-
ακριβώς. το κιτ κάνει 300 με 400 ευρώ κ κανα 100αρι η μπουκάλα. Δηλαδή τα μαστόρια εδώ θέλουν 1000 ευρώ στη τσέπη για μια μέρας δουλειά, 8 ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ.
Κ από εξοπλισμό συνεργείου δεν απαιτείται τίποτα. ουσιαστιά μόνο η ράμπα -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ακριβώς. το κιτ κάνει 300 με 400 ευρώ κ κανα 100αρι η μπουκάλα. Δηλαδή τα μαστόρια εδώ θέλουν 1000 ευρώ στη τσέπη για μια μέρας δουλειά, 8 ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ.
Κ από εξοπλισμό συνεργείου δεν απαιτείται τίποτα. ουσιαστιά μόνο η ράμπαΕλλάδα η χώρα των θαυμάτων και της αρπαχτής.
Τυχαίο;;; Δεν νομίζω. -
Δηλαδη τι χρειαζεται ωστε ο εγκαταστατης να πετυχει την τελεια ρυθμιση και με τα 2 καυσιμα? Το κανει αυτο καποιος εγκαταστατης σε καμια προηγμενη χωρα του εξωτερικου?
-
Γεια σας, σε συνέχεια της αναζήτησης για υγραέριο, πήρα τηλ στην Green autogas (www.greenautogas.gr)
στο Ν.Κόσμο. Τυχαία είδα το site από μια διαφήμιση.
Δε βγάζω άκρη, αυτό έχω να πω.Να ξαναπώ ότι το αυτοκίνητο που έχω είναι Audi TT 225Q 1ο στάδιο.
Τι μου είπε ο κύριος που μίλησα:
α.) να βάλω μόνο με πνεύμονα σύστημα γιατί χωρίς αυτόν δεν είναι ασφαλές και ότι ο πνεύμονας που βάζουν αντέχει μέχρι 400 ίππους.. αυτό ήταν καινούριο, δεν μου το είπε άλλος..
β.) όσοι βάζουν σύστημα που ψεκάζει σε υγρή μορφή θα πάρουν σύντομα τον κινητήρα στο χέρι
γ.) κόστος περίπου 2000€ (πρέπει να πάω να το δουν) και θέλει 1 μέρα τοποθέτηση κ 1 μέρα δοκιμές
δ.) εγγύηση 2 χρόνια αλλά για το σύστημα μόνο κ όχι για κινητήρα. Από τη μία λογικό, αφού είναι παλιό το αυτοκίνητο, από την άλλη αν το σύστημά τους μου μαμήσει τον κινητήρα θα φταίω εγώ;
ε.) το κόστος είναι τόσο υψηλό γιατί βάζουν λέει προστασία βαλβίδων (?) και τα καλύτερα μπεκ που κυκλοφορούν
στ.) λόγω των πολύ καλών μπεκ που χρησιμοποιούν η κατανάλωση σε υγραέριο είναι ίδια με
της βενζίνης (?)
ζ.) για μικρό αυτοκίνητο μου είπε να βάλω μόνο αν δε θέλω να ρυπαίνω το περιβάλλον γιατί δεν καίει έτσι κι αλλιώς πολύ. Διαφωνώ με αυτό γιατί αν έχω ένα μικρό που καίει 8λτ/100κμ κ κάνω 10000κμ το χρόνο κ πάλι με συμφέρει.Τι λέτε;
Εγώ πια βαρέθηκα, ο καθένας λέει ό,τι θέλει και είναι ο καλύτερος.
Το κόστος (2000€) νομίζω είναι μεγάλο και αν εγώ κάνω με το Audi 6000-7000km (θα πάρω κ άλλο μικρό αυτοκίνητο μτχ για την πόλη για να παρκάρω εύκολα) το χρόνο θα μου πάρει 4 χρόνια το λιγότερο για απόσβεση..
