Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΖΕΥΞΗ ΜΑΛΙΑΚΟΥ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΖΕΥΞΗ ΜΑΛΙΑΚΟΥ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 13
    • 14
    • 6 / 14
    Περί αυτοκίνησης
    68
    262
    1108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      deggman last edited by

      Περι Μαλιακου>

      Η ζευξη απποριφθηκε λογω κοστους και καποιων οικολογικων ανυσηχιων..
      Αντ αυτου μελετηθηκαν 2 λυσεις μια μεσω Δομοκου και μια με παρακαμψεις Αγ. Κωνσταντινου κλπ..
      Ο Δομοκος απποριφθηκε και λογω κοστους και λογω δυσκολιας.
      Οι υπολοιπες λυσεις υπαρχουν αλλα λογω μη αποδοτικοτητας διαδρομης δεν υλοποιουνται καθως και σε αντιδρασεις περιοχων για τα συμφεροντα απο το δρομο (υπαρχουσα χαραξη).
      Στον Αγ. Κωνσταντινο εγινε μελετη για παρακαμψη αλλα ποτε δεν ξεκινησε καθως βελτιωθηκε ο υπαρχων δρομος μεσα απο την πολη και το ολο θεμα σκαλωσε.

      Ναι αλλα όταν γίνει το κακό κλείνουν την Εθνική, και ολοι μαζι φωνάζουν για την παράκαμψη που δεν επιτρέπουν οι ιδιοι να γίνει. Για αυτο είναι άξιοι τις τ΄χεις τους και τους τρώει το καυσαέριο και ο αμίαντος, για αυτο χάνουν οι κάτοικοι τη ζώη τους.
      Αν θέλει κάποιος να μπει στα Καμμένα Βούρλα δεν μπένει? Αν θέλει κάποιος να μπει στη Λαρισα δεν θα μπεί?. Τι βλακείες είναι αυτές περι των χαμένων εξόδων που θα έχουν οι καταστηματάρχες? Τώρα καλήτερα είναι που μάντρωσαν την Εθνική και δεν μπορουν να πάνε απο την πλατε΄΄ια στο Λιμάνι? Ελεος ποια με τη κουτοπονηριά καθέ μικρο παραγοντα.
      Εδω για το κοινο καλο μας πρακτορεύουν κάθε μέρα, μια παρακμψει δεν μπορούν να κάνουν?
      Το παραπάνω σχόλιο δεν είναι μόνο για τον Αγιο Κωνσταντινο αλλα και για τις υπόλοιπες πολύπαθες περιοχές και ειδικά της Δυτικής Ελλάδας που πλέον λόγο Ηγουμενίτσας έχει τεράστιο φόρτο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        Ο χρήστης mperedim έγραψε:

        Η αττική οδός διαφημίζει τον ευατό της ως τον φθηνότερο δρόμο στην
        Ευρώπη παίρνοντας επιλεκτικά παραδείγματα από διάφορες χώρες.
        Ένα από τα παραδείγματα είναι μία γέφυρα στην Αγγλία με 2.2 χιλιόμετρα
        μήκος και διόδια 3.75 Ευρώ δηλαδή 6 Ευρώ φθηνότερα απο το κόστος
        διέλευσης της γέφυρας..

        Καραβάκι ρεεε! Έστω και αν τα 4.5 Ευρώ (από 6.6) μου φαίνονται κατάτι πιο ακριβά με αυτό που είπες, έστω και αν οι λιμενεργάτες είναι αγενέστατοι, έστω και αν ομολογούν ότι μας κ***πιάναν τόσα χρόνια (καθότι με το που ξεκινά η γέφυρα αμέσως 30%+ κάτω οι τιμές), είναι λιγότερο από τα μισά λεφτά ...

        Ίσως την περάσω σήμερα ή την Κυριακή που θα επιστρέφω, έτσι για να πω ότι την πέρασα. Μετά μόνο με ποδήλατο.

        Το κατέβασαν στα 4.5 Ευρώ... ΚΑΡΑΒΑΚΙ ... ασέ που δεν ξοδεύεις
        και βενζίνη παιρνόντας τη γέφυρα. Άσε που τις ημέρες των εορτών
        θα κάνεις και 1 ώρα να περάσεις στη γέφυρα (καθώς τα οχήματα θα
        κολάνε στην Ε.Ο. Αντίρριο-Αμφιλοχία.....)

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          mperedim last edited by

          Ο χρήστης nass έγραψε:
          Τέλεια! Μακάρι να το έκαναν / κάναμε αυτό όλοι. Αν βρίσκουμε την υπηρεσία (ΑΟ, Γέφυρα, Κόρινθος-Τρίπολη, Κόρινθος-Πάτρα αλλά και γενικότερα, σινεμά, καφές, φαγητό) ακριβή σε σχέση με την ποιότητά της, ΔΕΝ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ, εναλλακτικές υπάρχουν. Το να τη χρησιμοποιούμε 'προβατοειδώς' και μετά να γκρινιάζουμε είναι ό,τι χειρότερο, διότι και την οικονομία της αγοράς δεν αφήνουμε να λειτουργήσει, και χαλιόμαστε ψυχολογικά.

