-
[size=18][/size molis agorasa to parapano suv meta apo anamoni 8 minon ex discovery owner h aglos asthenis kai exv mono na po auto apla apexto apo stisimo horous ektos port 325 lt perimenv kotsadoro,
-
[size=18][/size molis agorasa to parapano suv meta apo anamoni 8 minon ex discovery owner h aglos asthenis kai exv mono na po auto apla apexto apo stisimo horous ektos port 325 lt perimenv kotsadoro,
-
[size=18][/size molis agorasa to parapano suv meta apo anamoni 8 minon ex discovery owner h aglos asthenis kai exv mono na po auto apla apexto apo stisimo horous ektos port 325 lt perimenv kotsadoro,
-
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!
Μόλις τώρα επέστρεψα απο την αντιπροσωπεία. Πήγα ώστε να αποκτήσω μια ολοκληρωμένη άποψη για την κατηγορία.
Θα βοηθούσε να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εντύπωση με τα πρώτα θετικά και κυρίως τα ... αρνητικά
-
auto pou me entiposiazei pio poli einai oi xoroi ektos port bagaze,h thesi odigisis poli kali sinarmogi,simperifora sto dromo apo tin anartisi den plei se sxesi me to disco,pou eno off korifeo se anesi sto dromo on poli prospatheia.h ropi einai to kati allo se evros strofon1600-4000,san na pinei red bull,oraia thesi odigisis,dinato a|c oxi klima distixos/kai ta apithana diatrita dermatina kathismata thermenomena,den ta fernun.ergonomiko me simasia sthn leptomeria opos thiki katvv apo ta kathismatakatvv apo toxerouli 3 h zoni 3tpion simion kai gia ta paidia ta diairumena kathismata me 7 theseis klisis.ta fota poly kala ta flash san phaethvn wv mprosta ektiflotika 2+2 lampes ekasto.ayto poy sigura tha valo einai h mpara tholon pou ehei stantard to v6,kai ta tweeter toy v6,to megalo mou agxos einai h trompa common rail,ta pratiria diladi pairno san lisi apodeixi gia thn posotita ,o thorivos stamatimeno apo to moter einai ligo kourastikos an kai exei mono auto extra ixomonosi sto kapo se sxesi me to 2lt h to v6 gasoline,an kai sfixto se sxesi me to santa fe diesel tu aderfu mu pou exei kai 28000 km hpiotita kilisis einai efamili an kai ta lastixa 215 hanhook einai 100%on.poli xerome ti thesi tou epilogea ekei pou prepei an kai to kivotio den me ikanopiei se sxesi me alla ix,pou odigo apolita.gegonos einai oti se sxesi me to santa fe,einai makran den skaloni 5 se4 alla den exei thetiko kumpoma,apooff empiries argotera otan to stroso exo kanei mono 120km,sta syn aisthsi compact,sport symperifora san gt diesel,perimeno kai rev turbo metavlitis geometrias,to intercooler einai mprosta kai oxi sto kapo,me thn lathos eisagogi kai to moter monima gemato zuzunia ktl ...etoimazome gia taxidi kai olo hara skeftomenos to land koitazo to deikti kausimu aklonito xxxx
-
Ο χρήστης kon έγραψε:
auto pou me entiposiazei pio poli einai oi xoroi ektos port bagaze,h thesi odigisis poli kali sinarmogi,simperifora sto dromo apo tin anartisi den plei se sxesi me to disco,pou eno .................xxxxαν δεν σου κανει κοπο και εφ'οσον δεν εχεις καποιο τεχνικο προβλημα γραφε στα ελληνικα [οπως και ο κανονισμος του φορουμ το απαιτει] ωστε να μπορουμε ολοι να σε διαβαζουμε.
φιλικα και καλως ηρθες στο φορουμ.
-
Σήμερα είδα ενα μαύρο από κοντά,καί μπορώ νά πώ ότι μού φάνηκε ομορφότερο από ότι στίς φωτό τών περιοδικών.
