-
Μονο στρογγυλα???Θελουν και κανα καντιλακι μεσα? Γιατι δεν κανεις κανα σχεδιο με τα φωτα μεσα απο εκεινο το ανοιγμα οπως το original? Ισως στο σχεδιο που εκανες να μην εβαζες στρογγυλα φλας αλλα ορθογωνια.
-
http://www.carbodydesign.com/archive/2010/08/drive-by-scott-robertson/
Επανέρχομαι σε ένα παλιό μου έργο...
Μήπως κανένας σας από το ΕΜΠ το έχει δει πουθενά στις εγκαταστάσεις του?
Πολύ θα ήθελα να μάθω την τύχη του -
Για πολλά χρόνια ήταν στριμωγμένο σε μία γωνία κοντά στις γενικές έδρες σε μάλλον κακή κατάσταση. Έχω καιρό όμως να περάσω από εκεί, νομίζω το είχαν πάρει.
Θες να μας πεις δυο λόγια για το project αυτό? Όποτε το έβλεπα πάντα είχα την περιέργεια !
Δεν γνώριζα πως είναι δικό σου αν και είχα καταλάβει πως είναι κάποιου από τους 'φιναλίστ' του διαγωνισμού του '89 -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για πολλά χρόνια ήταν στριμωγμένο σε μία γωνία κοντά στις γενικές έδρες σε μάλλον κακή κατάσταση. Έχω καιρό όμως να περάσω από εκεί, νομίζω το είχαν πάρει.Θες να μας πεις δυο λόγια για το project αυτό? Όποτε το έβλεπα πάντα είχα την περιέργεια !
Δεν γνώριζα πως είναι δικό σου αν και είχα καταλάβει πως είναι κάποιου από τους 'φιναλίστ' του διαγωνισμού του '891989-1990 η εταιρία Πρωτοκατασκευαστική ΕΠΕ , μετά την παρουσίαση του Seat Ibiza cabrio και μερικών άλλων μετασκευών σε αυτοκίνητα ενοικιάσεων , προχωρά στην υλοποίηση ενός ΠΑΒΕ σε συνεργασία με το ΕΜΠ και με τίτλο 'Ανάπτυξη υπολογιστικού προγράμματος για τη σχεδίαση αμαξωμάτων'.
Οι καθηγητές που συνεργάστηκαν εκείνη την περίοδο ήταν οι κ.κ Κανάραχος , Σπέντζας και Μπεργελές.
Σχεδιάσθηκε και υπολογίσθηκε το σωληνωτό πλαίσιο και το αμάξωμα (το οποίο θα κατασκευάζονταν από Fiberglass).
Για τις ανάγκες της μελέτης στην αεροδυναμική σήραγγα κατασκευάσθηκαν 2-3 μακέτες σε κλίμακα 1:4 από τον τεχνίτη κο. Μαργαρώνη.Το μοντέλο έδωσε ένα πολύ χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης της τάξεως του 0,26 ενώ παράλληλα είχε και πολύ μικρή μετωπική επιφάνεια (αντίστοιχη μιας 928).
Στα τέλη του 90 αρχές 91 πάρθηκε η απόφαση να κατασκευασθεί και ένα μοντέλο σε κλίμακα 1:1 με σκοπό να υποβληθεί και ένα δεύτερο ΠΑΒΕ που θα αφορούσε την βιομηχανοποίηση του μοντέλου.
Δυστυχώς , εσωεταιρικά προβλήματα δεν επέτρεψαν την εξέλιξη αυτού του έργου. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Για πολλά χρόνια ήταν στριμωγμένο σε μία γωνία κοντά στις γενικές έδρες σε μάλλον κακή κατάσταση. Έχω καιρό όμως να περάσω από εκεί, νομίζω το είχαν πάρει.
Θες να μας πεις δυο λόγια για το project αυτό? Όποτε το έβλεπα πάντα είχα την περιέργεια !
Δεν γνώριζα πως είναι δικό σου αν και είχα καταλάβει πως είναι κάποιου από τους 'φιναλίστ' του διαγωνισμού του '891989-1990 η εταιρία Πρωτοκατασκευαστική ΕΠΕ , μετά την παρουσίαση του Seat Ibiza cabrio και μερικών άλλων μετασκευών σε αυτοκίνητα ενοικιάσεων , προχωρά στην υλοποίηση ενός ΠΑΒΕ σε συνεργασία με το ΕΜΠ και με τίτλο 'Ανάπτυξη υπολογιστικού προγράμματος για τη σχεδίαση αμαξωμάτων'.
