχύει: πήρες bmw έχεις λεφτά.
αφού έχεις πλέρωσε και μην μιλάς κ εσύ...σιγά μωρέ...
Για την ακρίβεια 'πήρες 2000κ.εκ , έχεις λεφτά'.
Συμφωνούμε, άδικο, αλλά με αυτές τις συνθήκες κάναμε τόσα χρόνια τις αγορές μας. -
Πάντως ευτυχώς που δεν τα πληρώσουμε αυτό το περσινό ΗΛΙΘΙΟ 150άρικο επιπλέον για 'υψηλά κυβικά'
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Εγώ αυτό που διάβαζα είναι για ημερομηνία 1ης άδειας.
Για μεταχειρισμένο εισαγωγής δεν ξέρω τι θα παίζει, αλλά μάλλον ούτε έτσι θα το γλιτώσεις.Μια απορία όμως. Οι κυβερνώντες είναι κλέφτες, λαμόγια, απατεώνες.
Εσύ coyote με αυτό που σκέφτηκες να κάνεις τι θεωρείς τον εαυτό σου;Εγω δεν μοιράζω χαρτιά
Προστατευω την περιουσία μου από τις μαλακίες του κράτους.
Είναι ή δεν είναι το ίδιο αυτοκίνητο? και μου ζητάνε 3 φορές παραπάνωΔεν πιστεύω να θεωρείς οτι θα με πείσεις με αυτή την απάντηση.
Και εγώ θα μπορούσα να προστατεύσω την περουσία μου κλέβοντας, μη πληρώνοντας φόρους, εκβιάζοντας...Αν πραγματικά και νόμιμα ήθελες να προστατεύσεις την περιουσία σου μπορούσες να μην αγοράσεις 2λιτρο, αλλά ένα οικονομικό 1.4.
Διάλεξες όμως 2λιτρο γνωρίζοντας οτι θα πληρώνεις συγκεκριμένο ποσό και τώρα ψάχνεις να εκμεταλλευτείς παραθυράκια γιατι ξαφνικά θυμήθηκες οτι έχεις και μια περουσία να προστατεύσεις.Πόσο πλήρωνα όταν το αγόρασα?
446 ευρω
και μας είπαν ότι θα τα κάνουν πράσιναΘεωρείς λογικό να πληρώνουμε παραπάνω αμα είναι δίλιτρο? Γιατί να πληρώνουμε για το ίδιο αμάξι 500+ ευρώ με βάση την άδεια?
Ετσι λοιπόν μαζέύτηκαν όλοι οι ρυπογόνοι με τα tiguan και πληρωνουν λίγα εγω ύπάρχουν δίλιτρα, όπως το δικό μου μου ρυπαίνουν πολύ λιγότερο.Σου είπα και πάλι.
Αν με αδικούν χωρίς λόγο τότε θα αντιδράσω.
Ας γεμίσουν οι μάντρες τωρα μεταχειρισμένες mercedes και audi 1800 για να δουμε τι σημάίνει οικολογικό αμάξι?Αν εισάγουν μεταχειρισμένα με πρώτη άδεια 1/2011 και πληρώσουν πράσινα τέλη μικρότερα από των δικών μας αυτοκινήτων, τότε μας κοροιδεύει ή δε μας κοροιδεύει το κράτος
και κάτι ακόμη.
Θα σου συνιστούσαν να μην εκνευρίζεσαι και να θεωρείς όποιον έχει 2000 κυβικά αμάξι έχοντα και κάτέχοντα?Ειχα τα τελευταία χρόνια 5 αυτοκίνητα και σε πληροφορώ ότι όσο ανεβάζω κυβικά σε volvo bmw κλπ... αισθάνομαι ότι τα παιδιά μου είναι πιο ασφαλή.
Αντε σε αυτή την χώρα ... πρέπει να κυκλοφορούμε με hunday για να σκοτωνόμαστε? -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάντως ευτυχώς που δεν τα πληρώσουμε αυτό το περσινό ΗΛΙΘΙΟ 150άρικο επιπλέον για 'υψηλά κυβικά'σιγά σιγά αυτό θα πληρώσεις τελικά. +++ θα το φτάσουμε πάλι
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Πόσο πλήρωνα όταν το αγόρασα?