-
Αγαπητέ kon,
αν και δεν καταλαβαινω τι γράφεις, απο τις λέξεις που χρησιμοποιείς έχω την αίσθηση ότι είσαι πολύ ευχαριστημένος με το Tuscon. Σου εύχομαι να το ευχαριστηθείς πολύ και να το απολάυσεις!
Εγώ μόνο μια φορά το έχω δει στο δρόμο και πραγματικά μαγνήτισε το βλέμμα. Πολύ όμορφο, στιβαρό και δικριτικά επιβλητικό! Ο εξοπλισμός του γνωρίζω ότι είναι παραπάνω από πλήρης και η τιμή του αρκετά κάτω από τους ανταγωνιστές του. Αν υπάχουν και άλλοι κάτοχοι, θα με ενδιέφερε να διαβάσω πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα. Επίσης, γνωρίζει κάποιος τις επιδόσεις το βενζινοκίνητου των 2 lt?Χαιρετώ όλους!
-
Αν υπάχουν και άλλοι κάτοχοι, θα με ενδιέφερε να διαβάσω πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα. Επίσης, γνωρίζει κάποιος τις επιδόσεις το βενζινοκίνητου των 2 lt?
Χαιρετώ όλους!
[/quote]
ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ 4Τ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΤΟ 'ΘΑΒΟΥΝ' ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ . ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΑΙΣΙΟΔΟΞΕΣ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ) ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ . ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ . ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ . ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕ ΤΟ ΠΙΝΙΝ ΚΑΙ G.V ΦΙΛΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ 'ΠΑΘΩ' ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΤΩΝ 4Τ. ΙΣΩΣ ΤΟ DIESEL ΛΟΓΩ ΡΟΠΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ . ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 4Τ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2004. -
Eυχαριστώ για την απάντηση dea@735.
Περιεργο παντως μου φαίνεται ότι οι επιδόσεις του ειναι τόσο απογοητευτικες. Από ότι ξέρω το 2lt βενζινοκίνητο βγάζει 140 hp. Είναι σιγουρα βαρύ αλλα πιστεύω οτι 140 hp είναι αρκετοι για να το κινησουν αξιοπρεπώς. Για εκτός δρομου δεν ξερω πως θα πήγαινε. Εγώ πάντως δεν έχω πείρα στα off road και σίγουρα οι απαιτήσεις μου δεν θα ήταν μεγάλες. Και για να είμαι ειλικρινής, αν το έπαιρνα, δεν θα με ένοιαζαν τόσο οι off road ικανότητες του αμαξιού (to 95% της οδήγησης μου θα ήταν σε ασφαλτο). Θα το αγόραζα μόνο γιατί μου αρέσει πολύ! -
Εμενα μου φαίνεται πολύ ακριβό (σε σχέση με το Santa Fe). Για ποιο λόγο να προτιμήσει κάποιος αυτό αντί του Santa Fe???
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εμενα μου φαίνεται πολύ ακριβό (σε σχέση με το Santa Fe). Για ποιο λόγο να προτιμήσει κάποιος αυτό αντί του Santa Fe???Παραθέτω απλώς τη γνώμη μου..
Με 29.000 ευρώ πάιρνεις ή το FULL EXTRA Tuscon 2lt (Klima, ηλιοροφή, δερμάτινο σαλόνι, 0-100 km/h 11,3 sec) ή το απλό Sante Fe (χωρις τον προαναφερόμενο εξοπλισμό και 0-100 km/h 14,9 sec).Φυσικά το Sante Fe είναι πιο επιβλητικό, ίσως πιο αξιόπιστο σε off road διαδρομες (νομίζω έχει μεγαλύτερα λάστιχα και είναι πιο ψηλό) και πιο ευρύχωρο.
Ο καθένας δίνει βάρος σε διαφορετικά πράγματα.
Και τα δύο πάντως τα θεωρώ εξαιρετικές επιλογές έναντι του ανταγωνισμού.Φιλικά
-
Ο χρήστης elkatsa έγραψε:
Παραθέτω απλώς τη γνώμη μου..
