-
Και είναι καλό τώρα το υδραυλικό τιμόνι σε τόσο μικρό αυτοκίνητο;;;
Πέρα από το ότι χάνεις πολύ σε feedback πάει και +0,5lt/100km η κατανάλωση....
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Και είναι καλό τώρα το υδραυλικό τιμόνι σε τόσο μικρό αυτοκίνητο;;;....Ναι. Ίσως και απο συνήθεια αλλά στο Micra που δεν έχει ... το 175άρη λάστιχο θέλει δύναμη για να στρίψει στο παρκάρισμα! Είναι κουραστικό ακόμα και σε αυτοκίνητα με μικρές διαστάσεις ελαστικών.
-
Ευκαιρία για γυμναστική!
Το παρκάρισμα αποτελεί το 1% του χρόνου που περνάς μέσα στο αυτοκίνητο
Από το escort mk4 πάντως που είχα δε μου έλειπε καθόλου το υδραυλικό τιμόνι, ίσα ίσα που είχα πλήρη αντίληψη του δρόμου η οποία μου λείπει τώρα. Από την άλλη επειδή οδηγώ σε επαρχιακό δίκτυο με πολλές στροφές χρειάζομαι περισσότερο το να αντιλαμβάνομαι το δρόμο και το αυτοκίνητο σε σχέση με κάποιον που οδηγεί εθνική
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Προτίμησα να το ξαποστείλω και να το αντικαταστήσω με τρένο. Δεν μου λείπει καθόλου
Εγώ έχω εμπειρία από το Ματιζ τελευταίας γενιάς. Συμπαθέστατο, αλλά ιδιαίτερα ευπαθές στην σκληρή χρήση!
πχ δεν είχε ποδιά στην μηχανή και αν το πήγαινες σε λασπωμένο δρόμο, μπούκωνε ο ανεμιστήρας του βεντιλατέρ!Το δίλημμα σ' αυτήν την κατηγορία είναι απλό: απω-ανατολίτικο που χαλάει πιο δύσκολα, αλλά αν χαλάσει τον ήπιες, ή ιταλικό που φτιάχνεται πάμφηνα;
Εγώ θα έπαιρνα Seicento, αλλά ΔΕΝ βγαίνει αυτόματο.
Αν ήθελα αυτόματο, θα έπαιρνα ...ό,τι έβρισκα σε καλή τιμή! Θέλει προσοχή και ψάξιμο όμως...Αυτό το ότι το Ιταλικό φτιάχνεται παμφθηνα , που το έχετε βρει ρε παιδιά ? έχετε υπ' όψιν σας πόσο κοστίζει το σετ ηλεκτρικού τιμονιού που συνήθως έχουν? Το οποίο είναι ζημιά όχι και τόσο ασυνήθιστη..
Το Seicento δεν έχει καν υδραυλικό ή ηλεκτρικό τιμόνι.
Τα Punto MK1 και Lancia Y έχουν υδραυλικό και εντελώς απροβλημάτιστο.Είχε κατά παραγγελία ηλεκτρικό, αλλά σπάνια το έβαζαν οι πελάτες, γιατί έχει πολύ μικρή κάστερ και είναι πανάλαφρο ακόμη και στο μη υποβοηθούμενο. Ο δε εγκέφαλος που το συνόδευε, εκτός του ότι έδινε μεταβλητή υποβοήθηση (βάραινε σταδιακά μετά τα 60χαω), διόρθωνε και ψαρέματα του τιμονιού σε μεγάλες ταχύτητες και wheel-locks σε περίπτωση υποστροφής. Παρέα ερχόταν και η γρήγορη κρεμαγιέρα των 3.2 στροφών. Όλα αυτά εν έτη 1998.
Στο προκείμενο, τόσων χρονών αυτοκίνητα, μόνο από πρώτο χέρι και νοικοκύρηδες ιδιοκτήτες, που τηρούσαν μιά στοιχειώδη συντήρηση και δεν αλλάζαν απλά λάδια μιά στα δυό χρόνια, υγρά φρένων όταν έσκαγε η τρόμπα και παραφλούο μόλις πιτσικάριζε η φλάντζα...
Αν βρεις Sporting σε καλή κατάσταση με κλειστά τα μάτια, αλλιώς Matizάκι. Alto και Vivio ούτε στην πεθερά μου δεν θα έδινα...
-
Παιδιά, ειλικρινά ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις..
βέβαια να πω την αλήθεια παραμπερδεύτηκα τελικά..Να πω ότι για τα 4 αυτοκίνητα που ανέφερα ένας σημαντικός λόγος είναι οι εξωτερικές διαστάσεις που είναι πολύ μικρές (~3,3 μέτρα). Είναι γεγονός ότι κ μένα με προβληματίζει το κατά πόσο είναι ασφαλή.
Βέβαια κ με το ατύχημα που είχα με το μηχανάκι φορούσα τα πάντα από εξοπλισμό (εκτός από προστατευτικό παντελόνι), δεν έτρεχα (40km/h) και έπαθα σοβαρή ζημιά σε χέρι κ κυρίως πόδι.. Πρώτο πέσιμο και χωρίς να φταίω.
Θα μου λείψει η ευκολία της μηχανής και το ότι μπορούσα να υπολογίζω το χρόνο που θέλω να πάω κάπου.
Το αυτοκίνητο που έχω είναι ΤΤ 225Q, το οποίο κ πουλάω για να πάρω κάτι με περισσότερους χώρους. Επειδή βλέπω όμως ότι δεν πουλιέται σε μια λογική τιμή κ ήδη έχω χάσει ένα τεράστιο ποσό από όταν το πήρα, θα προτιμούσα να το κρατήσω κ να πάρω το μικρό που σας λέω για να το παρκάρω άφοβα μέσα στην Αθήνα.Μια ακόμα ερώτηση: το seicento το 1100 το απλό τι διαφορές έχει από το sporting που είναι επίσης 1100;
Καίνε το ίδιο ή βγάζουν άλλους ίππους;Το ξέρω ότι με 3000 παίρνω miata για παιχνίδι, starlet πισωκίνητο για παιχνίδι επίσης και πολλά άλλα μεγαλύτερα κ καλύτερα αυτοκίνητα, αλλά δε θα έχουν αυτά που θέλω:
μικρή όσο γίνεται κατανάλωση
μικρές όσο γίνεται περισσότερο διαστάσεις
φτηνά πάγια έξοδα (ασφάλεια, τέλη) -
Fiat Seicento
Μικροπροβληματακια μπορει να βγαλει σε κανα ηλεκτρικο(καμια καμμενη λαμπα-αν αυτο θεωρηται προβλημα η καμια λανθασμενη ενδειξη στο καντραν),κατα τ αλλα ειναι αψογο. -
Το Sporting είχε ζάντες αλουμινίου και πιό σπορ ελαστικά, χαμήλωμα 1.5cm στα ελατήρια και σφιχτότερα αμορτισέρ, κοντύτερο σασμάν ειδικά σε 1-2-3 και διάφορες αισθητικές πινελιές (σπορ προφυλακτήρες, άσπρα όργανα, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, ψευτομπάκετ καθίσματα).
Σε κατανάλωση δεν είχαν ιδιαίτερες διαφορές, εκτός αν λόγω του ότι το Sporting με το κοντό σασμάν γούσταρες να το πατάς...
-
Αν θυμάμαι καλά, η έκδοση Suite 1100cc είχε στο βασικό εξοπλισμό A/C σε αντίθεση με τη Sporting που πρέπει να ήταν στα εξτρά.
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Το παρκάρισμα αποτελεί το 1% του χρόνου που περνάς μέσα στο αυτοκίνητοεκτός αν μένεις Αθήνα...
-
μακρια απο φιατ....τα προβληματα που εχει δεν ειναι απλα μια καμμενη λαμπα αλλα οτιδηποτε μπορει να καει!!!οπως και η φλατζα πχ.....
-
Εύκολα καλοσυντηρημένο Sei Sporting σε κιτρινάκι...
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
μακρια απο φιατ....τα προβληματα που εχει δεν ειναι απλα μια καμμενη λαμπα αλλα οτιδηποτε μπορει να καει!!!οπως και η φλατζα πχ.....ουυυυ 666 ουυυυ fiat..ουυυυ 666
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
μακρια απο φιατ....τα προβληματα που εχει δεν ειναι απλα μια καμμενη λαμπα αλλα οτιδηποτε μπορει να καει!!!οπως και η φλατζα πχ.....
ουυυυ 666 ουυυυ fiat..ουυυυ 666
παντως μια φορα σουζουκι δεν ειναι...
-
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
μακρια απο φιατ....τα προβληματα που εχει δεν ειναι απλα μια καμμενη λαμπα αλλα οτιδηποτε μπορει να καει!!!οπως και η φλατζα πχ.....
ουυυυ 666 ουυυυ fiat..ουυυυ 666
παντως μια φορα σουζουκι δεν ειναι...
Ευτυχως να λες..
-
χαχααχαα
ρε συ το μοτερ cento ειναι πιο παλιο και απο τις πετρες
ασε που δεν εχω ακουσει ΠΟΤΕ μοτερ απο cento που να μην βαρανε η βαλβιδες του
ενα αλτο χιλιαρι ειναι απειρος πιο αυτοκινητο και πολυ πιο καλα κατασκευασμενο -
Θα φέρεις ένα Alto να φρενάρουμε 100-0 σαράντα μέτρα πριν έναν τοίχο, να μπούμε με 140 σε κάνα δυό στροφές και να τα δουλέψουμε κόφτες σε στροφοδιαδρομή για καμιά ώρα, και ότι περισσέψει το ανακηρύσσουμε απείρως πιό αυτοκίνητο...
-
ειδες να μιλαω για στριψιμο?
-
Γιατί θα κάτσει δίπλα του το Alto στο φανάρι? Θα φρενάρει σαν το Fiat? Θα φχαριστηθείς τιμόνι? Είναι πιό όμορφο μέσα-έξω?
Επειδή δηλαδή το Fiat θα κάψει μιά φλάντζα κάθε 3-4 χρόνια (κι αυτό συνήθως από κακοσυντήρηση, κανένας δεν αλλάζει παραφλούο κάθε 2 χρόνια που απαιτείται), θα πρέπει να οδηγάω Alto? Γιατί, τι κακό έχω κάνει στην ζωή μου και πρέπει να τιμωρούμαι έτσι?
-
Μα δεν είναι όλα για όλους.... Ο καθένας καλό είναι να διαλέγει με τα δικά του κριτήρια. Αν ο άλλος σαν βασική προτεραιότητά του έχει να μην χρειάζεται να αλλάζει παραφλού ποτέ ή ό,τι άλλο του έρχεται είναι προφανές ότι το Φίατ θα ήταν λάθος επιλογή. Το αν έχει καλύτερο τιμόνι και στρίβει καλύτερα με 140 ή φρενάρει καλύτερα από τα 100 μπορεί να μην μετράνε καθόλου για κάποιους που πάνε με 50-60 στην πόλη.... Είναι σίγουρο ότι πολλοί που έχουν πάρει ό,τι έχουν πάρει είναι πολύ ικανοποιημένοι.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Γιατί θα κάτσει δίπλα του το Alto στο φανάρι? Θα φρενάρει σαν το Fiat? Θα φχαριστηθείς τιμόνι? Είναι πιό όμορφο μέσα-έξω?Επειδή δηλαδή το Fiat θα κάψει μιά φλάντζα κάθε 3-4 χρόνια (κι αυτό συνήθως από κακοσυντήρηση, κανένας δεν αλλάζει παραφλούο κάθε 2 χρόνια που απαιτείται), θα πρέπει να οδηγάω Alto? Γιατί, τι κακό έχω κάνει στην ζωή μου και πρέπει να τιμωρούμαι έτσι?
Απ'την άλλη βέβαια, τυχερό το Cento Sporting πού'χει να κονταροχτυπηθεί με τα ταπεινά απλά Alto. Γιατί στο Νησί κυκλοφορούσαν κάτι Alto Works μούρλια, που πολύ θά'θελαν να ...γνωρίσουν τον Ιταλό.
Ξαναλέω όμως, ότι με βάση αυτά που συναντάμε στην ελεεινή ελληνική αγορά, η ψήφος μου πάει σε καλοσυντηρημένο Sei Sproting.
ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)