446 ευρω
και μας είπαν ότι θα τα κάνουν πράσινα
Θεωρείς λογικό να πληρώνουμε παραπάνω αμα είναι δίλιτρο? Γιατί να πληρώνουμε για το ίδιο αμάξι 500+ ευρώ με βάση την άδεια?Σας είπαν οτι θα τα κάνουν πράσινα και τα έκαναν. Που είναι το πρόβλημα;
Α ναι, εσύ έμεινες στην απ'έξω. Δεν ξέρω ποιός σας το είπα οτι ΘΑ γίνουν πράσινα, αλλά το να εμπιστεύσαι και να επενδύεις σε λόγια πολιτικών είναι τουλάχιστον αφέλεια.
Όπως και να το κάνουμε, εσύ αγόρασες αυτοκίνητο με 400+ ευρώ τέλη. Τόσα θα πληρώνεις και τώρα, με όποια προσαύξηση μελλοντική παίζει να υπάρξει βέβαια.Ετσι λοιπόν μαζέύτηκαν όλοι οι ρυπογόνοι με τα tiguan και πληρωνουν λίγα εγω ύπάρχουν δίλιτρα, όπως το δικό μου μου ρυπαίνουν πολύ λιγότερο.
Δεν ξέρω αν είναι ρυπογόνα τα tiguan, ξέρω όμως οτι οι ιδιοκτήτες τους τα αγόρασαν γιατί ήθελαν οικονομικό φορτηγάκι, οπότε τι καλύτερο. Επίσης και εκείνος ο ιδιοκτήτης έκανε τον προγραμματισμό του. Το σωστό είναι να φορολογήσουν τα ρυπογόνα, όπως λες, tiguan απο ένα χρονικό σημείο και μετά, ώστε οι μελλοντικοί κάτοχοι να είναι προετοιμασμένοι.
Φαντάζεσαι να αλλάξει ξαφνικά το σύστημα και ο ιδιοκτήτης RX8 να πρέπει να πληρώσει με βάση τους ρύπους; Δεν το βρίσκω δίκαιο.Σου είπα και πάλι.
Αν με αδικούν χωρίς λόγο τότε θα αντιδράσω.
Ας γεμίσουν οι μάντρες τωρα μεταχειρισμένες mercedes και audi 1800 για να δουμε τι σημάίνει οικολογικό αμάξι?Αν εισάγουν μεταχειρισμένα με πρώτη άδεια 1/2011 και πληρώσουν πράσινα τέλη μικρότερα από των δικών μας αυτοκινήτων, τότε μας κοροιδεύει ή δε μας κοροιδεύει το κράτος
Να αντιδράσεις, αλλά πως; Ψάχνοντας λαμογιές; Τότε γίνεσαι ίδιος με αυτούς που κατηγορείς.
Αδιαφορώ για τις μάντρες.
Το τρίτο 'αν' ας παραμείνει αν και ας το εξετάσουμε όταν έχουμε κάτι σίγουρο γιατί απλά υποθέσεις θα κάνουμε.και κάτι ακόμη.
Θα σου συνιστούσαν να μην εκνευρίζεσαι και να θεωρείς όποιον έχει 2000 κυβικά αμάξι έχοντα και κάτέχοντα?Ειχα τα τελευταία χρόνια 5 αυτοκίνητα και σε πληροφορώ ότι όσο ανεβάζω κυβικά σε volvo bmw κλπ... αισθάνομαι ότι τα παιδιά μου είναι πιο ασφαλή.
Αντε σε αυτή την χώρα ... πρέπει να κυκλοφορούμε με hunday για να σκοτωνόμαστε?Άλλος φαίνεται εκνευρισμένος, εγώ δεν έχω πρόβλημα.
fyi δες το παραπάνω post μου για να δεις τι θεωρώ για τα 2l.Για την ακρίβεια 'πήρες 2000κ.εκ , έχεις λεφτά'.
Συμφωνούμε, άδικο, αλλά με αυτές τις συνθήκες κάναμε τόσα χρόνια τις αγορές μας.Ελπίζω αυτό να σε καλύπτει.
Η ασφάλεια δεν έχει σχέση με τα κυβικά, καμία όμως. Η ψευδαίσθηση ασφάλειας που έχεις είναι ψυχολογική. -
Πάντως το σωστό είναι να πληρώνουμε ΟΛΟΙ βάσει των ρύπων. Ούτε οι μισοί...ούτε οι καινούριοι.
