-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Όπως σωστά λέει ο carfanatic ήταν συλλεκτικό...οπότε δεν έχει νόημα να κοιτάμε τη μεταπώλησή του. Τώρα ας πούμε το πουλάω άνετα από 25-27Κ πιστεύω με 20Κ κμ που έχει.
Για δείτε πόσο αξία κρατάνε τα 316i και τα 116i.
Xωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, 46άρια Μ3 καλά, αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο 20άρι. Και δεν φεύγουν κιόλας.
Μ5 39 άριστο πωλείται 30Κ, οπότε το 25-27Κ για την si είναι αρκετά ανεδαφικό ως νούμερο.Μ3 Ε46 με 20Κ πολυ δυσκολα θα βρεις καλο ή θα εχει παρα πολλα χλμ.
απο την αλλη, του Νικου επισης πολυ δυσκολα θα πιασει πανω απο 20Κ παρολο που εχει πολυ λιγα χλμ και ειναι σε πολυ καλη καταασταση. Εκτος εαν βρισκοταν αγοραστης ο οποιος θα εκτιμησει αυτα που προσφερει το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Αυτη τη στιγμη τα 2λιτρα γενικως δεν 'φευγουν', μονο αν πας σε αντι/πια και το δωσεις για ανταλλαγη με καινουργιο. Οχι οτι θα παρεις καλα λεφτα, απλα θα το ξεφορτωθεις και δε θα αναγκαστεις να περιμενεις μηνες μεχρι να βρεθει αγοραστης! Μια ματια στις αγγελιες εδω μεσα ειναι αρκετη για να πεισθει καποιος.
Επειδη κανενας αυτη τη στιγμη δεν ξερει τι θα γινει απο το 2011 οσον αφορα τεκμηρια, ΤΚ, η κατασταση γινεται ακομη χειροτερη. Το μονο σιγουρο ειναι οτι ΔΕΝ θα εχουμε φθηνοτερα καυσιμα. Και προς το παρον ειμαστε πολυ 'τυχεροι' που η τιμη του πετρελαιου ειναι σε σχετικα χαμηλα επιπεδα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μ3 Ε46 με 20Κ πολυ δυσκολα θα βρεις καλο ή θα εχει παρα πολλα χλμ.
Eύκολα πλέον,και με λίγα χλμ.
-
Σπύρο, η κατάσταση στην αγορά είναι κάτι παραπάνω από τραγική. Δεν είναι μόνο ότι θα πρέπει να κατεβάσεις πολύ την τιμή, είναι ότι ακόμα κι έτσι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ φεύγουν (όσο μεγαλύτερου κυβισμού, τόσο το χειρότερο, σε λίγο θα τα χαρίζουν, ενδεικτικά santa fe v6 άριστο μαντράδες δεν το παίρνουν ούτε για 1,5 χιλιάρικο, true story).
Όπως είπες, είναι οι βενζίνες, τα ΤΚ, οι ασφάλεις κ.λπ., αλλά και το ότι δεν ξέρεις τι επιπρόσθετοι φόροι σε περιμένουν και έκτακτες εισφορές (π.χ. φόρος πολυτελείας κ.λπ.). Άρα και το ρευστό να έχεις, και εντελώς σκοτωμένη να είναι η τιμή, σκέφτεσαι ότι το κράτος σίγουρα θα βρει τον τρόπο να στα φάει (εις την ν), οπότε κάνεις κράτει.
Εγώ, αυτό που θα έκανα, αν είχα ρευστό και έβρισκα συγκεκριμένα αυτοκίνητα (π.χ. Μ3 46, Μ5 39) σε αξιόλογη κατάσταση, θα ήταν να αγοράσω και να παραδώσω αμέσως πινακίδες (περιμένοντας καλύτερες μέρες, για να τις πάρω πίσω). Μέχρι τότε γκαράζ και μια βόλτα μια στο τόσο 4-5χλμ, για συντήρηση. Τα σπασμένα το κράτος-λωποδύτης από μένα δεν θα τα βγάλει.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Μ3 Ε46 με 20Κ πολυ δυσκολα θα βρεις καλο ή θα εχει παρα πολλα χλμ.
Eύκολα πλέον,και με λίγα χλμ.
ειναι βεβαιο οτι γνωριζεις την αγορα των BMW καλυτερα απο μενα ( ), απλα μεταφερω συζητησεις που κανω κατα καιρους με εμπορους μτχ. Αυτοι λοιπον πολυ δυσκολα πουλανε ενα τετοιο αυτοκινητο σε καλη κατασταση στα 20Κ. Ακομη και αν το εχουν αγορασει σε εξευτελιστικη τιμη.
