-
Πληροφοριακά, το manual του 307 αναφέρει πως οι αερόσακοι πρέπει να αντικαθίστανται στα 10 χρόνια, το δικό μου είναι στα 8. (7ος 2002).
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Πληροφοριακά, το manual του 307 αναφέρει πως οι αερόσακοι πρέπει να αντικαθίστανται στα 10 χρόνια, το δικό μου είναι στα 8. (7ος 2002).Να αντικαθίστανται δωρεάν από την peugeot ή από τον αγοραστή του αυτοκινήτου? Νομίζω το κόστος είναι λίγο απαγορευτικό. Πρώτη φόρα το ακούω αυτό για αερόσακους..
-
απο αλλο φορουμ
Οι αερόσακοι σαν εξάρτημα δεν έχουν ημερομηνία λήξης και φυσικά δεν παθαίνουν τίποτα με την πάροδο του χρόνου μιας και έχουν το πλεονέκτημα έναντι άλλων εξαρτημάτων να μην εκτίθενται στην ηλιακή ακτινοβολία κλπ.
Το πρόβλημα είναι στον πυροκροτητή (καψούλι) που ενδεχομένως να υποστεί βλάβη σε περίπτωση υγρασίας, αλλά αυτό έχει προβλεφθεί από τους κατασκευαστές και σε περίπτωση βλάβης του πυροκροτητή θα έχουμε μόνιμη ένδειξη βλάβης.
Ο πραγματικός εχθρός του πυροκροτητή είναι ο στατικός ηλεκτρισμός, κάτι που έχει βελτιωθεί φυσικά στα νεότερα μοντέλα όλων των αυτοκινήτων τοποθετώντας οι κατασκευαστές σύστημα εκτόνωσης στατικού ηλεκτρισμού.Οπότε μην ανησυχείτε για τους αερόσακούς σας, όσο παλαιοί και αν είναι από την στιγμή που δεν έχετε ένδειξη βλάβης στο καντράν σας.
(εξαιρούνται αυτοί που έχουν βγάλει το λαμπάκι για να μην τους ενοχλεί)http://www.bmw-motorsport.gr/forums/sho ... ostcount=7
-
Στο Punto μου πάντως έχει αυτοκόλλητο στο ντουλαπάκι που λέει πότε πρέπει να γίνει σέρβις στους αερόσακους.
Τι περιλαμβάνει δεν ξέρω.
-
Παλι απο αλλο φορουμ!
Δεν ξερω αν εχει ειπωθει καπου,αλλα στο παζαροπουλο στην πειραιως μου ειπαν οτι η φιατ δινει 12 χρονια ζωης στον αεροσακο (εχω οδηγου),
και οτι μετα την 12ετια θελει αλλαγη με κοστος περιπου 1000 ευρω,και με το νεο ετος θα τον αλλαξω,δεν παιζουμε με αυτα.
Επισεις το λαμπακι του αεροσακου που μενει αναμενο ειναι εξεταιτιας μιας ταινιας η οποια περιστρεφεται μαζι με το τιμονι,και με τον χρονο χαλαει.Τωρα τι ακριβως κανει,δεν ρωτησα..http://www.puntogt.gr/index.php/topic,4 ... l#msg53611
οποτε μαλλον σε καθε αυτοκινητο ειναι διαφορετικο το σερβις τους...
-
-
Οχι, σωστα το εγραψες!!
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Πληροφοριακά, το manual του 307 αναφέρει πως οι αερόσακοι πρέπει να αντικαθίστανται στα 10 χρόνια, το δικό μου είναι στα 8. (7ος 2002). -
Στο γαλλικό site της εταιρείας αναφέρεται ότι ο 1600άρης turbo κινητήρας στο 207, με 156 άλογα πλέον κι εκπομπές CO2 στα 159gr (έναντι 150 και 164 αντίστοιχα) εξοπλίζεται πλέον με 6άρι σασμάν. Στην Ελλάδα δε γίνεται πουθενά λόγος για το εν λόγω κιβώτιο παρά μόνο για αυτό των 5 σχέσεων. Αν υποτεθεί ότι γίνεται παραγγελία αυτοκινήτου και όχι επιλογή από κάποιο ετοιμοπαράδοτο, αυτό θα έρθει με το 5άρι ή το 6άρι σασμάν;
Edit: απαντάω μόνος μου... Στην Ελλάδα δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση για τον κινητήρα 156 ίππων με 6άρι σασμάν στο 207. Διαθέσιμα υπάρχουν μόνο τα 150άρια προδιαγραφών Euro4 και η παραγγελία του 207 με το νέο κινητήρα δεν μπορεί να γίνει αφού δεν υπάρχει κανένα στοιχείο διαθέσιμο. Μια ζωή τελευταίοι ρε πστ μου...
(στο γαλλικό site αναφέρονται λανθασμένα κάποια στοιχεία όπως η ιπποδύναμη αλλά στην αρχή ξεκαθαρίζει ότι πρόκειται για το νέο κινητήρα με το 6άρι σασμάν)
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Στο γαλλικό site της εταιρείας αναφέρεται ότι ο 1600άρης turbo κινητήρας στο 207, με 156 άλογα πλέον κι εκπομπές CO2 στα 159gr (έναντι 150 και 164 αντίστοιχα) εξοπλίζεται πλέον με 6άρι σασμάν. Στην Ελλάδα δε γίνεται πουθενά λόγος για το εν λόγω κιβώτιο παρά μόνο για αυτό των 5 σχέσεων. Αν υποτεθεί ότι γίνεται παραγγελία αυτοκινήτου και όχι επιλογή από κάποιο ετοιμοπαράδοτο, αυτό θα έρθει με το 5άρι ή το 6άρι σασμάν;Edit: απαντάω μόνος μου... Στην Ελλάδα δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση για τον κινητήρα 156 ίππων με 6άρι σασμάν στο 207. Διαθέσιμα υπάρχουν μόνο τα 150άρια προδιαγραφών Euro4 και η παραγγελία του 207 με το νέο κινητήρα δεν μπορεί να γίνει αφού δεν υπάρχει κανένα στοιχείο διαθέσιμο. Μια ζωή τελευταίοι ρε πστ μου...
(στο γαλλικό site αναφέρονται λανθασμένα κάποια στοιχεία όπως η ιπποδύναμη αλλά στην αρχή ξεκαθαρίζει ότι πρόκειται για το νέο κινητήρα με το 6άρι σασμάν)
Το έψαχνα και εγώ λίγο το θέμα με το 6άρι σασμάν και τον 156 κινητήρα.
Στην αρχή νόμιζα οτι είναι ο ίδιος και απλά τον είπανε 156. Γιατί δεν είναι και καμιά μεγάλη διαφορά 6 άλογα και υπέθεσα οτι ίσως στην πραγματικότητα να βγάζει κάτι παραπάνω και έτσι να τον είπανε 156.
Τώρα το οτι είναι euro 5 μήπως έχει να κάνει και σε συνδιασμό με το κιβώτιο που είναι 6άρι? Ή έχει να κάνει μόνο με το μοτέρ? Μάλλον μόνο με το μοτερ ε? Μήπως ο 156 έχει και valvetronic? Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει κάπου. Νόμιζα οτι και το 150hp είχε valvetronic, αλλά δεν έχει απ΄ότι έχω καταλάβει.
Κάτι που πρόσεξα στις παραπάνω εικόνες είναι ότι το 0-100 για το 207 από 8,1 έχει πάει στο 8 για το 156 + 6άρι σασμάν (κλάιν δηλαδή), και επίσης οτι ενώ έχει μειωθεί η κατανάλωση εκτός πόλης από 5,6 σε 5,1 (ελέω 6αριού φαντάζομαι) και η μέση κατανάλωση από 7 σε 6,8 , **έχει αυξηθεί η κατανάλωση στην πόλη από 9,3 σε 9,7. **. Έλεος δηλαδή..! Για μένα που κινούμαι κυρίως στη πόλη (όπως και για πολλούς) αυτό είναι μείον...Δηλαδή για καλύτερο είναι το 6άρι ή για χειρότερο τελικά??
-
Προφανώς οι μικρές σχέσεις είναι λίγο πιο κοντές οπότε επηρεάζεται η κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον ενώ με την ύπαρξη 6ης ευνοείται το ταξίδι.
-
Αν είναι σαν το punto που είχα με 6άρι, καλύτερα 5 παρά 6. Ήταν αρκετά κουραστικό λόγω κοντών σχέσεων και έπρεπε να αλλάζεις ταχυτητες πολύ συχνότερα σε σχέση με ένα 5άρι. Από το 6άρι όταν πήγα στο 5άρι ευτύχησα αντί να δυσαρεστηθώ..
Επίσης αν έχει valvetronic ο 156, υποτίθεται οτι έχει και μειωμένες καταναλώσεις. Οι διαφορές που βλέπω όμως μάλλον πιο πολύ έχουν να κάνουν με το κιβώτιο. Την αυξημένη κατανάλωση στην πόλη με το 6άρι μόνο με αρνητικό μάτι μπορώ να την δώ. Είναι αρκετά μεγάλη παναθεμάτη.. Μόνο για τα ταξίδια μάλλον μου φαίνεται θα είναι καλύτερο..Ίσως και στην αίσθηση..
-
Δεν μπορώ να σου απαντήσω σε αυτό αλλά μην ξεχνάς ότι μιλάμε για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με ό,τι θετικό συνεπάγεται για την ελαστικότητά του. Το 6άρι σασμάν σε τέτοιες περιπτώσεις είναι καλοδεχούμενο ενώ στην περίπτωση του ατμοσφαιρικού Punto που είχες απλά βοηθούσε στο να έχει νεύρο το αυτοκίνητο και καλύτερες ρεπρίζ.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Δεν μπορώ να σου απαντήσω σε αυτό αλλά μην ξεχνάς ότι μιλάμε για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με ό,τι θετικό συνεπάγεται για την ελαστικότητά του. Το 6άρι σασμάν σε τέτοιες περιπτώσεις είναι καλοδεχούμενο ενώ στην περίπτωση του ατμοσφαιρικού Punto που είχες απλά βοηθούσε στο να έχει νεύρο το αυτοκίνητο και καλύτερες ρεπρίζ.Ακριβώς γι'αυτό πιστευώ οτι στο punto βοηθούσε πολύ τις επιδόσεις αν και ήταν αρκετά κουραστικό λόγω κοντώ σχέσεων.
Αντίθετα σε ενα μοτερ υπερτροφοδοτούμενο με αρκετά αποθέματα ροπής όπως ο 1,6 thp δε νομίζω οτι θα έχει τόσο μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις. Το μοτερ αυτό τραβάει από παντού σε αντίθεση με το 1.4 ατμόσφαιρα που είχε το punto, το οποίο πρέπει να δουλεύει ψηλά γενικά για να απόδώσει και εκεί βοηθάει το κοντό 6άρι.Εξού και το 8.0 sec για το 0-100 που δίνει η peugeot για το 6άρι σε σχέση με το 8,1 για το 5άρι. Βασικά αν δεν είχα δεί την υψηλότερη κατανάλωση στην πόλη δεν θα το συζητούσα καν και θα ήμουν υπέρ του 6αριού. Φανταζόμουν οτι οι σχέσεις δεν θα είναι τόσο κοντές.. Αλλά με προβλημάτισε λιγάκι μπορώ να πώ..
edit: Ένας άλλος προβληματισμός που έχω είναι ο εξής: Το 6άρι του 207 είναι ίδιο με αυτό του ds3? Διότι αυτό του ds3 απ'ότι θυμάμαι δεν είναι τόσο κοντό και επίσης είχα διαβάσει οτι η δευτέρα δίνει 100+ χλμ και γι'αυτό κάνει και πολύ καλό 0-100. Είναι το ίδιο άραγε?
-
Δεν τίθεται θέμα διαφοράς επιδόσεων αλλά άνετου ταξιδιού με τη χρήση της έκτης σχέσης. Το ότι το μοτέρ είναι υπερτροφοδοτούμενο συνεπάγεται ότι ο οδηγός δε θα χρειάζεται να καταφεύγει συχνά στον επιλογέα για να κατεβάσει ταχύτητα στην πόλη πχ. Τώρα σε ό,τι αφορά αν θα είναι ίδιο με της DS3 μάλλον ναι.
-
-
Σε 406, η αντλια που στελνει νερο στα πιτσιλιστηρια, εχει ιστορικο βλαβων ή να πεσω πρωτα απο κατω να δω αν ξεκουμπωσε κανα φυσακι?
υποψιν δεν ακουγεται κανενας θορυβος (ουτε το παραμικρο που να δειχνει οτι ζοριζεται αλλα δεν μπορει) οταν προσπαθω να ριξω νερο, και μεχρι τελευταια εριχνε μια χαρα.
κοστος για το μοτερακι? εχει κανεις προσφατη αγορα?
-
Μπορει να εχει κολλησει απο αλατα το μοτερακι.
-
Κι εγώ στο 307 πρέπει να αλλάξω μοτεράκι για τους υαλοκαθαριστήρες διότι όταν γυρίζω το διακόπτη να πετάξει πίσω,πετάει εμπρός!Το κακό είναι ότι πρέπει να σηκωθεί το αμάξι και να βγει ο δεξιός θόλος για να αλλαχτεί...Προχθές που πήγα για το σασμάν έβγαλαν τον αριστερό,αλλά ούτως ή άλλως δεν είχα μοτεράκι να τους πω να το αλλάξουμε...Νομίζω ότι κάνει 12€ για το 307
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Κι εγώ στο 307 πρέπει να αλλάξω μοτεράκι για τους υαλοκαθαριστήρες διότι όταν γυρίζω το διακόπτη να πετάξει πίσω,πετάει εμπρός!Το κακό είναι ότι πρέπει να σηκωθεί το αμάξι και να βγει ο δεξιός θόλος για να αλλαχτεί...Προχθές που πήγα για το σασμάν έβγαλαν τον αριστερό,αλλά ούτως ή άλλως δεν είχα μοτεράκι να τους πω να το αλλάξουμε...Νομίζω ότι κάνει 12€ για το 307Δυο μοτερακια δεν εχει;Ενα για μπροστα και ενα για πισω.Μηπως καποιος εχει κουμπωσει αναποδα τις φυσσες στα μοτερακια;
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
κοστος για το μοτερακι? εχει κανεις προσφατη αγορα?
22€ κάνει για το 406 1600cc.Το αγόρασε πριν 2 μήνες ένας φίλος.Είσαι τυχερός διότι είναι online στο MSN!
PEUGEOT FORUM