Όλοι μας.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
η κρατική λογική όμως υπερισχύει: πήρες bmw έχεις λεφτά.
αφού έχεις πλέρωσε και μην μιλάς κ εσύ...σιγά μωρέ...
Για την ακρίβεια 'πήρες 2000κ.εκ , έχεις λεφτά'.
Συμφωνούμε, άδικο, αλλά με αυτές τις συνθήκες κάναμε τόσα χρόνια τις αγορές μας.Τα 2000κ.εκ. σε πείραξαν;
Για το βουτυρόπαιδο τον Πατίστα που κυκλοφορεί την Aston με ξένες πινακίδες δεν έχεις να πεις τίποτα; Του λείπουν τα λεφτά; Τις Ferrari που όποια νέα κυκλοφορεί πλέον είναι με ξένα νούμερα; Εκεί δεν χάνονται χρήματα για το κράτος; Τα απλά δίλιτρα που πληρώνουν κανονικά κάθε χρόνο απροσδιόριστα (κερατιάτικα) τέλη σε αυτό το ηλίθιο κράτος σε πείραξαν;
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πάντως ευτυχώς που δεν τα πληρώσουμε αυτό το περσινό ΗΛΙΘΙΟ 150άρικο επιπλέον για 'υψηλά κυβικά'
650 Χ 3 για μένα...
Εμ...Ferrari και Cayenne ήθελες
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάντως το σωστό είναι να πληρώνουμε ΟΛΟΙ βάσει των ρύπων. Ούτε οι μισοί...ούτε οι καινούριοι.Όλοι μας.
Και γιατί να μην πληρώνουμε με το μήκος του αυτοκινήτου ;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
η κρατική λογική όμως υπερισχύει: πήρες bmw έχεις λεφτά.
αφού έχεις πλέρωσε και μην μιλάς κ εσύ...σιγά μωρέ...
Για την ακρίβεια 'πήρες 2000κ.εκ , έχεις λεφτά'.
Συμφωνούμε, άδικο, αλλά με αυτές τις συνθήκες κάναμε τόσα χρόνια τις αγορές μας.Τα 2000κ.εκ. σε πείραξαν;
Για το βουτυρόπαιδο τον Πατίστα που κυκλοφορεί την Aston με ξένες πινακίδες δεν έχεις να πεις τίποτα; Του λείπουν τα λεφτά; Τις Ferrari που όποια νέα κυκλοφορεί πλέον είναι με ξένα νούμερα; Εκεί δεν χάνονται χρήματα για το κράτος; Τα απλά δίλιτρα που πληρώνουν κανονικά κάθε χρόνο απροσδιόριστα (κερατιάτικα) τέλη σε αυτό το ηλίθιο κράτος σε πείραξαν;
Συγνώμη, διαβάζεις τι γράφω;
Λέω οτι είναι άδικο να φορολογούμαστε με τα κυβικά, αλλά τόσα χρόνια με βάση αυτό φορολογούμασταν και σύμφωνα με τα κυβικά κάναμε τις αγορές μας, οπότε ο καθένας αναλάμβανε τις ευθύνες του.
Όλα αυτά που περιγράφεις είναι κομπίνες που χρησιμοποιούν διάφοροι για να γλιτώνουν διάφορους φόρους και εννοείται οτι είναι κατακριτέα! Ίσα ίσα αυτά φαινόμενα κατηγορώ και εγώ και γι'αυτό στάθηκα σε αυτό που έγραψε ο coyote για μια άλλη μικροκομπίνα που είχε στο μυαλό του.
Αν κάποιος άλλος έγραφε οτι σκέφτεται να αγοράσει αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού με πινακίδες εξωτερικού, το ίδιο θα έλεγα. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πάντως το σωστό είναι να πληρώνουμε ΟΛΟΙ βάσει των ρύπων. Ούτε οι μισοί...ούτε οι καινούριοι.
Όλοι μας.
Και γιατί να μην πληρώνουμε με το μήκος του αυτοκινήτου ;
Ή με το σήμα?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάντως το σωστό είναι να πληρώνουμε ΟΛΟΙ βάσει των ρύπων. Ούτε οι μισοί...ούτε οι καινούριοι.
Όλοι μας.
Και γιατί να μην πληρώνουμε με το μήκος του αυτοκινήτου ;
Ή με το σήμα?