Μου φαίνεται ότι τελικά αξίζει αν κάνεις >12000κμ το χρόνο με το ίδιο αυτοκίνητο γιατί αλλιώς αργεί η απόσβεση κ υπάρχει ο κίνδυνος μετά να πάει ο φόρος του υγραερίου σαν της βενζίνης και να πάνε τζάμπα τα λεφτά..
Ακούω γνώμες!! Να περιμένουμε τελικά το Σεπτέμβρη μήπως αλλάξει τίποτα; Το κόστος πάντως δε βλέπω να μειώνεται.. Άκου με πνεύμονα 2000€!! -
Ο χρήστης Iceman21 έγραψε:
....όπως τα λες είναι. για 6000χλδ χλμ ΔΕΝ σε συμφέρει. Πάρε όποιο μικρό νομίζεις, αφού ψάξεις πρώτα στο νετ αν θα έχει πρόβλημα με το υγραεριο, κ βάλε σε αυτό ένα τέταρτης γενιάς όπου βρεις πιο φθηνά, από Σεπτέμβρη όμως που θα απελευθερωθεί κ θα πέσουν οι τιμές κ τέλος.
Σε γνωστή σεατ στο γαλάτσι είδα καγιεν αυτόματο που είχε περάσει 4ης γενιάς στην αλβανία κ του 'μαζεύαν' λίγο την εγκατάσταση (ηλεκτροβαλβίδα, μόνωση) όπως μου είπε ο τεχνικός -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δηλαδη τι χρειαζεται ωστε ο εγκαταστατης να πετυχει την τελεια ρυθμιση και με τα 2 καυσιμα? Το κανει αυτο καποιος εγκαταστατης σε καμια προηγμενη χωρα του εξωτερικου?Τώρα κάνουν μόνο ρύθμιση μίγματος. Το αυτοκίνητο έχει ήδη αισθητήρα λάμδα (ή τοποθετούν πρόχειρα έναν wideband και κάνουν τις ρυθμίσεις), τον οποίον μπορούν να συμβουλευτούν για το πόσο πλούσιο ή φτωχό είναι το μίγμα σε διάφορες στιγμές και να διορθώσουν αντίστοιχα τον χάρτη ψεκασμού του υγραερίου.
Η ρύθμιση όμως του αβάνς είναι πολύ πιό σύνθετη. Απαιτεί δυναμόμετρο για να βλέπουν την βέλτιστη ροπή που αποδίδει ο κινητήρας ανά πάσα στιγμή, αλλά και πυρόμετρο για βλέπουν τις θερμοκρασίες των καυσαερίων, ούτως ώστε να μην τον αφήνουν να δουλεύει πολύ ζεστός και φθείρεται πολύ γρήγορα.
Την διαδικασία αυτήν την κάνουν οι σοβαροί βελτιωτές που ανεβάζουν άλογα σε μοτέρ με κομπρέσσορες/turbo ή πολύστροφα ατμοσφαιρικά. Είναι υποχρεωτική διαδικασία αν θέλουνε να δώσουνε μιά σοβαρή και αξιόπιστη βελτίωση στον πελάτη τους και όχι να σκάνε τα μοτέρ μετά από κάποιον καιρό.
-
Ο χρήστης Iceman21 έγραψε:
α.) να βάλω μόνο με πνεύμονα σύστημα γιατί χωρίς αυτόν δεν είναι ασφαλές και ότι ο πνεύμονας που βάζουν αντέχει μέχρι 400 ίππους.. αυτό ήταν καινούριο, δεν μου το είπε άλλος..
Δε γνωρίζω αν υπάρχει μόνο αυτή η επιλογή για το αυτοκίνητό σου, αλλά είναι επίσης γεγονός οτι η Prins είναι πολύ γνωστή Ολλανδική (αν δεν κάνω λάθος) εταιρεία με συστήματα ακόμη και για αγωνιστικά αυτοκίνητα που τρέχουν με LPG.
β.) όσοι βάζουν σύστημα που ψεκάζει σε υγρή μορφή θα πάρουν σύντομα τον κινητήρα στο χέρι
Φαντάζομαι οτι αν κάποια στιγμή βγάλει και η Prins σύστημα υγρού ψεκασμού, τότε θα αλλάξει αμέσως άποψη...
γ.) κόστος περίπου 2000€ (πρέπει να πάω να το δουν) και θέλει 1 μέρα τοποθέτηση κ 1 μέρα δοκιμές
Εγκατάσταση σε sport αυτοκίνητο (...περιορισμένοι χώροι) σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, με βάζει σε σκέψεις... Άραγε τρυπάει την πολλαπλή πάνω στο αυτοκίνητο, ή τη λύνει;
ε.) το κόστος είναι τόσο υψηλό γιατί βάζουν λέει προστασία βαλβίδων (?) και τα καλύτερα μπεκ που κυκλοφορούν
Έχω δει πολλές φωτογραφίες από εγκαταστάσεις Prins μαζί με 'λαδιέρα' (=flashlube).
Τα μπεκ της Keihin είναι όντως από τα καλύτερα (απ' όσα έχω διαβάσει τουλάχιστον).Τι λέτε;
Εγώ πια βαρέθηκα, ο καθένας λέει ό,τι θέλει και είναι ο καλύτερος.Κατ' αρχή αντί να γυρνάς από συνεργείο σε συνεργείο και να συγκεντρώνεις αντικρουόμενες απόψεις, κάνε μια αναζήτηση στο google για το εν λόγω σύστημα σε συνδυασμό με το μοντέλο του αυτοκινήτου σου.
Πιθανόν να βρεις πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα και εμπειρίες από άλλους που έχουν ήδη κάνει την εν λόγω μετατροπή.
Αφού καταλήξεις για το συγκεκριμένο σύστημα, ρώτα αν η εγγύηση που δίνουν είναι η επίσημη της αντιπροσωπείας (νομίζω είναι αυτή εδώ στα Ιωάννινα), αν ισχύει σε όλη την Ευρώπη (αν τυχόν βγαίνεις στο εξωτερικό με το TT), αν λύνουν την πολλαπλή, αν μπορούν να σου εγγυηθούν οτι η δεξαμενή που θα σου βάλουν είναι 'φρέσκια' (για να έχει μία σχεδόν πλήρη δεκαετία ζωής) και φυσικά ρώτα και όποιον άλλον βάζει το εν λόγω σύστημα (μήπως και είναι φθηνότερος, με παρόμοια ποιότητα εργασίας). -
Εχετε υποψιν κανεναν που να τα κανει ολα αυτα?
Επισης το φορεστερ που θα φοραει το βιαλλε κιτ θα εχει υποστει τετοιες μετατροπες στο αβανς? Αν δεν κανω λαθος στην ελλαδα δεν θα τοποθετητε αυτο? -
Ίσως στην αντιπροσωπεία της Subaru κάνουν αυτές τις ρυθμίσεις, μέσω του διαγνωστικού εργαλείου που διαθέτει η vialle, αν κι εφόσον δεν είναι όλα έτοιμα ήδη από το εργοστάσιο της vialle, προρυθμισμένα και αποθηκευμένα στην κεντρική μονάδα LPe του συστήματος.
-
mmmmmmm pola pezonte stin agora όχι διαφημίσεις mod
-
Βλέπω ορέ παιδιά όλη χαζομάρες γράφουν επί του θέματος υγραεριοκίνησης κάθε εξυπνάδα ο καθένας την πετά η μμμμμμμ τι να πω άλλος από εκεί που είναι θα πάει στην άλλη άκρη να το περάσει για τη είναι φτηνό λέει 800 με 900 εύρο δεν πάει και στην λαϊκή καλύτερα ίσως βρει και καλύτερη τιμή τη να πω και όσο για την καύση ρωτήστε με να σας ενημερώσω αν όντος έχει πρόβλημα ο κινητήρας σας
Απαγορεύονται οι διαφημίσεις στο forum. mod -
Κάποιος εδώ πέρα πρέπει να κάνει το μπάνιο του...
