-
ΡΟΤ 8656 και ΡΥΖ 284
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Τα δίκυκλα μόλις τα ξανατσέκαρα, δεν έχει γίνει λάθος.Πρέπει να είναι πολύ περίεργο να χωρίζεται ένας συνδυασμός γραμμάτων σε δυο διευθύνσεις ιδιαίτερα στα δίκυκλα, από την αρχική κατανομή (όχι από ανακατανομή). Προσωπικά δε θυμάμαι άλλη φορά.
-
ΒΟΙ-7075, ΜΟΕ-1274 (το πρώτο μου ΜΟΕ!), σε δίκυκλα ΒΑΙ 580 και ΡΡΖ 384.
@ikarus260: Ευχαριστώ και... παρακαλώ!
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
...Πρέπει να είναι πολύ περίεργο να χωρίζεται ένας συνδυασμός γραμμάτων σε δυο διευθύνσεις ιδιαίτερα στα δίκυκλα, από την αρχική κατανομή (όχι από ανακατανομή). Προσωπικά δε θυμάμαι άλλη φορά.Επειδή είσαι νέος! Ρίξε μια ματιά στο γνωστό εξελάκι και θα δεις τέτοιες περιπτώσεις τόσο στα
δίκυκλα όσο και στα αυτοκίνητα, είτε στην ίδια είτε σε διαδοχικές κατανομές. Πάντως τσέκαρα* ρυθμούς και
αποθέματα, και μου φαίνεται πως η δυτική Αθήνα είχε περισσότερες ανάγκες από την ανατολική, τι λέτε;
Το γεγονός είναι πως έχω δύο διαφορετικές έντυπες μορφές των κατανομών που λένε αυτό που έχω γράψει.*...και για να γίνω πιο σαφής: πέρσι αρχές Ιουλίου ΟΒΙ 52 και ΟΒΝ 849, φέτος ΟΒΜ 801 15/7 και ΟΒΝ 601
7/7, σε ανατολική και δυτική Αθήνα αντίστοιχα. Αυτά σημαίνουν σχεδόν ίδιο ρυθμό, με ελάχιστο προβάδισμα
για τη δυτική, κάτι λιγότερο από τρεις ολόκληρους συνδυασμούς το χρόνο. Με τα τελευταία αποθέματα,
πριν προστεθεί η νέα παραλαβή των ΟΚΚ κλπ στο απόθεμα της ανατολικής, οι 10 συνδυασμοί της
ανατολικής έφταναν για σχεδόν τριάμιση χρόνια σε σχέση με τους λιγότερο από 5 της δυτικής που φτάνουν
για λιγότερο από δύο χρόνια, με τους τελευταίους ρυθμούς πάντα. Οι 5+ νέοι συνδυασμοί της ανατολικής
δίνουν αέρα για άλλα σχεδόν δύο χρόνια, ενώ αν δίνονταν στη δυτική, οι δύο διευθύνσεις θα είχαν το ίδιο
απόθεμα που, λόγω παρεμφερών ρυθμών, θα τους τελείωνε σχεδόν ταυτόχρονα. -
ΡΟΤ 8658 (2 νούμερα... )
ΕΑΑ 939@thaliarque θα κοιτάξω για παρόμοιες περιπτώσεις κατανομών.
Όσον αφορά το θέμα με τους συνδυασμούς των δικύκλων, πέρα από το περίεργο κόψιμο του ΟΚΚ ένας άλλος παράγοντας που προσωπικά ενίσχυε το ενδεχόμενο λάθους στην κατανομή ήταν το γεγονός που αναφέρεις παραπάνω με τους ρυθμούς και τα αποθέματα. -
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
ΡΟΤ 8658 (2 νούμερα... )HAN-3040 από χθες το απόγευμα σε Qashqai. (1 νούμερο ). Πρόλαβα την ανανέωση;
*...και για να γίνω πιο σαφής: πέρσι αρχές Ιουλίου ΟΒΙ 52 και ΟΒΝ 849, φέτος ΟΒΜ 801 15/7 και ΟΒΝ 601
7/7, σε ανατολική και δυτική Αθήνα αντίστοιχα. Αυτά σημαίνουν σχεδόν ίδιο ρυθμό, με ελάχιστο προβάδισμα
για τη δυτική, κάτι λιγότερο από τρεις ολόκληρους συνδυασμούς το χρόνο. Με τα τελευταία αποθέματα,
πριν προστεθεί η νέα παραλαβή των ΟΚΚ κλπ στο απόθεμα της ανατολικής, οι 10 συνδυασμοί της
ανατολικής έφταναν για σχεδόν τριάμιση χρόνια σε σχέση με τους λιγότερο από 5 της δυτικής που φτάνουν
για λιγότερο από δύο χρόνια, με τους τελευταίους ρυθμούς πάντα. Οι 5+ νέοι συνδυασμοί της ανατολικής
δίνουν αέρα για άλλα σχεδόν δύο χρόνια, ενώ αν δίνονταν στη δυτική, οι δύο διευθύνσεις θα είχαν το ίδιο
απόθεμα που, λόγω παρεμφερών ρυθμών, θα τους τελείωνε σχεδόν ταυτόχρονα.Όντως!
-
YNP 515* c-class μτχ.
-
ΚΡΝ 7811 σε ενα Nissan φορτηγο (Kubistar νομιζω)
ΙΟΤ 313* σε Sandero Stepway -
HAN-3046 Mito
-
ΒΑΙ 618 σε δίκυκλο.
-
ΝΟΟ288 απο την προηγουμενη Παρασκευη, σορρυ μολις βρηκα τη σημειωση...
-
ΧΑΙ 6639
-
ΡΟΤ 8674
ΚΧΥ 9848
ΜΥΗ 5773 -
ΧΝΙ-4039 qashqai fl
MHO-8050 qashqai fl -
ΗΑΜ 5196,τις κρατούσε στα χέρια το πρωι ένας στην αντιπροσωπεία της Skoda που είχα πάει.
-
IKA-9621 σε αντιπροσωπεία το βράδυ, ΖΧΜ-5621, σε δίκυκλο OKY 27* (bold γιατί είναι το πρώτο που
βλέπω). -
HAN-3056 μεταχειρισμένο L 200 και ΧΑΙ-6690 Ηilux στον Πύργο. Επίσης το ΑΡΝ-1087 της πρώτης σελίδας στον Πύργο και αυτό. Τέλος, ΜΟΥ-4802.
-
-
Κι εγώ έχω πετύχει ΜΙΤ4068 σε C3 με τυπωμένη πινακίδα.
-
ΙΟΤ-3392, ΚΜΡ-4467, σε δίκυκλο ΒΚΖ 488.
Ο χρήστης ikarus260 έγραψε:
ΜΙΤ 4010 σε αυτό...Το βάζω λόγω του ότι είναι απ' την νέα παρτίδα πινακίδων. Άρα ήδη δόθηκανΗ νέα παρτίδα ξεκινά από ΜΙΤ-4100.
-
Εδω και μια βδομαδα εχω δει ΙΚΑ 9723 σε Σμαρτ παλιο
-
HAM-5202 χθες βράδυ σε αντιπροσωπεία.
Πινακίδες κυκλοφορίας 2010