Οι καθηγητές που συνεργάστηκαν εκείνη την περίοδο ήταν οι κ.κ Κανάραχος , Σπέντζας και Μπεργελές.
Σχεδιάσθηκε και υπολογίσθηκε το σωληνωτό πλαίσιο και το αμάξωμα (το οποίο θα κατασκευάζονταν από Fiberglass).
Για τις ανάγκες της μελέτης στην αεροδυναμική σήραγγα κατασκευάσθηκαν 2-3 μακέτες σε κλίμακα 1:4 από τον τεχνίτη κο. Μαργαρώνη.Το μοντέλο έδωσε ένα πολύ χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης της τάξεως του 0,26 ενώ παράλληλα είχε και πολύ μικρή μετωπική επιφάνεια (αντίστοιχη μιας 928).
Στα τέλη του 90 αρχές 91 πάρθηκε η απόφαση να κατασκευασθεί και ένα μοντέλο σε κλίμακα 1:1 με σκοπό να υποβληθεί και ένα δεύτερο ΠΑΒΕ που θα αφορούσε την βιομηχανοποίηση του μοντέλου.
Δυστυχώς , εσωεταιρικά προβλήματα δεν επέτρεψαν την εξέλιξη αυτού του έργου.Για δώσε και άλλα στοιχεία πολύ ενδιαφέρον ακούγεται !!! Ο δικός σου ρόλος? Έχουν παρουσιαστεί επίσημα στοιχεία απο την προσπάθεια?
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Για δώσε και άλλα στοιχεία πολύ ενδιαφέρον ακούγεται !!! Ο δικός σου ρόλος? Έχουν παρουσιαστεί επίσημα στοιχεία απο την προσπάθεια?
Επίσημα στοιχεία πρέπει να είναι η μελέτη της αεροδυναμικής (πτυχιακή εργασία) που έγινε από τον (φοιτητή τότε) κο. Ρώσση Κυριάκο και όλος ο φάκελος των υπολογισμών και των αναλύσεων του σωληνωτού πλαισίου.
Η δική εμπλοκή ως προσωπικό στην Πρωτοκατασκευαστική ήταν ο σχεδιασμός του αμαξώματος , το packaging , η εποπτεία της κατασκευής των μακετών υπό κλίμακα και όλη η δουλειά για την κατασκευή του μοντέλου 1:1.
(άλλες εποχές -ρομαντικές ίσως- όπου υπήρξε μια καλή ευκαιρία για την ανάπτυξη μιας μικρής εταιρίας κατασκευής ειδικών οχημάτων , δυστυχώς πήγε άπατη). -
Μερικά γρήγορα σκίτσα εν ώρα εργασίας......
-
το δευτερο ωραιο αγριεμενο
-
Χάρηκα πολύ που επέστρεψε ο Κωνσταντίνος στα σχέδια, πρέπει να φαίνεται ποιος είναι το αφεντικό εδώ Επειδή σας είδα τους υπόλοιπους να κάνετε ρετρό είπα να μπω και εγώ στο παιχνίδι με ένα σκίτσο, δεν με ικανοποιεί βέβαια πολύ αλλά είναι ακόμα καλοκαίρι
Uploaded with ImageShack.us
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Επίσημα στοιχεία πρέπει να είναι η μελέτη της αεροδυναμικής (πτυχιακή εργασία) που έγινε από τον (φοιτητή τότε) κο. Ρώσση Κυριάκο και όλος ο φάκελος των υπολογισμών και των αναλύσεων του σωληνωτού πλαισίου.
.αμα λεμε για τον ιδιο Ρωσση Κυριακο ειναι στο τει πειραια
θα τον ρωτησω απο σεπτεμβριο -
Ο χρήστης Thanas_4 έγραψε:
Χάρηκα πολύ που επέστρεψε ο Κωνσταντίνος στα σχέδια, πρέπει να φαίνεται ποιος είναι το αφεντικό εδώ Επειδή σας είδα τους υπόλοιπους να κάνετε ρετρό είπα να μπω και εγώ στο παιχνίδι με ένα σκίτσο, δεν με ικανοποιεί βέβαια πολύ αλλά είναι ακόμα καλοκαίριUploaded with ImageShack.us
ωραιιιος
το εργοστασιο της Morgan
http://izismile.com/2010/08/06/how_morg ... _pics.html -
Έκανα και εγώ σήμερα , εν ώρα φαγητού , ένα γρήγορο σκίτσο . Ιδού
http://4.bp.blogspot.com/_J11Bp5MXBqE/T ... 00/IMG.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Vengas , θα ανεβάσεις σχέδιο για τον ρετρό διαγωνισμό τελικά ? -
Ο χρήστης conmarap έγραψε:
Vengas , θα ανεβάσεις σχέδιο για τον ρετρό διαγωνισμό τελικά ?
μπααα, δεν τα παω καλά με τα ρετρό, ολο μου ξέφευγε το σχεδιο και εμοιαζε σαν νεωτερο αυτοκίνητο τελείωσε και η προθεσμία
-
Ο χρήστης conmarap έγραψε:
Έκανα και εγώ σήμερα , εν ώρα φαγητού , ένα γρήγορο σκίτσο . Ιδού
http://4.bp.blogspot.com/_J11Bp5MXBqE/T ... 00/IMG.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Vengas , θα ανεβάσεις σχέδιο για τον ρετρό διαγωνισμό τελικά ?Πολύ καλό σχέδιο ! Χρειαζόμαστε μια kamal ρε γαμώτο αλλά αργεί ¨
Να ρωτήσω κάτι για τα morgan, ιδέα μου είναι ή το τελευταίο μοντέλο έχει μπροστινά φώτα από mini και πίσω από lancia thesis -
Ο χρήστης conmarap έγραψε:
Έκανα και εγώ σήμερα , εν ώρα φαγητού , ένα γρήγορο σκίτσο . Ιδού
http://4.bp.blogspot.com/_J11Bp5MXBqE/T ... 00/IMG.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Vengas , θα ανεβάσεις σχέδιο για τον ρετρό διαγωνισμό τελικά ?Ωραίο σκιτσάκι (μ αρέσει και η τεχνοτροπία) .
Δούλεψε λίγο ακόμα τις λεπτομέρειες καθώς και τις πλευρικές επιφάνειες να γίνουν πιο ξεκάθαροι οι όγκοι. -
thanas ναι και εγω αυτο σκεφτόμουν ειναι ακριβη η σχεδίαση και παραγωγή φώτων για τις μικρές μάρκες και παίρνουν από άλλα μοντέλα φωτιστικά σώματα...πχ H Diablo πρεπει να ειχε από ενα σπορ Νισσαν μπροστινά φώτα
δυστυχώς δεν εχω το σκάνερ και με το κινητό που εχω τώρα μαζί μου δεν έβγαλα καλές φωτο
-
ωπππ ξεχασα να βαλω τραγουδακι να μας βοηθήσει στην εμπνευση
http://www.youtube.com/watch?v=acKvD-C7 ... re=related -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
1989-1990 η εταιρία Πρωτοκατασκευαστική ΕΠΕ , μετά την παρουσίαση του Seat Ibiza cabrio και μερικών άλλων μετασκευών σε αυτοκίνητα ενοικιάσεων
καμια φοτο απο αυτα εχεις??
ωραιος κωσταντινε -
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
1989-1990 η εταιρία Πρωτοκατασκευαστική ΕΠΕ , μετά την παρουσίαση του Seat Ibiza cabrio και μερικών άλλων μετασκευών σε αυτοκίνητα ενοικιάσεων
καμια φοτο απο αυτα εχεις??
ωραιος κωσταντινεΤο Ibiza το βρήκα ολοκληρωμένο σχεδόν οταν πήγα , αλλά σίγουρα έχω κάποιες από τη δεύτερη δουλειά που αφορούσε τη μετασκευή του Golf II σε semi cabrio , αν τις βρω θα τις ανεβάσω.
-
Ο χρήστης conmarap έγραψε:
Έκανα και εγώ σήμερα , εν ώρα φαγητού , ένα γρήγορο σκίτσο . Ιδού
http://4.bp.blogspot.com/_J11Bp5MXBqE/T ... 00/IMG.jpg
[url=http://img828.imageshack.us/i/imgn.jpg/][/urlconmarap τι στυλο χρησιμοποιησες εδω?
Σχεδιασμός Αυτοκινήτου