-
'Εχω στα χέρια μου ένα Kadettάκι toy '81
Το αυτοκίνητο ήταν του πατέρα μου και είναι πραγματικό σκυλί. Ράτσας!
Πριν περίπου 1.5 χρόνο, παρουσιάστηκε πρόβλημα. Εκεί που πήγαινα, ξαφνικά λες και έμεινε από βενζίνη, κλώτσαγε μέχρι που έσβησε. Ο δείκτης βενζίνης ήταν στα χαμηλά και σκέφτηκα ότι έμεινε από βενζίνη και χάλασε ο δείκτης. Βάζω βενζίνη, μετά από λίγο πήρε. Πέρυσι το καλοκαίρι, πήγαινα Β.Εύβοια και με full ντεπόζιτο, ξανακάνει τα ίδια. Το γκάζι δεν ανταποκρινόταν, ακριβώς σαν να έμενε από βενζίνη. Μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, πότε έδινε βενζίνη, πότε όχι.
Ανοίχτηκε το ντεπόζιτο για καθαρισμό, αλλάχτηκαν φίλτρα, σωληνάκια σε περίπτωση που ήταν πρόβλημα τροφοδοσίας. Μετά από λίγες μέρες πάλι τα ίδια. Πήγα σε καρμπυρατερά για καθαρισμό και μου είπε ότι στα μπουζί, η σπίθα δεν ήταν αρκετά δυνατή, οπότε το πρόβλημα ήταν μάλλον ηλεκτρικό. Έτσι, αλλάξαμε πολλαπλασιαστή.
Το αυτοκίνητο παρουσίαζε το πρόβλημα όταν πιεζόταν, π.χ σε ανάβαση. Όταν πήγαινα Β.Εύβοια, για όσους ξέρουν, υπάρχει βουνό με πολλές στροφές. Το πρόβλημα βγήκε στην ανάβαση, που θέλοντας και μη η ζήτηση για καύσιμο ήταν μεγάλη. Στην κατάβαση, όλα μια χαρά.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν πράγματι αυτά τα συμπτώματα δείχνουν πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή. Τί άλλο θα μπορούσε να είναι; Πρόβλημα τροφοδοσίας αποκλίστηκε.
Ευχαριστώ και συγγνώμη για τυχόν φλυαρία. -
'Εχω στα χέρια μου ένα Kadettάκι toy '81
Το αυτοκίνητο ήταν του πατέρα μου και είναι πραγματικό σκυλί. Ράτσας!
Πριν περίπου 1.5 χρόνο, παρουσιάστηκε πρόβλημα. Εκεί που πήγαινα, ξαφνικά λες και έμεινε από βενζίνη, κλώτσαγε μέχρι που έσβησε. Ο δείκτης βενζίνης ήταν στα χαμηλά και σκέφτηκα ότι έμεινε από βενζίνη και χάλασε ο δείκτης. Βάζω βενζίνη, μετά από λίγο πήρε. Πέρυσι το καλοκαίρι, πήγαινα Β.Εύβοια και με full ντεπόζιτο, ξανακάνει τα ίδια. Το γκάζι δεν ανταποκρινόταν, ακριβώς σαν να έμενε από βενζίνη. Μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, πότε έδινε βενζίνη, πότε όχι.
Ανοίχτηκε το ντεπόζιτο για καθαρισμό, αλλάχτηκαν φίλτρα, σωληνάκια σε περίπτωση που ήταν πρόβλημα τροφοδοσίας. Μετά από λίγες μέρες πάλι τα ίδια. Πήγα σε καρμπυρατερά για καθαρισμό και μου είπε ότι στα μπουζί, η σπίθα δεν ήταν αρκετά δυνατή, οπότε το πρόβλημα ήταν μάλλον ηλεκτρικό. Έτσι, αλλάξαμε πολλαπλασιαστή.
Το αυτοκίνητο παρουσίαζε το πρόβλημα όταν πιεζόταν, π.χ σε ανάβαση. Όταν πήγαινα Β.Εύβοια, για όσους ξέρουν, υπάρχει βουνό με πολλές στροφές. Το πρόβλημα βγήκε στην ανάβαση, που θέλοντας και μη η ζήτηση για καύσιμο ήταν μεγάλη. Στην κατάβαση, όλα μια χαρά.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν πράγματι αυτά τα συμπτώματα δείχνουν πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή. Τί άλλο θα μπορούσε να είναι; Πρόβλημα τροφοδοσίας αποκλίστηκε.
Ευχαριστώ και συγγνώμη για τυχόν φλυαρία. -
'Εχω στα χέρια μου ένα Kadettάκι toy '81
Το αυτοκίνητο ήταν του πατέρα μου και είναι πραγματικό σκυλί. Ράτσας!