-
Εχει βαλει κανεις LPG σε κινητηρα direct injection (VW Tsi, Mazda Dizi κλπ)?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κάποιος εδώ πέρα πρέπει να κάνει το μπάνιο του...Η να φαει τουλαχιστον τη λογοκρισια του...
-
Μέρα νύχτα στο μεροκάματα, πάντα πιστοί στο καθήκον οι καημένοι οι mods....
-
Το συγκεκριμένο τοπικό, έχει μπόλικα πεινασμένα κοράκια που προσπαθούν ν' αρπάξουν πελατεία με κάθε τρόπο...
-
Γεια σας ρε μοντς!!
Εκμεταλλευονται τη δυσχερη οικονομικη κατασταση των περισσοτερων, δεδομενης και της οικονομικης συγκυριας... κοινως 'ο λυκος στην αναμπουμπουλα χαιρεται'
δυστυχως... -
Ο χρήστης autokremis έγραψε:
:ysterical: Βλέπω ορέ παιδιά όλη χαζομάρες γράφουν επί του θέματος υγραεριοκίνησης κάθε εξυπνάδα ο καθένας την πετά η μμμμμμμ τι να πω άλλος από εκεί που είναι θα πάει στην άλλη άκρη να το περάσει για τη είναι φτηνό λέει 800 με 900 εύρο δεν πάει και στην λαϊκή καλύτερα ίσως βρει και καλύτερη τιμή τη να πω και όσο για την καύση ρωτήστε με να σας ενημερώσω αν όντος έχει πρόβλημα ο κινητήρας σας
Απαγορεύονται οι διαφημίσεις στο forum. modέλα ρε μάγκα παντογνώστη δώσε μας τα φώτα σου! Φίλος, πια η πληροφόριση τρέχει τόσο πολύ κ βρες κανά παπούλη να σε δει σα το μάγο της φυλής.
Για πες μας κ την εμπειρία σου στη υγραεριοκίνηση πάντως να γελάσουμε, γιατί εμένα ο τύπος στην φλώρινα (όπως λες) που μου το εγκατέστησε κάνει αυτή τη δουλειά 10χρόνια, με ότι αυτό συνεπάγεται σε εμπειρία κ feedback από τους πελάτες. για να ξέρεις ποιος είναι για λαική κ ποιος όχι.
Κ στο σαιτ σου βάλε κ κανά σταθερό, γιατί έχει μόνο το κινητό -
Το παληκάρι στην Φλώρινα που βάζει κάτω από 1000άρικο LPG, τους έχει κάνει χοντρή χαλάστρα! Πώς να σε πείσει μετά να δώσεις το... 2χίλιαρο και να το φχαριστηθείς ο φίλος μας;
-
Το παλικάρι στη Φλώρινα ουσιαστικά δεν δίνει τίποτα κατώτερο από τους άλλους και μάλιστα με τα χρήματα που αμείβεται χαρίζει πολλά χιλιόμετρα σε καύσιμα. Εμείς μετράμε πόσα Ευρώ κερδίσαμε από το πρώτο γέμισμα και οι πελάτες του έχουν πάρα πάρα πολλά γεμίσματα δωρεάν από τη στιγμή που θα τους παραδώσει το όχημά τους. Με τέτοιες τιμές χρειάζεται να μπει κάποιος στη διαδικασία υπολογισμών πότε θα κάνει απόσβεση;; Μερικοί τέτοιοι εγκαταστάτες ακόμη και θα αλλάξει ο χάρτης των τιμών και η κατεύθυνση των ενδιαφερομένων.
Υγραεριοκίνηση!