          (Προσωπικά βρίσκω τα 2 ευρώ της ΑΟ, για μια στις τόσες που περνάω, και τα 9 ευρώ της Γέφυρας, όταν με το καλό, ανεκτά. Your mileage may vary, μου λένε και οι Αμερικάνοι)

          Όπα μισό ... για Κόρινθος-Τρίπολη δε θα πω τίποτα (άμα δεν ξέρεις δεν μιλάς), αλλά για να πας από την Κόρινθο στην Πάτρα τι ακριβώς εναλλακτικές έχεις; Επίσης, όταν ΚΑΘΕ μέρα οι επιλογές σου είναι είτε 4-5 χιλιόμετρα είτε τα ίδια (ας πούμε) χιλιόμετρα σε μισή και βάλε ώρα μες στην Αθήνα τι κάνεις; Άμα μένεις Πάτρα και δουλεύεις στην απέναντι μεριά του Κορινθιακού τι κάνεις; [από τη μια τα κοντά 10 Ευρώ, από την άλλη κάθε μέρα να χάνεις μισή -και βάλε;- ώρα από τη ζωή σου] Παρά το ότι θα χρησιμοποιώ τα ferry για τις όποιες μετακινήσεις μου (χονδρικά 2 πήγαινέ-έλα το μήνα), γιατί να μην γκρινιάζω που το κράτος νομιμοποιεί τη ληστεία της γέφυρας και με αναγκάζει να ταλαιπωρούμε επιπλέον;

          Εσύ μπορεί να βρίσκεις ανεκτά και τα 9 Ευρώ της γέφυρας και τα 2 ευρώ της Αττικής Οδού (την ΑΟ εγώ τη βρίσκω όχι απλά ανεκτή αλλά μια χαρά μπορώ να σου πω! αλλά όποτε τη διασχίζω είναι για να πάω από Ελευσίνα-Βενιζέλος και τούμπαλιν, οπότε δε λέει κάτι αυτό!). Αυτό δε σημαίνει τίποτα, ούτε καθιστά όποιους αναγκάζονται (εκ των πραγμάτων) να τη χρησιμοποιούν 'πρόβατα'. Όπως επίσης το ότι σου πιάνουν τον κ*** (με το συμπάθειο) μια φορά το μήνα/δίμηνο/??? και δεν το καταλαβαίνεις (ή απλά το βρίσκεις 'ανεκτό', ιδιαίτερα όταν το συγκρίνεις με τις -ανύπαρκτες/σαφώς χειρότερες- εναλλακτικές) δε σε κάνει κορόιδο ή οτιδήποτε άλλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giwrgosth last edited by

            Ο χρήστης aleng έγραψε:
            Αν επιτρέπεται, από που αντλείς την πληροφόρησή σου;

            Από όσα διαβάζω και ακούω κατά καιρούς κυρίως στ ΜΜΕ και τα προσέχω γιατί με ενδιαφέρει το θέμα. Φυσικά τα φιλτράρω!
            Όσο αφορά τον Αγ. Κων/νο πριν ένα χρόνο εργολάβος έψαχνε για χειριστές βαρέων μηχανημάτων στην περιοχή για το έργο της παράκαμψης, αλλά τελικά το έργο δεν προχώρησε.
            Για τα Τέμπη το είχα διαβάσει κάπου και βρήκα τυχαία κάποιο συνεργείο γνωστής τεχνικής εταιρείας σε ξενοδοχείο που έμενα στον Πλαταμώνα πριν μια βδομάδα και μου είπαν ότι κοιτάζουν να δουν αν μπορεί να γίνει ο δρόμος στις παλιές γραμμές του ΟΣΕ.
            Για το Μαλιακό το θέμα είναι γνωστό.
            Επίσης σε εκπομπή που είχα δει πριν κανένα χρόνο στο Star Λαμίας με νομάρχες, περιφεριάρχες, μελετητές, εργολάβους κλπ, είχαν αναφέρει ότι η Αθηνών-Θεσ/νίκης θα είναι έτοιμη μετά το 2012!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nass last edited by

              Ο χρήστης mperedim έγραψε:
              αλλά για να πας από την Κόρινθο στην Πάτρα τι ακριβώς εναλλακτικές έχεις;Επίσης, όταν ΚΑΘΕ μέρα οι επιλογές σου είναι είτε 4-5 χιλιόμετρα είτε τα ίδια (ας πούμε) χιλιόμετρα σε μισή και βάλε ώρα μες στην Αθήνα τι κάνεις; Άμα μένεις Πάτρα και δουλεύεις στην απέναντι μεριά του Κορινθιακού τι κάνεις; [από τη μια τα κοντά 10 Ευρώ, από την άλλη κάθε μέρα να χάνεις μισή -και βάλε;- ώρα από τη ζωή σου]

              Για όλα αυτά που αναφέρεις υπάρχουν εναλλακτικές και μάλιστα ρεαλιστικές (εκτός ίσως του Κόρινθος-Πάτρα), απλά κοστίζουν λιγότερο σε χρήμα και περισσότερο έως πολύ περισσότερο σε χρόνο. Η δική μας δουλειά σαν καταναλωτές είναι να ζυγίζουμε αν μας συμφέρει ο λόγος τιμής προς απόδοση και να μην προτιμάμε τις λύσεις που δεν μας συμφέρουν. Ε, αυτό το απλό πράγμα πολλές φορές ΔΕΝ το κάνουμε στη Ελλάδα, και γιαυτό λέω για 'πρόβατα': 5 ευρώ ο καφές ? ΔΕΝ πίνω καφέ. 9 ευρώ η Γέφυρα ? ΔΕΝ πάω από τη Γέφυρα. 6000 ευρώ η γέννα σε Μαιευτήριο-Ξενοδοχείο ? ΔΕΝ πάω (πάω στο Δημόσιο, πχ. και ας είναι λιγότερο χλιδάτο)

              Αν το έκαναν όλοι αυτό (όπως το κάνουν πχ. στη Γερμανία ή στις ΗΠΑ) τότε ΔΕΝ θα έκανε 5 ευρώ ο καφές. Εδώ όμως υπάρχουν πολλοί που πάνε, πληρώνουν τα 5 ευρώ και μετά...