Πριν περίπου 1.5 χρόνο, παρουσιάστηκε πρόβλημα. Εκεί που πήγαινα, ξαφνικά λες και έμεινε από βενζίνη, κλώτσαγε μέχρι που έσβησε. Ο δείκτης βενζίνης ήταν στα χαμηλά και σκέφτηκα ότι έμεινε από βενζίνη και χάλασε ο δείκτης. Βάζω βενζίνη, μετά από λίγο πήρε. Πέρυσι το καλοκαίρι, πήγαινα Β.Εύβοια και με full ντεπόζιτο, ξανακάνει τα ίδια. Το γκάζι δεν ανταποκρινόταν, ακριβώς σαν να έμενε από βενζίνη. Μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, πότε έδινε βενζίνη, πότε όχι.
Ανοίχτηκε το ντεπόζιτο για καθαρισμό, αλλάχτηκαν φίλτρα, σωληνάκια σε περίπτωση που ήταν πρόβλημα τροφοδοσίας. Μετά από λίγες μέρες πάλι τα ίδια. Πήγα σε καρμπυρατερά για καθαρισμό και μου είπε ότι στα μπουζί, η σπίθα δεν ήταν αρκετά δυνατή, οπότε το πρόβλημα ήταν μάλλον ηλεκτρικό. Έτσι, αλλάξαμε πολλαπλασιαστή.
Το αυτοκίνητο παρουσίαζε το πρόβλημα όταν πιεζόταν, π.χ σε ανάβαση. Όταν πήγαινα Β.Εύβοια, για όσους ξέρουν, υπάρχει βουνό με πολλές στροφές. Το πρόβλημα βγήκε στην ανάβαση, που θέλοντας και μη η ζήτηση για καύσιμο ήταν μεγάλη. Στην κατάβαση, όλα μια χαρά.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν πράγματι αυτά τα συμπτώματα δείχνουν πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή. Τί άλλο θα μπορούσε να είναι; Πρόβλημα τροφοδοσίας αποκλίστηκε.
Ευχαριστώ και συγγνώμη για τυχόν φλυαρία. -
Γιατί αποκλείστικε η τροφοδοσία καυσίμου . Μήπως είναι η αντλία βενζίνης??
Οι μηχανικές είναι φυσιολογικό κάποιοα στιγμή να χαλάσουν. Δεν αντλόυν αρκετή ποσότητα βενζίνης με αποτέλεσμα να αδείαζει το καρμπυρατέρ σε περιπτώσεις αυξημένου φορτίου. Αν στο κάνει ξανά βάλε πάνω της ένα βρεγμένο πανί να κρυώσει (ή λουκουμάκι όπως έκανε ο Φωτόπουλος) και αν βελτιωθεί άλλαξε αντλία. -
Αφού λες ότι η τροφοδοσία ελέγχτηκε θεωρώ ότι εκτός από ντεπόζιτο, φίλτρα, σωληνάκια, καθαρίστηκε και ρυθμίστηκε το καρμπυρατέρ.... και απλά αναφέρω ότι σε παλιό μας αυτοκίνητο ζεσταίνεται η μηχανική αντλία βενζίνης η οποία μέχρι να ζοριστεί λειτουργεί κανονικά οπότε είναι πιο δύσκολο να διαγνωστεί. Αν ξεκουραστεί για λίγο είναι εντάξει για κάμποσο. Οι παλιές γραφές πρότειναν να βάλεις μια ντομάτα για να ψύξεις την αντλία!
Ο πολλαπλασιαστής ή/και ο πυκνωτής μπορεί να κουράζονται και να δημιουργούν προβλήματα ακόμα και με καλές πλατίνες (οι καινούργιες πλατίνες μετά από λίγο καιρό και ενώ θεωρούνται ακόμα καινούργιες μπορεί να ξαναθέλουν τσεκάρισμα). Ο πυκνωτής είναι φτηνό πράμα και το αλλάζεις καλού κακού και μπορείς να δανειστείς έναν πολλαπλασιαστή για να δοκιμάσεις. Τα μπουζοκαλώδια μπορεί επίσης να φταίνε (ειδικά αυτό που πάει από πολλ/στή σε διανομέα) και αυτά καλό είναι να αλλάζονται κάποτε.... -
Η αντλία βενζίνης αντικαταστάθηκε και το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει.
Αλλά και πάλι με την αλλαγή του πολλαπλασιαστή δεν έχω ησυχάσει και το φοβάμαι για μακρινές αποστάσεις...
Αν τα μπουζί και τα μπουζοκαλώδια είναι καινούρια, ποιοι άλλοι λόγοι μπορεί να υπάρχουν ώστε η σπίθα να εμφανίζεται πολύ αδύνατη; -
Ντιστριμπυτέρ;Καπάκι-ράουλο;Πυκνωτής;Πλατίνες;
-
Εδώ είμαστε...
Γιατί μου μυρίζει Πλατίνες-πυκνωτής?
Εγώ θα κοιτούσα :
1.Πλατίνες
2.Πυκνωτής
3.Καρμπυρατέρ
4.Τρόμπα βενζίνης
5.Μπουζί
6.Καλώδια μπουζί
7.Πολλ/στηςΤι ξέχασα?...
Επομένως κοίτα ΤΩΡΑ τα 1,2,5,6 !!!!
