-
Αααααααυτό!
-
στο καρ.γρ τουλαχιστον παντως δεν ισχυει αυτο! οι πολυ μικρες τιμες -σε σχεση με τις υπολοιπες- πανε στο τελος..
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
στο καρ.γρ τουλαχιστον παντως δεν ισχυει αυτο! οι πολυ μικρες τιμες -σε σχεση με τις υπολοιπες- πανε στο τελος..Εεεε, πάτα το δεύτερη φορά το ρημάδι!!
Edit Κατάλαβα τι λες. Μάλλον είπαν ψέματα στην τιμή και τους πάει στο τέλος; Δεν ξέρω ακριβώς αλλά κάτι τέτοιο θυμάμαι. -
Εννοω αν πατησεις να τις βγαλει απ'το μικροτερο στο μεγαλυτερο. Ομως δουλευει αναλογικα δηλαδη αν κανεις αναζητηση για bmw 1 μια που την εχουν στα 3Κ και κατι αλλες με 1Ε τις παει στο τελος. Αν ψαξεις για 206 βεβαια θα σου βγαλει απο 1000 και πανω κανονικα, αλλα τα φθηνοτερα θα πανε στο τελος.
Μαλλον υπολογιζουν με βαση τη μεση τιμη ωστε να πηγαινουν στο τελος τρακαρισμενα/ ψευτικες τιμες
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
Γενικά πουλάω χωρίς αναγραφόμενη τιμή σημαίνει θέλω μπίρι μπίρι.+1
Αυτοι που δεν βαζουν τιμη το κανουν γιατι συνηθως ειναι υψηλη σε σχεση με το ευρως τιμων του συγκεκριμενου μοντελου οποτε απο το να τη δεις και να πεις ''δε μαμιεται,πανακριβο το δινει'' προτειμαει να σου την πει τηλεφωνικως με σαλτες μεσα(ειναι προσεγμενο,το οδηγουσε γυναικα κλπ).
Θυμαμαι το 2008 ειχα βρει ενα Corolla 1.4 3Θ 01''-02'' μονο με τηλεφωνο.Παιρνω για να μαθω την τιμη και μου λεει 7000ευρω τη στιγμη που εβρισκα το G6 στα 6000. -
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Εννοω αν πατησεις να τις βγαλει απ'το μικροτερο στο μεγαλυτερο. Ομως δουλευει αναλογικα δηλαδη αν κανεις αναζητηση για bmw 1 μια που την εχουν στα 3Κ και κατι αλλες με 1Ε τις παει στο τελος. Αν ψαξεις για 206 βεβαια θα σου βγαλει απο 1000 και πανω κανονικα, αλλα τα φθηνοτερα θα πανε στο τελος.Μαλλον υπολογιζουν με βαση τη μεση τιμη ωστε να πηγαινουν στο τελος τρακαρισμενα/ ψευτικες τιμες
Αυτό που θυμάμαι είναι ότι το car.gr βάζει αυτόματα στο τέλος την οποιαδήποτε αγγελία της οποίας η τιμή δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Μολονότι μπορεί να λέω μπούρδες τώρα, ίσως να πηγαίνει κάπως έτσι: βάζω μια αγγελία για 10,000, παίρνει κάποιος τηλ., ανεβάζω την τιμή σε 10,500, γίνεται κάποιου είδους καταγγελία(;;) και αυτόματα η αγγελία μου πηγαίνει στο τέλος έστω κι αν σορτάρω min->max.
-
Δεν τα ξερω τοσο πολυ αυτα, απλα το δοκιμασα αυτο που εγραψα πριν με 2 αναζητησεις και οντως βγηκε! τωρα αν ειναι αυτοματο η απο καταγγελειες δε μπορω να γνωριζω
Εγω παντως δε θα επαιρνα τηλ στη σελιδα να κανω παρατηρηση
-
Πρέπει σιγά σιγά να αρχίσω να ψάχνω για opel corsa 2πορτο, 1.4, ~2τίας με νορμάλ χλμ. Καμία σύσταση? Να προσέξω κάτι? Από τιμή τι λέτε? (μετρητά)
-
Για μενα 8-10Κ αναλογα με το ποσο εκανε καινουριο... Αλλα γιατι οπωσδηποτε κορσα αν επιτρεπεται???
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν χρειάζεται να πας μακριά, ξέρεις πόσο πωλήθηκε η 320si που αγόρασε ο Νίκος, πόσο πούλησε την 120i σε μένα, πόσο αγοράστηκε η 325i του 2006 που σου είπα, όλα αυτά δείχνουν πωςΕπειδή αναφέρθηκε το si...από 29.000, την αγόρασα 28.000 και ήταν του 2006 (4ετίας) με πολύ λίγα κμ (13.000κμ) όταν καινούριο έκανε 55.000. Με λίγα λόγια σε 3 χρόνια έχασε το ~49%.
Πάντως παιδιά είναι πολύ σχετικά όλα πλέον γιατί αφενός η αγορά του 2λτ έχει πεθάνει και αφετέρου εξαρτάται σε τι ανάγκη βρίσκεις τον πωλητή. Προσωπικά προτίμησα να το δώσω σε χαμηλή τιμή σε έναν άξιο μελλοντικό ιδιοκτήτη και φίλο (δε πάμε να βγάλουμε λεφτά από τους φίλους ) για να μη χάσω το si. Από την άλλη το si ο Σπανός ήθελε να το διώξει (όπως και όλα τα 2λτ και πάνω) και το πούλησε με 500€ κέρδος. Έμαθα αργότερα ότι αγοράστηκε από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη στα 27.500 ευρώ!!! Μιλάμε όμως για δύο ΠΟΛΥ ειδικά αυτοκίνητα.