              Παρά το ότι θα χρησιμοποιώ τα ferry για τις όποιες μετακινήσεις μου (χονδρικά 2 πήγαινέ-έλα το μήνα), γιατί να μην γκρινιάζω που το κράτος νομιμοποιεί τη ληστεία της γέφυρας και με αναγκάζει να ταλαιπωρούμε επιπλέον;

              ...και μετά γκρινιάζουν (όχι εσύ, γενικά μιλάω) που 'το κράτος' δεν τους προστατεύει από την ακρίβεια. Μα, σε καπιταλιστική οικονομία ζούμε, αν δεν προστατέψουμε οι ίδιοι τους εαυτούς μας, τι περιμένουμε από το κράτος ?

              Αυτό δε σημαίνει τίποτα, ούτε καθιστά όποιους αναγκάζονται (εκ των πραγμάτων) να τη χρησιμοποιούν 'πρόβατα'

              Δεν υπάρχει 'αναγκάζονται'. Αν υπάρχει ανταγωνισμός και εναλλακτικές λύσεις (και εδώ είναι η μόνη απαιτητή συνεισφορά του κράτους, να φροντίζει να λειτουργεί ο ανταγωνισμός και να μην υπάρχουν τράστ και μονοπώλια, ήδη από το 1900 το ξέρουν αυτό στις ΗΠΑ και τα έβαλαν με τον Ροκφέλερ) τότε δεν 'αναγκάζεται' κανείς. Απλά, πολλές φορές, βαριέται να το ψάξει το ζήτημα.

              Όπως επίσης το ότι σου πιάνουν τον κ*** (με το συμπάθειο) μια φορά το μήνα/δίμηνο/??? και δεν το καταλαβαίνεις (ή απλά το βρίσκεις 'ανεκτό', ιδιαίτερα όταν το συγκρίνεις με τις -ανύπαρκτες/σαφώς χειρότερες- εναλλακτικές) δε σε κάνει κορόιδο ή οτιδήποτε άλλο.

              Αν κάποιος συγκρίνει τις εναλλακτικές και βρεί πως τον συμφέρει η χρήση της 'ακριβής' από αυτές, με γειά του με χαρά του. Το ίδιο κάνω και εγώ όταν θέλω να πάω από το σπίτι μου στη Αθήνας-Πάτρας, πάω από ΑΟ και δίνω 2 ευρώ, αντί να πάω από κέντρο-Καβάλας και να κάνω το διπλάσιο χρόνο και να φθείρω τα νεύρα μου και το αυτοκίνητό μου στο 1η-2α. Αν όμως θέλω να πάω Αθήνας-Λαμίας, τότε ΔΕΝ πάω από ΑΟ, διότι το ζυγίζω και βρίσκω πως δεν αξίζει. Σίγουρα πολλοί το κάνουν αυτό και δεν έχω καμία αντίρρηση. Σίγουρα όμως πολλοί (ξέρω τέτοιους!) ούτε καν το σκέφτονται αλλά μετά διαμαρτύρονται για το 'κράτος'. Ε, αυτούς χαρακτηρίζω 'πρόβατα'. Και μάλιστα 'επί σφαγή' στην οικονομία της αγοράς

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                asimov last edited by

                Φιλε Nass στα περισσοτερα απ’ οσα λες εχεις απολυτο δικιο, ετσι σκεφτομαι/συμπεριφερομαι κι εγω. Ομως σε θεματα οπως οι «εθνικες» οδοι – καρμανιολες δεν υπαρχουν εναλλακτικες. Η θα πας απο τον καλο/ασφαλη δρομο ή θα πας απο τον αλλο που παιζεις το κεφαλι σου και της οικογενειας σου. Δεν υπαρχει διλημμα και δεν εχεις επιλογη. Σε μια ευνομουμενη πολιτεια το κρατος διασφαλιζει τη σωματικη ακεραιοτητα των πολιτων. Στην Ελλαδα (και οχι μονο) την πουλαει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mperedim last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                  Δεν υπάρχει 'αναγκάζονται'. Αν υπάρχει ανταγωνισμός και εναλλακτικές λύσεις (και εδώ είναι η μόνη απαιτητή συνεισφορά του κράτους, να φροντίζει να λειτουργεί ο ανταγωνισμός και να μην υπάρχουν τράστ και μονοπώλια, ήδη από το 1900 το ξέρουν αυτό στις ΗΠΑ και τα έβαλαν με τον Ροκφέλερ) τότε δεν 'αναγκάζεται' κανείς. Απλά, πολλές φορές, βαριέται να το ψάξει το ζήτημα.

                  Το θέμα είναι πως στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουμε να κάνουμε ούτε με κινητή τηλεφωνία, ούτε με καφετέριες, ούτε με εταιρίες πετρελαίων. Έχουμε να κάνουμε με αυτοκινητόδρομους/γέφυρες/ζεύξεις/τούνελ/... Δεν μπορούμε ούτε να έχουμε δυο γέφυρες, ούτε δυο Αττικές Οδούς, ούτε δυο παράλληλους αυτοκινητόδρομους, ούτε δύο μετρό κλπ. Οι εναλλακτικές λύσεις στις περιπτώσεις που αναφέρεις ΔΕΝ είναι εναλλακτικές λύσεις, αλλά 'λύσεις ανάγκης', που δε συγκρίνονται σε ποιότητα. Και για αυτό το κράτος πρέπει να εξασφαλίζει ότι η κοστολόγηση της ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΗΣ λύσης θα είναι λογική για όλους [όχι δε συγκρίνεται ως λύση η γέφυρα με το πλοίο! είναι σαν να συγκρίνεις μια 56K σύνδεση με symmetric 512K γραμμή! ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗ το σχόλιο, μιλάμε για x10 διαφορά σε ταχύτητα διέλευσης].

                  Ένα παράδειγμα. Στην Ιταλία που βρέθηκα πρόσφατα το κόστος διοδίων για 400 χιλιόμετρα (Ancona-Brescia) ήταν 18 Ευρώ. Περίπου δηλαδή 2.25 Ευρώ ανά 50 χιλιόμετρα, συγκρίσιμο ας πούμε με το κόστος της ΑΟ, όπως αυτό αναγράφεται στα διαφημιστικά φυλλάδια (2 Ευρώ τα 55 χιλιόμετρα).

                  Πως υπολογίστηκαν τα 18 Ευρώ που πληρώσαμε; Απλό. Μπήκαμε στην autostrada στην Ancona. Για να μπούμε χρειάστηκε να πάρουμε (δωρεάν προφανώς) ένα 'εισητήριο', που είχε πάνω τον 'κωδικό' του σημείου εισόδου (σε barcode I think). Στην έξοδο δείχνεις το εισητήριο. Υπολογίζεται η συνολική απόσταση. Πληρώνεις ΤΟ ΠΡΕΠΟΝ κόμιστρο. ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ η autostrada, η μόνη λύση για τέτοιες αποστάσεις. Αλλά πληρώνεις το ΠΡΕΠΟΝ κόμιστρο.

                  Πάρε την Αττική Οδό τώρα. Χαράτσι 2 Ευρώ με το καλημέρα. Είτε 55 είτε 5 τα χιλιόμετρα. ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ όταν πας προς Λαμία να πρέπει να ταλαιπωρηθείς; ΓΙΑΤΙ (ορθά και καπιταλιστικά σκεπτόμενος ) να πρέπει να φας τζάμπα μισή ώρα από τη ζωή σου και να ταλαιπωρηθείς αντί να δώσεις απλά το πρέπον κόμιστρο (π.χ. 0.5 Ευρώ και όχι 2 και μελλοντικά 2.5 Ευρώ); Επειδή κάποιος πράσινος βλάκας δε σκέφτηκε να μιλάει η σύμβαση για διόδια στην έξοδο, όπως γίνεται σε όλη την πολιτισμένη Ευρώπη; Επειδή κάποιος άλλος γαλάζιος βλάκας δεν τολμά να καταγγήλει την μη ύπαρξη ενός τέτοιου όρου ως καταχρηστική; (και γενικά να ψάξει να δει ΠΩΣ θα αλλάξει αυτή η κατάσταση) Επειδή αμφότεροι οι βλάκες επιτρέπουν σε κάποιον να κοστολογήσει την 'ποιότητα ζωής' σου για την επόμενη μισή ώρα (αξία: ανεκτίμητη, θα έλεγε πιθανόν μια διαφήμιση της ΑΟ, που θα σε προέτρεπε να μην ταλαιπωρηθείς από το κέντρο αλλά να πας Λαμία από ΑΟ) σου όσο γουστάρει και όχι όσο του κόστισε το κομμάτι δρόμου (5 χμ) που θα κυκλοφορήσεις;

                  Πάρε το Κόρινθος-Πάτρα. Ο Αθηναίος (γενικά όποιος έρχεται από Αθήνα) πληρώνει 1.3 Ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Για το κομμάτι Αίγιο-Πάτρα (περίπου το 1/4 της παραπάνω διαδρομής) πόσο πληρώνειο ο Αιγιώτης-Πατρινός; ΜΗΔΕΝ! Για το κομμάτι Κυάτο/Ξυλόκαστρο/...-Πάτρα (περισσότερο από τη μισή διαδρομή!) όποιος είναι από εκεί; ΜΗΔΕΝ! Αυτοί είναι οι έξυπνοι και εσύ (και εγώ όποτε κάνω το δρομολόγιο) το κορόιδο (αλλά τι να κάνεις που το ανέχεσαι).

                  Το ίδιο και στο Ρίο-Αντίρριο. Λέγεται ότι οι τιμές θα πέσουν στα 4.5 στα πλοία από 6.5. Τόσα χρόνια ως μονοπώλιο λοιπόν μας τον πιάνανε δηλαδή, με την κρατική ανοχή, και πλέον με τη δική τους παραδοχή αφού ρίχνουν τις τιμές. ΓΙΑΤΙ;

                  Τα ίδια και στη γέφυρα. +ότι μας πουλήσαν φούμαρα για 12 και 15 Ευρώ και σε κάποιους φαίνονται και λίγα τα 10 Ευρώ. +ότι επειδή μας εκμεταλλεύονταν τα ferry τόσα χρόνια, η εκμετάλλευση δε φαίνεται και πολύ μεγάλη (όντως +2 ή 3 Ευρώ μόνο είναι μια λογική επιβάρυνση! ακριβώς όπως και με το dsl που ανέφερα παραπάνω, ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ -ακόμα- σε σχέση με το πόσο κοστίζει στον ΟΤΕ, αλλά άμα θες να είσαι 4-5 ώρες τη μέρα online το προτιμάς από το να τα σκας σε τηλεφωνήματα για μια 5 φορές πιο αργή σύνδεση).

                  Προφανώς και ο πολίτης δε θα πρέπει να είναι 'πρόβατο επί σφαγή'. Αλλά δε θα πρέπει να κατέχει είναι και πολιτικός μηχανικός με PhD (λέμε τώρα ) για να καταλάβει ότι τον πιάνουν, ούτε να είναι τακτικός αναγνώστης των 4Τ για να ξέρει ποια είναι η διαφορά στην κατανάλωση βενζίνης για 10 χμ σε πολύ κίνηση αντί της Εθνικής. Θα πρέπει το κράτος να προστατεύει, σε κάποιο επαρκή βαθμό, και αυτούς που δεν έχουν χρόνο, όρεξη ή ακόμα και την ικανότητα να το ψάξουν.

                  Και δυστυχώς το κράτος στην Ελλάδα υπολειτουργεί σε αυτά τα θέματα ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης mperedim έγραψε:
                    γιατί να μην γκρινιάζω που το κράτος νομιμοποιεί τη ληστεία της γέφυρας και με αναγκάζει να ταλαιπωρούμαι επιπλέον;

                    Δεν καταλαβαίνω πώς ταλαιπωρείσαι από τη στιγμή που χάρη στη γέφυρα το φέρρυ που επιλέγεις να χρησιμοποιήσεις είναι φτηνότερο και σίγουρα με μικρότερη ουρά? Μόνο πλεονεκτήματα βλέπω για σένα..... Δε λέω να μην γκρινιάζεις αλλά να γκρινιάζεις για τα σωστά πράματα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mperedim last edited by

                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                      Δεν καταλαβαίνω πώς ταλαιπωρείσαι από τη στιγμή που χάρη στη γέφυρα το φέρρυ που επιλέγεις να χρησιμοποιήσεις είναι φτηνότερο και σίγουρα με μικρότερη ουρά? Μόνο πλεονεκτήματα βλέπω για σένα..... Δε λέω να μην γκρινιάζεις αλλά να γκρινιάζεις για τα σωστά πράματα....

                      Κάνω 30 λεπτά αντί για 4. Όπως και να το κάνεις είναι ταλαιπωρία, απλά είναι λιγότερη ταλαιπωρία από ότι ήταν

                      Σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε να μπορώ να χρησιμοποιήσω τη γέφυρα με ένα λογικό επιπλέον κόστος. 9.7 αντί για 7.7 (πρότερο κόστος μεγάλων αυτοκινήτων στα ferry) είναι ένα λογικό επιπλέον κόστος. 9.7 αντί για 6.6 ακροβατεί στα όρια του λογικού. 9.7 αντί για 5; Ευχαριστώ δε θα πάρω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης mperedim έγραψε:
                        Κάνω 30 λεπτά αντί για 4. Όπως και να το κάνεις είναι ταλαιπωρία, απλά είναι λιγότερη ταλαιπωρία από ότι ήταν
                        Σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε να μπορώ να χρησιμοποιήσω τη γέφυρα με ένα λογικό επιπλέον κόστος. 9.7 αντί για 7.7 (πρότερο κόστος μεγάλων αυτοκινήτων στα ferry) είναι ένα λογικό επιπλέον κόστος. 9.7 αντί για 6.6 ακροβατεί στα όρια του λογικού. 9.7 αντί για 5; Ευχαριστώ δε θα πάρω.

                        Δεν κάνεις 30 λεπτά αντί για 4. Πριν έκανες 30+ τώρα κάνεις μόνο 30. Μην κάνεις άσχετες συγκρίσεις. Αφού η γέφυρα είναι ακριβή κερδίζεις χρόνο και κάνεις οικονομία. Τόσα χρόνια έπαιρνες φέρρυ, τώρα το φέρρυ είναι φτηνότερο και με μικρότερη ουρά. Είναι ή δεν είναι καλύτερο για σένα? Είναι. Το γεγονός ότι το εισιτήριο μειώθηκε γιατί το προσπερνάς ή ακόμα χειρότερο μοιάζει σαν να σου κακοφαίνεται γιατί μεγαλώνει η ψαλίδα!
                        Καλά κάνεις και δε θες να πας από τη γέφυρα αφού για σένα είναι ακριβή (που είναι ακριβή δε διαφωνώ). Άσε τους άλλους που δέχονται να τα πληρώσουν να πάνε από εκεί. Αν δεν πάει κανένας αναγκαστικά θα μειωθεί το διόδιο! Το τι είναι λογικό ή όχι κόστος είναι διαφορετικό για τον καθένα ανάλογα με το πόσο αξίζει ο χρόνος σου η ηρεμία σου, ασφάλεια κλπ κλπ. Και βέβαια είναι διαφορετική η λογική αν το έφτιαξες και θέλεις κάποτε να βγάλεις τα λεφτά σου ή αν έχεις φέρρυ κλπ. Ό,τι ισχύει και σε αντίστοιχες συζητήσεις για την Αττική οδό.... Δεν σου φτιάξανε γέφυρα για να σε κλέψουν απλά σου προσφέρουν δυνατότητα επιλογής. Και στις δύο περιπτώσεις η πλειοψηφία έχει όφελος ακόμα κι αν χρησιμοποιήσει την προηγούμενη δυνατότητα!
                        Προσωπικά τη γέφυρα τη βρίσκω ακριβή και θα περάσω μια φορά για την εμπειρία αλλιώς το φέρρυ το θεωρώ πολύ ωραίο και ευχάριστο θαλασσινό διάλειμα σε ένα έτσι κι αλλιώς μεγάλο και κουραστικό ταξίδι που απαιτεί στάσεις. Δεν παραπονιέμαι όμως για αυτά που γίνονται αλλά για αυτά που δεν γίνονται! Δρόμοι πριν και μετά τη γέφυρα.....
                        Στην περίπτωση του Μαλιακού όμως (που είναι και το θέμα....) μάλλον θα τα έδινα γιατί θα έκρινα ότι η ασφάλεια που μου προσφέρει μαζί με το κέρδος σε χρόνο και άγχος τα αξίζει σε σχέση με την εναλλακτική!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Ο χρήστης mperedim έγραψε:

                          Πάρε την Αττική Οδό τώρα. Χαράτσι 2 Ευρώ με το καλημέρα. Είτε 55 είτε 5 τα χιλιόμετρα. ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ όταν πας προς Λαμία να πρέπει να ταλαιπωρηθείς;

                          Αρχικά (επί Ν.Δ. το 1990-1993 όταν ο Λαλιώτης φύτευε δένδρα και
                          το ΠΑ.ΣΟ.Κ. υπονόμευε το έργο συμβουλεύοντας τους Δημάρχους που
                          έλεγχε να κάνουν προσφυγή στο Σ.Τ.Ε.) η σύμβαση προέβλεπε την
                          ύπαρξη κλιμακωτής χρέωσης. Το κόστος θα ξεκινούσε από τις 250
                          δρχ. και θα έφτανε τις 800 δρχ. (κόστος 1994).

                          Όταν τελικά ξεκίνησε το έργο μετά από χρόνια καθυστερήσεων και με
                          τον κίνδυνο να πληρώσει το Ελληνικό Δημόσιο ποινική ρήτρα 50~70
                          δισ. δρχ στην Hochtief (αυτό θα συνέβαινε αν το αεροδρόμιο ήταν
                          έτοιμο και δεν είχε ετοιμαστεί η πρόσβαση σε αυτό) η κλιμακωτή
                          χρέωση εκπαραθυρώθηκε (δεν ήταν δυνατή η κατασκευή όλων των
                          υποδομών στο χρόνο που χρειαζόνταν) κάποια οικόπεδα απαλοτριώθηκαν
                          σε τιμές Ομόνοιας (μαντέψτε ποιοι τα είχαν αγοράσει πριν από το έργο
                          της Α.Ο. και σε τι τιμές....) και τελικά βρεθήκαμε με το καλημέρα
                          να πληρώνουμε το ποσό αυτό.

                          Η αλήθεια είναι ότι και σε άλλες χώρες υπάρχει το σταθερό κόμιστρο
                          (όπως στην περιφερειακή του Μιλάνου που πληρώνες στην νότια
                          είσοδο από Bologna 2 Ευρώ και στην Βόρεια είσοδο από Varese 1.75
                          (τιμές 1999 δεν έχουν μεταβληθεί σημαντικά) ή αν επέλεγες την
                          ανατολική περιφερειακή (πλήρωνες 1.5 και 1.0 Ευρώ αντίστοιχα) οπότε
                          μπορούσες να πληρώσεις λιγότερο (από την Ανατολική έκανες 10
                          χιλιόμετρα λιγότερα για το Linate και με κόστος βενζίνης στο 1 Ευρώ/λί-
                          τρο το μισό Ευρώ το κέρδιζες από εκεί) αλλά για τους Μιλανέζους (που
                          έμπαιναν στη μία είσοδο και έβγαιναν σε 3 εισόδους παρακάτω δεν
                          υπήρχαν διόδια (μόνον όταν έμπαινες από autostrada ή έβγαινες στο
                          Περιφερειακό για autostrada οπότε στη 1η περίπτωση πλήρωνες και
                          μέρος του αυτοκινητοδρόμου που είχες ήδη διανύσει ενώ στη 2η μέσα
                          στο κόστος ήταν και διαδρομή 10 ή 20 χιλιόμετρα).

                          Εδώ μάλλον η αδυναμία του συστήματος (και φυσικά το εύκολο κέρδος
                          γιατί το 90% των οδηγών κινείται από το κέντρο στο αεροδρομειο
                          οπότε δεν θα κινηθεί παραπάνω από 25 με 30 χιλιόμετρα στην Α.Ο.)
                          η κλιμακωτή χρέωση έμεινε στα χαρτιά.

                          Ακόμα αν δει κανείς το φυλλάδιο θα καταλάβει ότι οι τιμές έχουν
                          επιλεγεί σοφά ώστε τα 3 Ευρώ από 1/1/2005 (συμφωνία που είχε
                          υπογραφεί από το τέλος του 2003 και σύμφωνα με το ΤΕΕ έχει και
                          πολύ ακριβές για το δημόσιο ρήτρες) να φαίνονται φθηνά. Τώρα
                          αν αυτό για το μεγάλη πλειοψηφία των χρηστών θα σημαίνει 10
                          λεπτά το χιλιόμετρο αυτό είναι ψιλά γράμματα....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            mperedim last edited by

                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                            Δεν κάνεις 30 λεπτά αντί για 4. Πριν έκανες 30+ τώρα κάνεις μόνο 30. Μην κάνεις άσχετες συγκρίσεις. Αφού η γέφυρα είναι ακριβή κερδίζεις χρόνο και κάνεις οικονομία. Τόσα χρόνια έπαιρνες φέρρυ, τώρα το φέρρυ είναι φτηνότερο και με μικρότερη ουρά. Είναι ή δεν είναι καλύτερο για σένα? Είναι. Το γεγονός ότι το εισιτήριο μειώθηκε γιατί το προσπερνάς ή ακόμα χειρότερο μοιάζει σαν να σου κακοφαίνεται γιατί μεγαλώνει η ψαλίδα!

                            Βασικά κάπου 30 έκανα και πριν. Εκτός από τις βραδυνές ώρες.

                            Μερικά πράγματα ακόμα:

                            • Το φέρρυ είναι φτηνότερο και με μικρότερη ουρά (το δεύτερο παίζεται αν θα δούμε διαφορά. πιθανόν μικρότερη η ουρά, αλλά λογικά λιγότερα και τα φέρρυ). Με άλλα λόγια το ferry πλέον θα λειτουργήσει (ελπίζουμε) ως υγιής επιχείρηση που αποσκοπεί στο λογικό κέρδος, και όχι ως ανεξέλεγκτο μονοπώλιο που ήταν τόσα χρόνια. Προφανώς και χαίρομαι και είμαι ικανοποιημένος για αυτό, αλλά δε θα κάτσω να πανηγυρίσω κιόλας που επιτέλους έγινε το αυτονόητο.
                            • Περί λογικού κόστους: η ασφάλειά μου, η ηρεμία μου δεν είναι προς πώληση ούτε μπαίνουν σε κάποιο ισοζύγιο. Το ότι κάποιος είναι διατεθειμένος να δώσει και 15 Ευρώ στη γέφυρα, δε σημαίνει ότι το κράτος πρέπει να επιτρέψει ένα τέτοιο κόμιστρο. Το ότι κάποιος είναι διατεθειμένος να δίνει 4 Ευρώ καθημερινά για 5+5 χιλιόμετρα στην ΑΟ για να δουλεύει 8ωρο αντί 9ώρου (8ωρο + 1 ώρα στην κίνηση) δε σημαίνει ότι το κράτος πρέπει να το επιτρέπει. Προφανώς και οι κοινοπραξίες της ΑΟ και της Γέφυρας δεν με υποχρεώνουν να τις χρησιμοποιήσω (επιλογή μου δίνουν), αλλά υποτίθεται πως αυτά τα έργα ανατίθενται με διαγωνισμούς και συμβάσεις που έχουν στο επίκεντρο το συμφέρον του πολίτη. i.e. υποτίθεται πως μου δίνουν την επιλογή που πρέπει σε ένα ορθό και λογικό κόστος, ώστε και εγώ να είμαι ικανοποιημένος, και αυτές να βγάζουν κέρδος.

                            Όσο δε συμβαίνει το παραπάνω, σόρρυ αλλά εγώ δεν μένω ικανοποιημένος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              giwrgosth last edited by

                              Τα τελευταία νέα για τον Μαλιακό από το Star Κεντρικής Ελλάδας.

                              ΜΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΧΕΛΩΝΑΣ (10/08/2004)
                              Από το έγγραφο-απάντηση του ΥΠΕΧΩΔΕ προς τον Νομάρχη Φθιώτιδας για το Πέταλο του Μαλιακού, προκύπτει ότι οι διαδικασίες για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου προχωρούν με αργούς ρυθμούς, ενώ σε κάποια τμήματα όπως από τις Θερμοπύλες μέχρι την Αγία Μαρίνα Στυλίδας, καθυστερεί η ανάθεσή τους αφού εξακολουθούν να υπάρχουν νομικά κωλύματα. Μεγάλη καθυστέρηση στις μελέτες παρατηρείται και στο τμήμα Νέα Κοίτη Σπερχειού έως Ροδίτσα Λαμίας.

                                ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ  (04/08/2004)
                              

                              Στο μικροσκόπιο ενός υπερσύγχρονο ραντάρ πλέον όλοι οι οδηγοί που κινούνται στο πέταλο του Μαλιακού. Το νέο ραντάρ που είναι συνδεδεμένο με την Τροχαία Λαμίας, τοποθετήθηκε στο ύψος της Αλαμάνας με πρωτοβουλία της ΤΕΔΚ Φθιώτιδας, σαν μια ύστατη προσπάθεια να μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα. Το σύστημα αποτελείται από μια ηλεκτρονική πινακίδα στην οποία αναβοσβήνει το ανώτατο όριο ταχύτητας των 90 χιλιομέτρων ενώ αναγράφεται και η ταχύτητα με την οποία κινείται κάθε οδηγός ο οποίος διέρχεται από το σημείο.

                                ΖΗΤΑ ΑΝΑΚΛHΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ  (30/07/2004)
                              

                              Να ανακληθούν 50 αστυνομικοί της αστυνομικής διεύθυνσης Φθιώτιδας ζητά ο νομάρχης Θανάσης Χειμάρας με επιστολή του στον υφυπουργό Δημόσιας Τάξης Χρήστο Μαρκογιαννάκη, επισημαίνοντας ότι μετά την απόσπαση των αστυνομικών για την Ολυμπιάδα ο νομός παραμένει στο έλεος των κακοποιών και παρουσιάζεται ανεπαρκέστατη αστυνόμευση στο πέταλο του Μαλιακού.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Τι υποκρισια... Αν ενδιεφερε την ΤΕΔΚ Φθιωτιδας η ασφαλεια των οδηγων δε θα ειχαν μπλοκαρει τοτε 'αγωνιζομενοι' με λυσσα τη ζευξη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  deggman last edited by

                                  Πίστέυω οτι σε αυτο το θέμα π΄ρεπει να βάλω αυτο τα 2 link
                                  http://www.ydt.gr/main/Attachments/Atta ... M_2003.pdf
                                  Επισημάνθηκαν οι διαδρομές (χιλιομετρικές θέσεις) στις οποίες παρακαλούνται οι οδηγοί να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή κατά την κίνησή τους, επειδή κατά το παρελθόν έχουν σημειωθεί πολλά τροχαία ατυχήματα:

                                  Αθήνα-Κόρινθος (Δαφνί-Ασπρόπυργος-Κακιά Σκάλα)
                                  Κόρινθος-Πάτρα (χ/θ 120-129, 137, 190-205)
                                  Κόρινθος-Τρίπολη (χ/θ 105, 123, 129, 161)
                                  Τρίπολη-Καλαμάτα (Καλογερικό-Μεγαλόπολη-Τσακώνα)
                                  Αντίρριο-Ιωάννινα (χ/θ 1, 6-8 ,8-10, 60-68, 78-79, 183-198)
                                  Αθήνα-Λαμία (Κόμβος Κηφισιάς, χ/θ 36-37, 92-98, 117-131, 132, Πέταλο Μαλιακού)
                                  Λαμία-Θεσσαλονίκη (χ/θ 216-260, 263-271, 316, Τέμπη, 410-473)
                                  Θεσσαλονίκη-Μουδανιά
                                  Θεσσαλονίκη-Καβάλα
                                  Καβάλα-Ξάνθη (χ/θ 31-39)
                                  Ξάνθη-Κομοτηνή (χ/θ 2-25)
                                  Κομοτηνή-Αλεξ/πολη (χ/θ 5-14)
                                  Τρίκαλα-Ιωάννινα (Κατάρα)
                                  Εκει σκοτώνετε ο κόσμος και τόσα χρονια η πολειτία φροντίζει για αυτο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    deggman last edited by

                                    Πίστέυω οτι σε αυτο το θέμα π΄ρεπει να βάλω αυτο τα 2 link
                                    http://www.ydt.gr/main/Attachments/Atta ... M_2003.pdf
                                    Επισημάνθηκαν οι διαδρομές (χιλιομετρικές θέσεις) στις οποίες παρακαλούνται οι οδηγοί να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή κατά την κίνησή τους, επειδή κατά το παρελθόν έχουν σημειωθεί πολλά τροχαία ατυχήματα:

                                    Αθήνα-Κόρινθος (Δαφνί-Ασπρόπυργος-Κακιά Σκάλα)
                                    Κόρινθος-Πάτρα (χ/θ 120-129, 137, 190-205)
                                    Κόρινθος-Τρίπολη (χ/θ 105, 123, 129, 161)
                                    Τρίπολη-Καλαμάτα (Καλογερικό-Μεγαλόπολη-Τσακώνα)
                                    Αντίρριο-Ιωάννινα (χ/θ 1, 6-8 ,8-10, 60-68, 78-79, 183-198)
                                    Αθήνα-Λαμία (Κόμβος Κηφισιάς, χ/θ 36-37, 92-98, 117-131, 132, Πέταλο Μαλιακού)
                                    Λαμία-Θεσσαλονίκη (χ/θ 216-260, 263-271, 316, Τέμπη, 410-473)
                                    Θεσσαλονίκη-Μουδανιά
                                    Θεσσαλονίκη-Καβάλα
                                    Καβάλα-Ξάνθη (χ/θ 31-39)
                                    Ξάνθη-Κομοτηνή (χ/θ 2-25)
                                    Κομοτηνή-Αλεξ/πολη (χ/θ 5-14)
                                    Τρίκαλα-Ιωάννινα (Κατάρα)
                                    Εκει σκοτώνετε ο κόσμος και τόσα χρονια η πολητία φροντίζει για αυτο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      deggman last edited by

                                      Πίστέυω οτι σε αυτο το θέμα π΄ρεπει να βάλω αυτο τα 2 link
                                      http://www.ydt.gr/main/Attachments/Atta ... M_2003.pdf
                                      Επισημάνθηκαν οι διαδρομές (χιλιομετρικές θέσεις) στις οποίες παρακαλούνται οι οδηγοί να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή κατά την κίνησή τους, επειδή κατά το παρελθόν έχουν σημειωθεί πολλά τροχαία ατυχήματα:

                                      Αθήνα-Κόρινθος (Δαφνί-Ασπρόπυργος-Κακιά Σκάλα)
                                      Κόρινθος-Πάτρα (χ/θ 120-129, 137, 190-205)
                                      Κόρινθος-Τρίπολη (χ/θ 105, 123, 129, 161)
                                      Τρίπολη-Καλαμάτα (Καλογερικό-Μεγαλόπολη-Τσακώνα)
                                      Αντίρριο-Ιωάννινα (χ/θ 1, 6-8 ,8-10, 60-68, 78-79, 183-198)
                                      Αθήνα-Λαμία (Κόμβος Κηφισιάς, χ/θ 36-37, 92-98, 117-131, 132, Πέταλο Μαλιακού)
                                      Λαμία-Θεσσαλονίκη (χ/θ 216-260, 263-271, 316, Τέμπη, 410-473)
                                      Θεσσαλονίκη-Μουδανιά
                                      Θεσσαλονίκη-Καβάλα
                                      Καβάλα-Ξάνθη (χ/θ 31-39)
                                      Ξάνθη-Κομοτηνή (χ/θ 2-25)
                                      Κομοτηνή-Αλεξ/πολη (χ/θ 5-14)
                                      Τρίκαλα-Ιωάννινα (Κατάρα)
                                      Εκει σκοτώνετε ο κόσμος και τόσα χρονια η πολητία φροντίζει για αυτο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Δυστυχώς

                                        http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          cpp last edited by

                                          Ρε γαμώ την καδίκη μου δεν αντέχεται αυτή η κατάσταση, θα τρελαθώ..........
                                          Φτιάξτε τον κωλόδρομο, όλα τα λαμόγια που έχουν εξουσία τι κάνουν? μόνο μάσα και θεαθήναι....
                                          Τι να πω να πληρώσουμε ένα τέλος εφ άπαξ να φτιάξουμε το γ@#@#@#ο το πέταλο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Ρε συ, τι είναι αυτό που τόλμησες να ξεστομίσεις τώρα;

                                            Αν φτιαχτεί η ζεύξη, θα φαλιρίσουν ο Καραβόμυλος, ο 'Λεβέντης' και άλλα ταβερνεία!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 6 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr