-
enet.gr, 11:29 Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010
*'Πρόστιμο ρεκόρ «κερδίζει» Σουηδός οδηγός για 290 χλμ. την ώρα
Σουηδός οδηγός που «πιάστηκε» να οδηγεί με 290 χλμ. την ώρα στην Ελβετία μπορεί να έχει τη «χαρά» να λάβει το υψηλότερο πρόστιμο που έχει επιβληθεί ποτέ παγκοσμίως, ύψους ενός εκατ. δολαρίων.
Ο 37χρονος ξεπέρασε το όριο ταχύτητας κατά 170 χλμ. την ώρα με την σπορ Mercedes του. ** Σύμφωνα με τον ελβετικό νόμο, το πρόστιμο καθορίζεται με βάση την οικονομική ευχέρεια του οδηγού και την ταχύτητα που καταγράφηκε**.
Τον Ιανουάριο, επιδόθηκε πρόστιμο 290.000 δολαρίων σε Ελβετό οδηγό, ύψος ρεκόρ μέχρι στιγμής.
Εκπρόσωπος τύπου της τοπικής αστυνομίας δήλωσε για το πρόσφατο περιστατικό ότι 'τίποτα δεν μπορεί να δικαιολογήσει την ταχύτητα των 290 χλμ. ανά ώρα'. 'Χρειάζονται 500 μέτρα για να σταματήσει κανείς', πρόσθεσε ο ίδιος.
Η Mercedes SLS AMG του Σουηδού κατασχέθηκε και ενδέχεται να υποχρεωθεί να καταβάλει ημερήσιο πρόστιμο 3.400 δολαρίων για 300 ημέρες.'*Δε γνωρίζω αν το περιστατικό έχει αναφερθεί ξανά στο φόρουμ, θα έπρεπε όμως το ίδιο να ισχύει και εδώ, ωστέ να 'τσούζει' σε όλους το ίδιο το πρόστιμο. Βέβαια το τι δηλώνει στην εφορία ως εισόδημα ο Νεοέλληνας είναι ένα άλλο θέμα. Πάλι οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι θα την πλήρωναν...
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
enet.gr, 11:29 Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010*'Πρόστιμο ρεκόρ «κερδίζει» Σουηδός οδηγός για 290 χλμ. την ώρα
Σουηδός οδηγός που «πιάστηκε» να οδηγεί με 290 χλμ. την ώρα στην Ελβετία μπορεί να έχει τη «χαρά» να λάβει το υψηλότερο πρόστιμο που έχει επιβληθεί ποτέ παγκοσμίως, ύψους ενός εκατ. δολαρίων.
Ο 37χρονος ξεπέρασε το όριο ταχύτητας κατά 170 χλμ. την ώρα με την σπορ Mercedes του. ** Σύμφωνα με τον ελβετικό νόμο, το πρόστιμο καθορίζεται με βάση την οικονομική ευχέρεια του οδηγού και την ταχύτητα που καταγράφηκε**.
Τον Ιανουάριο, επιδόθηκε πρόστιμο 290.000 δολαρίων σε Ελβετό οδηγό, ύψος ρεκόρ μέχρι στιγμής.
Εκπρόσωπος τύπου της τοπικής αστυνομίας δήλωσε για το πρόσφατο περιστατικό ότι 'τίποτα δεν μπορεί να δικαιολογήσει την ταχύτητα των 290 χλμ. ανά ώρα'. 'Χρειάζονται 500 μέτρα για να σταματήσει κανείς', πρόσθεσε ο ίδιος.
Η Mercedes SLS AMG του Σουηδού κατασχέθηκε και ενδέχεται να υποχρεωθεί να καταβάλει ημερήσιο πρόστιμο 3.400 δολαρίων για 300 ημέρες.'*Δε γνωρίζω αν το περιστατικό έχει αναφερθεί ξανά στο φόρουμ, θα έπρεπε όμως το ίδιο να ισχύει και εδώ, ωστέ να 'τσούζει' σε όλους το ίδιο το πρόστιμο. Βέβαια το τι δηλώνει στην εφορία ως εισόδημα ο Νεοέλληνας είναι ένα άλλο θέμα. Πάλι οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι θα την πλήρωναν...
http://uk.cars.yahoo.com/12082010/36/sw ... ine-0.html
Kαι πως ξερει η Ελβετικη δικαιοσυνη τα εισοδηματα ενος Σουηδου; -
Δηλαδή αν ήταν ένας άνεργος που έχει φτιάξει δράκο με εξαρτήματα από συνεργεία φίλων δεν θα πλήρωνε τίποτα;
Ο Ελβετικός νόμος μου φαίνεται βλακώδης, έχει ξεπεράσει κάθε όριο λογικής.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δηλαδή αν ήταν ένας άνεργος που έχει φτιάξει δράκο με εξαρτήματα από συνεργεία φίλων δεν θα πλήρωνε τίποτα;Ο Ελβετικός νόμος μου φαίνεται βλακώδης, έχει ξεπεράσει κάθε όριο λογικής.
Υποθέτω ότι υπάρχει ένα κατώτατο ποσό ανά παράβαση κι ένα ποσοστό επί του ετήσιου εισοδήματος ανά παράβαση και ότι ο παραβάτης πληρώνει το υψηλότερο από τα δύο.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δηλαδή αν ήταν ένας άνεργος που έχει φτιάξει δράκο με εξαρτήματα από συνεργεία φίλων δεν θα πλήρωνε τίποτα;Ο Ελβετικός νόμος μου φαίνεται βλακώδης, έχει ξεπεράσει κάθε όριο λογικής.
Λοκικα το προστιμο θα ξεκιναει απο μια κατωτατη τιμη κ θα αυξανει αναλογα με το εισοδημα του παραβατη. Ετσι αποφευγονται συμπεριφορες του τυπου 'και να με γραψουν τι εγινε, 300 ευρω ειναι το προστιμο' απο τους εχοντες. Αν το προστιμο ηταν 30.000 ευρω θα το σκεφτοταν παραπανω πιστευω. Το προστιμο υπαρχει για να σε αποτρεπει απο το να παρανομησεις, αν το κοστος του ειναι πολυ μικρο για αυτον που παρανομει, τοτε προφανως χανει την αξια του και δεν εχει λογο υπαρξης.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ότι θα σου έρθουν, θα σου έρθουν. Δεν τη γλυτώνεις. Οπότε όλα εξαρτώνται από το αν νομίζεις ότι σε συμφέρει να πληρώσεις 2-3-4 χρόνια αργότερα ολόκληρη την κλήση αντί της μισής μέσα στις 10 πρώτες ημέρες
Εχω κλησεις που πανε πισω 10-15 χρονια,οποτε ακομα και αν καποτε καποια βρει τον δρομο της,ε ας την πληρωσω.Γενικα το κρατος ειναι μπουρδελο και επιβραβευει οσους το γραφουν στα παλαια του τα υποδηματα.
Αντιθέτως εμένα μου έρχονται από το πουθενά κλήσεις. Έλαβα πέρσι κλήση του 2005 στη Σαντορίνη, στην οποία είχα πάει το 2001 και το 2007 ΧΩΡΙΣ αυτοκίνητο...!!!
Ευχαριστώ.
και τα δυο επιβεβαιώνουν τον τίγρη 'το κρατος ειναι μπουρδέλο'
απ όσο γνωρίζω σε φίλους έχουν ζητηθεί από τις ΔΟΥ να πληρώσουν παλιές ξεχασμένες κλήσεις...
-
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
και τα δυο επιβεβαιώνουν τον τίγρη 'το κρατος ειναι μπουρδέλο'
απ όσο γνωρίζω σε φίλους έχουν ζητηθεί από τις ΔΟΥ να πληρώσουν παλιές ξεχασμένες κλήσεις...
Για το λόγο αυτό όταν έρχονται συστημένα γράμματα και δεν περιμένουμε από κάποιον ένα απλά δεν τα παραλαμβάνουμε.
-
Mε την ίδια λογική του πρόστιμου ανάλογα με τα εισοδήματα, θα έπρεπε να είναι και οι τιμές των προϊόντων έμμεσης φορολογίας, πχ τσιγάρα, φτηνότερα για τους υπαλλήλους των 700€ πολλαπλάσια τιμή για τον επιχειρηματία με το κότερο και τη βίλλα, αν θέλουνε να έχουν ισοτιμία και ισοπολιτεία.
-
Με έχουν γράψει στη Φινλανδία (περιφερειακός του Ελσίνκι) με τον τρόπο που αναφέρθηκε παραπάνω:
108 χλμ. αντί ορίου 80, νύχτα, αραιή κίνηση. Στη νησίδα μεταξύ των 2 ρευμάτων αστυνομικός με φωσφορίζον γιλέκο και φωτιζόμενο μπαστούνι (που στην ευχή ήταν το ραντάρ, ούτε που το είδα) κάνει νόημα να πάω στην άκρη. Σταματάω και 'περάστε' μου λένε 'στο περιπολικό'. Κάθομαι πίσω χωρίς χειροπέδες . Ευγενέστατοι αστυνομικοί, μιλάνε Αγγλικά και αρχίζουν οι ερωτήσεις:
- Τι δουλειά κάνετε ?
- Είστε παντρεμένος ?
- Εχετε παιδιά ?
- Πόσα χρήματα βγάζετε το χρόνο (στο σημείο αυτό, 'ψυλλιασμένος' από το όλο σκηνικό, είπα το 1/3 από τα πραγματικά Φαντάζομαι ένα τέτοιο ψέμα προς την Αστυνομία, τον υπέρτατο εκπρόσωπο του κράτους-πατερούλη, είναι αδιανόητο σε έναν βορειοευρωπαίο, αντιθέτως αυτονόητο στους υπηκόους του κράτους-μπουρδέλου μας )
Οπότε, με αυτά, και συνυπολογίζοντας:
ο Οτι ήταν νύχτα (malus points)
o Οτι η παράβαση δεν ήταν επικίνδυνη (!) (bonus points) με βάση την κίνηση στο δρόμο κοκ.
ο Οτι δεν έβρεχε (bonus points)τρεις το λάδι, τρεις το ξύδι, μου δείχνουν κάτι πίνακες που έχουν και στο κομπιουτεράκι (πως πάει το ανέκδοτο με τον παπά-εξομολογητή 'τέκνο μου δε το βάζεις λίγο ακόμα γιατί μου βγάζει δεκαδικό' ) αποτέλεσμα 959 φινλανδικά μάρκα (57000 δρχ. το 2001) πληρωτέα στο τοπικό ταχυδρομείο την άλλη μέρα το πρωί.
Τα πλήρωσα και τέλος (αλλιώς αμφιβάλλω ότι θα μπορούσε να ξαναπάω στη Φινλανδία).
Αντιθέτως εδώ στην Ελλάδα πέρισι που με ξαναέγραψαν μετά από το 2001 στη λίμνη Κερκίνη με 99 με όριο 50 (είσοδος χωριού), αφού μου έκαναν κύρηγμα 10 λεπτά (από το 'μην τρέχετε' μέχρι 'θα μπορούσαμε να σας πάρουμε τις πινακίδες'), στο τέλος μου έγραψαν 68 (= €20 πρόστιμο, τα οποία επίσης πλήρωσα). Ενδεικτικό της αντιμετώπισης των 2 κρατών.