Σε γενικές γραμμές σύμφωνα και με τη δική μου έρευνα, οι Άλφα κρατάνε λιγότερο αξία από τις BMW...αλλά γενικώς οτιδήποτε είναι πάνω από 2.000 κυβικά πιέζεται και χάνει την αξία του πιο εύκολα γιατί πολύ απλά 'φεύγει' πιο δύσκολα. Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης δηλαδή. Κάτι 335i πουλάνε τώρα στα 35Κ ευρώ! Τα Μ3 Ε46 έχουν φτάσει τα 30Κ ευρώ, Μ5 Ε60 τα 50Κ ευρώ (όταν καινούρια έκαναν 130Κ ευρώ) κλπ.
Αν θέλετε να δείτε πραγματικά πιο από τα δύο κρατάει την αξία του, κοιτάξτε πιο δημοφιλή μοντέλα όπως 116i ή 316i που λόγω κυβικών πουλάνε πιο εύκολα. Εκεί θα δείτε πόσο κρατάνε την αξία τους. Δεν έχει νόημα να κάνετε σύγκριση σε μεγάλα κυβικά κατά την άποψή μου.
-
Στο εξωτερικό υπάρχουν πίνακες απαξίωσης ανά μοντέλο. Μετράνε το ποσοστό της αρχικής αξίας που διατηρεί το αυτοκίνητο μετά από 3 χρόνια. Λίγα αυτοκίνητα είναι πάνω από 50%. Θυμάμαι ότι τα ιταλικά, τα Citroen και τα Jaguar έπαιζαν γύρω στα 30% στην τριετία.
-
@Nikos320si
Νικο, η Si, καινουργια το 2006 ειχε βασικη τιμη 41.700.
Αρα, αν θυμαμαι καλα, με την ηλιοροφη και τα xenon που εχεις στα extra, θα πρεπει να πηγε στα 44.000ευρω συνολικα. Η συνολικη απαξιωση αγγιζει το 35%, στην περιπτωση σου μεσα σε μια 4ετια, ποσοστο οχι ιδιαιτερα υψηλο, αν σκεφτει κανεις οτι προκειται για πραγματικα ειδικη εκδοση, που αφορα πολυ συγκεκριμενο κοινο.Με την ευκαιρια, σου παραθετω και ενα συντομο τεστ των 4τροχων:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11339
-
να δω ρε κικιζα ποτε θα παρεις επιτελους αυτοκινητο.
-
Μέρες αυγούστου, οι παραλίες κοντά, banιο έρχεται...
-
ωραιο πραμα η θαλασσα
-
παω κι εγω για μπανιο σιγουλια σιγουλια
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Nikos320si
Νικο, η Si, καινουργια το 2006 ειχε βασικη τιμη 41.700.
Αρα, αν θυμαμαι καλα, με την ηλιοροφη και τα xenon που εχεις στα extra, θα πρεπει να πηγε στα 44.000ευρω συνολικα. Η συνολικη απαξιωση αγγιζει το 35%, στην περιπτωση σου μεσα σε μια 4ετια, ποσοστο οχι ιδιαιτερα υψηλο, αν σκεφτει κανεις οτι προκειται για πραγματικα ειδικη εκδοση, που αφορα πολυ συγκεκριμενο κοινο.Με την ευκαιρια, σου παραθετω και ενα συντομο τεστ των 4τροχων:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11339
Η si του Νικου νομιζω πως ειναι η ακριβοτερη εξοπλιστικη εκδοση γιατι γυρω απο το start button εχει το LIMITED EDITION 320si... Θα μας διορθωσει ο νικος..
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
:lol:Μέρες αυγούστου, οι παραλίες κοντά, banιο έρχεται...
αστον να χαρεί τον italakia...
-
ε να μπαινω κι εγω που και που αν 15νθημερο να συμμετεχω στο φορουμ.
εγω γινει εξωσχολικος. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Nikos320si
Νικο, η Si, καινουργια το 2006 ειχε βασικη τιμη 41.700.
Αρα, αν θυμαμαι καλα, με την ηλιοροφη και τα xenon που εχεις στα extra, θα πρεπει να πηγε στα 44.000ευρω συνολικα. Η συνολικη απαξιωση αγγιζει το 35%, στην περιπτωση σου μεσα σε μια 4ετια, ποσοστο οχι ιδιαιτερα υψηλο, αν σκεφτει κανεις οτι προκειται για πραγματικα ειδικη εκδοση, που αφορα πολυ συγκεκριμενο κοινο.Με την ευκαιρια, σου παραθετω και ενα συντομο τεστ των 4τροχων:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11339
Περίμενα ότι ο πωλητής στο Σπανό μου είπε βλακεία!
Έχεις δίκιο.
Τα έξτρα μου:
-Xenon με adaptive (2.100 ευρώ)
-Ηλιοροφή (2.000 ευρώ)
-Πακέτο καθρεπτών (300 ευρώ)
-Professional RCD (500 ευρώ)
-Μεταλλικό χρώμα (1.000 ευρώ)
Σύνολο έξτρα 5.900
Σύνολο καινούριου το 2006 ~47.600 €. Άρα έχασε 41%.Όπως σωστά λέει ο carfanatic ήταν συλλεκτικό...οπότε δεν έχει νόημα να κοιτάμε τη μεταπώλησή του. Τώρα ας πούμε το πουλάω άνετα από 25-27Κ πιστεύω με 20Κ κμ που έχει.
Για δείτε πόσο αξία κρατάνε τα 316i και τα 116i.
Τιμες μεταχειρισμενων