Με την μέση κατανάλωση
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάντως το σωστό είναι να πληρώνουμε ΟΛΟΙ βάσει των ρύπων. Ούτε οι μισοί...ούτε οι καινούριοι.Όλοι μας.
Τα τέλη κυκλοφορίας είναι κυρίως για την χρήση των δρόμων και το παρκάρισμα σε αυτούς.
Υποτίθεται ότι πληρώνουμε για την συντήρηση και την βελτίωση των υποδομών.
Τα τέλη έπρεπε να βασίζωνται κυρίως στον όγκο-βάρος των οχημάτων και μετα στην παλαιότητα ( εδώ περιλαμβάνονται και οι ρύποι)
Τα 'πράσινα τέλη' είναι καινούριο φρούτο υποτίθεται για να ανανεώνεται ο στόλος των οχημάτων, αλλά όχι και να γίνει κυρίαρχος παράγων στην πληρωμή των τελών.
Δηλαδή εαν έχω τρόλεϊ, δεν πρέπει να πληρώνω τίποτα;
Δεν καταλαβαίνω, δηλαδή αν πληρώνεις μπορεις να ρυπαίνεις ανάλογα;
Και τα χρηματα που μαζεύει το κράτος από τα πράσινα τέλη πως χρησιμοποιεί; Μας καθαρίζει τον αέρα;
Ακόμα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ρυπαίνουν ανάλογα με την ρύπανση που προκαλει η ΔΕΗ για να παράξει το ρεύμα που θα χρησιμοποιηθεί. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάντως το σωστό είναι να πληρώνουμε ΟΛΟΙ βάσει των ρύπων. Ούτε οι μισοί...ούτε οι καινούριοι.
Όλοι μας.
Και γιατί να μην πληρώνουμε με το μήκος του αυτοκινήτου ;
Ή με το σήμα?
γιατί οι ρύποι είναι το δικαιότερο σύστημα; γιατί θεωρούμε πανάκεια τα γρ./χλμ.co2 ;
γιατί να μην πληρώνουμε με την εργοστασιακή κατανάλωση ή με το πόσα χλμ διανύει ο καθένας ;
για πολλούς κ διάφορους λόγους αράξτε στα 2λιτρα σας και μην παραπονιέστε. Το ξέρατε από πριν.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
η κρατική λογική όμως υπερισχύει: πήρες bmw έχεις λεφτά.
αφού έχεις πλέρωσε και μην μιλάς κ εσύ...σιγά μωρέ...
Για την ακρίβεια 'πήρες 2000κ.εκ , έχεις λεφτά'.
Συμφωνούμε, άδικο, αλλά με αυτές τις συνθήκες κάναμε τόσα χρόνια τις αγορές μας.Τα 2000κ.εκ. σε πείραξαν;
Για το βουτυρόπαιδο τον Πατίστα που κυκλοφορεί την Aston με ξένες πινακίδες δεν έχεις να πεις τίποτα; Του λείπουν τα λεφτά; Τις Ferrari που όποια νέα κυκλοφορεί πλέον είναι με ξένα νούμερα; Εκεί δεν χάνονται χρήματα για το κράτος; Τα απλά δίλιτρα που πληρώνουν κανονικά κάθε χρόνο απροσδιόριστα (κερατιάτικα) τέλη σε αυτό το ηλίθιο κράτος σε πείραξαν;
Συγνώμη, διαβάζεις τι γράφω;
Λέω οτι είναι άδικο να φορολογούμαστε με τα κυβικά, αλλά τόσα χρόνια με βάση αυτό φορολογούμασταν και σύμφωνα με τα κυβικά κάναμε τις αγορές μας, οπότε ο καθένας αναλάμβανε τις ευθύνες του.
Όλα αυτά που περιγράφεις είναι κομπίνες που χρησιμοποιούν διάφοροι για να γλιτώνουν διάφορους φόρους και εννοείται οτι είναι κατακριτέα! Ίσα ίσα αυτά φαινόμενα κατηγορώ και εγώ και γι'αυτό στάθηκα σε αυτό που έγραψε ο coyote για μια άλλη μικροκομπίνα που είχε στο μυαλό του.
Αν κάποιος άλλος έγραφε οτι σκέφτεται να αγοράσει αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού με πινακίδες εξωτερικού, το ίδιο θα έλεγα.Εμ αυτό είναι το θέμα σε αυτή τη ρημαδοχώρα.