τωρα, απο ιδιωτες δεν ξερω τι γινεται, σιγουρα μπορει να βρεθουν καλυτερες ευκαιριες.
απο τη δικη σου εμπειρια, ενα Μ3 Ε92 ποσο μπορει να πουληθει σημερα απο ιδιωτη?
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Σπύρο, η κατάσταση στην αγορά είναι κάτι παραπάνω από τραγική. Δεν είναι μόνο ότι θα πρέπει να κατεβάσεις πολύ την τιμή, είναι ότι ακόμα κι έτσι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ φεύγουν (όσο μεγαλύτερου κυβισμού, τόσο το χειρότερο, σε λίγο θα τα χαρίζουν, ενδεικτικά santa fe v6 άριστο μαντράδες δεν το παίρνουν ούτε για 1,5 χιλιάρικο, true story).Όπως είπες, είναι οι βενζίνες, τα ΤΚ, οι ασφάλεις κ.λπ., αλλά και το ότι δεν ξέρεις τι επιπρόσθετοι φόροι σε περιμένουν και έκτακτες εισφορές (π.χ. φόρος πολυτελείας κ.λπ.). Άρα και το ρευστό να έχεις, και εντελώς σκοτωμένη να είναι η τιμή, σκέφτεσαι ότι το κράτος σίγουρα θα βρει τον τρόπο να στα φάει (εις την ν), οπότε κάνεις κράτει.
Εγώ, αυτό που θα έκανα, αν είχα ρευστό και έβρισκα συγκεκριμένα αυτοκίνητα (π.χ. Μ3 46, Μ5 39) σε αξιόλογη κατάσταση, θα ήταν να αγοράσω και να παραδώσω αμέσως πινακίδες (περιμένοντας καλύτερες μέρες, για να τις πάρω πίσω). Μέχρι τότε γκαράζ και μια βόλτα μια στο τόσο 4-5χλμ, για συντήρηση. Τα σπασμένα το κράτος-λωποδύτης από μένα δεν θα τα βγάλει.
ακριβως επειδη η κατασταση ειναι τραγικη, και πιθανοτατα θα γινει ακομη χειροτερη, αυτοι που εχουν αυτα τα αυτοκινητα, προτιμουν να τα κρατησουν παρα να τα πουλησουν σε εξευτελιστικη τιμη! Με τον ιδιο τροπο σκεφτονται: 'θα το κρατησω ακομη 2-3 χρονια και θα το δωσω τοτε'. Γιαυτο το λογο λεω οτι δυσκολα βρισκεις ενα τετοιο αυτοκινητο στα 20Κ. Εκτος πια αν ο ιδιοκτητης εχει αμεση αναγκη μετρητων.
βεβαια, ειδα Grand Cherokee 4,6 σε αριστη κατασταση και ελαχιστα χλμ (ακομη και μενα μου αρεσε που δεν με συγκινουν τετοια αυτοκινητα), να παρακαλαει ο ιδιοκτητης για ανταλλαγη στα 6500€ και να μην του τα δινουν.
-
Tην απάντηση την δίνεις ο ίδιος.
Παρ' εκτός και έχουν δώσει πινακίδες, αμάξι σημαίνει τρέχοντα έξοδα, πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να το ξεφορτωθούν όσο-όσο, είναι μια μορφή stop-loss.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Tην απάντηση την δίνεις ο ίδιος.Παρ' εκτός και έχουν δώσει πινακίδες, αμάξι σημαίνει τρέχοντα έξοδα, πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να το ξεφορτωθούν όσο-όσο, είναι μια μορφή stop-loss.
να βαλουμε τοτε απο 10Κ και να το παιρνουμε εναλλαξ απο 6 μηνες στα γκαραζ μας
τι να πω, αν τα πραγματα ειναι ετσι, χαρα σε αυτους που εχουν οικονομικη σιγουρια αυτη την εποχη.
-
Ωραία ιδέα, άλλωστε λεφτά υπάρχουν.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
.... αυτοκίνητα ΔΕΝ φεύγουν (όσο μεγαλύτερου κυβισμού, τόσο το χειρότερο, σε λίγο θα τα χαρίζουν, ενδεικτικά santa fe v6 άριστο μαντράδες δεν το παίρνουν ούτε για 1,5 χιλιάρικο, true story)..,...ειδα Grand Cherokee 4,6 σε αριστη κατασταση και ελαχιστα χλμ (ακομη και μενα μου αρεσε που δεν με συγκινουν τετοια αυτοκινητα), να παρακαλαει ο ιδιοκτητης για ανταλλαγη στα 6500€ και να μην του τα δινουν.