Με 29.000 ευρώ πάιρνεις ή το FULL EXTRA Tuscon 2lt (Klima, ηλιοροφή, δερμάτινο σαλόνι, 0-100 km/h 11,3 sec) ή το απλό Sante Fe (χωρις τον προαναφερόμενο εξοπλισμό και 0-100 km/h 14,9 sec).Υπάρχει διαφορά στον εξοπλισμό δηλαδή. Ακόμα και έτσι όμως δεν μου φαίνεται σωστή, αυτή η πολιτική τιμών.
Από ότι είδα μάλιστα οι εκδόσεις με τον κινητήρα 2.7 στοιχίζουν ακριβώς τα ίδια χρήματα. Προφανώς υπάρχει και πάλι διαφορά στον εξοπλισμό... -
Διάβασα σήμερα ένα συγκριτικό test σε site Ελληνικoύ περιοδικό σχετικά με Hyundai Tuscon, Ford Maverick, Nissan X-Trail και RAV4. Γενικά, το Tuscon έλαβε πολύ καλή κριτική. Ακόμα και οι επιδόσεις του αγαπητέ dea@735, αν και όχι κορυφαίες, σε σχέση με τα υπόλοιπα της δοκιμής, σίγουρα όχι απογοητευτικες.
...κολλημένος με το Tuscon εγω αγαπητέ meco
Πάντως στα αρνητικά του (για να είμαι και αντικειμενικός) βάζω το design στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου (το βρίσκω συμβατικό) καθώς και το εσωτερικό του (καθόλου τολμηρό και πολύ λιτό - αν και γενικά μόνο τα πολύ ακριβά SUV έχουν πολύ καλό εσωτερικό).
-
[quote='elkatsa']Διάβασα σήμερα ένα συγκριτικό test σε site Ελληνικoύ περιοδικό σχετικά με Hyundai Tuscon, Ford Maverick, Nissan X-Trail και RAV4. Γενικά, το Tuscon έλαβε πολύ καλή κριτική. **Ακόμα και οι επιδόσεις του αγαπητέ dea@735, αν και όχι κορυφαίες, **σε σχέση με τα υπόλοιπα της δοκιμής, σίγουρα όχι απογοητευτικες.
ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ HYUNDAI ΣΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ . ΑΠΛΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ Ή ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΤΕΦΕΡΑ ΟΤΙ ΟΙ 4Τ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ . ΔΗΛ ΛΙΓΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ,ΡΟΠΗ ΛΙΓΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ 'ΨΗΛΑ', ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΓΑΖΕ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΕΥΚΟΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ... ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΑ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ , ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ .
ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΝΕ ΤΟΥ TEST DRIVE ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ( ΑΣΦΑΛΤΟ,ΧΩΜΑ,ΛΑΣΠΗ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ... ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ . -
γειά σας, (πρώτο μύνημα εδώ)
επειδή σκέφτομαι σοβαρά να πάρω το τουσόν στην έκδοση όμως για ντίζελ, θα ήθελα να σε ρωτήσω τι παίζει με το ντίζελ στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης siakis έγραψε:
γειά σας, (πρώτο μύνημα εδώ)επειδή σκέφτομαι σοβαρά να πάρω το τουσόν στην έκδοση όμως για ντίζελ, θα ήθελα να σε ρωτήσω τι παίζει με το ντίζελ στην Ελλάδα.
Καλώς ήρθες!
Αυτή τη στιγμή μπορείς να κυκλοφορείς αυτοκίνητο ντίζελ σε όλη την Ελλάδα εκτός την ευρύτερη περιοχή Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Πολλά έχουν γραφτεί ότι πολύ σύντομα θα αλλάξει και αυτό!Δες παλαιότερες συζητήσεις εδώ:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=5982
-
Ο χρήστης siakis έγραψε:
επειδή σκέφτομαι σοβαρά να πάρω το τουσόν στην έκδοση όμως για ντίζελ, θα ήθελα να σε ρωτήσω τι παίζει με το ντίζελ στην Ελλάδα.Καλώς ήλθες siakis!
Μια ερώτηση στα γρήγορα...ίσως είναι εκτός θέματος, αλλά επειδή ο τίτλος του συγκεκριμένου forum είναι tucson diesel παίρνω το θάρρος να ρωτήσω...
Ξέρω ότι οι επιδόσεις ενός πετρελαιοκινητήρα είναι αισθητά υποβαθμισμένες σε σχέση με τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα και η κατανάλωση του πρώτου οικονομικότερη του δεύτερου.
Υπάρχουν άλλες διαφορές μεταξύ των δύο αυτών τύπων κινητήρα?Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης elkatsa έγραψε:
Ξέρω ότι οι **επιδόσεις **ενός πετρελαιοκινητήρα είναι αισθητά υποβαθμισμένες σε σχέση με τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα και η **κατανάλωση **του πρώτου οικονομικότερη του δεύτερου.
Υπάρχουν άλλες διαφορές μεταξύ των δύο αυτών τύπων κινητήρα?Μια και δεν το είπες ας ξεκαθαρίσουμε ότι οι diesel καίνε πετρέλαιο και όχι βενζίνη!!! Επίσης είναι πιο βαριοί πράγμα που επηρεάζει την κατανομή βάρους του αυτοκινήτου και μερικές φορές απαιτεί διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση.
Λόγω αυξημένης συμπίεσης έχουν πολύ καλύτερη ροπή άρα ελαστικότητα αν και αυτό εν μέρει εξουδετερώνεται από τις πιο μακριές σχέσεις ταχύτητας (άρα και διαφορετικό κιβώτιο ή διαφορικό). Δεν ανεβάζουν στροφές, λίγα κοινά diesel δεν δυσανασχετούν πάνω από 5000 στροφές.
Δεν έχουν μπουζί, πλατίνες και γενικά είναι απλούστεροι (άρα πιο αξιόπιστοι), είναι πιο χοντρές κατασκευές για να αντέχουν την αυξημένη συμπίεση άρα είναι ανθεκτικότεροι και επίσης προσφέρουν μακρύτερα διαστήματα ανάμεσα στα σέρβις.
Κάνουν θόρυβο στην εκκίνηση, στο ρελαντί και αν είσαι άτυχος συνεχώς.
Το αν οι επιδόσεις είναι αισθητά υποβαθμισμένες στην εποχή μας συζητιέται... Με τα νέα συστήματα έγχυσης, τους υπερσυμπιεστές και τους καταλύτες οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες είναι ανταγωνιστικοί σε ισχύ και ρύπανση του περιβάλλοντος υστερούν λίγο μόνο σε θόρυβο αλλά νικάνε μακράν σε κατανάλωση και ελαστικότητα. -
Μια και δεν το είπες ας ξεκαθαρίσουμε ότι οι diesel καίνε πετρέλαιο και όχι βενζίνη!!! Επίσης είναι πιο βαριοί ....................................................... Με τα νέα συστήματα έγχυσης, τους υπερσυμπιεστές και τους καταλύτες οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες είναι ανταγωνιστικοί σε ισχύ και ρύπανση του περιβάλλοντος υστερούν λίγο μόνο σε θόρυβο αλλά νικάνε μακράν σε κατανάλωση και ελαστικότητα.
Σε ευχαριστώ πολυ αγαπητέ onyx !
Πολύ κατατοπιστικές οι πληροφορίες σου. Πάντα αναρωτιώμουν ποιες είναι οι διαφορές των δύο τύπων κινητήρα όταν διάβαζα στα περιοδκά αναφορές σε πετρελαιοκινητήρες (σχεδόν πάντα τα άρθρα θεωρούν δεδομένη τη γνώση του αναγνώστη στο θέμα αυτό και δεν δίνουν πληροφορίες σχετικές ).Thanks mate![/quote]
tucson diesel