Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πολλαπλασιαστής;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πολλαπλασιαστής;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    16
    135
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stradale last edited by

      'Εχω στα χέρια μου ένα Kadettάκι toy '81
      Το αυτοκίνητο ήταν του πατέρα μου και είναι πραγματικό σκυλί. Ράτσας!
      Πριν περίπου 1.5 χρόνο, παρουσιάστηκε πρόβλημα. Εκεί που πήγαινα, ξαφνικά λες και έμεινε από βενζίνη, κλώτσαγε μέχρι που έσβησε. Ο δείκτης βενζίνης ήταν στα χαμηλά και σκέφτηκα ότι έμεινε από βενζίνη και χάλασε ο δείκτης. Βάζω βενζίνη, μετά από λίγο πήρε. Πέρυσι το καλοκαίρι, πήγαινα Β.Εύβοια και με full ντεπόζιτο, ξανακάνει τα ίδια. Το γκάζι δεν ανταποκρινόταν, ακριβώς σαν να έμενε από βενζίνη. Μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, πότε έδινε βενζίνη, πότε όχι.
      Ανοίχτηκε το ντεπόζιτο για καθαρισμό, αλλάχτηκαν φίλτρα, σωληνάκια σε περίπτωση που ήταν πρόβλημα τροφοδοσίας. Μετά από λίγες μέρες πάλι τα ίδια. Πήγα σε καρμπυρατερά για καθαρισμό και μου είπε ότι στα μπουζί, η σπίθα δεν ήταν αρκετά δυνατή, οπότε το πρόβλημα ήταν μάλλον ηλεκτρικό. Έτσι, αλλάξαμε πολλαπλασιαστή.
      Το αυτοκίνητο παρουσίαζε το πρόβλημα όταν πιεζόταν, π.χ σε ανάβαση. Όταν πήγαινα Β.Εύβοια, για όσους ξέρουν, υπάρχει βουνό με πολλές στροφές. Το πρόβλημα βγήκε στην ανάβαση, που θέλοντας και μη η ζήτηση για καύσιμο ήταν μεγάλη. Στην κατάβαση, όλα μια χαρά.
      Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν πράγματι αυτά τα συμπτώματα δείχνουν πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή. Τί άλλο θα μπορούσε να είναι; Πρόβλημα τροφοδοσίας αποκλίστηκε.
      Ευχαριστώ και συγγνώμη για τυχόν φλυαρία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        stradale last edited by

        'Εχω στα χέρια μου ένα Kadettάκι toy '81
        Το αυτοκίνητο ήταν του πατέρα μου και είναι πραγματικό σκυλί. Ράτσας!
        Πριν περίπου 1.5 χρόνο, παρουσιάστηκε πρόβλημα. Εκεί που πήγαινα, ξαφνικά λες και έμεινε από βενζίνη, κλώτσαγε μέχρι που έσβησε. Ο δείκτης βενζίνης ήταν στα χαμηλά και σκέφτηκα ότι έμεινε από βενζίνη και χάλασε ο δείκτης. Βάζω βενζίνη, μετά από λίγο πήρε. Πέρυσι το καλοκαίρι, πήγαινα Β.Εύβοια και με full ντεπόζιτο, ξανακάνει τα ίδια. Το γκάζι δεν ανταποκρινόταν, ακριβώς σαν να έμενε από βενζίνη. Μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, πότε έδινε βενζίνη, πότε όχι.
        Ανοίχτηκε το ντεπόζιτο για καθαρισμό, αλλάχτηκαν φίλτρα, σωληνάκια σε περίπτωση που ήταν πρόβλημα τροφοδοσίας. Μετά από λίγες μέρες πάλι τα ίδια. Πήγα σε καρμπυρατερά για καθαρισμό και μου είπε ότι στα μπουζί, η σπίθα δεν ήταν αρκετά δυνατή, οπότε το πρόβλημα ήταν μάλλον ηλεκτρικό. Έτσι, αλλάξαμε πολλαπλασιαστή.
        Το αυτοκίνητο παρουσίαζε το πρόβλημα όταν πιεζόταν, π.χ σε ανάβαση. Όταν πήγαινα Β.Εύβοια, για όσους ξέρουν, υπάρχει βουνό με πολλές στροφές. Το πρόβλημα βγήκε στην ανάβαση, που θέλοντας και μη η ζήτηση για καύσιμο ήταν μεγάλη. Στην κατάβαση, όλα μια χαρά.
        Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν πράγματι αυτά τα συμπτώματα δείχνουν πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή. Τί άλλο θα μπορούσε να είναι; Πρόβλημα τροφοδοσίας αποκλίστηκε.
        Ευχαριστώ και συγγνώμη για τυχόν φλυαρία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stradale last edited by

          'Εχω στα χέρια μου ένα Kadettάκι toy '81
          Το αυτοκίνητο ήταν του πατέρα μου και είναι πραγματικό σκυλί. Ράτσας!
          Πριν περίπου 1.5 χρόνο, παρουσιάστηκε πρόβλημα. Εκεί που πήγαινα, ξαφνικά λες και έμεινε από βενζίνη, κλώτσαγε μέχρι που έσβησε. Ο δείκτης βενζίνης ήταν στα χαμηλά και σκέφτηκα ότι έμεινε από βενζίνη και χάλασε ο δείκτης. Βάζω βενζίνη, μετά από λίγο πήρε. Πέρυσι το καλοκαίρι, πήγαινα Β.Εύβοια και με full ντεπόζιτο, ξανακάνει τα ίδια. Το γκάζι δεν ανταποκρινόταν, ακριβώς σαν να έμενε από βενζίνη. Μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, πότε έδινε βενζίνη, πότε όχι.
          Ανοίχτηκε το ντεπόζιτο για καθαρισμό, αλλάχτηκαν φίλτρα, σωληνάκια σε περίπτωση που ήταν πρόβλημα τροφοδοσίας. Μετά από λίγες μέρες πάλι τα ίδια. Πήγα σε καρμπυρατερά για καθαρισμό και μου είπε ότι στα μπουζί, η σπίθα δεν ήταν αρκετά δυνατή, οπότε το πρόβλημα ήταν μάλλον ηλεκτρικό. Έτσι, αλλάξαμε πολλαπλασιαστή.
          Το αυτοκίνητο παρουσίαζε το πρόβλημα όταν πιεζόταν, π.χ σε ανάβαση. Όταν πήγαινα Β.Εύβοια, για όσους ξέρουν, υπάρχει βουνό με πολλές στροφές. Το πρόβλημα βγήκε στην ανάβαση, που θέλοντας και μη η ζήτηση για καύσιμο ήταν μεγάλη. Στην κατάβαση, όλα μια χαρά.
          Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν πράγματι αυτά τα συμπτώματα δείχνουν πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή. Τί άλλο θα μπορούσε να είναι; Πρόβλημα τροφοδοσίας αποκλίστηκε.
          Ευχαριστώ και συγγνώμη για τυχόν φλυαρία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            obelix last edited by

            Γιατί αποκλείστικε η τροφοδοσία καυσίμου . Μήπως είναι η αντλία βενζίνης??
            Οι μηχανικές είναι φυσιολογικό κάποιοα στιγμή να χαλάσουν. Δεν αντλόυν αρκετή ποσότητα βενζίνης με αποτέλεσμα να αδείαζει το καρμπυρατέρ σε περιπτώσεις αυξημένου φορτίου. Αν στο κάνει ξανά βάλε πάνω της ένα βρεγμένο πανί να κρυώσει (ή λουκουμάκι όπως έκανε ο Φωτόπουλος) και αν βελτιωθεί άλλαξε αντλία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • ?
              A Former User last edited by

              Αφού λες ότι η τροφοδοσία ελέγχτηκε θεωρώ ότι εκτός από ντεπόζιτο, φίλτρα, σωληνάκια, καθαρίστηκε και ρυθμίστηκε το καρμπυρατέρ.... και απλά αναφέρω ότι σε παλιό μας αυτοκίνητο ζεσταίνεται η μηχανική αντλία βενζίνης η οποία μέχρι να ζοριστεί λειτουργεί κανονικά οπότε είναι πιο δύσκολο να διαγνωστεί. Αν ξεκουραστεί για λίγο είναι εντάξει για κάμποσο. Οι παλιές γραφές πρότειναν να βάλεις μια ντομάτα για να ψύξεις την αντλία!
              Ο πολλαπλασιαστής ή/και ο πυκνωτής μπορεί να κουράζονται και να δημιουργούν προβλήματα ακόμα και με καλές πλατίνες (οι καινούργιες πλατίνες μετά από λίγο καιρό και ενώ θεωρούνται ακόμα καινούργιες μπορεί να ξαναθέλουν τσεκάρισμα). Ο πυκνωτής είναι φτηνό πράμα και το αλλάζεις καλού κακού και μπορείς να δανειστείς έναν πολλαπλασιαστή για να δοκιμάσεις. Τα μπουζοκαλώδια μπορεί επίσης να φταίνε (ειδικά αυτό που πάει από πολλ/στή σε διανομέα) και αυτά καλό είναι να αλλάζονται κάποτε....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stradale last edited by

                Η αντλία βενζίνης αντικαταστάθηκε και το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει.
                Αλλά και πάλι με την αλλαγή του πολλαπλασιαστή δεν έχω ησυχάσει και το φοβάμαι για μακρινές αποστάσεις...
                Αν τα μπουζί και τα μπουζοκαλώδια είναι καινούρια, ποιοι άλλοι λόγοι μπορεί να υπάρχουν ώστε η σπίθα να εμφανίζεται πολύ αδύνατη;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • H
                  hunter last edited by

                  Ντιστριμπυτέρ;Καπάκι-ράουλο;Πυκνωτής;Πλατίνες;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    sirgus last edited by

                    Εδώ είμαστε...

                    Γιατί μου μυρίζει Πλατίνες-πυκνωτής?

                    Εγώ θα κοιτούσα :

                    1.Πλατίνες
                    2.Πυκνωτής
                    3.Καρμπυρατέρ
                    4.Τρόμπα βενζίνης
                    5.Μπουζί
                    6.Καλώδια μπουζί
                    7.Πολλ/στης

                    Τι ξέχασα?...

                    Επομένως κοίτα ΤΩΡΑ τα 1,2,5,6 !!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Σαν πιο εύκολο ξεκίνα τον έλεγχο από τα ηλεκτρικά. Αν όλα είναι οκ κοίταξε και το φλοτέρ του καρμπιρατέρ σου. Έχει τύχει να κολλά κλειστό και να στεγνώνει από καύσιμο το καρμπιρατέρ.

                      Επειδή ανέφερες και τη σπίθα των μπουζί εξέτασε ένα να δεις μήπως το λαδώνει ή έχει επικαθίσεις και τι υφής. Αν υπάρχουν τέτοιες πες μας τι ακριβός γιατί ανάλογα με την υφή τους προέρχονται από διαφορετικές αιτίες.

                      Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα περισσότερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        citastak last edited by

                        Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                        Εδώ είμαστε...

                        Γιατί μου μυρίζει Πλατίνες-πυκνωτής?

                        Εγώ θα κοιτούσα :

                        1.Πλατίνες
                        2.Πυκνωτής
                        3.Καρμπυρατέρ
                        4.Τρόμπα βενζίνης
                        5.Μπουζί
                        6.Καλώδια μπουζί
                        7.Πολλ/στης

                        Τι ξέχασα?...

                        Επομένως κοίτα ΤΩΡΑ τα 1,2,5,6 !!!!

                        άκου τον sirgus..... στα αυτοκίνητα 'τρίτης' ηλικίας είναι Θεός!!!!!!!

                        Σου πλέκω πάλι το εγκώμιο Κωστάκη!!!!!
                        'Χρήστος'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • S
                          skullone last edited by

                          Έχει βίτσιο με τις γριές!

                          Ποιος μιλάει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                            Έχει βίτσιο με τις γριές!

                            Τουλάχιστον στα κλασικής τεχνολογίας (και όχι απλά παλιά) αυτοκίνητα τα πιθανά προβλήματα είναι συγκεκριμένα και περιορισμένου αριθμού και μπορείς εύκολα να τα αντιμετωπίσεις με 1-2-3 κλπ..... χωρίς διαγνωστικούς υπολογιστές με οδηγίες για εκατοντάδες πιθανά error codes και 'εκπαιδευμένους' μηχανικούς που έχουν ξεχάσει πώς ρεγουλάρονται οι βαλβίδες....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sirgus last edited by

                              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                              Έχει βίτσιο με τις γριές!

                              Τουλάχιστον στα κλασικής τεχνολογίας (και όχι απλά παλιά) αυτοκίνητα τα πιθανά προβλήματα είναι συγκεκριμένα και περιορισμένου αριθμού και μπορείς εύκολα να τα αντιμετωπίσεις με 1-2-3 κλπ..... χωρίς διαγνωστικούς υπολογιστές με οδηγίες για εκατοντάδες πιθανά error codes και 'εκπαιδευμένους' μηχανικούς που έχουν ξεχάσει πώς ρεγουλάρονται οι βαλβίδες....

                              Χεχε...έτσι είναι..

                              σε τέτοια θέματα κοιτάς 5,6 πράγματα και είσαι σίγουρα οκ...

                              Είτε είναι 2cv είτε σκαραβαίος κλπ κλπ τα αίτια είναι ίδια....

                              Νομίζω ότι η αιτία κρύβεται σε αυτά που είπα....

                              Ξεκινάμε από τα πιο εύκολα...
                              Πλατίνες πυκνωτής...

                              Τον πυκνωτή τον σνομπάρουν όλοι!!!!
                              Αλλά σε μένα αυτό ήταν η αιτία 2 φορές ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                stradale last edited by

                                Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Μιας και δεν κατέχω αρκετά τα τεχνικά, ο πυκνωτής πού ακριβώς βρίσκεται; Επισκευάζεται; Και αν όχι, πόσο περίπου κοστίζει η αντικατάστασή του;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • O
                                  obelix last edited by

                                  Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                                  Τον πυκνωτή τον σνομπάρουν όλοι!!!!

                                  Σωστός

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Και εγώ τον σνόμπαρα παλιά μέχρι που άρχισα να μένω οπότε από τότε κατέλαβε τη θέση που του αξίζει στην διαδικασία ανίχνευσης πιθανής βλάβης!

                                    Ο χρήστης stradale έγραψε:
                                    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Μιας και δεν κατέχω αρκετά τα τεχνικά, ο πυκνωτής πού ακριβώς βρίσκεται; Επισκευάζεται; Και αν όχι, πόσο περίπου κοστίζει η αντικατάστασή του;

                                    Δεν επισκευάζεται, είναι σε απόσταση αναπνοής (1-10 εκατοστά θα έλεγα) από τις πλατίνες, βρίσκεται είτε μέσα ή κολλητός έξω από το διανομέα (ντιστριμπυτέρ) και κοστίζει ελάχιστα τόσο σαν ανταλλακτικό όσο και σαν τοποθέτηση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      Ο χρήστης stradale έγραψε:
                                      Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Μιας και δεν κατέχω αρκετά τα τεχνικά, ο πυκνωτής πού ακριβώς βρίσκεται; Επισκευάζεται; Και αν όχι, πόσο περίπου κοστίζει η αντικατάστασή του;

                                      Χμ...Νομίζω χρειάζεται τότε ένα καλό συνεργείο να κάνεις ένα καλό-βασικό service...

                                      Δεν έχουμε OPEL forum?
                                      Για ρώτα για συνεργείο!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr