-
Οσοι ειστε υγραεριοκινητοι ειχατε ποτε λαμπακι τσεκ? Εγω μονο 2 φορες οπου ρυθμιστηκε,διαγνωση φτωχο μιγμα, και εκτοτε δεν ξανα αναψε. Ο μαστορας λεει οτι πιθανον να ξανα αναψει γιατι βλεπει ο λ αλλα καυσαερια κτλ λογω αλλου καυσιμου και οτι δεν δημιουργει το παραμικρο θεμα και με παροτρυνει να μη του δινω καθολου σημασια.
Τι γνωμη εχετε εσεις? Παιζει ρολο και η παρτιδα υγραεριου αν παιζει η αναλογια προπανιο-βουτανιο? -
Καλημερα παιδια!
Θα βαλω ενα συστημα της LANDI (Renzo?) .it σε γνωστο εγκαταστατη της ανατολικης Θεσσαλονκης, τον κ. Γεωργιαδη Βασιλη (Πρατηριο AEGEAN - στην διασταυρωση του αεροδρομιου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ). Υπαρχει κατι σχετικο (θετικο / αρνητικο) για την μαρκα LANDI και τον συγκεκριμενο (και πολυ συμπαθη κατα τα αλλα) εγκαταστατη / ιδιοκτητη κ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ?
Επισης:
-
Δεν θα εχω καθολου χρονο, το πρωι μετα την τοποθετηση θα ξεκινησω για Κερκυρα. Αν για καποιο λογo θα εχει προβληματα με το υγραεριο στην κινηση στο δρομο (ασυνεχειες κτλ δεν ξερω τι αλλο παθαινει) αν το γυρισω στην βενζινη δεν θα ειμαι οπως πριν? Θεωρωντας οτι εχω βαλει και βενζινη τουλαχιστον μεχρι να μπω εγνατια και λιγο παραπανω? Θα ειναι σαν να μην εχω υγραεριο οποτε θα ειμαι ενταξει για το υπολοιο του ταξιδιου μου?
-
Δεν εχω ιδεα τι θα κανει ο μαστορας με την πολλαπλη εισαγωγης. Αν θα το βγαλει ή το τρυπησει. Ακουσα για γρεζια ακουσα οτι εχουν τροπο να μην πεφτουν τα γρεζια σε αλλο φορουμ. Αν ανοιξουν το καπακι ποιος μου λεει οτι θα το φορεσουν παλι σωστα χωρις να εχει διαρροες (βλεπε φλαντζα) Το γρεζι (το τελευταιο) κανονικα αν προσεξουν (βλεπε σκουπακι) δεν θα ειναι πολυ μικρο και θα πεσει κατευθειαν λογω βαρυτητας στον κυλινδρο? Δεν θα φυγει να μην πω αμεσα απο την πολλαπλη εξαγωγης με την πρωτη καυση? Αγνωστο, οποτε το αφηνω στην τυχη του τι να κανω?
Το μονο που ξερω ειναι οτι θα δωσω 1450 ευρω για να συστημα 4 γενιας μαρκας LANDI (ιταλικο). Η σελιδα http://www.landi.it/eng/ παραπεμπει στην ονομασια LANDIRenzo.
ΥΓ: Κατι που εμαθα διαβαζοντας ειναι οτι το προβλημα με τις βαλβιδες δεν εγκειται τοσο στο θεμα της υγρης και αεριας φασης του υγραερριου οσο στο θεμα ανοιγοκλεισματος των βαλβιδων. Δηλ. στην βενζινη οπως εχει οριστει το αυτοκινητο στο εγκεφαλο ανοιγοκλεινουν με καποιο χρονισμο. Στο υγραεριο λογω του οτι ειναι αλλο καυσιμο με αλλα χαρακτηριστικα (θερμογονος δυναμη κτλ) η καυση μπορει να αργαει ή να παρατεινεται οποτε οι βαλβιδες εξοδου, ανοιγοντας (ρυθμισμενες απο το εργοστασιο για βενζινη να μην το ξεχναμε αυτο) να μην εχουν να διωξουν μονο τα καυσαερια που κανονικα θα πρεπει να ειναι σβηστα και χωρις φλογα αλλα και μερος της καυσης με φωτια δηλ. που αναγκαστικα να 'γλειφουν' τις ακρες των βαλβιδων και των εδρανων τους. Ετσι σιγα σιγα σχηματιζεται αυτο το 'καψιμο' των βαλβιδων/εδρανων τους και καταληγουμε μακροχρονια σε μειωση υποδυναμης (πεσιμο). Αν πιστευω - ΑΝ - ο οδηγος το πηγαινει στρωτα και χωρις πολλα πολλα γκαζια τα υλικα να κρατανε λιγο παραπανω ( βλεπε τα υλικα ειναι ηδη πιο σκληρα στους κινητηρες απο τοτε που καταργηθηκε ο μολυβδος στην βενζινη και που ειχε λιπαντικο ρολο...) Δεν ξερω γενικα οι κινητηρες FORD αν ειναι γενικα ανθεκτικοι. Για OPEL διαβασα οτι ειναι αρκετα δυνατα τα μεταλλα. Αν ξερει καποιος κατι σχετικο ας απαντησει.
ΥΓ2: Εχω διαβασει ολο το φορουμ και ειμαι ετοιμος να γραψω βιβλιο!!!!!!
ΥΓ3: Ευχαριστω τον φιλο και Ford-ακια dti για τις συμβουλες του (ξερει αυτος απο που!)
ΥΓ4: Η αποδειξη αγορας δινεται αμεσα με την εξοφληση ή περιμενετε να περασει πρωτα ΚΤΕΟ και να γινουν πριν ολες οι απαραιτητες ρυθμισεις απο το συνεργειο?
ΥΓ5: Φιλος μου ανακαλυψε(?) μια μορφης κλεψιας απο τα πρατηρια. Λεει οτι η αντλιες των πρατηριων συνεχιζουν να γραφουν περιπου μισο με ενα ευρω παραπανω παρολο που η δεξαμενη εχει γεμισει... Γιατι αυτη η καθυστερηση και οχι αμεσα να κλεινει η μετρηση των αντλιων. Αφου οτι περασε περασε στην μανικα? Ερωτω.
Αυτα και περιμενω οποιαδηποτε συμβουλη μπορειτε να μου δωσετε παιδια!
Για τον Antonis-team παρακατω...
K. Αντωνη θα ηθελα σας παρακαλω μια συμβουλη.
Το ερωτημα μου σε εσας που πραγματικα βλεπω οτι εχετε... απειρη πειρα σχετικα με εμενα τον αρχαριο θα ηθελα **να μου πειτε αν εχετε ποτε κανει καποια μετατροπη (επιτυχημενη ή οχι) σε καποιο Ford Focus (εχω ενα του 2007 1.4cc). Ειναι καποιας καλης ποιοτητας τα μεταλλα του ή θα το παρω καποια στιγμη (κοντινη) στο χερι?
**ΥΓ: Αυτο το 'ζουμι' ειναι μαλλον ενδιαφερον? Τι γινετε με αυτο γιατι νομιζω ειναι ο ιδανικος τροπος να λιπαινετε καπως καλυτερα ο κινητηρας?
Επισης κατι ακουσα για τις βαλβιδες οτι δεν παιζει ρολο τοσο η λιπανση οσο ο διαφορετικος χρονισμος του ανοιγματος τους κατα την εκτονωση των καυσαεριων οπου και παραμενουν ανοικτες οσο καιγεται το υγραεριο και εχει φλογα. Αληθευει και τι μπορει να γινει για αυτο?
Φιλικα.
-
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Οσοι ειστε υγραεριοκινητοι ειχατε ποτε λαμπακι τσεκ? Εγω μονο 2 φορες οπου ρυθμιστηκε,διαγνωση φτωχο μιγμα, και εκτοτε δεν ξανα αναψε. Ο μαστορας λεει οτι πιθανον να ξανα αναψει γιατι βλεπει ο λ αλλα καυσαερια κτλ λογω αλλου καυσιμου και οτι δεν δημιουργει το παραμικρο θεμα και με παροτρυνει να μη του δινω καθολου σημασια.
Τι γνωμη εχετε εσεις? Παιζει ρολο και η παρτιδα υγραεριου αν παιζει η αναλογια προπανιο-βουτανιο?Ο λάμδα δεν βλέπει καυσαέρια, αισθητήρας μέτρησης υπολειπόμενου οξυγόνου είναι. Βλέπει μόρια οξυγόνου που περισσεύουν από την καύση, όποιο καύσιμο και να χρησιμοποιεί ο κινητήρας και ανάλογα λέει στην ηλεκτρονική να ρίξει παραπάνω ή λιγότερο καύσιμο. Όταν βλέπει πολύ παραπάνω ή πολύ παρακάτω από το ενδεδειγμένο και η ηλεκτρονική δεν έχει τρόπο να το διορθώσει, ανάβει το λαμπάκι του Check engine για να προειδοποήσει τον οδηγό να πάει για έλεγχο. Παρατεταμένο φτωχό μίγμα σε βενζίνη οδηγεί σε υψηλές θερμοκρασίες καύσης και πρόωρη φθορά. Σε υγραέριο νομίζω το αντίθετο, ψύχεται ο θάλαμος.
Όπως και να έχει, αλλαγή καυσίμου σε έναν κινητήρα αλλάζει και την συμπεριφορά της καύσης μέσα στον θάλαμο και χρειάζεται προσαρμογή και στον χάρτη αβάνς, πράγμα που νομίζω δεν κάνει κανείς (ή δεν ξέρει να κάνει-δεν εχει τα τεχνικά μέσα) και πιστεύω ότι από εκεί ξεκινάν αρκετά προβλήματα από αυτά που διαβάζω εδώ μέσα, βηχάκια, παρπαρίσματα της εξάτμισης, κακή συμπεριφορά στις χαμηλές στροφές και αλλαγή σε βενζίνα μόλις βρεί τα ζόρια...
-
Δεν ξέρω πως ακριβώς δουλεύει το σύστημα με το υγραέριο που έχεις αλλά μάλλον θέλει μεγαλύτερη πίεση υγραερίου (μεγαλύτερα μπεκ?).
Ο εγκέφαλος δεν διορθώνει περισσότερο από μια προκαθορισμένη τιμή το φτωχό μείγμα. Αν φτάσει αυτό το όριο διόρθωσης (max fuel trim) και το μείγμα είναι ακόμα φτωχό τότε ανάβει το λαμπάκι.
Αν δεν υπήρχε αυτό το όριο τότε μια βλάβη στον αισθητήρα λ θα μπορούσε να πλημμυρίσει τον κινητήρα με βενζίνη.Μπορεί το σύστημα υγραερίου που έχεις να δουλεύει σωστά αλλά σε ορισμένες συνθήκες το μείγμα να είναι υπερβολικά φτωχό και να ανάβει το λαμπάκι. Ίσως ο εγκαταστάτης να ξέρει ότι είναι χειρότερα να ρυθμίσει το σύστημα να δουλεύει παντού πιο πλούσιο για να μη σου ανάψει ποτέ το λαμπάκι.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Να βάλω υγραέριο στην γενήτριά μου?http://www.youtube.com/watch?v=MNaGW5SO ... re=related
στη σελίδα ενός 'τοποθετιστή' συστημάτων υγραερίου, θα δεις μία τέτοια κατασκευή...
[offtopic]ουφ έσκασα από το φαΐ...[/offtopic]
-
Δηλαδη εκανα βλακεια που δεν το αφησα να δουλευει φτωχο και επομενως πιο ψυχρο? Τωρα που εχει το ιδανικο μιγμα δηλαδη τσουρουφλαω τις βαλβιδες?
Απο τοτε παντως που το ρυθμισε κανοντας το μιγμα πλουσιοτερο, αυξηθηκε η αυτονομια,δηλαδη μειωθηκε η καταναλωση. Τυχαιο? Τι να νομιζω? -
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
Συγνώμη κιόλας, υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης , που έχει βάλει υγραέριο (οποιασδήποτε γενιάς ... ) και ΔΕΝ έχει πρόβλημα;
Μου κάνει εντύπωση το πόσα προβλήματα διαβάζω εδώ μέσα και παρόλα αυτά συνεχίζουν όλοι απτόητοι και... βάζουν!Αν εξαιρέσω τον dti που το έβαλε στην Ιταλία και κάποιον άλλο συμφορουμίτη που το έβαλε στην Βουλγαρία, όσοι το έβαλαν στην Ελλάδα, φαίνεται πως έχουν πρόβλημα!
Διορθώστε με σας παρακαλώ, αν υπερβάλλω.
Κι όμως υπερβάλλεις (λιγακι).
Το θέμα δεν ειναι αν θα σου βγαλει πρόβλημα, αλλα τι είδους προβλήματα σου βγάζει.... Ενδεχομένως να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα (όπως ο φίλος με τις βαλβίδες τον οποιο δεν πολυκατάλαβα), ενδεχομένως πάλι να υπάρχουν και ασήμαντα ή μέσης κατηγορίας προβλήματα. Τα οποια ναι μεν σε 'χαλανε', και δικαιολογημένα, αλλα απο την άλλη συμβιβάζεσαι μαζί τους διοτι με την εγκατάσταση του υγραερίου 'δίνεις μπόνους στον εαυτό σου'.
Θα σου πώ για μένα... Εγω είχα και εχω 2 προβλήματα με το υγραέριο :
α) Κινούμενος με χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη (ορισμένες φορές με ντάλα ήλιο και a/c), και ειδιαίτερα στο σταματα-ξεκίνα είτε λόγο κάποιας απεργίας-πορείας είτε λόγο μεγάλης κίνησης, είτε κ ακομα περνώντας απο πολλά στενάκια οπου πρεπει να σταματήσω για να ελέγξω, το σύστημα του υγραερίου δείχνει 'να μην την παλευει'. Παταω γκάζι και ακούω ελαφρά σκασίματα απο την εξάτμιση. Για να ξεκινήσω δίνω στροφές πρώτα παραπάνω απο το κανονικό. ΑΝ ήμουν με βενζίνη, θα σου το περιέγραφα σαν να μου... έριξαν νερό. Ισως να φταίει η τρόμπα του συστήματος. Δεν ξερω τι φταίει... Τι κάνω για να το λύσω? Απλως το γυρίζω σε βενζίνη. Οκ το έχω καταλάβει. Αυτο είναι το αδύνατο σημείο του, και πιθανώς να μην φτιαχτεί ποτέ. Εκτος κ αν το 6ης γενιάς σύστημα έχει καλύτερη τρόμπα, και 'του την κλέψω'.
β) Οταν γυρίζω το κλειδί για να πάρει μπρος το αυτοκίνητο, κάνει σαν να μην έχω μπαταρία. Προσπαθεί προσπαθεί προσπαθεί, και τελικά εντελώς υποτονικά πέρνει μπρός. Ομολογώ οτι για να του δώσω στροφές πατάω ελαφρά το γκάζι ωστε να ρεύσει βενζίνη και να πάρει μπρός. Αυτο το δικαιολογώ... γιατι όταν το έκλεισα το αυτοκίνητο ήταν με υγραέριο. Μεσα στα σωληνάκια του έχει ακόμα υγραέριο. Αρα όταν βάζω μπρος, αδυνατεί να πάρει τόσο εύκολα όπως με τη βενζίνη. Τι κάνω για να το λύσω? Λίγο πριν παρκάρω το γυρίζω σε βενζίνη. 1-2 λεπτά θέλει όχι παραπάνω, όση ώρα μου πέρνει για να κάνω τις μανούβρες. Και έτσι την επόμενη φορά που θα το βάλω μπρός, θα πάρει αμέσως δυνατά και αρχοντικά.Εχω 5ης γενιάς ICOM JTG και ορισμένες φορές εύχομαι να είχα 4ης.
Σε βάθος χρόνου θα δείξει ποια συστήματα είναι καλύτερα (πόσα προβλήματα θα βγάλουν σε βάθος χρόνου). Εγώ πάντως είμαι ευχαριστημένος με το ICOM JTG και δεν έχω πλέον κάποιο πρόβλημα ούτε εντός ούτε εκτός πόλης. Πήγα φέτος και στην ιδιαίτερα απαιτητική Θάσο για διακοπές (ανάβαση στο Θεολόγο και άλλες περιοχές με LPG) χωρίς κανένα πρόβλημα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δηλαδη εκανα βλακεια που δεν το αφησα να δουλευει φτωχο και επομενως πιο ψυχρο? Τωρα που εχει το ιδανικο μιγμα δηλαδη τσουρουφλαω τις βαλβιδες?
Απο τοτε παντως που το ρυθμισε κανοντας το μιγμα πλουσιοτερο, αυξηθηκε η αυτονομια,δηλαδη μειωθηκε η καταναλωση. Τυχαιο? Τι να νομιζω?Τσουρουφλάς βαλβίδες αν έχεις υγραέριο να δουλεύει με αβάνς βενζίνης, γιατί το υγραέριο καίγεται πιό αργά και θέλει μεγαλύτερη προπορεία για να προλάβει να καεί πριν ανοίξουν οι εξαγωγής. Κάτι ποπ-ποπ-ποπ (κοινώς σκασίδια) που αναφέρουν πιό πάνω κάποια παιδιά, είναι μίγμα που καίγεται μέσα στον καταλύτη και στην εξάτμιση λόγω κακού αβάνς και πλούσιου μίγματος που δεν προλαβαίνει να σκάσει όλο μέσα στον θάλαμο και αρχίζει να πετιέται έξω ενώ ακόμα καίγεται.
Περισσότερο υγραέριο μέσα στον θάλαμο μάλλον κάνει πιό γρήγορη την καύση του μίγματος (ανεβασμένες θερμοκρασίες γαρ) και μάλλον κάνει τον κινητήρα πιό αποδοτικό σε σχέση με πριν. Μια μέτρηση σε HC πριν και μετά θα μας βοηθούσε να το επιβεβαιώσουμε.
Η όλη φάση πάντως μου θυμίζει τουρμπίσματα της δεκατίας του 90. Στου κασίδη το κεφάλι πειράματα και όποιον πάρει ο χάρος. Για να κρατήσουν τότε τις θερμοκρασίες χαμηλές στον θάλαμο και να μην τρυπάνε τα πιστόνια από την προανάφλεξη, ρίχνανε μέσα τα άντερά τους από βενζίνη για να προκαλέσουν ψύξη. Το ίδιο πράμα πετύχαινες και με 4-5 μοίρες αργοπορία, αλλά ποιός να ξέρει τέτοια παράματα τότε. Εδώ εξακολουθούν να τα αγνοούν και σήμερα...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Για να κρατήσουν τότε τις θερμοκρασίες χαμηλές στον θάλαμο και να μην τρυπάνε τα πιστόνια από την προανάφλεξη, ρίχνανε μέσα τα άντερά τους από βενζίνη για να προκαλέσουν ψύξη.Στο αέριο (αντίθετα από τη βενζίνη) το πλούσιο μείγμα δίνει μεγαλύτερες θερμοκρασίες καυσαερίων ενώ το φτωχό μείγμα χαμηλότερες.
@cson
Να το ρυθμίσουν να δουλεύει χωρίς να ανάβουν λαμπάκια.
Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο στη συγκεκριμένη περίπτωση. -
Παιδια οποιος εχει σκασιματα και παρπαρισματα σιγουρα εχει προβλημα. Θελει ρυθμιση. Εμενα δεν τιθεται τετοιο θεμα. Αποδιδει σαν τη βενζινη και λειτουργει πιο αθορυβα ο κινητηρας.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παιδια οποιος εχει σκασιματα και παρπαρισματα σιγουρα εχει προβλημα. Θελει ρυθμιση. Εμενα δεν τιθεται τετοιο θεμα. Αποδιδει σαν τη βενζινη και λειτουργει πιο αθορυβα ο κινητηρας.Γιατί έχεις την εντύπωση ότι όλοι αυτοί οι κινητήρες που βγάλαν πρόβλημα το δείξαν από την πρώτη μέρα? Μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι θερμοκρασίες επικρατούν εντός του θαλάμου καύσης, τώρα που έκανες την μετατροπή? Αν πχ ο κινητήρας σου είναι σχεδιασμένος από το εργοστάσιο να δουλεύει με μέση θερμοκρασία καυσαερίων πχ 500 βαθμούς και τώρα με την μετατροπή έχεις 600, δεν πρόκειται να το πάρεις χαμπάρι παρά μόνο όταν η φθορά φτάσει στο όριο, οπότε και θα βυθιστούν οι βαλβίδες μέσα στις έδρες τόσο πολύ που θα ακούγονται σαν κλακέτες, ή το πιστόνι θα αρχίσει να γδέρνεται πάνω στον κύλινδρο.
Οι κατασκευαστές βγάζουν 10 χάρτες σε 10 κινητήρες, τους τεστάρουν όλους για κάτι εκατομμύρια χιλιόμετρα μετρώντας τα πάντα και μετά βλέπουν τι καταναλώσεις είχε ο καθένας, τι φθορές και τι προβλήματα και διαλέγουν πως θα βγει το αμάξι στην αγορά. Στην δική σας την περίπτωση, ένας μηχανικός μετά από έλεγχο στα 1500 χλμ μετά την μετατροπή, σας κάνει την οριστική ρύθμιση και σας λέει να πάτε στην ευχή του θεού. Δεν το βρίσκω λοιπόν καθόλου περίεργο που κάποιοι από σας ανοίγετε κινητήρα σε 20-40-60 χιλιάδες χιλιόμετρα. Όπως επίσης δεν βρίσκω καθόλου περίεργο που κάποιοι από σας τυχαίνει και ο κινητήρας σας να είναι σεταρισμένος από το εργοστάσιο σε πιό κοντινές για το υγραέριο ρυθμίσεις και εσείς είστε οι τυχεροί που θα δείτε προβλήματα μετά από αρκετά παραπάνω καιρό από τους άλλους.
-
γενικά, συμφωνώ ...
Η viale που έχει διαφορετικό κίτ για κάθε αυτοκίνητο, δεν υποτίθεται ότι έχει κάνει κάποιες δοκιμές ? Για 'προβληματικούς' κινητήρες, έχει το 2fuel, που ρίχνει και βενζίνη ....
τώρα το τι ψάρια θα πιάσουν όλα αυτά τα συστήματα, θα το μάθουμε μετά από αρκετές χιλιάδες χλμ.
-
Όχι, δεν έχει κάνει τόσο εκτεταμένες δοκιμές. Έχει κάνει τις ελάχιστες απαραίτητες για να μην σκάσει το μοτέρ σε 5-10 χιλιάδες χιλιόμετρα. Αν είχε κάνει σοβαρές δοκιμές, θα έδινε και εγγύηση. Που εγγύηση δεν δίνει κανένας.
Πάρε πχ ένα Avensis του κουτιού και πάνε να σου βάλουν με το καλημέρα υγραέριο. Και πες τους ότι η Toyota αν το μοτέρ καίει βενζίνα μου δίνει 3 χρόνια εγγύηση. Εσείς τώρα που θα καίει υγραέριο, πόσα μου δίνετε? Αν το προιόν τους είναι τόσο αξιόπιστο όσο θέλουν να μας το διαφημίζουν, θα πρέπει να δώσουν εγγύηση στον κινητήρα.
-
μεση κατανάλωση απο το τριπ κομπιουτερ: 8,9
μεση κατανάλωση μετρημένη 'στην αντλία': 8,6το σύστημα το έχω 15 μέρες κ ήδη έχω γλιτώσει 90 ευρώ
-
Εγγύηση κινητήρα, ECU, κλπ. (αποζημίωση ως 5.000 ευρώ) έχω από Ιταλική ασφαλιστική εταιρεία για το vialle LPi για 2 χρόνια (ή 60.000 χλμ.) με κόστος 100 ευρώ. Προϋπόθεση είναι να πιστοποιείται η καλή λειτουργία του κινητήρα από συνεργείο κάθε 10.000 χλμ. και να χρησιμοποιώ ένα πρόσθετο κάθε φορά που γεμίζω βενζίνη.
-
Και γιατί για 100€ δεν την δίνει η ίδια η Vialle? Φαντάζεσαι την Ford να σου έλεγε μηδέν χρόνια εγγύηση, αύριο σκόρπισε το μοτέρ και βάλτο στον πωπό σου, θα το έπαιρνες το αυτοκίνητο?
Θα έλεγες δεν πειράζει θα πάρω τρία χρόνια με 300€ από ασφαλιστική?
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Και γιατί για 100€ δεν την δίνει η ίδια η Vialle? Φαντάζεσαι την Ford να σου έλεγε μηδέν χρόνια εγγύηση, αύριο σκόρπισε το μοτέρ και βάλτο στον πωπό σου, θα το έπαιρνες το αυτοκίνητο?Θα έλεγες δεν πειράζει θα πάρω τρία χρόνια με 300€ από ασφαλιστική?
Όταν πήρα το αυτοκίνητό μου η Ford διαφήμιζε 5 χρόνια εγγύηση.
Μετά, έμαθα οτι στην πραγματικότητα ήταν 2 χρόνια από αυτήν και 3 μέσω ασφαλιστικής (η λεγόμενη 'προνομιακή' εγγύηση).
Ήδη, σε μερικές μέρες κλείνω τα 3 χρόνια και απ' όσα έχω ακούσει σε διάφορες περιπτώσεις η 'προνομιακή' είναι σαν μην υπάρχει. Πιθανόν παρόμοιες καταστάσεις να ισχύουν και σε άλλες περιπτώσεις πολυετών εγγυήσεων.Πάντως όσο γνώριζα τη vialle μέχρι σχετικά πρόσφατα, άλλο τόσο γνώριζα και την ύπαρξη της συγκεκριμένης δυνατότητας ασφάλισης κινητήρα. Με τα 100 ευρώ που έδωσα, έχω κάποια κάλυψη (έστω ως 5000 ευρώ ζημιά) και απλά αισθάνομαι πολύ πιο ήσυχος.
-
σχετικά με τις βαλβίδες, κάποιος που κάνει αναλύσεις λαδιών (πριν LPG/ μετά LPG), θα μπορούσε να 'δει' την φθορά τους ? από τι υλικό είναι φτιαγμένες ?
-
Εδω δεν μιλαμε για μια απλη ξερη καυση αλλα για τελειως διαφορετικη λειτουργια με το συγκεκριμενο καυσιμο που με χρηση λιγων ή πολλων χλμ παιρνουμε τη μιση μηχανη στη μασχαλη. Υπαρχουν αποδειξεις απο την τοσα χρονια υγραεριοκινηση οτι αληθευουν αυτα? Και να αποδεικνυει οτι φταιει το υγραεριο και οχι ο καθε σιδεροφαγος 'γρηγορος' οδηγος?
-
Μα δεν κατηγορεί κανείς το υγραέριο σαν καύσιμο, αυτό που συζητάμε είναι ότι κατά την μετατροπή δεν γίνεται σωστή ρύθμιση στους κινητήρες σε όλες τις παραμέτρους. Αν αναλάμβανε το εργοστάσιο να ετοιμάσει το αυτοκίνητο για διπλό καύσιμο (όπως ήδη σιγά-σιγά ξεκινάνε κάποιες εταιρίες), τότε φαντάζομαι ότι θα το φέρουνε στην ίδια αξιοπιστία με την βενζίνη.
Τώρα που την μετατροπή την κάνει ένα συνεργείο με μιά κάποια εξειδίκευση, αλλά εν τέλει κάνουν μισή δουλειά και παίρνουν και 1200€ εργατικά (το κιτ άντε να κάνει 300-400€) για δυό μέρες δουλειά και έχεις και τον φόβο πότε θα φυτέψεις τις βαλβίδες.
Αν το κόστος ήτανε 600-700€ (όπως το συνεργείο στην Φλώρινα), τότε θα θεωρούσα αποδεκτή την 'μισή' μετατροπή. Για 1600€ όμως και μισή δουλειά, είναι 'κάπως'...
Υγραεριοκίνηση!