Και ένα τελευταίο, πριν 15 μέρες στην ευθεία της Σούρπης, όπου στη στήνουν συχνά (αλλά είναι πολύ καλή για έλεγχο τελικής ταχύτητας ) πήγαινα με 140 κοντεράτα (= ~130 πραγματικά) και χαλαρά δεξιά πίσω από ένα φορτηγό, βγάζω φλας να το προσπεράσω και βλέπω με την άκρη του ματιού μου να βγαίνει να με σταματήσει. Γιατί, δεν το κατάλαβα, εννοείται όμως ότι τον αγνόησα και συνέχισα κανονικά (για να σταματήσω εκεί, όντας αριστερά και με φορτηγό δεξιά μου, έπρεπε να θέσω σε κίνδυνο την οικογένειά μου, που δεν το κάνω για κανέναν )
-
Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει ένα ανώτατο όριο στο πρόστιμο. Αυτό θα μπορούσε να είναι λόγου χάρη €50.000 που ασφαλώς θα τσούξει όσο πλούσιος και να είσαι. Το να πάρεις από κάποιον €1.000.000 επειδή είχε να στα δώσει δεν είναι παραδειγματισμός, είναι καθαρά κλοπή από ένα κράτος που βρήκε την ευκαιρία να γεμίσει τα ταμεία του.
Αν πράγματι ως κράτος θεωρείς την παράβαση 'εγκληματική', αφαίρεσε τους για πάντα την δυνατότητα να οδηγούν στην χώρα σου, ή στείλε στη φυλακή όλους όσους παραβιάζουν το όριο πάνω από 70%. Διαφορετικά, με την ίδια λογική, να αρχίσουμε να βάζουμε οικονομικές διαβαθμίσεις και σε άλλα εγκλήματα, π.χ. στις δολοφονίες. Εγώ που είμαι μέσου εισοδήματος να μπορώ να σκοτώσω κάποιον και να καθαρίσω με 10 χήνες. Ο γείτονας μου -που είχε την Sprider- με €1 μύριο και ένα φιλαράκι που μόλις απολύθηκε από το δημόσιο με €500.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Mε την ίδια λογική του πρόστιμου ανάλογα με τα εισοδήματα, θα έπρεπε να είναι και οι τιμές των προϊόντων έμμεσης φορολογίας, πχ τσιγάρα, φτηνότερα για τους υπαλλήλους των 700€ πολλαπλάσια τιμή για τον επιχειρηματία με το κότερο και τη βίλλα, αν θέλουνε να έχουν ισοτιμία και ισοπολιτεία.το θέμα είναι ότι τα τσιγάρα του βαρδηνογιάννη τα αγοράζει ο φιλιπινέζος των 600 €....
-
Δε πιστεύω πως υπάρχει συσχέτιση ανάμεσα στο κόστος αγοράς ενός προϊόντος και σε ένα πρόστιμο. Για πιο λόγο κάποιος που έχει λεφτά να μην μπορεί να αγοράσει ότι θέλει; Το πρόστιμο όμως μπαίνει για να σε αποτρέπει από το να κάνεις μια παράβαση. Άλλο πράγμα να πει κάποιος πως αυτό το προϊόν κάνει 300 Ευρώ σιγά το πράγμα ας το αγοράσω, και άλλο να πει 300 Ευρώ πρόστιμο, ας παρανομήσω δεν έγινε και τίποτα. Στη δεύτερη περίπτωση η λογική του προστίμου έχει χαθεί.
Αν το μέγιστο πρόστιμο ήταν 10 Ευρώ πόσοι οδηγοί θα λογάριαζαν τα πρόστιμα; Θα έλεγες και να με γράψουν δεν έγινε και τίποτα, μπορώ να κάνω ότι θέλω (Φυσικά η συγκεκριμένη ερώτηση έχει ακαδημαικό ενδιαφέρον στην περίπτωση μας, μιας και στην χώρα μας δεν υπάρχει αστυνόμευση! ).
Όσο για το μέγιστο όριο στην τιμή του προστίμου, θα συμφωνήσω με τον Χρήστο. Δεν υπάρχει λόγος να χρεώσεις 1.000.000 Ευρώ τον άλλο. Απαγόρευσε του την είσοδο στη χώρα (αν και δεν βλέπω να ξαναγυρνά αυτός!), αφαίρεση διπλώματος, κλπ). -
πάντως στα νιάτα μου θυμάμαι ότι η χώρα θύμιζε γιουγκοσλαβία...όπου και να έκανες παρανομία κάποιος τροχαίος θα βρισκόταν να σε γράψει...
πως γίνεται τα όργανα (προσωπικό) να πολλαπλασιάστηκαν, η τεχνολογία να καλπάζει και να μην συναντάς πουθενά τροχονόμο...+ την πρόσληψη δημοτικής αστυνομίας για γράψιμο σε παράνομα σταθμευμένα...
σε κάποια αναφορά του υφυπουργού έφθασαν τις 75000 οι ένστολοι...άρα μιλάμε για κάποιες χιλιάδες στην θεσσαλονίκη...αν γυρίσεις όλη την πόλη δεν θα συναντήσεις στους δρόμους, παρά κάποιες δεκάδες....οι υπόλοιποι τι κάνουν που παίρνουν και επίδομα έγκαιρης προσέλευσης???
θέλω να καταλήξω στο ότι αφού πληρώνουμε που πληρώνουμε τόσους ένστολους γιατί να είναι τόσο μεγάλα τα πρόστιμα...ας δουλέψουν για να περιοριστεί η παραβατικότητα ακόμη και με χαμηλά πρόστιμα...
πχ η προσαρμογή των δικυκλιστών στο κράνος δεν έγινε μόνο με την απογείωση του πρόστιμου αλλά με την αστυνόμευση... -
Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης - Λ.Ε.Α. / 'Φτερωτή κλήση'
[...]
Kράτησα αυτή την ανάρτηση τόσο καιρό , για να σας διηγηθώ κάποια στιγμή , μια ιστορία . Τώρα που θα'ναι το τελευταίο Σαββατοκύριακο που οι περισσότεροι θα πάτε κάπου διήμερο για καλοκαιράκι και οι περισσότεροι (τελευταίοι) θα επιστρέψετε στο κλινόν άστυ , είναι και η κατάλληλη στιγμή .
Πριν μερικά χρόνια , όσο υπηρετούσα ακόμη στην Τροχαία της Αττικής Οδού , μας έδωσε απογευματάκι το Κέντρο μας ένα Τροχαίο , ανάμεσα λέει στη Μαγούλα και στα διόδια Ρουπακίου προς Αεροδρόμιο ρεύμα , με όχημα που φλέγεται και άτομο εντός . Κινητοποιούμαστε φυσικά πολλοί σταθμοί , Πυροσβεστική , Ε.Κ.Α.Β. κλπ . Φτάνει πρώτο το δίκυκλό μας και μας αναφέρει πως όντως ένα Ι.Χ.Ε. καίγεται και υπάρχει άτομο εντός...
Τί είχε γίνει ?
Ένα Ι.Χ. κινείται μάλλον αργά , συνεχώς στην αριστερή και τον προσπερνάει μια γυναίκα (?!) από δεξιά , μάλλον απότομα και με τσαμπουκά και ξαναμπαίνει στην αριστερή , το ίδιο απότομα.. Τσατίζεται ο πρώτος οδηγός και ξεκινάνε εν κινήσει , τη λογομαχία , τα κωλοδάχτυλα , τις ύβρεις , τις απειλές , ώσπου τελικά την κλείνει και ακινητοποιούνται εν μέσω Αττικής Οδού ! Αυτή στην αριστερή και αυτός διαγώνια , μεσαία και αριστερή !
Στο συγκεκριμένο σημείο , μέχρι και λίγο πριν τα διόδια , υπάρχουν δύο (2) λωρίδες κυκλοφορίας , η λωρίδα έκτακτης ανάγκης , και δεξιά της ο αγωγός ομβρίων υδάτων , πλάτους δύο (2) μέτρων ..
Σταματά ένας πίσω τους , και τους λέει 'μα καλά ρε παιδιά , κάθεστε μαλώνετε μες τη μέση του δρόμου , πάρτε τα αυτοκίνητά σας κλπ' . Και εκείνη τη στιγμή....
έρχεται ένας από πίσω του , συγκρούεται σφοδρότατα πίσω δεξιά (ντεπόζιτο) με το Ι.Χ. του , αυτό προσκρούει στα άλλα δύο , από τα οποία το ένα το εκσφενδονίζει αριστερά και καταλήγει όρθιο (?!) στο τοιχείο και το έταιρο δεξιά , το οποίο καταλήγει στη Λ.Ε.Α. , να 'κοιτά' αντίθετα .
Καθώς φτάναν οχήματα στον τόπο του ατυχήματος , δεν είχαν που να πάνε και δημιουργήθηκε ουρά.. Με το που δημιουργήθηκε ουρά , κάποιος έκανε την αρχή και μπήκε στη Λ.Ε.Α. και με το που έφτασε αυτός ο @!%&! με όσους #$!@%! τον ακολουθήσανε , στον τόπο του ατυχήματος , πάλι δεν είχαν που να πάνε . Με το που δημιουργήθηκε και 'κει ουρά (3 λωρίδων πια) , κάποιοι @#$%&^@#! ξεκίνησαν να κινούνται στον βατό , αγωγό ομβρίων υδάτων..! Έτσι μέσα σε 4-5 λεπτά από το ατύχημα , είχε δημιουργηθεί ουρά χιλιομέτρων μήκους , τεσσάρων λωρίδων πλάτους , ενώ υπήρχαν κανονικά οι δύο λωρίδες κυκλοφορίας και η Λ.Ε.Α. ...
Αποτέλεσμα ? Όταν φτάσαμε εμείς με το Ανακριτικό , 10-12 λεπτά μετά το ατύχημα , αναστρέψαμε από τη Μαγούλα και με το που μπήκαμε Αττική Οδό εγκλωβιστήκαμε...Ελίχθηκα για 100-200 μέτρα και τελικά στάθμευσα (?!) το Ανακριτικό , πήραμε ό,τι μπορούσαμε να κουβαλήσουμε από αυτά που έπρεπε και περπατήσαμε (?!) γύρω στα 500-600 μέτρα μέχρι το σημείο του ατυχήματος , όπου υπήρχε ένα αυτοκίνητο να μισοκαίγεται ακόμη , ένας καμμένος άνθρωπος μεσα και 2 τραυματίες...
Η Πυροσβεστική δε μπορούσε να έρθει , Ασθενοφόρο δε μπορούσε να έρθει , έτσι τα βάλαμε να έρθουν αντίθετα (?!) από τα διόδια Ρουπακίου...
Και τελικά , αυτός που συγκρούστηκε με το όχημα αυτού που κάηκε (αυτού που έλεγε στους άλλους να φύγουν..) , ήταν χρήστης ναρκωτικών και είχε κάνει χρήση λίγη ώρα πριν....Τα συμπεράσματα δικά σας .
**Και για όσους δε σκέφτονται τις συνέπειες των πράξεών τους απλά σεβούμενοι το Νόμο και τους συνανθρώπους τους , να τους συστήσω στην έννοια της 'φτερωτής κλήσης' , ώστε τουλάχιστον να φοβούνται.
'Φτερωτή κλήση' , είναι η κλήση που γραφεται 'στο φτερό' , στα γρήγορα δηλαδή .
Σημαίνει πως ένας Αστυνομικός , είτε σε Υπηρεσία είτε όχι , απλά σου παίρνει την πινακίδα αφού εχεις κάνει κάποια παράβαση , βεβαιώνει με την ησυχία την κλήση στο Τμήμα και στη στέλνει σπίτι (του ιδιοκτήτη) , μέσω του τοπικού Τμήματος Τάξης , μαζί με την απόφαση για αφαίρεση όποιων στοιχείων προβλέπεται να αφαιρεθούν (προσκομιστούν πια) .
Χωρίς φωνές , χωρίς δράματα , χωρίς 'θα σου κάνω θα σου ράνω' , χωρίς 'κι αυτούς γιατί δε τους σταματάς' , χωρίς 'ξέρεις ποιος είμαι εγώ' ...Αυτή τη μέθοδο χρησιμοποιούν στις Τροχαίες Αυτοκινητοδρομων και στην Τροχαία της Αττικής Οδού για να πατάξουν το φαινόμενο της παραβίασης της Λ.Ε.Α. Επειδή η παραβίασή της γίνεται από εκατοντάδες αυτοκίνητα κάθε φορά , δε μπορούν να σταματάνε όλα τα αυτοκίνητα ή έστω ένα-ένα κάθε φορά (κάτι που εφαρμόζεται , αλλά δημιουργείται επιπλέον συμφόρηση από αυτους που χαζεύουν , αποφεύγεται) , είτε κινούμενοι με συμβατικά οχήματα είτε σταθμευμένοι με τα έγχρωμα περιπολικά στη Λ.Ε.Α. , σημειώνουν εκατοντάδες αριθμούς κυκλοφορίας , κυρίως Παρασκευές και Κυριακές , οχημάτων που παραβίασαν τη Λ.Ε.Α. ..**
Έχω ακούσει μάλιστα από συνάδελφο (...) , ότι κάθε Κυριακή επιστρέφοντας από το χωριό , παραβίαζε τη Λ.Ε.Α. επειδή δε μπορούσε λέει να ακούει τα παιδιά (...) , πιστεύοντας πως ακόμα και να τον σταματήσουν , κατά πάσα πιθανότητα θα τη γλύτωνε . Τώρα όμως λέει , με τις 'φτερωτές' , θα μου έρθει κατευθείαν σπίτι λέει και δε θα μπορώ να κάνω τίποτα, οπότε πάω κανονικά στη λωρίδα μου , λέει...
Βλέπετε συνελληνάρες μου , ο φόβος φυλάει τα έρμα..
Τελειώνω λέγοντας πως η ποινή για την παραβίαση της Λ.Ε.Α. είναι
200 'Εουρος πρόστιμο, με 5 πόντους στο δίπλωμα και 20 μέρες αφαίρεση διπλώματος , άδειας και πινακίδων...Άντε , καλή επιστροφή και με προσοχή....
Υπάρχει περίπτωση να ισχύει το υπογραμμισμένο; Λίγο σε urban legend που φέρνει.
-
ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΕΝΤΟΛΕΣ, οσο πιο ευγενικα μπορω να το αποκαλεσω...Δεν στεκει κληση για 'κινητη' παραβαση (δηλαδη οχι για παρκαρισμα, οπου ο οδηγος ειναι αποντας) χωρις τα στοιχεια του οδηγου. Δεν προβλεπεται στον ΚΟΚ κ δεν στεκει νομικα πουθενα, ακριβως (ΚΑΙ) γιατι αν εστεκε τοτε ο καθε μπατσος-φοροεισπρακτορας θα μπορουσε παιζοντας ΛΟΤΤΟ με τις πινακιδες, να γεμιζει μπλοκακια με κλησεις ωστε να δειχνει εργο.
-
Kαι τότε πως στέκουν οι βεβαιώσεις από κάμερες σε λεωφορειολωρίδες;
-
Με το να προβλεπονται ρητως (αυτες ΚΑΙ ο τροπος βεβαιωσης, οτι δηλαδη γινεται με ταυτοποιηση του οδηγου υστερα) μεσα στον ΚΟΚ. Ενω το αλλο ειναι ανεκδοτο να το συζηταμε κιολας.
-
Δηλαδή ο τροχονόμος δεν μπορεί να βεβαιώσει παράβαση ενός οδηγού, που δεν τον σταμάτησε για τον οποιοδήποτε λόγο..; (π.χ πέρασε με κόκκινο, και το περιπολικό κόλλησε στην κίνηση)
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Δηλαδή ο τροχονόμος δεν μπορεί να βεβαιώσει παράβαση ενός οδηγού, που δεν τον σταμάτησε για τον οποιοδήποτε λόγο..; (π.χ πέρασε με κόκκινο, και το περιπολικό κόλλησε στην κίνηση)Νομιμα, οχι βεβαια. Το οτι αμα γουσταρει μπορει να γραψει οτι γουσταρει, σε αυτη την χωρα, δεν χρειαζεται να το συζητησουμε. Εχει γινει κιολας, με γνωστο μου μπατσο, ο οποιος ηξερε προσωπικα τον οδηγο, στο Ναυπλιο, κ το εχω αναφερει εδω μεσα. Αλλα αυτο εγινε μια φορα κ πηγε κ τον βρηκε ο ιδιος, με απειλη του τυπου 'παρε κ πληρωσε την κληση για να μην σε κυνηγαω καθε μερα'.
Το οποιο απεχει παρα πολυ απο το να γινεται σε συνεχη βαση κατι τετοιο κ ταχυδρομικα.
Το να βρει τα στοιχεια του ιδιοκτητη κ να τα συμπληρωσει εκ των υστερων, σαφως κ ειναι ΕΦΙΚΤΟ, αυτο δεν το κανει κ συννομο. Απο την μια ομως δεν προβλεπεται να 'πηγαινει η κληση στο σπιτι' αν δεν αφορα φωτοκληση, απο την αλλη το να μαντευεις οτι ο ιδιοκτητης ηταν κ ο οδηγος ενεχει κινδυνο για τον μπατσο ο οποιος ψευδως λεει οτι σταματησε επ'αυτοφωρω τον οδηγο (αφου 'τηλε-κληση' περαν των ρανταρ δεν στεκει) κ βεβαιωσε την κληση με τα στοιχεια του.
Αν πχ εγω ελειπα στο εξωτερικο εκεινη την μερα (ευκολα αποδεικνυομενο), τοτε τι θα κανει?
Για αυτο σου λεω, παπαρια μεντολες.
-
Ρε παιδια με αφορμη μια συζητηση που ειχαμε σε μια παρεα χθες θα ηθελα να μου πειτε τι ξερετε επι του θεματος.
1)Εστω οτι κινουμε σε ενα δρομο σχετικα ταχειας κυκλοφορειας(οχι στενο) κατω απο το οριο,ας πουμε 40 και πεταγετε καποιος(παιδακι-γιαγια-junkie κλπ) απο το πεζοδρομιο,και φρεναρω αλλα τελικα τον κανω κρεας,τι θα γινει μετα?
2)Αναλογο ερωτημα σε περιπτωση που ειναι ποδηλατο,ακουγονταν αποψεις οτι το ποδηλατο ειναι νομικα περιπου σαν πεζος(απο την αποψη οτι ειναι ευάλωτος).
3)Ιδιες περιπτωσεις με 1-2 αλλα σε εθνικη οδο
4)εσεις τι θα προτιμουσατε να κανετε,να αποφυγετε τον ηλιθιο πεζο-ποδηλατη που ειναι παρανομος και να καρφωθητε σε παρκαρισμενα,να αλλαξετε λωριδα χωρις να κοιταξετε(με προφανη κινδυνο να σβουριξετε η να κοπανησετε τον διπλα) η απλα θα φρεναρετε οσο μπορειτε και θα τον κανετε κιμα?(εγω επελεξα το 2).
Ενας απο την παρεα για να αποφυγει μηχανακι που μπηκε σε μονοδρομο το εριξε σε παρκαρισμενο,εβαλε απο τη τσεπη του κανα χιλιαρικο και το μηχανακι πατησε γκαζι και εφυγε.Αλλος πηγε να στριψει και εκεινη την ωρα αποφασισε να τον προσπερασει ποδηλατο και τον εριξε και βγηκε και φταιχτης.
Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.