Οι ευκαιρίες για τέτοια αυτοκίνητα είναι απλά εξωφρενικές. Και αυτό συμβαίνει επειδή διστάζει κανείς να τα πάρει όταν η κατάσταση είναι τόσο ρευστή και ταυτόχρονα σαφώς απειλητική για μεγάλα κυβικά, μεγάλα τεκμήρια, μεγάλα τέλη και μεγάλες καταναλώσεις.
Με τις ευκαιρίες αυτές πιστεύω κάποιοι θα πάρουν πολύ περισσότερο αυτοκίνητο από όσο περιμένανε αλλά... Ακόμα κι έτσι σε μερικές περιπτώσεις αξίζει να το πάρεις και να το χαρείς ακόμα κι αν μετά από 1-2 χρόνια το πετάξεις... άλλωστε τόσο θα έχανε και κάποιο άλλο αυτοκίνητο που θα έπαιρνες (ξέρω υπερβάλλω...). -
Eίναι για λύπηση η κατάσταση Σπύρο.
2 Μ3 πουλήθηκαν στα 20Κ τον τελευταίο καιρό.....ειδικά η μία ήταν (με την καλή έννοια! )
Αφού ήταν φίλος προσπάθησα να το μεταπείσω να καταθέσει πινακίδες,και μετά να πάρει το καθημερινό pro ceed που ήθελε.(δεν έχει οικονομικό πρόβλημα-αλλά ΔΕΝ θέλει να κυκλοφορεί με Μ3 πλέον )
Στην αρχή σκέφτηκα να το ΞΑΝΑπάρω εγώ( )αλλά βαρέθηκα να 'φυλάω' απινακίδωτα αυτοκίνητα..
Τελικά ήρθε ένας με 20Κ στο χέρι,και το πήρε.Το δεύτερο αυτοκίνητο πουλήθηκε στα 19.500,και είχε 82.000χλμ.Ήταν πολύ καλό όχημα...κρίμα.Ο ιδιοκήτης είχε ανάγκη τα χρήματα.
Και υπήρχε και ένα τρίτο που σώθηκε στο τσάκ.Όπως ξέρει και ο Άγγελος, ο φίλος που το έιχε πήγε στη ΚΙΑ(κόλλημα με την ΚΙΑ )για ανταλλαγή με pro ceed επίσης!Επικράτησε μια μικρή αναμπουμπούλα για λίγο....έπεσαν διάφορα τηλέφωνα,και στο τέλος του είπανε οτι 'είναι φανταστικό το αυτοκίνητο....αλλά δεν μπορούμε να βρούμε κάποιον εξωτερικό συνεργάτη που να το θέλει'
Νομίζω ήθελε φούλ έκδοση του ΚΙΑ,στα 1600cc.
Στο τέλος ευτυχώς αποφάσισε να το κρατήσει.Ίσως φαίνονται αστεία όλα αυτά,αλλά δυστηχώς είναι αλήθεια.
-
Απο Μ3 σε σιντ ;
Καπως μου κανει αυτο. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Ωραία ιδέα, άλλωστε λεφτά υπάρχουν.δε χρειαζονται λεφτα, μονο κλειστο γκαραζ
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Απο Μ3 σε σιντ ;
Καπως μου κανει αυτο.μη το φωναζεις και πλακωσουν οι ΚΙΑτιστι εδω μεσα
-
-
Είπαμε ρε παιδιά, η κατάσταση είναι περίεργη αλλά να πηγαίνεις στην ΚΙΑ για να ανταλλάξεις το M3 σου με το Ceed , αυτό αγγίζει τα όρια της σχιζοφρένειας.
-
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Mετά τα μπινελίκια:Όσο και να σας φαίνεται απίστευτο,δεν μου είναι δύσκολο να τους πω να κλανουν register kai an μιλήσουν οι ίδιοι.
Αυτό το λέω σε όποιον νομίζει οτι λέω παραμύθια του Αισώπου.Οχι προς Θεου, δεν υπονοησα κατι τετοιο.Συγνωμη αν φανηκε κατι τετοιο,δεν ειχα καμια προθεση.
Απλα μου κανει για πισωγυρισμα μια τετοια ενεργεια.Φυσικα ο καθενας κανει οτι θελει την περιουσια του και λογος δεν μου πεφτει. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Mετά τα μπινελίκια:
Όσο και να σας φαίνεται απίστευτο,δεν μου είναι δύσκολο να τους πω να κλανουν register kai an μιλήσουν οι ίδιοι.
Αυτό το λέω σε όποιον νομίζει οτι λέω παραμύθια του Αισώπου.Οχι προς Θεου, δεν υπονοησα κατι τετοιο.Συγνωμη αν φανηκε κατι τετοιο,δεν ειχα καμια προθεση.
Απλα μου κανει για πισωγυρισμα μια τετοια ενεργεια.Φυσικα ο καθενας κανει οτι θελει την περιουσια του και λογος δεν μου πεφτει.Να ακούσεις συζητήσεις που έχουμε κάνει με τον 'tsilis' επί του θέματος....μιλάμε οτι μέσα σε τρείς ώρες έιχαμε 'αγοράσει και πουλήσει' καμιά δεκαριά αυτοκίνητα.
-
Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πριν 3 χρόνια θα ήταν τρελή ευκαιρία μία Μ3 με 35.000 ευρώ μτχ και σήμερα το ίδιο αυτοκίνητο είναι απαγορευτικό με 20.0000.
Τα 15.000 καλύπτουν τέλη κλπ για ~10 χρόνια. Τι να τα δώσεις στον μαντρά, τι να τα δώσεις σε τέλη (σε 10 άτοκες δόσεις μάλιστα).
Επίσης το θεωρώ ιδιαίτερα κακή επένδυση να δώσει σήμερα κάποιος 20χιλ και να αποθηκεύσει ένα αυτοκίνητο για χρόνια. Το πιθανότερο είναι όταν έρθει η δευτέρα παρουσία και το πινακιδώσει να κοστίζει 10χιλ στην αγορά αντί να έχει πάρει αξία. Εκτός πια αν είναι κάτι ιδιαίτερα συλλεκτικό, ελάχιστα όμως είναι αυτά τα μοντέλα (και η Μ3 δεν είναι από αυτά, λόγω μεγάλης παραγωγής και μόνο).
Παρίνω την πιο ακρία περίπτωση, αν είχες αγοράσει μία McLaren F1 το 1995 με περίπου ~1εκ ευρώ θα την έδινες σήμερα ~2εκ. Αυτό είναι ίσως η καλύτερη απόδοση που μπορείς να έχεις αν δεις το αυτοκίνητο σαν επένδυση. Το θέμα όμως είναι αν η αύξηση κεφαλαίου (και μάλιστα τόσο μεγάλου) κατά 100% σε 15 χρόνια είναι κάτι το ικανοποιητικό. Εγώ πιστεύω όχι. Αν είσαι συλλέκτης ή το χρησιμοποιείς έχει νόημα, σαν επένδυση είναι ριψοκύνδηνη και κακή.
-
Δεν συζητάμε για επένδυση.
Το σκεπτικό πίσω από μια τέτοια κίνηση (αγορά Μ3 που αναφέρθηκε), είναι απλό:
Σε 10 χρόνια που θα έχει πέσει στα 10Κ, η πιθανότητα να βρεις καλό αυτοκίνητο τείνει στο μηδέν (το οποίο καλό αυτοκίνητο, ΑΝ βρεθεί, σίγουρα θα έχει διατηρήσει, αν όχι αυξήσει, την τιμή του, ακριβώς γιατί τότε θα είναι και σπανιότερο από ό,τι τώρα -π.χ στο χρηματιστήριο των e30 Μ3, βρίσκεις κακοποιημένα χρέπια με πολύ κάτω των 10Κ, για να μην πω 5Κ, οι σωστές όμως μπορεί να φτάσουν και τα 40, ο pad θα ξέρει την περίπτωση της γνωστής κόκκινης. Το 46 βγήκε μεν σε πολλαπλάσια αντίτυπα, χάνοντας τον συλλεκτικό του χαρακτήρα, διατηρείται όμως κάποια αναλογία).
Σήμερα, ψάχνοντας, όλο και κάτι σωστό θα βρεθεί, κάποια στιγμή -ειδικά από τις τελευταίες σειρές παραγωγής. Οπότε, εφ' όσον για σένα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει κάποια αξία, το παίρνεις τώρα, το συντηρείς σχολαστικά, και όταν έρθει η ώρα το βγάζεις στην κυκλοφορία, έχοντας παρακάμψει ουσιαστικά τη διαδικασία του να ψάχνεις τότε να βρεις καλό αυτοκίνητο και να μην βρίσκεις (αφού θα τα έχουν σπάσει/κάψει/κακοποιήσει και τα εναπομείναντα και θα θες πολλαπλάσιο ποσό από την αρχική επένδυση+έξοδα συντήρησης για αναπαλαίωση).
YΓ. Η καμπύλη της τιμής σε ειδικά αυτοκίνητα πολύ συχνά διαφοροποιείται από το σχεδόν γραμμικά φθίνον των υπολοίπων, με πτώση τα πρώτα χρόνια, σταθεροποίηση μετά και αύξηση στη συνέχεια.
Τιμες μεταχειρισμενων