Όταν αγοράζεις κάτι και τη στιγμή εκείνη γνωρίζεις κάποια συγκεκριμένα δεδομένα, δε γίνεται στη συνέχεια ΚΑΘΕ χρόνο να ισχύουν ΑΛΛΑ στο θέμα φορολόγησης/τεκμηρίων κτλ. με κύριο χαρακτηριστικό το πως θα στα αρπάξουν! Δηλαδή το ίδιο το κράτος κοιτάει πως θα σε κλέψει. Το γεγονός πως βρίσκουν διάφορες ονομασίες για να καλύψουν ότι αυθαίρετο χαράτσι επιβάλλουν, δεν αναιρεί ότι αυτό αποτελεί ΚΑΙ κλεψιά ΚΑΙ κομπίνα (του πως θα στα αρπάξουν) εις βάρος των πολιτών. Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα, ως πότε πιστεύεις πως ο κάθε πολίτης θα τα καταπίνει όλα αμάσητα;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Εμ αυτό είναι το θέμα σε αυτή τη ρημαδοχώρα.
Όταν αγοράζεις κάτι και τη στιγμή εκείνη γνωρίζεις κάποια συγκεκριμένα δεδομένα, δε γίνεται στη συνέχεια ΚΑΘΕ χρόνο να ισχύουν ΑΛΛΑ στο θέμα φορολόγησης/τεκμηρίων κτλ. με κύριο χαρακτηριστικό το πως θα στα αρπάξουν! Δηλαδή το ίδιο το κράτος κοιτάει πως θα σε κλέψει. Το γεγονός πως βρίσκουν διάφορες ονομασίες για να καλύψουν ότι αυθαίρετο χαράτσι επιβάλλουν, δεν αναιρεί ότι αυτό αποτελεί ΚΑΙ κλεψιά ΚΑΙ κομπίνα (του πως θα στα αρπάξουν) εις βάρος των πολιτών. Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα, ως πότε πιστεύεις πως ο κάθε πολίτης θα τα καταπίνει όλα αμάσητα;
Αυτό ακριβώς. Και επεκτείνεται και σε άλλους οικονομικούς τομείς (επιχειρήσεις, επενδύσεις κλπ.).
Πως διάολο περιμένεις την οποια ρημαδοανάπτυξη και ρημαδοκατανάλωση όταν σαν κράτος φροντίζεις να βάζεις ότι αυθαίρετο χαράτσι μπορείς να σκεφτείς, δημιουργόντας εν τέλει ένα εντελώς αβέβαια και εχθρικό οικονομικό περιβάλλον? -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πάντως το σωστό είναι να πληρώνουμε ΟΛΟΙ βάσει των ρύπων. Ούτε οι μισοί...ούτε οι καινούριοι.
Όλοι μας.
Και γιατί να μην πληρώνουμε με το μήκος του αυτοκινήτου ;
Ή με το σήμα?
γιατί οι ρύποι είναι το δικαιότερο σύστημα; γιατί θεωρούμε πανάκεια τα γρ./χλμ.co2 ;
γιατί να μην πληρώνουμε με την εργοστασιακή κατανάλωση ή με το πόσα χλμ διανύει ο καθένας ;
για πολλούς κ διάφορους λόγους αράξτε στα 2λιτρα σας και μην παραπονιέστε. Το ξέρατε από πριν.
Μισό λεπτάκι...δεν παραπονιέμαι καθόλου. Όσα είναι θα τα πληρώσω...δε τα χαλάσουμε για 100 πάνω 100 κάτω...εν πλήρη γνώση μου το πήρα και το γουστάρω κιόλας.
Μάλιστα να σε ενημερώσω ότι έχω 225γρ εργοστασιακούς ρύπους με μετρημένα στο ΚΤΕΟ 200γρ...άρα πάνω-κάτω τα ίδια θα πλήρωνα.
Η κατανάλωση που λες είναι εντελώς off...άλλωστε όσο περισσότερο καις...τόσα περισσότερα καυσαέρια εκπέμπεις
Με την κατανάλωση πως θα σε βάλει να πληρώνεις? Με βάσει ποια? Τη μέση? Τη μεγαλύτερη? Και με τι καύσιμο την έχεις κάνει αυτή?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Η κατανάλωση που λες είναι εντελώς off...άλλωστε όσο περισσότερο καις...τόσα περισσότερα καυσαέρια εκπέμπεις
γιατί εσύ έχεις 225 γρ. σταθερά είτε πας με 70 και 5η είτε με 200 ...? Πως έχει γίνει αυτή η μέτρηση αλήθεια ;
Με την κατανάλωση πως θα σε βάλει να πληρώνεις? Με βάσει ποια? Τη μέση? Τη μεγαλύτερη? Και με τι καύσιμο την έχεις κάνει αυτή?
Μικτό κύκλο. Οτι ανακοινώνει το εργοστάσιο. Δεν θα κάνει τεστ το κράτος.
Απλά αυτός ο μανδύας του πράσινου σε όλα τα χαράτσια μου κάθεται στο στομάχι.
-
Ένα κράτοςπου σέβεται τους πολίτες τους ποτέ δεν ψηφίζει νόμους που έχουν αναδρομική ισχύ, οπότε η όποια νέα ρύθμιση για τα νέα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να ισχύει για τις νέες άδειες μετά την δημοσιευσή του ΦΕΚ, από εκεί και ύστερα για τα παλιά μπορεί να γίνει μια ετήσια αύξηση βάση πληθωρισμού για όλα τα κυβικά, προφανές είναι όμως ότι το νέο σύστμα ρύπων που το CO2 δεν είναι καν ρύπος επιβάλλεται από τις μεγάλες κυρίως Γερμανικές και Ιταλικές εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων, τώρα π.χ τι σχέση μπορεί να έχει turbo των + 200 ίππων και των 50.000 Ε οπου στις τυποποιμένες μετρήσεις με 90 Κμ/ωρα ατούρπιστο εκπέμπει 160 γραμ/κμ με ένα μικρομεσαίο 1400άρι των 100 ίππων και ιων 16000 Ε που εκπέμπει με 90 κμ/ώρα 150 γραμ,/κμ, όλα τα παραπάνω αλλάζουν άρδην σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Εμ αυτό είναι το θέμα σε αυτή τη ρημαδοχώρα.
Όταν αγοράζεις κάτι και τη στιγμή εκείνη γνωρίζεις κάποια συγκεκριμένα δεδομένα, δε γίνεται στη συνέχεια ΚΑΘΕ χρόνο να ισχύουν ΑΛΛΑ στο θέμα φορολόγησης/τεκμηρίων κτλ. με κύριο χαρακτηριστικό το πως θα στα αρπάξουν! Δηλαδή το ίδιο το κράτος κοιτάει πως θα σε κλέψει. Το γεγονός πως βρίσκουν διάφορες ονομασίες για να καλύψουν ότι αυθαίρετο χαράτσι επιβάλλουν, δεν αναιρεί ότι αυτό αποτελεί ΚΑΙ κλεψιά ΚΑΙ κομπίνα (του πως θα στα αρπάξουν) εις βάρος των πολιτών. Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα, ως πότε πιστεύεις πως ο κάθε πολίτης θα τα καταπίνει όλα αμάσητα;
Απο αυτό το μέτρο (αν πραγματοποιηθούν αυτά που ακούγονται) κάποιοι θα βγουν κερδισμένοι και κάποιοι χαμένοι. Κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα χαμηλού κυβισμού που εκπέμπουν αρκετούς ρύπους. Αυτοί μάλλον πρέπει να χαίρονται γιατί ήταν 'τυχεροί' και θα ισχύει το παλιό καθεστώς.
Επίσης θεωρείς οτι το κράτος θέλει να σου τα αρπάξει.
Υποχρεώνει το κράτος να έχουμε αυτοκίνητα >2000cc για να μας κλέβει; Μας υποχρεώνει γενικά να έχουμε αυτοκίνητο; Είναι γνωστό οτι στην Ελλάδα το αυτοκίνητο είναι ο τέλειος τρόπος για να σου τα αρπάξει το κράτος. Δε βλέπω όμως να το 'τιμωρούμε'.
Αντιθέτως εγω τα τελευταία χρόνια έβλεπα δεκάδες χιλιάδες ταξινομήσεις ακριβών και πολλών κυβικών αυτοκινήτων. Αυτό δείχνει το κόλλημα του Έλληνα με το αυτοκίνητο, οπότε τι πιο λογικό απο το να εκμεταλλευτούν αυτή την 'αδυναμία' μας.
Τέλη κυκλοφορίας