-
Σαν πιο εύκολο ξεκίνα τον έλεγχο από τα ηλεκτρικά. Αν όλα είναι οκ κοίταξε και το φλοτέρ του καρμπιρατέρ σου. Έχει τύχει να κολλά κλειστό και να στεγνώνει από καύσιμο το καρμπιρατέρ.
Επειδή ανέφερες και τη σπίθα των μπουζί εξέτασε ένα να δεις μήπως το λαδώνει ή έχει επικαθίσεις και τι υφής. Αν υπάρχουν τέτοιες πες μας τι ακριβός γιατί ανάλογα με την υφή τους προέρχονται από διαφορετικές αιτίες.
Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα περισσότερο.
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Εδώ είμαστε...Γιατί μου μυρίζει Πλατίνες-πυκνωτής?
Εγώ θα κοιτούσα :
1.Πλατίνες
2.Πυκνωτής
3.Καρμπυρατέρ
4.Τρόμπα βενζίνης
5.Μπουζί
6.Καλώδια μπουζί
7.Πολλ/στηςΤι ξέχασα?...
Επομένως κοίτα ΤΩΡΑ τα 1,2,5,6 !!!!
άκου τον sirgus..... στα αυτοκίνητα 'τρίτης' ηλικίας είναι Θεός!!!!!!!
Σου πλέκω πάλι το εγκώμιο Κωστάκη!!!!!
'Χρήστος' -
Έχει βίτσιο με τις γριές!
Ποιος μιλάει...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Έχει βίτσιο με τις γριές!Τουλάχιστον στα κλασικής τεχνολογίας (και όχι απλά παλιά) αυτοκίνητα τα πιθανά προβλήματα είναι συγκεκριμένα και περιορισμένου αριθμού και μπορείς εύκολα να τα αντιμετωπίσεις με 1-2-3 κλπ..... χωρίς διαγνωστικούς υπολογιστές με οδηγίες για εκατοντάδες πιθανά error codes και 'εκπαιδευμένους' μηχανικούς που έχουν ξεχάσει πώς ρεγουλάρονται οι βαλβίδες....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έχει βίτσιο με τις γριές!
Τουλάχιστον στα κλασικής τεχνολογίας (και όχι απλά παλιά) αυτοκίνητα τα πιθανά προβλήματα είναι συγκεκριμένα και περιορισμένου αριθμού και μπορείς εύκολα να τα αντιμετωπίσεις με 1-2-3 κλπ..... χωρίς διαγνωστικούς υπολογιστές με οδηγίες για εκατοντάδες πιθανά error codes και 'εκπαιδευμένους' μηχανικούς που έχουν ξεχάσει πώς ρεγουλάρονται οι βαλβίδες....
Χεχε...έτσι είναι..
σε τέτοια θέματα κοιτάς 5,6 πράγματα και είσαι σίγουρα οκ...
Είτε είναι 2cv είτε σκαραβαίος κλπ κλπ τα αίτια είναι ίδια....
Νομίζω ότι η αιτία κρύβεται σε αυτά που είπα....
Ξεκινάμε από τα πιο εύκολα...
Πλατίνες πυκνωτής...Τον πυκνωτή τον σνομπάρουν όλοι!!!!
Αλλά σε μένα αυτό ήταν η αιτία 2 φορές ... -
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Μιας και δεν κατέχω αρκετά τα τεχνικά, ο πυκνωτής πού ακριβώς βρίσκεται; Επισκευάζεται; Και αν όχι, πόσο περίπου κοστίζει η αντικατάστασή του;
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Τον πυκνωτή τον σνομπάρουν όλοι!!!!Σωστός
-
Και εγώ τον σνόμπαρα παλιά μέχρι που άρχισα να μένω οπότε από τότε κατέλαβε τη θέση που του αξίζει στην διαδικασία ανίχνευσης πιθανής βλάβης!
Ο χρήστης stradale έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Μιας και δεν κατέχω αρκετά τα τεχνικά, ο πυκνωτής πού ακριβώς βρίσκεται; Επισκευάζεται; Και αν όχι, πόσο περίπου κοστίζει η αντικατάστασή του;Δεν επισκευάζεται, είναι σε απόσταση αναπνοής (1-10 εκατοστά θα έλεγα) από τις πλατίνες, βρίσκεται είτε μέσα ή κολλητός έξω από το διανομέα (ντιστριμπυτέρ) και κοστίζει ελάχιστα τόσο σαν ανταλλακτικό όσο και σαν τοποθέτηση.
-
Ο χρήστης stradale έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Μιας και δεν κατέχω αρκετά τα τεχνικά, ο πυκνωτής πού ακριβώς βρίσκεται; Επισκευάζεται; Και αν όχι, πόσο περίπου κοστίζει η αντικατάστασή του;Χμ...Νομίζω χρειάζεται τότε ένα καλό συνεργείο να κάνεις ένα καλό-βασικό service...
Δεν έχουμε OPEL forum?
Για ρώτα για συνεργείο!!
Πολλαπλασιαστής;